Haha. Jij komt dus niet in kroegen. Naïviteitquote:Op woensdag 4 december 2024 11:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zal dan wel anno 2024, ik weet niet beter dan dat de volgende regels gelden:
Je mag geen alcohol verkopen en schenken aan personen die in een kennelijke staat van dronkenschap verkeren. Het is verboden een dronken persoon toe te laten in je horecalokaal.
Dan kan je de nachthoreca wel opheffenquote:Op woensdag 4 december 2024 11:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Officieel zou je hem de toegang moeten weigeren volgens de wet.
Ja, het zal inderdaad 99 keer goed gaan van de 100.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:43 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Haha. Jij komt dus niet in kroegen. Naïviteit
Geen enkele gevolgen natuurlijk. Zou een mooie boel worden als je als kroeguitbater verantwoordelijk wordt gehouden voor het gedrag van je gasten als zij je tent verlatenquote:Op woensdag 4 december 2024 11:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, het zal inderdaad 99 keer goed gaan van de 100.
Geen idee wat de gevolgen kunnen zijn voor het restaurant in het Museum en de kroeg.
Het gaat daarvoor al fout.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:54 schreef OProg het volgende:
Van die mooie kroegen in de binnenstad waar de auto een heel stuk verderop staat en dan verwachten dat het personeel elke beschonken gast achterna gaat lopen of ze niet naar de auto gaan.
Alleen nog maar drink&drive bij vd. Valk.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:54 schreef OProg het volgende:
Van die mooie kroegen in de binnenstad waar de auto een heel stuk verderop staat en dan verwachten dat het personeel elke beschonken gast achterna gaat lopen of ze niet naar de auto gaan.
Alleen maar dit.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
We weten niet wat er gebeurt is. Misschien hebben ze wel gezegd dat hij beter niet kon gaan rijden, misschien hebben ze niks gezegd. Feit is dat dit zijn eigen verantwoordelijkheid is. Niet van iemand anders.
Moet je kijken wat ze in de VS bedacht hadden:quote:Op woensdag 4 december 2024 13:45 schreef Jahr00n het volgende:
Dit is puur zijn eigen verantwoordelijkheid. Gelukkig rijdt ie alleen zichzelf bijna dood en niet een gezin. Ik heb er geen medelijden mee. Ik hoop dat zijn carriere nu wel voorbij is en op alle mogelijke manieren gecanceld gaat worden incl. strafrechtelijke vervolging.
Je moet dit soort criminelen wat mij betreft helemaal slopen.
Stomdronken op Fok is ook geen succes zo te zienquote:Op woensdag 4 december 2024 14:27 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Moet je kijken wat ze in de VS bedacht hadden:
https://nos.nl/artikel/25(...)nwege-alcoholgebruik
Hij is een BV. Een programmamaker.
VRT let op:
Ergens een locatie op eigen terrein inrichten met lastige verkeerssituaties en een kroeg. Laat die Waes zijn eerst volgende programma daar vandaan maken, met camera er boven op. In de kroeg, in de auto, kroeg weer in, auto weer in. Iedere keer blazen.
Stomdronken op televisie aan het woord laten en achter het stuur laten zitten en zijn ook zijn verhaal over zijn auto en dat ongeluk laten doen, dit keer op een plaats waar dat mag, en wedden dat het publiek hem weer omarmd.
Zo ben ik altijd als ik nuchter benquote:Op woensdag 4 december 2024 16:48 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Stomdronken op Fok is ook geen succes zo te zien
quote:Op maandag 2 december 2024 22:57 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Welke betrouwbare bron is dat dan? Volgens mij kun je na 12 biertjes allang niet meer op je benen staan. Dan ben je zo dronken dat je nog geen kilometer redt in een auto.
Een journalist die het had opgevangen in een gesprek gerelateerd aan de VRT. Maar inmiddels heeft Waes publiekelijk al bekend zie ikquote:
Een promillage van 2,7, reken zelf maar uit hoeveel glazen dat zijnquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel had ie gedronken? 4 bier of 14? Zit nogal een verschil in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zomer 2017 was ik op een festival. Na een ochtend + voormiddag redelijk veel mixdrankjes tanken dacht ik dat ik ruim 8 uur later wel weer naar huis kon rijden. Bij politiecontrole zat nog een half glaasje teveel in mijn bloed (want als je veel drinkt duurt het ook veel langer voordat alles is afgebroken). Dikke boete.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:09 schreef LXIV het volgende:
Zelf ben ik ook een keer met teveel alcohol op naar huis gereden. De volgende dag had ik veel spijt en iedere keer als ik hoorde dat een dronkenlap iemand doorgereden had dacht ik: ik had die lul ook kunnen zijn!
Het zat me zo dwars dat ik volledig gestopt ben met alcohol drinken, al ben ik thuis. Hele goede beslissing geweest
Zou geen slecht idee zijn.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan je de nachthoreca wel opheffen
Eens, ik hou het zelf bij een half kratje. Meer den een halve krat op is vervangend vervoer regelen. Vind het echt onverantwoord als mensen straalbezopen achter het stuur kruipen.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zomer 2017 was ik op een festival. Na een ochtend + voormiddag redelijk veel mixdrankjes tanken dacht ik dat ik ruim 8 uur later wel weer naar huis kon rijden. Bij politiecontrole zat nog een half glaasje teveel in mijn bloed (want als je veel drinkt duurt het ook veel langer voordat alles is afgebroken). Dikke boete.
Ik heb daarna nooit meer alcohol gedronken terwijl ik nog moest rijden. Goede les geweest![]()
Veel fijner voor jezelf om de grenzen niet op te zoeken maar gewoon voor de nultolerantie te kiezen als je nog moet deelnemen aan het verkeer. Wandelen en fietsen raad ik dronken mensen ook af, is net zo goed gevaarlijk.
quote:Op woensdag 4 december 2024 19:35 schreef damsco het volgende:
[..]
Eens, ik hou het zelf bij een half kratje. Meer den een halve krat op is vervangend vervoer regelen. Vind het echt onverantwoord als mensen straalbezopen achter het stuur kruipen.
Was die bron nou maar Spa geweestquote:Op maandag 2 december 2024 22:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Welke bron?
Hln natuurlijk. Die wisten ook direct te vertellen dat hij een diner had in het KMSKA en vervolgens met de studenten de stad in is gegaan.quote:
Hln zegt daar niets overquote:Op donderdag 5 december 2024 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hln natuurlijk. Die wisten ook direct te vertellen dat hij een diner had in het KMSKA en vervolgens met de studenten de stad in is gegaan.
Nergens is 2,7 te vinden, klinkt als een random bedacht getalquote:De uitslag van het bloedonderzoek wordt de komende dagen verwacht. Waes hangt een zware straf boven het hoofd. Hij heeft zelf al aangegeven te veel te hebben gedronken. Hoeveel Waes had gedronken, dat moet het onderzoek uitwijzen. “We gaan ervan uit dat hij gedagvaard zal worden voor de rechtbank”, aldus VSV.
Stond in de maandag editie plus abonnement.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hln zegt daar niets over
Dit is van 10 minuten geleden
https://www.hln.be/binnen(...)olcampagne~a1831237/
[..]
Nergens is 2,7 te vinden, klinkt als een random bedacht getal
Dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 5 december 2024 12:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Stond in de maandag editie plus abonnement.
Toen speculeerden ze nog of dat die test mogelijk zaterdag was afgenomen en wat de invloed van een bloedtransfusie zou kunnen zijn. 2,7 werd duidelijk genoemd, dat jij het niet kan vinden wil dus niet zeggen dat de andere user liegt. Verre van.
Of Stom Dwaesquote:
Misschien had ie wel 2,7 liter Kriek Lambik gedronkenquote:Op donderdag 5 december 2024 13:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nietals ze dinsdag schreven dat het parket zijn bloedstaal niet met voorrang zal behandelen en er toen nog geen uitslag was, kan er maandag geen uitslag zijn geweest. ( Er stond wel dat die Porsche een 2.7liter motor achterin heeft liggen)
Die jeugdige kunstcritici hebben hem een kunstje geflikt.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hln natuurlijk. Die wisten ook direct te vertellen dat hij een diner had in het KMSKA en vervolgens met de studenten de stad in is gegaan.
Niks randoms aan, heb het van iemand die het letterlijk heeft overgenomen uit een gesprek tussen journalisten. Is gewoon de meetwaarde van de alcoholblaastest.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hln zegt daar niets over
Dit is van 10 minuten geleden
https://www.hln.be/binnen(...)olcampagne~a1831237/
[..]
Nergens is 2,7 te vinden, klinkt als een random bedacht getal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op donderdag 5 december 2024 17:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Niks randoms aan, heb het van iemand die het letterlijk heeft overgenomen uit een gesprek tussen journalisten. Is gewoon de meetwaarde van de alcoholblaastest.
Waardes in deze orde van grootte worden wel vaker bevonden bij mensen die stomdronken achter het stuur zijn gekropen.De achterneef van mijn buurman had 3.1 gehoord van zijn. TanteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzonder dat het niet in het nieuws komt
Ik heb wel eens 0,8 geblazen terwijl ik vanuit de theorie van aantallen glazen drinken toch echt 2,7 promille moest hebben.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De achterneef van mijn buurman had 3.1 gehoord van zijn. Tante
Bijzonder dat het niet in het nieuws komt
Van die ‘theorie’ klopt dan ook helemaal niets. Heb je dat in Belgie geleerd?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:24 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 0,8 geblazen terwijl ik vanuit de theorie van aantallen glazen drinken toch echt 2,7 promille moest hebben.
Is wat we onder Belgie verstaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die ‘theorie’ klopt dan ook helemaal niets. Heb je dat in Belgie geleerd?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:20 schreef Loverboii het volgende:
blijkbaar ook cocaine gevonden in zijn bloed,
wordt vervolgd?
waar staat datquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:20 schreef Loverboii het volgende:
wordt vervolgd?
Zo dan. Als dat waar is, is hij nog meer fucked dan hij al was.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:20 schreef Loverboii het volgende:
wordt vervolgd?
Ik zie een tweet op x inderdaad. We wachten af. Als het waar is, is het einde oefening lijkt me.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:20 schreef Loverboii het volgende:
[..]
ik heb het van dezelfde bron die al op voorhand wist dat hij gedronken had
Is wel zo.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:29 schreef Caland het volgende:
Wel slim als je kacheltjelam bent om een punt te pakken, dan functioneer je daarna weer wat beter
Hij bedoelde het dus goed
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:29 schreef Caland het volgende:
Wel slim als je kacheltjelam bent om een punt te pakken, dan functioneer je daarna weer wat beter
Hij bedoelde het dus goed
Dit soort dingen zijn lastig onder de pet te houden bij zo'n klapper van een BV.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:20 schreef Loverboii het volgende:
[..]
ik heb het van dezelfde bron die al op voorhand wist dat hij gedronken had
Ze geven Tom Waes de gelegenheid de vlucht naar voren te nemen, zelf te communiceren, zelf te reageren op de berichten die het parket geeft.quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat ik niet snap (waarschijnlijk al voorbij gekomen hier), waarom duurt die uitslag zo lang? Ben je Jan met de korte achternaam, heb je de uitslag zo binnen.
Zita moet overal in Vlaanderen werken, en doet dus tussen de 45.000 en 50.000 kilometer per jaar met de wagen. Ze heeft haar rijbewijs dus heel hard nodig. Wat de alcohol betreft: het is waar dat ze een positieve test aflegde, maar ze had niet zo heel veel gedronken.”quote:Op woensdag 18 december 2024 11:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
We gaan nog even door met beschonken Bekende Vlamingen: de dochter van Koen Wauters is vandaag veroordeeld voor rijden onder invloed. Ook was haar auto niet gekeurd![]()
https://www.hln.be/brugge(...)AnWUbPzOlbjXhX5KmyDA
Lekker bezig daar.
Damn...quote:Op woensdag 18 december 2024 12:42 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zita moet overal in Vlaanderen werken, en doet dus tussen de 45.000 en 50.000 kilometer per jaar met de wagen. Ze heeft haar rijbewijs dus heel hard nodig. Wat de alcohol betreft: het is waar dat ze een positieve test aflegde, maar ze had niet zo heel veel gedronken.”x 1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haar advocaatje.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn...
Wie zit dat zo goed te praten?
Pas maar op, daar zit ook alcohol in.quote:
Godver... en heeft hij ook nog een BS excuus voor het feit dat haar auto niet gekeurd was, of had ze daar simpelweg geen tijd voor tussen het drinken en kilometers maken?quote:
Keuringquote:Op woensdag 18 december 2024 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godver... en heeft hij ook nog een BS excuus voor het feit dat haar auto niet gekeurd was, of had ze daar simpelweg geen tijd voor tussen het drinken en kilometers maken?
Oh echt, daar ook nog een BS verhaal voor...quote:Op woensdag 18 december 2024 12:47 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Keuring
“Door een vorig ongeval had ze schade aan haar voertuig. Ze wist dat ze naar de keuring moest, maar wilde eerst naar de garage om de schade te herstellen. Uiteindelijk heeft ze er dan niet meer aan gedacht om naar de keuring te gaan”, zegt Bosman.
Zita Wauters kreeg een rijverbod van vijftien dagen, een geldboete van in totaal 480 euro en ze moet haar praktisch rijexamen opnieuw afleggen, omdat ze haar rijbewijs nog geen twee jaar heeft.
Afgelopen weekend werd ook het rijbewijs van VRT-sportanker Ruben Van Gucht ingetrokken na een positieve ademtest. Eind november veroorzaakte ook VRT-gezicht Tom Waes een ongeval aan de Kennedytunnel in Antwerpen nadat hij dronken achter het stuur was gekropen.
'Uiteindelijk heeft ze er dan niet meer aan gedacht om naar de keuring te gaan'. Het wordt zo gebracht alsof het allemaal niks uit maakt. En wat je zegt, inderdaad BS, want elke keer dat je in je auto stapt wordt je daar gewoon aan herinnert.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh echt, daar ook nog een BS verhaal voor...
En dat met minder dan 2 jaar rijbewijs ook allemaal.
Op je 20ste is je brein misschien nog niet uitontwikkeld?quote:Op woensdag 18 december 2024 13:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
'Uiteindelijk heeft ze er dan niet meer aan gedacht om naar de keuring te gaan'. Het wordt zo gebracht alsof het allemaal niks uit maakt. En wat je zegt, inderdaad BS, want elke keer dat je in je auto stapt wordt je daar gewoon aan herinnert.
Ik ken dat mens nauwelijks, maar ik ben al direct klaar met zulke types die overal schijt aan hebben.
Niet 40-45k?quote:Op woensdag 18 december 2024 12:42 schreef Jeroboam het volgende:
Zita moet overal in Vlaanderen werken, en doet dus tussen de 45.000 en 50.000 kilometer per jaar met de wagen.
Are you serious?quote:Op woensdag 18 december 2024 14:04 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Op je 20ste is je brein misschien nog niet uitontwikkeld?
Nee, maar het is wel zo.quote:
Ja weet ik veel, ik lees op fok zoveel vreemde dingenquote:Op woensdag 18 december 2024 14:32 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel zo.
Tussen de 20 en 25 jaar zijn de hersenen biologisch gezien volgroeid. Hoewel de hersenen niet meer groeien, betekent dit niet dat je hersenen daarna niet meer veranderen. Dit gebeurt namelijk je hele leven lang. Wanneer je nieuwe dingen leert of traint, worden verbindingen gemaakt of versterkt.
Ik probeerde net zulke belachelijke argumenten te verzinnen als die advocaat maar dat had je niet door?!
En poedersuiker er bovenopquote:Op woensdag 18 december 2024 12:44 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Pas maar op, daar zit ook alcohol in.
Nergens, test was negatiefquote:
Ik ken de bijzonderheid van deze uitvoering niet, maar het is een Porsche, dus alle techniek zit achterin en zal dus grotendeels intact zijn. In het artikel spreken ze er over dat motorblok+versnellingsbak al 25k waard zouden kunnen zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:42 schreef yessie234 het volgende:
Bieden op de auto van Waes.
Was wel Tommie die er in reed!
https://www.rtl.nl/boulev(...)g-ongeluk-30000-euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |