abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215764859
So-li-da-ri-teit!

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215764972

Vanmorgen uit het badkamer en slaapkamerraam, en voor het huis.
pi_215764986
En nu, vol tegen de zon in:
pi_215765015
Prachtige foto's LHO!
@sigme ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 09:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb een mirena. Maar ik heb 'm al 6 jaar en ik heb de indruk dat hij niet meer zo'n sterk effect heeft als 5 jaar geleden. Ik overweeg om de huisarts te vragen of hij eerder dan over 2 jaar vervangen kan worden. Eerder vervingen ze 'm na 5 jaar, maar ze hebben ontdekt dat hij 8 jaar lang prima zou werken. Scheelt geld en ellende met het plaatsen. Maar ik heb geld en vond het plaatsen niet super vervelend :s)
Als de mirena eerder wel goed werkte tegen je klachten, zou ik dat zeker doen. Volgens mij is dat ook helemaal niet iets waar je 'toestemming' voor moet hebben, je kan gewoon zeggen dat je het idee hebt dat hij niet meer optimaal werkt omdat je meer klachten hebt, en je dus graag een nieuwe wil laten plaatsen. Ik zou geen enkele goede reden weten waarom een huisarts dat niet zou doen als jij dat wil.

@Cat-astrophe en @Dr_Flash veel plezier!
pi_215765292
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 07:38 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon in die week alleen kijken, niet aankomen.
Ik had een collega die 'in die week' dacht dat het een leuk idee was om mij met zijn 100kg met mijn tetten tegen de bar te drukken. Ik heb me omgedraaid en hem zo hard in zijn ballen geknepen dat ik één der balletjes zo * floep * tussen mijn duim en middelvinger voelde wegschieten. Ik hoop dat ie dat nog dágen gevoeld heeft.

Dé téring, wat doet deed dat zeer :X
pi_215765451
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 09:08 schreef Tele6 het volgende: [..] Ik heb een mirena. Maar ik heb 'm al 6 jaar en ik heb de indruk dat hij niet meer zo'n sterk effect heeft als 5 jaar geleden. Ik overweeg om de huisarts te vragen of hij eerder dan over 2 jaar vervangen kan worden. Eerder vervingen ze 'm na 5 jaar, maar ze hebben ontdekt dat hij 8 jaar lang prima zou werken. Scheelt geld en ellende met het plaatsen. Maar ik heb geld en vond het plaatsen niet super vervelend :s)
Ik las van de week dat ie voor anticonceptie 8 jaar zou voldoen, maar voor issues met je menstruatie maar 5. Dus dat kon je wel eens goed passend bij de richtlijn voelen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215765529
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 11:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik las van de week dat ie voor anticonceptie 8 jaar zou voldoen, maar voor issues met je menstruatie maar 5. Dus dat kon je wel eens goed passend bij de richtlijn voelen.
Oh echt!

* Tele6 voelt zich bevestigd in de ellende O+
pi_215765869
Ik kom net terug van een werkoverleg op de gyn, en vind het forum nu verdacht veel op de werksituatie beginnen te lijken :P

(Iets met anderhalfste lijns gynaecologische zorg integreren in het bestaande proces in het ziekenhuis zodat dingen die niet per-se door een gyn moeten, maar waarbij een gyn best wel een huisartsenjas aan wil trekken toch kan gebeuren met de toegevoegde zorg die die extra kennis en ervaring van die gyn, tegen de kosten van een HA. Zonder impact op eigen risico. Zoals spiraaltjes en het bespreken van onderzoeken op hormoon-gerelateerde onderwerpen)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215766300
@LeeHarveyOswald dank voor mooie OP!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215766534
Grgr van de kerstmarkt in Aachen :W

Ook van catjen die even naar troepjes kijkt :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215766600
Veel plezier daar @Dr_Flash en @Cat-astrophe Hoe is het weer daar?

Prachtige foto's weer @LeeHarveyOswald Je zou met je foto's zo'n coffee table book kunnen maken, zo mooi zijn ze.

Net even wat gewerkt en straks maar eens beginnen met het eten voor het eetclubje vanavond hier. Niet vergeten om straks de verwarming wat hoger dan normaal te zetten.

Wat een ellende voor jullie allemaal met anticonceptie en hormonen.
Goede actie van @Queller Want dat zijn geen leuke "geintjes" en dat mag iemand dan ook wel, langdurig het liefst, flink voelen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_215767308
Via de Lindt outlet (OMG zo groot en goedkoop :D ) naar Aachen.
Auto gedropt bij hotel, kamers waren nog niet klaar. Dus eerst naar de kerstmarkt. Velen geld aan velen troepjes uitgegeven. Reibekuchen met zalm gegeten, langs diverse etens- en drankproeverijtjes gewandeld O+ @Dr_Flash achterlaten bij de deur van de ultieme kerstwinkel, terwijl ik me naar binnen wrong.
Drupje regen, markt gelukkig niet mudvol mensen.
Net ingecheckt in hotel, even op krachten komen voor we de avondmarkt gaan bestormen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215767336
En dan gewoon niet zeggen wat de ultieme kerstwinkel is ;(
Spoilers!
pi_215767356
Wij zijn gisterenavond begonnen met het opzetten van de boom. Anders zou de eerstvolgende optie pas 21 december zijn dat is wat laat. Nu doen we elke avond een uurtje en dan staat bij wel over een paar dagen. Dan kan ik volgende week de ballen er in hangen.
Spoilers!
pi_215767415
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja uhm… zo’n pop up winkel die je op elke kerstmarkt vindt :D
Enige volledig overdekte winkel op de kerstmarkt waar je in een slang mensen een rondje doorheen schuifelt om alle kerstdingetjes te zien en vervolgens te eindigen bij de kassa.
Fles werd al claustrofobisch toen hij de ingang zag. En was al 2858583 keer in een soortgelijke winkel geweest.

Ik ook. Hield me niet tegen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215767432
Klinkt goed Aachen, maar het zal wel vloeken in de kerk zijn maar van Lindt word ik niet echt warm. Ben heel benieuwd naar de troepjes.

Kerstboom doe ik denk ik vrijdag. Lichtjes zitten er al in (daarom gekocht).
Weet nu ook weer waarom ik nooit van die croissant pakjes kocht (is vanavond voorgerecht gevuld met camenbert). Ik krijg die k....(vul maar ieder vloekwoord in, ik heb ze allemaal gebruikt) pakjes niet normaal open. Maar het is gelukt, 1 vel is onbruikbaar, maar da's niet erg, we zijn met vier.
pi_215767438
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn gisterenavond begonnen met het opzetten van de boom. Anders zou de eerstvolgende optie pas 21 december zijn dat is wat laat. Nu doen we elke avond een uurtje en dan staat bij wel over een paar dagen. Dan kan ik volgende week de ballen er in hangen.
Wat voor boom hebben jullie dat alleen het neerzetten al uren duurt?

Bij mijn kunstboom is het til-klik-schud-wat verdwaalde takjes rechtbuigen en het inhang feest kan beginnen.
pi_215767441
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja uhm… zo’n pop up winkel die je op elke kerstmarkt vindt :D
Enige volledig overdekte winkel op de kerstmarkt waar je in een slang mensen een rondje doorheen schuifelt om alle kerstdingetjes te zien en vervolgens te eindigen bij de kassa.
Fles werd al claustrofobisch toen hij de ingang zag. En was al 2858583 keer in een soortgelijke winkel geweest.

Ik ook. Hield me niet tegen.
_O- _O_ (herkenbaar)
pi_215767457
Nu even GOED boekjeboekje _O_ doorlezen *O*
pi_215767526
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kathe Wohlfahrt.

Anyway, dutje gedaan, nu zwemmen :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215767592
Ik snap die koptelefoon dus niet. :')

Hij zou uit moeten gaan als je 'm van je hoofd doet. Toch?

Maar hij heeft ook een uitknop.

Ik word heel paranoïde van het "gaat uit als van hoofd af" want hoe kan ik horen of hij uit is als ik hem van m'n hoofd moet doen om 'm uit te doen?

En ik heb 't duidelijk verkeerd gedaan want ik heb gister een halfuur muziek geluisterd en 'm van m'n hoofd gedaan en nu is z'n batterij (die daarvoor vol was) leeg.

En ik had geen lader bij me want hij zou 30 uur mee moeten gaan.

Moet ik de bluetoothverbinding verbreken op m'n telefoon?

Moet ik 'm met de uitknop uitzetten?

Hoe werken dit soort apparaten. Mijn koptelefoon met snoer hoefde ik helemaal niet op te laden.

Ik voel me een beetje een digibeet nu :')

Als ik "How to turn off Sony WH-1000XM4" google, krijg ik ook geen zinnige uitleg :o
pi_215767621
En volgens mij ging gister dus de koptelefoon uit toen ik 'm van m'n hoofd deed, maar ging hij weer aan omdat ik de uitknop induwde om 'm (dacht ik dan) uit te zetten.

En de uitknop is zo klein dat ik de koptelefoon moest afzetten om 'm te vinden. Maar als ik de koptelefoon afzet, kan ik niet horen of hij aan of uit staat.

Er zit wel een piezelig lampje maar dat knippert met zulke langzame intervallen dat ik niet weet of hij nou aan is of niet meer.

Ik overweeg om het ding terug te sturen. Misschien is hij wel gewoon kapot. Of ben ik kapot. :')
pi_215767632
De oude versie van die koptelefoon moet ik wel met de knop uitzetten. De eerste keer was ik het vergeten en toen was hij zo leeg.
pi_215767672
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kathe Wohlfahrt.

Anyway, dutje gedaan, nu zwemmen :)
Jij wel ja -O-

Ik volgende week pas weer.
pi_215767677
@Tele6 geen idee, nooit zo’n ding gehad. En na jouw review denk ik dat ik er niks aan mis _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')