quote:Op maandag 9 december 2024 20:59 schreef DaMart het volgende:
O, ze laten de bladmuziek liggen blijkbaar.
quote:
quote:
Geen nood. Dat was die pdf. Hebben ze digitaal straksquote:Op maandag 9 december 2024 20:59 schreef AgnesGru het volgende:
Missen ze nou het blaadje met bladmuziek?
Ach die hadden ze toch al van die gasten die sushi wildenquote:Op maandag 9 december 2024 21:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Geen nood. Dat was die pdf. Hebben ze digitaal straks
Ja, eens.quote:Op maandag 9 december 2024 21:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh jaquote:Op maandag 9 december 2024 21:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, maar dat kost ze nog wat meer tijd dan het op een papiertje aangereikt krijgenquote:Op maandag 9 december 2024 21:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
jep.quote:Op maandag 9 december 2024 21:04 schreef lars91 het volgende:
Ben bang dat er ook nog wel een duo in Groningen gepakt gaat worden.
Dat ander gepakte duo gaf het paswoord toch?quote:Op maandag 9 december 2024 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost ze nog wat meer tijd dan het op een papiertje aangereikt krijgen.
Idd. Viel dat niet op. dat het woensdag is.quote:Op maandag 9 december 2024 21:11 schreef lars91 het volgende:
The Hunters schakelen niet op Woensdag weer open?
Ja, maar het bestand hebben ze nu pas open omdat er een tweede wachtwoord ontbrakquote:Op maandag 9 december 2024 21:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat ander gepakte duo gaf het paswoord toch?
Dat vond ik wel logisch eigenlijk. Ze hebben het over extractiepunten en omdat het vaak over water gaat, zou ik ook als eerste aan Lauwersoog denken.quote:Op maandag 9 december 2024 21:33 schreef Montagui het volgende:
Apart, op het moment dat de hunters uitvinden dat het het Gronings volkslied is maakt de vrouw (die met nagenoeg geen haar) de opmerking 'Lauwersoog'.
Goed gevondenquote:Op maandag 9 december 2024 21:15 schreef Yesse het volgende:
Man was gelijk op zoek en heeft inmiddels Marnehuizen gevondenDat watertje op de doos
(die kijkt normaal met een half oog mee en vindt vooral de puzzels leuk
)
Het is niet alsof Lauwersoog aan de andere kant van NL ligt. Gewoon een hele logische link.quote:Op maandag 9 december 2024 21:33 schreef Montagui het volgende:
Apart, op het moment dat de hunters uitvinden dat het het Gronings volkslied is maakt de vrouw (die met nagenoeg geen haar) de opmerking 'Lauwersoog'.
Die stond al dagen uit, maar soms maken de montage niet chronologisch (daarom hebben wij ook elke dag hetzelfde aan)quote:Op maandag 9 december 2024 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof geen reet van die tap op socials en zo snel resultaat
Rekening blokkeren doen we elk jaarquote:Op maandag 9 december 2024 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat er nu ineens een rekening geblokkeerd kan worden, waarom wordt dat dan zo selectief ingezet?
Hopelijk bieten ze gewoon die 9 euro bij die studenten
Volgens mij hebben we dat toen gemist ja… of het was een retake waarin we het even los moesten bespreken (opnames zijn echt te lang geleden)quote:Op maandag 9 december 2024 21:11 schreef lars91 het volgende:
The Hunters schakelen niet op Woensdag weer open?
Ja maar waarom dan niet vanaf de startquote:Op maandag 9 december 2024 22:00 schreef Selmar het volgende:
[..]
Rekening blokkeren doen we elk jaar
Omdat we dan geen pings meer krijgen als ze pinnen. Dan blokkeren we onze eigen aanwijzingenquote:Op maandag 9 december 2024 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan niet vanaf de startmaar dat zal dan wel een productie-regel zijn :
Dus als die mannen nu pinnen krijgen jullie ook geen hit van de gemiste poging?quote:Op maandag 9 december 2024 22:02 schreef Selmar het volgende:
[..]
Omdat we dan geen pings meer krijgen als ze pinnen. Dan blokkeren we onze eigen aanwijzingen
Jawel, maar daarna ga ze natuurlijk nooit meer pinnen. Je wilt dus de rekening blokkeren vlak voor de laatste pin transactie, of als je een andere goede reden hebt.quote:Op maandag 9 december 2024 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus als die mannen nu pinnen krijgen jullie ook geen hit van de gemiste poging?
Bij de dames is het nog spannend of ze het telefoontje met Ricardo overleven.quote:Op maandag 9 december 2024 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Bewijst maar wel weer dat je altijd zo snel mogelijk de info moet halen, want de Marrokaanse vrienden lopen nu ook wel groot risico dat ze toch in een fuik terecht gaan komen. Al denk ik ergens dat deze twee niet eens de pin nodig gaan hebben.
De andere 2 duo's lijken me in ieder geval richting laatste dag en extractiepunt te gaan
@:Selmar, na hoeveel dagen hebben jullie broer en zus eigenlijk gepakt?
Daar zit Lauwerszee in, op zich niet heel gek.quote:Op maandag 9 december 2024 21:33 schreef Montagui het volgende:
Echt geen idee, was al in Maart 😀quote:Op maandag 9 december 2024 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Bewijst maar wel weer dat je altijd zo snel mogelijk de info moet halen, want de Marrokaanse vrienden lopen nu ook wel groot risico dat ze toch in een fuik terecht gaan komen. Al denk ik ergens dat deze twee niet eens de pin nodig gaan hebben.
De andere 2 duo's lijken me in ieder geval richting laatste dag en extractiepunt te gaan
@:Selmar, na hoeveel dagen hebben jullie broer en zus eigenlijk gepakt?
Help me even, je bedoeld de telefoonactie bij die vrouw thuis? Maar ze zitten ondertussen al lang weer ergens anders toch...quote:Op maandag 9 december 2024 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de dames is het nog spannend of ze het telefoontje met Ricardo overleven.
Het telefoontje van woensdagochtend natuurlijk. Ze staan onder de tap. Maar ik ga er vanuit dat ze daar wel voorzichtigheid bij nemen.quote:Op maandag 9 december 2024 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Help me even, je bedoeld de telefoonactie bij die vrouw thuis? Maar ze zitten ondertussen al lang weer ergens anders toch...
Oh op die fiets, ja ik hoop in ieder geval dat er wel een andere locatie vanuit de productie is bepaald dan de Grote Marktquote:Op maandag 9 december 2024 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het telefoontje van woensdagochtend natuurlijk. Ze staan onder de tap. Maar ik ga er vanuit dat ze daar wel voorzichtigheid bij nemen.
Ik vermoed dat ze alleen het gesprek hoeven te horen wat de aanbieding is.quote:Op maandag 9 december 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh op die fiets, ja ik hoop in ieder geval dat er wel een andere locatie vanuit de productie is bepaald dan de Grote Markt
Hmmzz, dat zou dan ook wel weer crap zijn als de Hunters op dat moment de bestellijst in handen hebben, bijvoorbeeld via de Marrokaanse boys... of ieder team moet ook net een andere bestellijst hebben gekregen waarbij de coördinaten zijn gehusseld, zodat de ene de pizza Salami krijgt te horen en de ander een Pizza Margherita.quote:Op maandag 9 december 2024 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze alleen het gesprek hoeven te horen wat de aanbieding is.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 9 december 2024 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hmmzz, dat zou dan ook wel weer crap zijn als de Hunters op dat moment de bestellijst in handen hebben, bijvoorbeeld via de Marrokaanse boys... of ieder team moet ook net een andere bestellijst hebben gekregen waarbij de coördinaten zijn gehusseld, zodat de ene de pizza Salami krijgt te horen en de ander een Pizza Margherita.
??, we kraken geen AE-192, we zetten 4x6 tekens in de goede volgorde 🤣quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:29 schreef Danny het volgende:
Beetje ongeloofwaardig dat een AES-192 password in 4 dagen 'gekraakt' wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |