Ja precies.quote:Op maandag 23 december 2024 17:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, ik vraag hoe jullie die weten te vinden.
Er zijn accounts op X die de viespeuken hebben weten te vinden lol. Ze noemen zichzelf geen pedos uiteraard maar “M.A.P.”.quote:
Oh daar heb ik zeker een idee van. Die mensen dulden geen tegenspraak. Ze zijn niet in staat om hun eigen ideeën te verdedigen en daarom vertrekken ze van het meest neutrale platform dat er is.quote:Op maandag 23 december 2024 17:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus in feite heb je geen idee waarom mensen X verlaten.
Het platform moest toch ook neutraal zijn?quote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh daar heb ik zeker een idee van. Die mensen dulden geen tegenspraak. Ze zijn niet in staat om hun eigen ideeën te verdedigen en daarom vertrekken ze van het meest neutrale platform dat er is.
Zou wat zijn als diegene screenshots plaatst van Instagram.quote:Op maandag 23 december 2024 17:48 schreef Ulx het volgende:
LOL. Goeie, Rnie. Dat Libsfiguur post zelf alleen maar Bsky screenshots.
Ja, dat verbaast mij ook altijd.quote:Op maandag 23 december 2024 17:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegengekomen. Hoe weet jij ze te vinden?
Ja dat soort waanideeën krijg je als je zelf een reden gaat verzinnen.quote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh daar heb ik zeker een idee van. Die mensen dulden geen tegenspraak. Ze zijn niet in staat om hun eigen ideeën te verdedigen en daarom vertrekken ze van het meest neutrale platform dat er is.
Ik vind het van wanhoop getuigen als je de pedokaart moet trekken.quote:Op maandag 23 december 2024 17:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn accounts op X die de viespeuken hebben weten te vinden lol. Ze noemen zichzelf geen pedos uiteraard maar “M.A.P.”.
Ik vind het bijzonder dat mensen vertrekken van de haat op X maar geen problemen hebben om een platform te delen met pedos.
Dat inderdaad.quote:
Matt Gaetz zit toch nog gewoon op Twitter?quote:Op maandag 23 december 2024 17:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik begrijp dat velen naar bluecry zijn vertrokken vanwege de haat op X.
Maar vinden de bluecry users het dan wel oké dat ze het platform delen met pedos?
Ssst 🤫quote:Op maandag 23 december 2024 19:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Matt Gaetz zit toch nog gewoon op Twitter?
Met de complimenten van Muskquote:Op maandag 23 december 2024 19:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Matt Gaetz zit toch nog gewoon op Twitter?
Gewoon de andere kant opkijken, Pedo Gaetz is immers een medestrijder tegen het linkse gevaar en dan gelden andere regels.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:29 schreef Basp1 het volgende:
En pedo matt heeft ook nog eens betaald voor seks met een minderjarige wat vinden onze zogenaamde objectieve pedohunters hier nu eigenlijk van?
Maar die heeft de onvoorwaardelijke steun van Musk, dus dan mag dat.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:29 schreef Basp1 het volgende:
En pedo matt heeft ook nog eens betaald voor seks met een minderjarige wat vinden onze zogenaamde objectieve pedohunters hier nu eigenlijk van?
Gerommel in de marge. Op bullshitsky zit ook een enkel normaal persoon natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:29 schreef Basp1 het volgende:
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat je strafbare feiten beoordeeld en veroordeeld op basis van politieke voorkeur. Tamelijk bizarquote:
Gerommel in de marge.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:29 schreef Basp1 het volgende:
Kiek, dan zijn pedos op X opeens geen probleem.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Gerommel in de marge. Op bullshitsky zit ook een enkel normaal persoon natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |