SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik had een andere TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Lolquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Leuk toch. Ik ga morgen bij mij dochter Sint vieren. Of vieren cadeautjes voor de kids.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij krijgt elke morgen iets kleins in zijn schoentje, en morgen komen de echte cadeaus.Maar een echte viering doe ik niet aan, nee.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Welkom WelkomAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Bij de 3 biggetjesquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja ik wil er ook niet allemaal veel te veel nadruk op leggen, en zeker geen enorme verhalen verzinnen over hoe het allemaal in elkaar zit enzo.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik ga morgen bij mij dochter Sint vieren. Of vieren cadeautjes voor de kids.
Gewoon leuk houden.![]()
![]()
Heb ik hier voor m'n neus staan.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar eens even een kopje thee scoren![]()
![]()
Ik moest schoenen aan doen en helemaal naar het einde van de gang lopenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het privékantoor met wasbak en waterkoker is nog steeds niet ingerichtTrotste mama van Ambar
StupidAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja vind ik ook, maar ik denk dat de baas er anders over denkt. En mij deze uitzonderlijke condities op kantoor niet wil gevenquote:Trotste mama van Ambar
Ik spreek morgen met leidinggevende, dus ik zal het hem eens vragen.
Privékantoor met extra voorzieningen ipv promotie.Trotste mama van Ambar
En waarom denk je dat?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar ik denk dat de baas er anders over denkt. En mij deze uitzonderlijke condities op kantoor niet wil geven"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
OlaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Je hebt toch alleen een aanrecht nodig?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik spreek morgen met leidinggevende, dus ik zal het hem eens vragen.
Privékantoor met extra voorzieningen ipv promotie.![]()
Omdat zelfs de directeur maar een mager en saai kantoor heeft.quote:Trotste mama van Ambar
Jups en een waterkoker erbijquote:Op woensdag 4 december 2024 10:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt toch alleen een aanrecht nodig?Trotste mama van Ambar
Ahzoquote:Op woensdag 4 december 2024 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat zelfs de directeur maar een mager en saai kantoor heeft.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En een afwasborstelquote:Op woensdag 4 december 2024 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups en een waterkoker erbij![]()
Kan ik die mee naar huis nemen, want die heb ik daar niet.quote:Trotste mama van Ambar
Kan ookquote:Op woensdag 4 december 2024 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Afwassen? Ik gooi alles gewoon weg.
Of ik neem het mee naar werk, kan het hier de vaatwasser inTrotste mama van Ambar
Gewoon zo opnieuw gebruiken, dan heb je nog wat van de vorige maaltijden om je huidige completer te maken!quote:Op woensdag 4 december 2024 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Afwassen? Ik gooi alles gewoon weg.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Afwassen? Ik gooi alles gewoon weg.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zal ik 5 vrije dagen inwisselen voor 2 weken vrij?Trotste mama van Ambar
Klinkt als een goeie deal!quote:Op woensdag 4 december 2024 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik 5 vrije dagen inwisselen voor 2 weken vrij?![]()
![]()
Dan kunnen de Midwinter Pyjamadagen starten op 20 december en eindigen op 5 januari
Trotste mama van Ambar
Afwassen is voor mannenquote:Op woensdag 4 december 2024 10:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een vrouw zonder afwasborstelTrotste mama van Ambar
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
LolAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Opzich goed punt, want dan wordt het wel goed gedaan![]()
![]()
Lekker wassen..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Opzich goed punt, want dan wordt het wel goed gedaanTrotste mama van Ambar
Kleine wasjes..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik ben opgevoed met het idee dat afwassen een mannentaak is en het afdrogen voor vrouwen is. Nu droog ik nooit wat af, dus doe ik geen afwas.Trotste mama van Ambar
Grote wasjes..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Have you tried turning it off and on again?![]()
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 4 december 2024 10:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zit op een Turkse family-spotify account, zal wel hijad-muziek in mijn spotify wrap zitten![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zit op een Turkse family-spotify account, zal wel hijad-muziek in mijn spotify wrap zitten!
![]()
LoloThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Gehaktbal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Mogguhh Fruitquote:
Goedemorgen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer 444.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Fruitkoning
![]()
![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
Nou nouAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
Kabotje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hallo allemaalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat leuk dat je er bent...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou nu best nog een kop thee willen, maar dan moet ik dus weer helemaal naar de automaat lopen.Trotste mama van Ambar
Struggles.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou nu best nog een kop thee willen, maar dan moet ik dus weer helemaal naar de automaat lopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik nou een waterkoker had...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huishoudelijke apparaten worden binnen dit bedrijf afgepakt ivm brandveiligheid
Officieel mogen we niet eens een telefoonoplader in het stopcontact stoppenTrotste mama van Ambar
Kapotje..quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Officieel mogen we niet eens een telefoonoplader in het stopcontact stoppen!
![]()
OlaaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Radeloos...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het lab in Heerenveen is deels afgebrand omdat iemand daar een aliexpress oplader in het stopcontact had laten zittenTrotste mama van Ambar
Je hebt dus een gierige baas die de jaarlijkse electrokeuring niet wil laten doen.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Officieel mogen we niet eens een telefoonoplader in het stopcontact stoppen
Weet nog wel toen ik daar een audit deed, er was niet veel goed![]()
![]()
Lekker goedkoop..quote:Op woensdag 4 december 2024 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Het lab in Heerenveen is deels afgebrand omdat iemand daar een aliexpress oplader in het stopcontact had laten zittenAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Gekke bedrijf dan wel..quote:Op woensdag 4 december 2024 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Officieel mogen we niet eens een telefoonoplader in het stopcontact stoppen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Krijg je met Chinese rommelquote:Op woensdag 4 december 2024 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Het lab in Heerenveen is deels afgebrand omdat iemand daar een aliexpress oplader in het stopcontact had laten zitten![]()
Je never wolk eh loonAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik denk niet gierig. Ik denk dat sommige mensen gewoon dat soort dingen niet organiseren om te laten doen.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt dus een gierige baas die de jaarlijkse electrokeuring niet wil laten doen.
Weet nog wel toen ik daar een audit deed, er was niet veel goedTrotste mama van Ambar
Eh loon ..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Vannacht waren er leuke onderwerpen in dts.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eurofins?quote:Op woensdag 4 december 2024 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Het lab in Heerenveen is deels afgebrand omdat iemand daar een aliexpress oplader in het stopcontact had laten zitten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kanquote:Op woensdag 4 december 2024 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vannacht waren er leuke onderwerpen in dts."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt?quote:Op woensdag 4 december 2024 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vannacht waren er leuke onderwerpen in dts.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja was leukquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nicequote:
Ja zonder lege quotes te spammen loop je het risico op leuke onderwerpenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dit, ik heb het topic open staan naast House Of The Dragon. Ik zie wel wanneer d boel hier weer wat op gang komt.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ja zonder lege quotes te spammen loop je het risico op leuke onderwerpen![]()
Zou jammer zijnquote:Op woensdag 4 december 2024 10:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ja zonder lege quotes te spammen loop je het risico op leuke onderwerpen![]()
Ik probeer het soms over bepaalde leuk dingen te hebben en dan komt er weer een smiley kots regenboog uitTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer het soms over bepaalde leuk dingen te hebben en dan komt er weer een smiley kots regenboog uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik last hier iets over spotify wrapped maar heeft iedereen zijn reddit recap al bekeken?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb geen redditquote:Op woensdag 4 december 2024 10:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik last hier iets over spotify wrapped maar heeft iedereen zijn reddit recap al bekeken?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Alleen wordt met een smileydiarree de mogelijkheid voor leuke gesprekjes wel de nek omgedraaid.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:36 schreef JustinK het volgende:
Sommige mensen zijn op zoek naar een SC, hadden we die maar op FOK!
Bolken hoeft niet binnen 5 seconden.![]()
![]()
Een leuk gesprek kan ook in de ONZ scquote:Op woensdag 4 december 2024 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen wordt met een smileydiarree de mogelijkheid voor leuke gesprekjes wel de nek omgedraaid.
Bolken hoeft niet binnen 5 seconden.![]()
![]()
Goede voor de ideeënbus.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:36 schreef JustinK het volgende:
Sommige mensen zijn op zoek naar een SC, hadden we die maar op FOK!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh dus niemand zoveel duizenden bananen gescrolled.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee. Heb je gezien wie daar rondhangen?quote:Op woensdag 4 december 2024 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een leuk gesprek kan ook in de ONZ sc
Trotste mama van Ambar
Is er iets op tegen hier leuke gesprekken te hebben dan?quote:Op woensdag 4 december 2024 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een leuk gesprek kan ook in de ONZ sc![]()
Nee zeker niet, maar hier is dan wel kans op smiley diarreequote:Op woensdag 4 december 2024 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er iets op tegen hier leuke gesprekken te hebben dan?![]()
Ik heb me vannacht prima vermaakt.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er iets op tegen hier leuke gesprekken te hebben dan?
En dat is niet per sé nodig, zeker niet in de mate zoals het vaak gebeurt.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar hier is dan wel kans op smiley diarree
Als er maar binnen een minuut gebolkt wordt.![]()
Zelfde mensen als hierquote:Op woensdag 4 december 2024 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Heb je gezien wie daar rondhangen?![]()
![]()
Spammen van gifjes, plaatjes en smileys mag of het er leuker op wordt misschien niet. Maar dit is dts en geen sc. Die zit een deurtje verder,wel eerst ff aankloppen want de bel doet het niet
Klinkt goed!quote:Op woensdag 4 december 2024 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb me vannacht prima vermaakt.![]()
![]()
Maar dat bepaalt ieder voor zichquote:Op woensdag 4 december 2024 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat is niet per sé nodig, zeker niet in de mate zoals het vaak gebeurt.
Als er maar binnen een minuut gebolkt wordt.![]()
En Violetta zit in de finale.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dezelfde mensen zitten in de ONZ sc hequote:Op woensdag 4 december 2024 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar veel mensen houden ook wel van een beetje gezelligheid.![]()
![]()
Ik ga altijd via het raam.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:40 schreef Lovely het volgende:
Spammen van gifjes, plaatjes en smileys mag of het er leuker op wordt misschien niet. Maar dit is dts en geen sc. Die zit een deurtje verder,wel eerst ff aankloppen want de bel doet het niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met ze topgear act.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook een optie.quote:
Haha jullie zijn erin getrapt. We hebben een gesprek
Trotste mama van Ambar
Nou ja zeg.quote:
Ga eens werken.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha jullie zijn erin getrapt. We hebben een gesprek“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Talk talkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Kopje thee dan maar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Lecker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met een stuk strudel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Assen-oostquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuke buurt.quote:
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Bally.quote:
Genietsje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen formule 1 meer in Zandvoort is te duur.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammer welquote:Op woensdag 4 december 2024 10:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen formule 1 meer in Zandvoort is te duur.![]()
Ik ook nietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een behouden vaart.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:58 schreef hemarookworst het volgende:
Duikboot te water gelaten en weer door“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha zou mooi zijnquote:Op woensdag 4 december 2024 11:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar jij ook niet als de hele kalender geschrapt wordtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: