Blijkbaar niet hequote:Op woensdag 4 december 2024 08:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heeft hij niet genoeg geld om die te betalen?
Zijn vermogen wordt geschat op 3 miljard, dus dat zal wel loslopen.quote:
2,4 Miljard US dollar,quote:Op woensdag 4 december 2024 09:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zijn vermogen wordt geschat op 3 miljard, dus dat zal wel loslopen.
Ja, dat snap ik. Maar hij kan ook iets anders verkopen. Dat hij de auto's verkoopt wil niet per se zeggen dat hij daarmee z'n belastingschuld gaat betalen. Dat is een beetje kort door de bocht.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
2,4 Miljard US dollar,
Hij moet een 787 Miljoen Euro aan belastingen betalen, en vermogen is niet gelijk het ff in cash hebben liggen, wat de belastingdienst wil hebben.
Denk je dat hij er mee wegkomt dat niet te doen?quote:Op woensdag 4 december 2024 11:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar hij kan ook iets anders verkopen. Dat hij de auto's verkoopt wil niet per se zeggen dat hij daarmee z'n belastingschuld gaat betalen. Dat is een beetje kort door de bocht.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik probeer alleen aan te geven dat hij vast nog wel meer gelden vrij kan maken om die schuld te betalen. Hoeven niet per se die auto's te zijn. Dus stellen dat "hij moet ze verkopen want hij moet betalen" lijkt me wat kort door de bocht.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Denk je dat hij er mee wegkomt dat niet te doen?
Denk dat ie meer moet verkopen dan zijn dinkeytoys om zijn belastingschuld te voldoen.
Hij moet een 787 Miljoen Euro aan belastingen betalen, daarvoor moet hij bezit liquideren. Ook als hij dood is zal dat betaald moeten worden en ik vermoed donkerbruin dat de belastingdienst er niet lang op wil wachten.quote:Op zondag 8 december 2024 04:51 schreef yessie234 het volgende:
Jeetje, een collectie van 70 jaar F1sportgeschiedenis.
Collectie bij elkaar houden, en een museum...mijmer.
Kan die man het niet gewoon schenken als hij komt te overlijden? Is hij zo armlastig?
Autotron.bestaat dan nog?
Nou heb ik het ook nooit op blauwe enveloppen, maar dit is de overtreffende trap.quote:Op zondag 8 december 2024 11:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hij moet een 787 Miljoen Euro aan belastingen betalen
In Wassenaar staat een top automuseum.quote:Op zondag 8 december 2024 04:51 schreef yessie234 het volgende:
Collectie bij elkaar houden, en een museum...mijmer.
Kan die man het niet gewoon schenken als hij komt te overlijden? Is hij zo armlastig?
Autotron.bestaat dan nog?
£655 miljoenquote:Op zondag 8 december 2024 11:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hij moet een 787 Miljoen Euro aan belastingen betalen, daarvoor moet hij bezit liquideren. Ook als hij dood is zal dat betaald moeten worden en ik vermoed donkerbruin dat de belastingdienst er niet lang op wil wachten.
Ja, dat maakt het dus zo enorm kut dat zo'n collectie uit elkaar valt en straks bij 100 mensen staat die denken "hey, geinig, een investering in iets dat me niet boeit maar straks weer 10% meer waard is".quote:Op zondag 8 december 2024 04:51 schreef yessie234 het volgende:
Den Haagquote:Op zondag 8 december 2024 11:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In Wassenaar staat een top automuseum.
ok ok okquote:
Begin een go-fund me voor een museumquote:Op zondag 8 december 2024 12:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het dus zo enorm kut dat zo'n collectie uit elkaar valt en straks bij 100 mensen staat die denken "hey, geinig, een investering in iets dat me niet boeit maar straks weer 10% meer waard is".
Bedoelde je deze met Ron Reinders?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:58 schreef raptorix het volgende:
Een tijdje terug was er op BNR podcast een Nederlandse Makelaar in F1 wagens je kunt al voor 60K iets kopen, echter gaat dat vaak dan wel om replicas, of items waar de motor uit gestript is.
Ik denk van wel.quote:Op zondag 8 december 2024 20:15 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Bedoelde je deze met Ron Reinders?
https://www.bnr.nl/nieuws(...)max-verstappen-kocht
Tnxquote:Op zondag 8 december 2024 20:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk van wel.
Edit: Nee deze aflevering is veel ouder, maar volgens mij wel zelfde man.
Deze is het: https://www.bnr.nl/podcas(...)n-2030-behalve-in-nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |