Eind volgende week is het wellicht 26 miljoen.quote:Op zondag 22 december 2024 22:48 schreef Rnie het volgende:
Bluessky zit aan de 50K aanmeldingen per dag, Hoelang nog voordat we naar de 25K gaan?
Tot nu toe heeft X wat dat betreft een enorme voorsprong.quote:Op zondag 22 december 2024 23:02 schreef havanagila het volgende:
En hoelang voor het precies hetzelfde is als de bagger op X....
Social media
Kan niet wachten tot Bluesky een abo introduceert en extreemlinks (praktisch elke user aldaar) zich kwaad gaat maken omdat bluesky zich gewonnen geeft aan het kapitalisme.quote:Op maandag 23 december 2024 06:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eind volgende week is het wellicht 26 miljoen.
Mensen blijven X inruilen voor Bluesky.
Bekijk deze YouTube-video
25,663,195
Dat gaat BSky doen. Dat is al lang aangekondigd.quote:Op maandag 23 december 2024 09:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot Bluesky een abo introduceert en extreemlinks (praktisch elke user aldaar) zich kwaad gaat maken omdat bluesky zich gewonnen geeft aan het kapitalisme.
Kortom, je hebt de video niet gezienquote:Op maandag 23 december 2024 09:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot Bluesky een abo introduceert en extreemlinks (praktisch elke user aldaar) zich kwaad gaat maken omdat bluesky zich gewonnen geeft aan het kapitalisme.
Tering hey, wat triest dat VOLT.quote:Op maandag 23 december 2024 15:57 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Aldus het clubje van Soros, het kan toch niet de bedoeling zijn dat een miljardair invloed heeft op de Amerikaanse regering lol.
Waarom zou ik video's met desinformatie in de titel aanklikken?quote:Op maandag 23 december 2024 11:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom, je hebt de video niet gezien
Omdat je dan inhoudelijk kan reageren,ipv zoals nu een schot in de ruimte doet?quote:Op maandag 23 december 2024 16:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom zou ik video's met desinformatie in de titel aanklikken?
Een oligarchie heeft natuurlijk jouw voorkeurquote:Op maandag 23 december 2024 15:57 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Aldus het clubje van Soros, het kan toch niet de bedoeling zijn dat een miljardair invloed heeft op de Amerikaanse regering lol.
Op wat zou ik inhoudelijk moeten reageren dan? Een youtuber met een mening?quote:Op maandag 23 december 2024 16:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat je dan inhoudelijk kan reageren,ipv zoals nu een schot in de ruimte doet?
Daarom reageer je dus wel op dat bericht, maar niet inhoudelijk.quote:Op maandag 23 december 2024 16:53 schreef Rnie het volgende:
[..]
Op wat zou ik inhoudelijk moeten reageren dan? Een youtuber met een mening?
Ik reageer op je post, waarin je zegt dat mensen X blijven inruilen voor BlueSky. Onderbouwing aan de hand van een youtuber met ongetwijfeld dezelfde mening is niet zo relevant.quote:Op maandag 23 december 2024 16:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarom reageer je dus wel op dat bericht, maar niet inhoudelijk.
Helder
Het heeft vooral de voorkeur van de leden van Volt. Een transnationale partij die gesponsord word door Soros.quote:Op maandag 23 december 2024 16:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een oligarchie heeft natuurlijk jouw voorkeur
Ik begrijp dat velen naar bluecry zijn vertrokken vanwege de haat op X.quote:Op maandag 23 december 2024 17:05 schreef Rnie het volgende:
Het blijft toch wel aandoenlijk dat er veel youtube propaganda video's gemaakt worden (en klaarblijkelijk ook propagandaberichten vanuit overheidsclubjes naar invloedrijke personen) over bullshitsky en in de praktijk haast geen hond overstapt.
Ja, en dus schoot je mis met je reactie.quote:Op maandag 23 december 2024 16:59 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik reageer op je post, waarin je zegt dat mensen X blijven inruilen voor BlueSky. Onderbouwing aan de hand van een youtuber met ongetwijfeld dezelfde mening is niet zo relevant.
Dus in feite heb je geen idee waarom mensen X verlaten.quote:Op maandag 23 december 2024 17:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik begrijp dat velen naar bluecry zijn vertrokken vanwege de haat op X.
Maar vinden de bluecry users het dan wel oké dat ze het platform delen met pedos?
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op maandag 23 december 2024 17:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, en dus schoot je mis met je reactie.
Ik ben ze nog niet tegengekomen. Hoe weet jij ze te vinden?quote:Op maandag 23 december 2024 17:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar vinden de bluecry users het dan wel oké dat ze het platform delen met pedos?
Vraag je nu echt om CSAM accounts?quote:Op maandag 23 december 2024 17:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegengekomen. Hoe weet jij ze te vinden?
Ja precies.quote:Op maandag 23 december 2024 17:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, ik vraag hoe jullie die weten te vinden.
Er zijn accounts op X die de viespeuken hebben weten te vinden lol. Ze noemen zichzelf geen pedos uiteraard maar “M.A.P.”.quote:
Oh daar heb ik zeker een idee van. Die mensen dulden geen tegenspraak. Ze zijn niet in staat om hun eigen ideeën te verdedigen en daarom vertrekken ze van het meest neutrale platform dat er is.quote:Op maandag 23 december 2024 17:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus in feite heb je geen idee waarom mensen X verlaten.
Het platform moest toch ook neutraal zijn?quote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh daar heb ik zeker een idee van. Die mensen dulden geen tegenspraak. Ze zijn niet in staat om hun eigen ideeën te verdedigen en daarom vertrekken ze van het meest neutrale platform dat er is.
Zou wat zijn als diegene screenshots plaatst van Instagram.quote:Op maandag 23 december 2024 17:48 schreef Ulx het volgende:
LOL. Goeie, Rnie. Dat Libsfiguur post zelf alleen maar Bsky screenshots.
Ja, dat verbaast mij ook altijd.quote:Op maandag 23 december 2024 17:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegengekomen. Hoe weet jij ze te vinden?
Ja dat soort waanideeën krijg je als je zelf een reden gaat verzinnen.quote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh daar heb ik zeker een idee van. Die mensen dulden geen tegenspraak. Ze zijn niet in staat om hun eigen ideeën te verdedigen en daarom vertrekken ze van het meest neutrale platform dat er is.
Ik vind het van wanhoop getuigen als je de pedokaart moet trekken.quote:Op maandag 23 december 2024 17:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn accounts op X die de viespeuken hebben weten te vinden lol. Ze noemen zichzelf geen pedos uiteraard maar “M.A.P.”.
Ik vind het bijzonder dat mensen vertrekken van de haat op X maar geen problemen hebben om een platform te delen met pedos.
Dat inderdaad.quote:
Matt Gaetz zit toch nog gewoon op Twitter?quote:Op maandag 23 december 2024 17:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ssst 🤫quote:Op maandag 23 december 2024 19:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Matt Gaetz zit toch nog gewoon op Twitter?
Met de complimenten van Muskquote:Op maandag 23 december 2024 19:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Matt Gaetz zit toch nog gewoon op Twitter?
Gewoon de andere kant opkijken, Pedo Gaetz is immers een medestrijder tegen het linkse gevaar en dan gelden andere regels.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:29 schreef Basp1 het volgende:
En pedo matt heeft ook nog eens betaald voor seks met een minderjarige wat vinden onze zogenaamde objectieve pedohunters hier nu eigenlijk van?
Maar die heeft de onvoorwaardelijke steun van Musk, dus dan mag dat.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:29 schreef Basp1 het volgende:
En pedo matt heeft ook nog eens betaald voor seks met een minderjarige wat vinden onze zogenaamde objectieve pedohunters hier nu eigenlijk van?
Gerommel in de marge. Op bullshitsky zit ook een enkel normaal persoon natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:29 schreef Basp1 het volgende:
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat je strafbare feiten beoordeeld en veroordeeld op basis van politieke voorkeur. Tamelijk bizarquote:
Gerommel in de marge.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:29 schreef Basp1 het volgende:
Kiek, dan zijn pedos op X opeens geen probleem.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Gerommel in de marge. Op bullshitsky zit ook een enkel normaal persoon natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |