Oh. Ik had natuurlijk wat anders te doen denk ik.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 4 verschillende bolk-plaatjes voor je gemaakt en je hebt nog nooit op eentje gereageerd.
Bolken?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh. Ik had natuurlijk wat anders te doen denk ik.
Ow rustig aan dan maarquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dagbesteding en het was deze keer echt zwaar genoeg.
Ik heb ze behoorlijk vaak gepost!quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh. Ik had natuurlijk wat anders te doen denk ik.
Das waarquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Teveel prikkels en persoonlijle issues.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Teveel prikkels en persoonlijKe issues.
quote:
quote:
quote:
Ga je weer BB Nederland kijken ?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:28 schreef mario390 het volgende:
wat is zij en mooie schatje,obwohl de vorn zit heeft en foutje gemakt met haar blonde
haren, ze hadde nog langer haren
[ afbeelding ]
Een ex-vriendin van me had schildklierproblemen, moest er aan geopereerd worden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgenmiddag controle schildklier.
Ik mag uitslapen
Ai. Heftige ingreep?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me had schildklierproblemen, moest er aan geopereerd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |