Was die bron nou maar Spa geweestquote:Op maandag 2 december 2024 22:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Welke bron?
Hln natuurlijk. Die wisten ook direct te vertellen dat hij een diner had in het KMSKA en vervolgens met de studenten de stad in is gegaan.quote:
Hln zegt daar niets overquote:Op donderdag 5 december 2024 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hln natuurlijk. Die wisten ook direct te vertellen dat hij een diner had in het KMSKA en vervolgens met de studenten de stad in is gegaan.
Nergens is 2,7 te vinden, klinkt als een random bedacht getalquote:De uitslag van het bloedonderzoek wordt de komende dagen verwacht. Waes hangt een zware straf boven het hoofd. Hij heeft zelf al aangegeven te veel te hebben gedronken. Hoeveel Waes had gedronken, dat moet het onderzoek uitwijzen. “We gaan ervan uit dat hij gedagvaard zal worden voor de rechtbank”, aldus VSV.
Stond in de maandag editie plus abonnement.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hln zegt daar niets over
Dit is van 10 minuten geleden
https://www.hln.be/binnen(...)olcampagne~a1831237/
[..]
Nergens is 2,7 te vinden, klinkt als een random bedacht getal
Dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 5 december 2024 12:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Stond in de maandag editie plus abonnement.
Toen speculeerden ze nog of dat die test mogelijk zaterdag was afgenomen en wat de invloed van een bloedtransfusie zou kunnen zijn. 2,7 werd duidelijk genoemd, dat jij het niet kan vinden wil dus niet zeggen dat de andere user liegt. Verre van.
Of Stom Dwaesquote:
Misschien had ie wel 2,7 liter Kriek Lambik gedronkenquote:Op donderdag 5 december 2024 13:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nietals ze dinsdag schreven dat het parket zijn bloedstaal niet met voorrang zal behandelen en er toen nog geen uitslag was, kan er maandag geen uitslag zijn geweest. ( Er stond wel dat die Porsche een 2.7liter motor achterin heeft liggen)
Die jeugdige kunstcritici hebben hem een kunstje geflikt.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hln natuurlijk. Die wisten ook direct te vertellen dat hij een diner had in het KMSKA en vervolgens met de studenten de stad in is gegaan.
Niks randoms aan, heb het van iemand die het letterlijk heeft overgenomen uit een gesprek tussen journalisten. Is gewoon de meetwaarde van de alcoholblaastest.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hln zegt daar niets over
Dit is van 10 minuten geleden
https://www.hln.be/binnen(...)olcampagne~a1831237/
[..]
Nergens is 2,7 te vinden, klinkt als een random bedacht getal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op donderdag 5 december 2024 17:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Niks randoms aan, heb het van iemand die het letterlijk heeft overgenomen uit een gesprek tussen journalisten. Is gewoon de meetwaarde van de alcoholblaastest.
Waardes in deze orde van grootte worden wel vaker bevonden bij mensen die stomdronken achter het stuur zijn gekropen.De achterneef van mijn buurman had 3.1 gehoord van zijn. TanteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzonder dat het niet in het nieuws komt
Ik heb wel eens 0,8 geblazen terwijl ik vanuit de theorie van aantallen glazen drinken toch echt 2,7 promille moest hebben.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De achterneef van mijn buurman had 3.1 gehoord van zijn. Tante
Bijzonder dat het niet in het nieuws komt
Van die ‘theorie’ klopt dan ook helemaal niets. Heb je dat in Belgie geleerd?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:24 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 0,8 geblazen terwijl ik vanuit de theorie van aantallen glazen drinken toch echt 2,7 promille moest hebben.
Is wat we onder Belgie verstaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die ‘theorie’ klopt dan ook helemaal niets. Heb je dat in Belgie geleerd?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:20 schreef Loverboii het volgende:
blijkbaar ook cocaine gevonden in zijn bloed,
wordt vervolgd?
waar staat datquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:20 schreef Loverboii het volgende:
wordt vervolgd?
Zo dan. Als dat waar is, is hij nog meer fucked dan hij al was.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:20 schreef Loverboii het volgende:
wordt vervolgd?
Ik zie een tweet op x inderdaad. We wachten af. Als het waar is, is het einde oefening lijkt me.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:20 schreef Loverboii het volgende:
[..]
ik heb het van dezelfde bron die al op voorhand wist dat hij gedronken had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |