Ga je weer BB Nederland kijken ?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:28 schreef mario390 het volgende:
wat is zij en mooie schatje,obwohl de vorn zit heeft en foutje gemakt met haar blonde
haren, ze hadde nog langer haren
[ afbeelding ]
Een ex-vriendin van me had schildklierproblemen, moest er aan geopereerd worden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgenmiddag controle schildklier.
Ik mag uitslapen
Ai. Heftige ingreep?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me had schildklierproblemen, moest er aan geopereerd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
kann ik nu niet zeggenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je weer BB Nederland kijken ?
Als je foto's van de operatie gaat googlen, ga je compleet flippen, wat zij dus ook deed.quote:
O. Dat is minderquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:17 schreef mario390 het volgende:
hij heeft dat tuurlijk als oostenrijker gewonnen
maar deze jaar is hij vor nederland gerijden
maar vandaag kruizband af
De mijne is te groot.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me had schildklierproblemen, moest er aan geopereerd worden.
Hey Greys. Hoe is het?quote:
Ja dat moet je eigenlijk ook nooit doenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je foto's van de operatie gaat googlen, ga je compleet flippen, wat zij dus ook deed.
Maar achteraf gezien viel het allemaal best nog wel mee.
Mwahquote:
Een kennis van me had slokdarmkanker; de slokdarm ÉN hele maag moesten verwijderd worden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat moet je eigenlijk ook nooit doen
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah
Tis te stil
Jake was naast een hele lieve ook een bijzondere hond
Wist precies wanneer iemand niet lekker in zijn vel zat en kwam dan bij je om te knuffelen
Ik mis hem.
Dat is dan weer het andere uiterste. Dat lukt ook niet iedereenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kennis van me had slokdarmkanker; de slokdarm ÉN hele maag moesten verwijderd worden.
Hij wilde totaal niks horen van de dokter en heeft zich ook totaal niet verdiept in de operatie: sleur alles er maar uit wat er uit moet en naderhand hoor ik wel of het gelukt is of niet.
Hij ging dan ook heel relaxt de operatie in!
Heeft helaas wel een half jaar of zo aan problemen gehad naderhand, maar nu gaat alles prima!
GREYSBONESquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah
Tis te stil
Wist precies wanneer iemand niet lekker in zijn vel zat en kwam dan bij je om te knuffelen
Ik mis hem.
Sommigen zullen het stom vinden maar onze honden zijn echt onderdeel van het gezinquote:
Snap ik dat je hem mist.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah
Tis te stil
Ik mis hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |