Als de mirena eerder wel goed werkte tegen je klachten, zou ik dat zeker doen. Volgens mij is dat ook helemaal niet iets waar je 'toestemming' voor moet hebben, je kan gewoon zeggen dat je het idee hebt dat hij niet meer optimaal werkt omdat je meer klachten hebt, en je dus graag een nieuwe wil laten plaatsen. Ik zou geen enkele goede reden weten waarom een huisarts dat niet zou doen als jij dat wil.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een mirena. Maar ik heb 'm al 6 jaar en ik heb de indruk dat hij niet meer zo'n sterk effect heeft als 5 jaar geleden. Ik overweeg om de huisarts te vragen of hij eerder dan over 2 jaar vervangen kan worden. Eerder vervingen ze 'm na 5 jaar, maar ze hebben ontdekt dat hij 8 jaar lang prima zou werken. Scheelt geld en ellende met het plaatsen. Maar ik heb geld en vond het plaatsen niet super vervelend
Ik had een collega die 'in die week' dacht dat het een leuk idee was om mij met zijn 100kg met mijn tetten tegen de bar te drukken. Ik heb me omgedraaid en hem zo hard in zijn ballen geknepen dat ik één der balletjes zo * floep * tussen mijn duim en middelvinger voelde wegschieten. Ik hoop dat ie dat nog dágen gevoeld heeft.quote:Op woensdag 4 december 2024 07:38 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon in die week alleen kijken, niet aankomen.
Ik las van de week dat ie voor anticonceptie 8 jaar zou voldoen, maar voor issues met je menstruatie maar 5. Dus dat kon je wel eens goed passend bij de richtlijn voelen.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:08 schreef Tele6 het volgende: [..] Ik heb een mirena. Maar ik heb 'm al 6 jaar en ik heb de indruk dat hij niet meer zo'n sterk effect heeft als 5 jaar geleden. Ik overweeg om de huisarts te vragen of hij eerder dan over 2 jaar vervangen kan worden. Eerder vervingen ze 'm na 5 jaar, maar ze hebben ontdekt dat hij 8 jaar lang prima zou werken. Scheelt geld en ellende met het plaatsen. Maar ik heb geld en vond het plaatsen niet super vervelend
![]()
Oh echt!quote:Op woensdag 4 december 2024 11:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik las van de week dat ie voor anticonceptie 8 jaar zou voldoen, maar voor issues met je menstruatie maar 5. Dus dat kon je wel eens goed passend bij de richtlijn voelen.
Ja uhm… zo’n pop up winkel die je op elke kerstmarkt vindtquote:Op woensdag 4 december 2024 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
En dan gewoon niet zeggen wat de ultieme kerstwinkel is
Wat voor boom hebben jullie dat alleen het neerzetten al uren duurt?quote:Op woensdag 4 december 2024 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn gisterenavond begonnen met het opzetten van de boom. Anders zou de eerstvolgende optie pas 21 december zijn dat is wat laat. Nu doen we elke avond een uurtje en dan staat bij wel over een paar dagen. Dan kan ik volgende week de ballen er in hangen.
quote:Op woensdag 4 december 2024 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja uhm… zo’n pop up winkel die je op elke kerstmarkt vindt
Enige volledig overdekte winkel op de kerstmarkt waar je in een slang mensen een rondje doorheen schuifelt om alle kerstdingetjes te zien en vervolgens te eindigen bij de kassa.
Fles werd al claustrofobisch toen hij de ingang zag. En was al 2858583 keer in een soortgelijke winkel geweest.
Ik ook. Hield me niet tegen.
Kathe Wohlfahrt.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
En dan gewoon niet zeggen wat de ultieme kerstwinkel is
Jij wel jaquote:Op woensdag 4 december 2024 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kathe Wohlfahrt.
Anyway, dutje gedaan, nu zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |