SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET IS PATAT
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2024 16:19:47 ]![]()
Deze TT komen vast leuke mensen op af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neuh, zijn ze te schijterig voor.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:42 schreef FreshFruit het volgende:
Deze TT komen vast leuke mensen op af.![]()
Belgen toch niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 15:42 schreef FreshFruit het volgende:
Deze TT komen vast leuke mensen op af.quote:![]()
![]()
vanaf 15 dec dubbel zoveel treinen naar Antwerpen en Brussel
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Komt zo even binnenvallen...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eurocity Directquote:Op woensdag 4 december 2024 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
vanaf 15 dec dubbel zoveel treinen naar Antwerpen en Brussel![]()
![]()
Maar de Lelylijn ho maar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is toch niet leuk?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal er ook wel nooit komen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Totaal niet smiley.Juist diepzinnige gesprekken.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:53 schreef Lovely het volgende:
Nog wat gemist? Of was het vooral Smiley diaree“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goede gesprekken welquote:Op woensdag 4 december 2024 15:53 schreef Lovely het volgende:
Nog wat gemist? Of was het vooral Smiley diaree![]()
Zal even terug lezen danquote:Op woensdag 4 december 2024 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Totaal niet smiley.Juist diepzinnige gesprekken.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zeker niet.quote:
Ja slappe bedoening, net als de Nedersaksenlijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik beroep me ook op mijn zwijgrecht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 4 december 2024 15:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonde van je pauze. Gaan poepen doe je het best tijdens een vergadering.![]()
![]()
Heel lief van je,maar het duurt als het komt iets van 20 jaar.Dat haal ik zeker niet.Zonder dollen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet?quote:Op woensdag 4 december 2024 15:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan niet vaak genoeg gezegd worden
Je bent liev.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel lief van je,maar het duurt als het komt iets van 20 jaar.Dat haal ik zeker niet.Zonder dollen.![]()
![]()
Da'squote:Op woensdag 4 december 2024 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel lief van je,maar het duurt als het komt iets van 20 jaar.Dat haal ik zeker niet.Zonder dollen.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ander onderwerp.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koffie!
Da's altijd een goed onderwerp
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Skatsjes,het is niet erg.Ik ben er nu nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
Skatsjes,het is niet erg.Ik ben er nu nog.![]()
![]()
Nope. Het is hier grauw en triestig buiten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 4 december 2024 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
Skatsjes,het is niet erg.Ik ben er nu nog.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hijr skiint de sinne.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nope. Het is hier grauw en triestig buiten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja nou het kan altijd ergerquote:Op woensdag 4 december 2024 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nope. Het is hier grauw en triestig buiten.![]()
Huissleutel kwijt zijn bijv.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Donker en koud.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
FTFYquote:
Echt geen idee,ik ben daar namelijk heel scherp op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo, koter weer ff bij het nieuwste lid van z'n harem ophalen.
Ze wilde dat ze bij haar thuis gingen spelen, omdat de dierenarts naar een paard komt kijken daar.Ook meteen super leuk voor Mini!
![]()
![]()
In de keuken gok ikquote:Op woensdag 4 december 2024 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt geen idee,ik ben daar namelijk heel scherp op.![]()
Oh leuk!quote:Op woensdag 4 december 2024 16:07 schreef ToT het volgende:
Ze wilde dat ze bij haar thuis gingen spelen, omdat de dierenarts naar een paard komt kijken daar.Ook meteen super leuk voor Mini!
![]()
![]()
Dat is wel leuk inddquote:Op woensdag 4 december 2024 16:07 schreef ToT het volgende:
![]()
Je bent er maar druk mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En toen ging het paard deud.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tsja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slechte dierenarts ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vandaag nog gedaan. Komt wel dichtbij zoTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Prutser.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wilde ik net vragen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wacht rustig op haar antwoord.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Idemquote:Op woensdag 4 december 2024 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wacht rustig op haar antwoord.![]()
Van het concert des levens krijgt niemand een program.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit was echter een reactie op de TTquote:Op woensdag 4 december 2024 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag nog gedaan. Komt wel dichtbij zoTrotste mama van Ambar
Daarvoor ben ik ook vrouw: dom en blondquote:Trotste mama van Ambar
Ik ben dit jaar trouwens heel braaf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat was lekker duidelijkquote:Op woensdag 4 december 2024 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit was echter een reactie op de TT![]()
Jaar is bijna omquote:Op woensdag 4 december 2024 16:19 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben dit jaar trouwens heel braaf.
In mijn beleving duidelijker dan jouw vraagquote:Trotste mama van Ambar
Heb nog niet 1 postcodeloterijhuisje gestolen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar heb je het al.. jouw belevingquote:Op woensdag 4 december 2024 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn beleving duidelijker dan jouw vraag![]()
Ik mag dingen vinden in mijn beleving. Is gerechtvaardigd door de baas van het land.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar heb je het al.. jouw belevingTrotste mama van Ambar
Wat moet je er ook meequote:Op woensdag 4 december 2024 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb nog niet 1 postcodeloterijhuisje gestolen.
Staat er nog niks op markplaats?
Ik vind daar wat vanquote:Op woensdag 4 december 2024 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag dingen vinden in mijn beleving. Is gerechtvaardigd door de baas van het land.![]()
Dick Schoof?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag dingen vinden in mijn beleving. Is gerechtvaardigd door de baas van het land.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vorig jaar heb ik best veel gepakt.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat moet je er ook mee
Staat er nog niks op markplaats?
Foei fruitjequote:Op woensdag 4 december 2024 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik best veel gepakt.
Waarom maakt de postcodeloterij zoveel van die meuk?Trotste mama van Ambar
Amateurs ook?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik best veel gepakt.![]()
Misschien de naam inpikken, is toch nooit mee gepostquote:
Kijk maar op XHamster.quote:
Heb al een usernamequote:Op woensdag 4 december 2024 16:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien de naam inpikken, is toch nooit mee gepost![]()
![]()
En wat voor een (afhankelijk van de smiley die je hier kunt plaatsen, kun je het op verschillende manieren opvatten)quote:Trotste mama van Ambar
Ik ben er content meequote:Op woensdag 4 december 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En wat voor een (afhankelijk van de smiley die je hier kunt plaatsen, kun je het op verschillende manieren opvatten)![]()
![]()
Met die van jou ook.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En wat voor een (afhankelijk van de smiley die je hier kunt plaatsen, kun je het op verschillende manieren opvatten)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
de muis op kantoor klikt eigenlijk helemaal niet lekkerUw ADH vitamine Worst
Te Ieni?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
de muis op kantoor klikt eigenlijk helemaal niet lekker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die voel je niet meer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OlaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
neequote:Op woensdag 4 december 2024 16:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is er wel een klik tussen jou en de muis?kloptquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Heb ik al sinds 1987 en niet zelf bedacht.quote:Trotste mama van Ambar
Miss
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Fijn dat jullie het wel eens zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gebeurt niet vaak dat iemand het met een muis eens isquote:Op woensdag 4 december 2024 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
Fijn dat jullie het wel eens zijn.![]()
Oh dit ging ergens anders overquote:Op woensdag 4 december 2024 16:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak dat iemand het met een muis eens is![]()
![]()
Mooie dagAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Jij en Lovy.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak dat iemand het met een muis eens is
B.olkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
HohoAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
FAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
GAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nou ja zeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat mensen het niet met mij eens zijn ben ik gewendTrotste mama van Ambar
Dat mensen de klik niet met mij voelen, ben ik ook gewend.Trotste mama van Ambar
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Snap ik..quote:Op woensdag 4 december 2024 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat mensen het niet met mij eens zijn ben ik gewendAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dat mensen mij bolken, ben ik ook gewend.Trotste mama van Ambar
Mannen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klikquote:Op woensdag 4 december 2024 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat mensen de klik niet met mij voelen, ben ik ook gewend.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik mag dat woord niet meer zeggen.quote:Trotste mama van Ambar
Rare wezensquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Jawel hoorquote:Op woensdag 4 december 2024 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag dat woord niet meer zeggen.![]()
man3quote:Op woensdag 4 december 2024 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag dat woord niet meer zeggen.I'm surrounded by morons!
Echt heAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nee hé..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
BolkkkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Wie zijn die enge mensen?quote:I'm surrounded by morons!
Carolientjequote:
Rechtssssquote:Op woensdag 4 december 2024 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen met de meeste stemmenAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Sopraan, tenor, etc?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen met de meeste stemmenI'm surrounded by morons!
Op de uni zijn ze begonnen met LEGO bloemen te geven ipv echte![]()
"is handiger om te vervoeren"I'm surrounded by morons!
Dit klinkt als een gedicht of songtekst.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voel me aangestaard door langs rijdende trams“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmmm....quote:Op woensdag 4 december 2024 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit klinkt als een gedicht of songtekst.Uw ADH vitamine Worst
Op huis op aan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Muis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Durf te leven.quote:
Gaan we straks RP kijken?quote:
Ja moet snel he.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Al bijna een nieuwe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hema zegt nee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Why?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi manAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Wie ook alweerquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
HiAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
HaaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
HaasAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
No1Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Bol..kAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Hynder.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van ome loekquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Is doodAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Morsdood
Mooie paarden zijn dat..quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dat is bij Lovy.quote:
Wy hawwe dese.
Ik moet gaan...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Die is mooiquote:Op woensdag 4 december 2024 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is bij Lovy.
Wy hawwe dese.
[ afbeelding ]
quote:
Laters.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
I'm surrounded by morons!
Lief van sinterklaasquote:Op woensdag 4 december 2024 16:55 schreef ToT het volgende:
En Sinterklaas heeft een cadeau voor Mini-ToT gebracht toen hij ff weg was!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: