abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215764500
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Nou een paar Nederlanders dan, maar niet het Oranjepubliek
Ook gewoon een verstandige beslissing in dat kader. Stopt Max dan haakt 80% van het klootjesvolk af, dan pak je met zo’n race opeens een miljoenenverlies
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 4 december 2024 @ 10:29:11 #77
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215764542
Persoonlijk gemekker mag in de dm lekker. }:|
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_215764579
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook gewoon een verstandige beslissing in dat kader. Stopt Max dan haakt 80% van het klootjesvolk af, dan pak je met zo’n race opeens een miljoenenverlies
En het ziet er toch echt naar uit dat hij gaat stoppen met F1 na zijn huidige contract.

Misschien doet hij het net zoals Alonso en Raikkonen en komt hij na een paar jaar weer terug, maar niets is zeker. Zelfs niet of 2026 of 2028 zijn laatste jaar wordt. Hij heeft al openlijk laten weten WEC en GT3 tof te vinden en wil ook meer tijd hebben voor familie.

Allemaal niet zo raar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215764650
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 08:55 schreef Hathor het volgende:

[..]
Onzin, ik had interesse in de Formule 1 voor er uberhaupt een Max was en zal het nog steeds hebben als ie er niet meer is.
Toen was er een Jos...
Toen werd ik raar aangekeken als ik om 4:00 snachts klaar zat voor de start in Australie..

Laat ze lekker die jankers.

Over 10-20 jaar (nog wel langer) kijken we hier op terug als het historische tijdperk van NL in de F1. Max Verstappen als de Johan Cruijff van onze tijd. Er zullen misschien wel coureurs komen die goed zijn, maar zo goed als die ene?
1947-2016
pi_215764681
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Toen was er een Jos...
Toen werd ik raar aangekeken als ik om 4:00 snachts klaar zat voor de start in Australie..

Laat ze lekker die jankers.

Over 10-20 jaar (nog wel langer) kijken we hier op terug als het historische tijdperk van NL in de F1. Max Verstappen als de Johan Cruijff van onze tijd. Er zullen misschien wel coureurs komen die goed zijn, maar zo goed als die ene?
Jan Lammers ook nog. Wat Nederlanders betreft zijn we niet altijd even verwend geweest. Dit zijn de gouden jaren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215764728
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:41 schreef Hathor het volgende:

[..]
Jan Lammers ook nog. Wat Nederlanders betreft zijn we niet altijd even verwend geweest. Dit zijn de gouden jaren.
Die was net even voor de tijd dat ik bewustzijn had.
1947-2016
  woensdag 4 december 2024 @ 11:02:39 #82
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_215764835
Toen Max begon te rijden dacht ik;

ahh het is een verstappen gelukkig hebben we geen tanken meer tijdens het pitten.

Toen sniekte hij langs een paar tijdens Monaco toen dacht ik... misschien is het wat.

Toen het nog ves was
pi_215764876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 11:02 schreef xzaz het volgende:
Toen Max begon te rijden dacht ik;

ahh het is een verstappen gelukkig hebben we geen tanken meer tijdens het pitten.

Toen sniekte hij langs een paar tijdens Monaco toen dacht ik... misschien is het wat.

Toen het nog ves was
Oke man, goed verhaal. De beste man is sinds dag 1 in de Torro Rosso al een exceptioneel talent gebleken. Ik hoop dat hij na dit seizoen de brui eraan geeft en lekker wat anders gaat doen
pi_215764989
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 08:52 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het is al een tijdje terug, maar gewoon het aantal FTE uren politie wegzetten tegen de BTW op kaartjes en drank.
Ik begrijp je bierfiltjes berekening en zo afgezet tegen 310.000 uur aan politie op jaarbasis komt het ongeveer uit.

4.000.000 toeschouwers a gemiddeld ¤ 85 per kaartje is 30 miljoen aan btw. Als een uur agent en wat materieel rond de ¤ 100 per uur, zal iets meer zijn want avond- en weekend uren, dan is het bijna breakeven. Dit is zoals je zei nog zonder horeca, transport, parkeren en wat dan ook. Daarnaast is er nog het algemeen belang en zoals jij ook al aangaf dat de bezoekers ook gewoon belastingbetalers zijn.

Toch kan je deze berekening niet zo maken want het is niet zo dat als de wedstrijd niet plaatsvindt de bezoekers dus geen geld (en btw) uitgeven. Plus de politie heeft personeelstekort en deze uren hadden ook aan ander politiewerk besteed kunnen worden zoals 'gewoon boeven vangen' of 'flitsen' :P

Als je vooral wilde ageren tegen de 'politie is er niet voor de voetbal' dan volg ik jou. De voetbal is ontspanning en is er voor iedereen plus het kost niet alleen held maar levert financieel ook wel iets op

ps: het is ook zoals met deze F1 race op Zandvoort. Het kost wat, financieel of qua vervuiling maar het levert ook indirect wat op, zoals wereldwijde reclame voor Nederland. Ik vind het jammer dat Zandvoort ermee ophoudt, ook al is het vooral iets voor nationale en internationale race fans. Het is een uniek circuit en het hele evenement met alle fans wordt internationaal hoog aangeschreven
  woensdag 4 december 2024 @ 11:48:01 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215765307
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:41 schreef Hathor het volgende:

[..]
Voor de Verstappens reden we nooit een deuk in een pak boter natuurlijk. Alleen Jos heeft volgens mij al meer punten dan al zijn voorgangers bij elkaar.

Maar het zou natuurlijk kunnen dat het succes van Max de Nederlandse autosport een danige impuls heeft gegeven dat er na hem wel talent boven komt drijven die competitief mee kunnen doen. Maar dat kan ik niet overzien.
pi_215765367
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 11:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Voor de Verstappens reden we nooit een deuk in een pak boter natuurlijk. Alleen Jos heeft volgens mij al meer punten dan al zijn voorgangers bij elkaar.

Maar het zou natuurlijk kunnen dat het succes van Max de Nederlandse autosport een danige impuls heeft gegeven dat er na hem wel talent boven komt drijven die competitief mee kunnen doen. Maar dat kan ik niet overzien.
De Vries had meer potentie dan eruit kwam door omstandigheden.

Verder is het feit dat de belg Verstappen er is met een F1-vader als keiharde mentor die het was niet een garantie voor meer Nederlanders in de F1.
  woensdag 4 december 2024 @ 11:58:10 #87
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215765438
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 11:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]
De Vries had meer potentie dan eruit kwam door omstandigheden.

Verder is het feit dat de belg Verstappen er is met een F1-vader als keiharde mentor die het was niet een garantie voor meer Nederlanders in de F1.
Nouja als er meer jeugd interesse heeft in de autosport, en erg mogelijk geinvesteerd is in de talentontwikkeling, dan is er meer kans toe.

Zou mooi zijn als Jos en Max zich dan ook met talentontwikkeling bezig gaan houden.
pi_215765469
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 08:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat duingebied is gewoon door de mensen gemaakt, als je natuur wilt moet je morgen even naar de duinen lopen en de boel doorprikken, leven we weer lekker in een brakke moerasdelta met een hoop muggen.
Doe maar liever niet, dan stroomt mijn LinkedIn weer vol met berichten dAt Ze De ZeEwEriNg SlOpEn VoOr De GraEt ResEt vAn heT WEf.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_215765490
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:31 schreef Red_85 het volgende:
Misschien doet hij het net zoals Alonso en Raikkonen en komt hij na een paar jaar weer terug, maar niets is zeker. Zelfs niet of 2026 of 2028 zijn laatste jaar wordt. Hij heeft al openlijk laten weten WEC en GT3 tof te vinden en wil ook meer tijd hebben voor familie.

Ik geef hem groot gelijk. en ondanks mijn nationale trots van Max als F1 GOAT zou ik hem graag in de GT3 zien rijden. Dat is een leukere sport dan F1.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215765493
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 11:52 schreef Beathoven het volgende:
belg Verstappen
Hi ha ho wat origineel.
pi_215765506
Ik denk dat dit maar het begin is van een lange reeks met aankondigingen van festivals en andere grote activiteiten die niet meer georganiseerd gaan worden in Nederland. Het hoge BTW-tarief is het laatste zetje, de toegenomen kosten van artiesten, toegenomen regelgeving, randvoorwaarden en teveel mensen die de boel kunnen frustreren maken het niet meer waard. Het kan niet meer uit. Misschien nog op 1-2 evenementenlocaties die daarop ingericht worden, maar alle andere locale festivals/grote activiteiten zijn ten vroeger of later ten dode opgeschreven.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 4 december 2024 @ 13:09:24 #92
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215766101
Jammer.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_215766274
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 12:06 schreef Shodan het volgende:
toegenomen regelgeving, randvoorwaarden en teveel mensen die de boel kunnen frustreren maken het niet meer waard.
Dat denk ik ook. Veel evenementen trekken het niet meer. Qua kosten gaan mensen hun keuzes maken, maar dat is het grootste probleem niet. Vooral de politiek met hun regelzucht en de activistische jankmuilende werkloze nimby's die anderen geen plezier gunnen. Regelziek gejank en gepolder. Is het niet meer waard joh.
1947-2016
pi_215766297
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 08:55 schreef Hathor het volgende:

[..]
Onzin, ik had interesse in de Formule 1 voor er uberhaupt een Max was en zal het nog steeds hebben als ie er niet meer is.
Hij heeft wel een punt.
Er was natuurlijk wel een reden dat bijna geen één zender f1 wilde uitzenden voor de periode Max Verstappen.
Er keek namelijk geen hond naar
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 december 2024 @ 14:08:05 #95
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215766587
EDIT: verkeerde topic :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_215766609
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 13:31 schreef GM78 het volgende:

[..]
Hij heeft wel een punt.
Er was natuurlijk wel een reden dat bijna geen één zender f1 wilde uitzenden voor de periode Max Verstappen.
En dit bewijst ook dat de NOS te veel betaalt voor de uitzendrechten van de eredivisie wedstrijden en Europees voetbal
pi_215766617
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 13:31 schreef GM78 het volgende:

[..]
Hij heeft wel een punt.
Ik zag het als klein mannetje altijd op zondagmiddag bij de sportuitzending van de NOS, kan me niet herinneren dat ik het ooit op een andere Nederlandse zender zag.
pi_215766623
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En dit bewijst ook dat de NOS te veel betaalt voor de uitzendrechten van de eredivisie wedstrijden en Europees voetbal
De miljoenen die ze betalen aan modale voetballers moeten ergens vandaan komen.
pi_215767079
Prachtig nieuws!
Aan het typen...
pi_215767089
TT moet zijn 2027. Seizoen 2026 heeft nog wel een Dutch GP
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: