SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door Citizen.Erased op 03-12-2024 08:47:34 ]
holy shit, what a unitquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
@:bitterbal Mijn eerste houten achtbaan die ik heb gemaakt.
arme boompjesquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Er zullen nog boompjes geplaatst worden.quote:
Maar hij is nog niet af. De eerste drie drops moeten nog wat aangepast worden, want daar krijgen ze 6+ verticale G-krachten op hun donder.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hij is nog niet af. De eerste drie drops moeten nog wat aangepast worden, want daar krijgen ze 6+ verticale G-krachten op hun donder.
Vooralsnog niet, want hij zit nog in de testfase, maar het werd gisteravond te laat om nog verder te gaan, dus vanavond daarmee verder.quote:
Maar misschien kunnen Planconians dat wel aan.quote:
dat is een beste steigerquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
2000thb klinkt als veel geld. En als ze 30 minuten later weer terugkomt voor nog meer.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:16 schreef bitterbal het volgende:
Today our Thai neighbor we barely known (have only went her shop to support her business once) came to us to borrow 2000thb for her baby medicine, which we did, and she returned after 30 mins to intend to borrow more. and we rejected. She left unhappy. Has anyone handled situation like this? I worry she will be trouble, or she will be talking around, so more neighbors will come for money. especially we are trying to establish a business in that location. Advices?
Mja
ja das echt thaiquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2000thb klinkt als veel geld. En als ze 30 minuten later weer terugkomt voor nog meer.
Dat is altijd een glijdende schaal. Mijn ex-schoonmoeder hebben we weleens geholpen met het betalen van een tandartsrekening. Volgende verzoek was een splinternieuwe laptop voor kerstmis terwijl het budget p.p. 50 euro was.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
is ook moeilijk om nee te zeggen als het om een kind gaat maar ja ze gebruiken ook vaak familie leden als excuus.
1 van mijn vriendinnen gaf ik welles geld tijdens covid omdat ze geen baan had.Hoefde het niet terug, zei ik ook tegen haar. En opeens vroeg ze geld om een telefoon te kopen voor haar moeder. Heb ik ook nee gezegd.
ja en zonder schaamte dat dan ook vragenquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is altijd een glijdende schaal. Mijn ex-schoonmoeder hebben we weleens geholpen met het betalen van een tandartsrekening. Volgende verzoek was een splinternieuwe laptop voor kerstmis terwijl het budget p.p. 50 euro was.
Ja, zo gaat het hardquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is altijd een glijdende schaal. Mijn ex-schoonmoeder hebben we weleens geholpen met het betalen van een tandartsrekening. Volgende verzoek was een splinternieuwe laptop voor kerstmis terwijl het budget p.p. 50 euro was.
Ik wil ook nog wel een nieuwe laptop.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag laatst een documentaire op ARTE over Hongaarse tandartsen en het tandentoerisme in dat land.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, eisen eigenlijk meer.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en zonder schaamte dat dan ook vragen
Oh daar zit wel even een verschil inquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij staat al. (de boom)quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hallo maat.
Is Anneboos al lekker met de guirlandes in de weer?
Ja, dat bestaat al heel langquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een documentaire op ARTE over Hongaarse tandartsen en het tandentoerisme in dat land.
Random factoid.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel een nieuwe laptop.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scheelt dat echt zoveel?quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat bestaat al heel langMosonmagyarovár is één grote tandartsenpraktijk omdat het vlakbij Oostenrijk ligt.
Ik ben wel altijd heel terughoudend geweest, maar goed: dinnetje had daar natuurlijk ook wat over te zeggenquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]Mja je kunt maar beter vanaf het begin nee zeggen eigenlijk.
Oh, ik dacht dat je gratis geld aan het weggeven was.quote:
Werkt wel bij de overheid dus had goed gekund.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je gratis geld aan het weggeven was.
oh wow.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik had de hele tijd vliegjes in de badkamer, geen idee waar ze toch vandaan bleven komen. Dus nu trok ik net door, kwam er zo'n heel groepjes vliegjes mee. Dus ik open die stortbak , zit het vol met vliegjes en muggen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb er gisteren weer 1 buiten gezetquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh wow.
Toch maar een spinnetje in huis nemen.
Ja, daarom zitten die vliegjes binnen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb er gisteren weer 1 buiten gezet
Drupje bleekmiddel doet wonderenquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb er gisteren weer 1 buiten gezet
ja dat blijkt...quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom zitten die vliegjes binnen.
ja je kan hier van die dingen kopen die je in de stortbak doet. misschien is dit een bekend probleem hier dus ga ik straks halenquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:05 schreef Karzai het volgende:
Maar ik denk als je er bleek ingooit dat ze wel doodgaan
Heb je nog ruimte in je dagbudget daarvoor?quote:
Ja tot nu nog wel maar vanaaf ga ik er overheen :pquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je nog ruimte in je dagbudget daarvoor?
oh jee.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tot nu nog wel maar vanaaf ga ik er overheen :p
Dit hoort er wel een beetje bij in dat soort landen, mijn neefje bouwt zelfs bejaardenhuizen in Chisinau in ruil voor haar preutje.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je een hele karige lunch of is kitkat daar heel duur?quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
onbijt was thuis lunch was 95 baht en deze snacks 65 baht geloof ik
Heb kitkat enquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je een hele karige lunch of is kitkat daar heel duur?
preciesquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En slim door thuis te ontbijten, want dan valt dat wat je gegeten hebt in je boodschappenbudget en niet in je eetbudget.
Heeft die Orbán dat ook al voor elkaar?!quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee, ik ging gewoon naar de gratis staatstandarts.
Alles goed geregeld daar.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heeft die Orbán dat ook al voor elkaar?!
Daar houden ze nu eenmaal niet zo van vrouwen met een eigen mening en joelende mannen in roze strakke jurkjes.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Servie, Roemenie, Moldavie en Hongarije naar Rusland toe
Totdat de gemiddelde Hongaar zijn fietsenrek blootgeeft en je plots begrijpt waarom het gratis is.quote:
Turkije een optie?quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Totdat de gemiddelde Hongaar zijn fietsenrek blootgeeft en je plots begrijpt waarom het gratis is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Turkije een optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
Echt dierenmishandeling dit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:22 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
[ afbeelding ]
Honden hebben ook trek in snacks
[ afbeelding ]
jaquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaEn ze komt sochtends om 0m 8 de sproeier aan zetten en volgens mij was ze vergeten hem uit te zetten. dus om 11 uurheb ik em uitgezet
Dus het gras is nu ook verzopen
ja maar heeft nu al 4 dagen niet geregend dus dan zetten ze de sproeier sochtends voor 15 min aan ofzoquote:Op dinsdag 3 december 2024 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]En het regent toch ook heel veel soms? Houden ze daar dan wel rekening mee?
Leggen gewoon weer nieuwe grasmatten dan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:33 schreef bitterbal het volgende:
Het zijn ook grasmatten. Volgens mij is dat ook lastig
ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 3 december 2024 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leggen gewoon weer nieuwe grasmatten dan.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar misschien kunnen Planconians dat wel aan.![]()
En ik moet nog een leuke naam hebben.
quote:
Ik hoop het niet, thuis blijven zitten is een deugd voor de mens.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:59 schreef Ama het volgende:
Hoop alleen wel dat alles van hetzelfde bedrijf bij elkaar zit want ik heb wel overal een aparte melding voor gekregen. Amazon en bol.com
oh die is wel tofquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:00 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal er komt een Flamingo LEGO setje volgens jaar.
https://bouwsteentjes.info/lego-creator-winter-2025-sets/
Haha ja ik vind hem best leuk eruit zien (niet alles vind ik even goed gelukt bij creator setjes). Moest meteen aan jou denken.quote:
Dan krijg je gewoon allemaal aparte pakketjes.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:59 schreef Ama het volgende:
Hoop alleen wel dat alles van hetzelfde bedrijf bij elkaar zit want ik heb wel overal een aparte melding voor gekregen. Amazon en bol.com
Wat lief!quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ja ik vind hem best leuk eruit zien (niet alles vind ik even goed gelukt bij creator setjes). Moest meteen aan jou denken.
Voor mijn gevoel ging de ochtend juist erg traag.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het alweer 12 uur geweest.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan krijg je gewoon allemaal aparte pakketjes.
Tijd staat ook niet stil hequote:Op dinsdag 3 december 2024 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het alweer 12 uur geweest.
Het is de vraag hoe lang die chocolade al in de boot heeft gelegenquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail gehad van de sint dat er vanaf vandaag een chocoladeletter op ons bureau ligt. Benieuwd hoeveel dagen ie dit jaar over de datum is.
Die ligt nog steeds voor de brug.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is de vraag hoe lang die chocolade al in de boot heeft gelegen
Gooi die brug dan open!quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ligt nog steeds voor de brug.
Niet?quote:
Zal wel een phishing mail zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail gehad van de sint dat er vanaf vandaag een chocoladeletter op ons bureau ligt. Benieuwd hoeveel dagen ie dit jaar over de datum is.
Als jij de tijd stil kan zetten mag je dat nu wel doenquote:
Ik heb een keer een wedstrijdje whisky drinken uitgevochten met Gummbah in Amsterdam.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:44 schreef Karzai het volgende:
Weer een stripboekje op de kop getikt
[ afbeelding ]
*Haalt batterijen uit klokquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als jij de tijd stil kan zetten mag je dat nu wel doen
O ja?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een wedstrijdje whisky drinken uitgevochten met Gummbah in Amsterdam.
* SpeedyGJ drukt op knopje om de brug te openenquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is daar geen brugwachtershuisje.
Dankjewel! Nu kan ik extra genieten van dit mooie weer vandaagquote:
Ik kreeg dezelfde mail.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omg die ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kreeg dezelfde mail.
Deze is wel goed tot mei 2025.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kreeg dezelfde mail.
[ afbeelding ]
Avondje stappen met hem, Teeuwen en Bouwman na een uitvoering van Poelmo, slaaf van het zuiden, voor meisjes die van dieren houden.quote:
Waarom is Sinterklaas daar een neger, werk je voor de deugclub?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kreeg dezelfde mail.
[ afbeelding ]
Ik geloof hier geen hol van.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Avondje stappen met hem, Teeuwen en Bouwman na een uitvoering van Poelmo, slaaf van het zuiden, voor meisjes die van dieren houden.
Af en toe herinner ik me flarden van die avond.
Uit het dagboek van Tongquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik geloof hier geen hol van.
Ik werk voor de overheid.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom is Sinterklaas daar een neger, werk je voor de deugclub?
Dit lijkt me wat lastig tegelijkertijd maar okéquote:Boen de citroen schoon en rasp ondertussen de gele schil.
Niet kunnen multitasken met twee handenquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit lijkt me wat lastig tegelijkertijd maar oké
Gewoon wat zeepsop erop en met de rasp schrobbenquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet kunnen multitasken met twee handen
Meeste wat hij zegt is ook verzonnen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik geloof hier geen hol van.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon wat zeepsop erop en met de rasp schrobben
Iedereen na het eten:quote:
ik denk eerder:quote:
Volg ik een keer braaf het recept is het weer niet goedquote:
https://www.ah.nl/allerha(...)-wortel-en-hazelnootquote:
Oehh, ziet er in ieder geval echt super feestelijk uit. En goede planning van jequote:Op dinsdag 3 december 2024 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)-wortel-en-hazelnoot
Deze uittesten, met wat aanpassigen in het deeg en zonder de geitenkaas
Kijken of dit lekker is als 1 van de Kerstgerechtjes. Dan maak ik er kleintjes van, zodat iedereen eigen heeft. En wel de groenten geroosterd maar voor de rest ingevroren zodat we het met Kerst alleen in de oven hoeven te schuiven
quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)-wortel-en-hazelnoot
Deze uittesten, met wat aanpassigen in het deeg en zonder de geitenkaas
Kijken of dit lekker is als 1 van de Kerstgerechtjes. Dan maak ik er kleintjes van, zodat iedereen eigen heeft. En wel de groenten geroosterd maar voor de rest ingevroren zodat we het met Kerst alleen in de oven hoeven te schuiven
er zijn teveel dingen gaande in de wereldquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:46 schreef Haags het volgende:
Je krijgt bijna het idee dat er een soort coup gaande is in Zuid-Korea op het moment.
[ x ]
We zitten al lang in een WW3. Het is alleen even wachten tot China Taiwan aanvalt. Dan begint het kwartje pas echt te vallen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er zijn teveel dingen gaande in de wereld
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat artikel lasquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:46 schreef Haags het volgende:
Je krijgt bijna het idee dat er een soort coup gaande is in Zuid-Korea op het moment.
[ x ]
Zie die beelden op Twitter. Militaire voertuigen in Seoul.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat artikel las
We zitten in 1938. Het verdrag van München is aanstaande.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
We zitten al lang in een WW3. Het is alleen even wachten tot China Taiwan aanvalt. Dan begint het kwartje pas echt te vallen.
Als je de parallel tussen nu en toen nog niet begint te zien dan is het echt tijd om wakker te worden he?quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zitten in 1938. Het verdrag van München is aanstaande.
Had hier helemaal niets van meegekregen, wtfquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:46 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ja zo makkelijk mogelijk maken. En het klinkt lekker en denk dat iedereen een mini hiervan heel feestelijk isquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehh, ziet er in ieder geval echt super feestelijk uit. En goede planning van je
Is ook amper een uur oud dit nieuws.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Had hier helemaal niets van meegekregen, wtf
Kan een hoop gebeuren in een uurquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Is ook amper een uur oud dit nieuws.
Enige verschil hier is dat 'Tsjechië' nu wel terug heeft gevochten, verder is het wel bijzonder treurig gelijk.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je de parallel tussen nu en toen nog niet begint te zien dan is het echt tijd om wakker te worden he?
Gevalletje nimbyquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Had hier helemaal niets van meegekregen, wtf
dat denk ik wel, origineel en het ziet er gezond uitquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo makkelijk mogelijk maken. En het klinkt lekker en denk dat iedereen een mini hiervan heel feestelijk is![]()
wat is dat precies voor strip?quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:44 schreef Karzai het volgende:
Weer een stripboekje op de kop getikt
[ afbeelding ]
https://www.google.com/se(...)528&bih=704&dpr=1.25quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat is dat precies voor strip?
beetje absurtische humorquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat is dat precies voor strip?
Dat kan je wel stellen jaquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:16 schreef kwiwi het volgende:
Aaaarggghhh, heb een compleet nieuwe trui verpest in de wasmachine. Kwam er 3x zo klein uit omdat ik niet op het label gekeken had
Aaaarggghhh, heb een compleet nieuwe trui verpest in de wasmachine. Kwam er 3x zo klein uit omdat ik niet op het label gekeken had
we hebben niet echt een groot aanbod aan strips helaas, maar ik werk er dus haal de pareltjes eruitquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen jaik denk dat ik zaterdag kringloop ga bezoeken, heb je in adam grote kringloopwinkels? of waar haal jij die strips?
Zouden ze wachten totdat Trump er zit?quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
We zitten al lang in een WW3. Het is alleen even wachten tot China Taiwan aanvalt. Dan begint het kwartje pas echt te vallen.
Ah ok, leuk.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:20 schreef Karzai het volgende:
ik werk hier
https://allekringloopwink(...)de-lokatie-distelweg
Jaquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zouden ze wachten totdat Trump er zit?
Roemenië zondag ook naar de stembus. Die zullen ook wel voor Rusland kiezen. Dan zijn de kaarten wel weer geschud.quote:
volgens mij zijn de pro-europeanen daar toch aan kop?quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Roemenië zondag ook naar de stembus. Die zullen ook wel voor Rusland kiezen. Dan zijn de kaarten wel weer geschud.
Wie sponsort te rebellen in Syrie eigenlijk?
Wat een combo, warme broodjes kip bij de kringloopwinkelquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:38 schreef Karzai het volgende:
dus kom gezellig langs we hebben ook koffie en lekkere warme broodjes kip
Broodjes kip; dat is wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:38 schreef Karzai het volgende:
dus kom gezellig langs we hebben ook koffie en lekkere warme broodjes kip
ja we hebben ook een lunchcorner waar er eten wordt bereid, kan je voor weinig lekker eten hebben diverse broodjes, wordt ook soep gekookt, taartjes en muffins en lekkere koffiequote:Op dinsdag 3 december 2024 16:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat een combo, warme broodjes kip bij de kringloopwinkel
Wat is nummer 1?quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:36 schreef Karzai het volgende:
mja tis leuk en gevarieerd werk, ik heb vanalles gedaan dit staat wel in de top 3
Ben je er vroeg bij.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle werkjes weer gewerkt vandaag, en nog veel meer ook wel. Ik vind het mooi. Warsteinertje en de trein in allenweekend
Weekend?quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle werkjes weer gewerkt vandaag, en nog veel meer ook wel. Ik vind het mooi. Warsteinertje en de trein in allenweekend
de feestjes met het mediabureau , het werk werd wat saai maja allemaal mooie meiden om je heenquote:
Is ook, spannend daar.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:46 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Jij hebt ook wel allerlei soorten werk gedaan hequote:Op dinsdag 3 december 2024 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
de feestjes met het mediabureau , het werk werd wat saai maja allemaal mooie meiden om je heen
was voornamelijk data uitpluizen voor grote bedrijven of ze hun bereik wel hadden gehaald met wat ze er geinveesteerd hadden en of de cijfesr klopten met wat de tv doorgaf
milieu werk containers vol met grofvuil sorteren dat is echt zwaar en smerig werkquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel allerlei soorten werk gedaan heWat was het minst leuk?
Dat lijkt me ook niks neequote:Op dinsdag 3 december 2024 16:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
milieu werk containers vol met grofvuil sorteren dat is echt zwaar en smerig werk
Was wel de koning in problemen weglachen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:45 schreef Karzai het volgende:
dit is ook wel de ultimate gemaakte vvd lach die je kan krijgen
ja en wij zitten in de shitquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was wel de koning in problemen weglachen.
Het is onstuimig op aarde dit jaar.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje, een staatsgreep in Zuid-Korea
Gelukkig is het jaar bijna omquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is onstuimig op aarde dit jaar.
Gezelliequote:Op dinsdag 3 december 2024 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat zouden meer mensen moeten doen op aarde, gewoon lekker nasi bakken ipv oorlogje voerenquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Intussen is mijn nasi weer extreem goed gelukt
Hier heb ik alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig is het jaar bijna om
Volgend jaar is vast iedereen weer vriendjes met elkaar
Iedereen lekker uitgebreid aan de kook en bakquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen op aarde, gewoon lekker nasi bakken ipv oorlogje voeren
* kwiwi schuift een bordje richting de panquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Intussen is mijn nasi weer extreem goed gelukt
Ik sla de limonade even over denk ikquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen lekker uitgebreid aan de kook en bak
*Gaat verder met citroenen raspen met zeepsop
*Buda schuift groot bord nasi naar Kwiwiquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi schuift een bordje richting de pan
En daarna uitbuiken op de bank.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen op aarde, gewoon lekker nasi bakken ipv oorlogje voeren
Komt niet echt van de grond.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog niet, maar mijn mandala kerstboom is wel afquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:34 schreef Ama het volgende:
Iemand hier al de kerstboom neergezet? Ik wil foto's.
Oh die is wel heel erg leuk geworden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog niet, maar mijn mandala kerstboom is wel af
Moet nog een schroef in de muur waar ie komt te hangen. En heb er lampjes in gedaan
[ afbeelding ]
nienz ik neem geen kerstboomquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:34 schreef Ama het volgende:
Mooi. Is dat iets typisch zuid-Afrikaans?quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet nog een schroef in de muur waar ie komt te hangen. En heb er lampjes in gedaan
[ afbeelding ]
Ja zo'n mandelaboom is daar heel erg inquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooi. Is dat iets typisch zuid-Afrikaans?
Is dat een boom waarin een klein negerpoppetje hangt?quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo'n mandelaboom is daar heel erg in
Wat gaafquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat een boom waarin een klein negerpoppetje hangt?
Of je krijgt de Black Lives Matter beweging op je dak.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]Als ze de lampjes om z'n 'nek' hangt zou het een luguber kerstboompje worden
Beter dan in je nekquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Of je krijgt de Black Lives Matter beweging op je dak.
nou nou nouquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat een boom waarin een klein negerpoppetje hangt?
Round things.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:52 schreef essnhills het volgende:
Maar mandala's zijn van die ronde dingen
[ afbeelding ]
Meh.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.amazon.com/-/(...)nister/dp/B00VK2CEVA
quote:
In Nederland ging ik nog veel naar het theater, ben ik ook mee opgegroeid, m'n ouders namen ons altijd mee naar voorstellingen. Hier ga ik eigenlijk helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:53 schreef Karzai het volgende:
ik wil wij wat meer cultuur te onderleggen dus naar de bioscoop en theather en het museum gaan
Ik heb 'm op de voet gezet maar hij zit nog in z'n visnet panty. De schildersezel van m'n moeder moet eerst nog de kamer uit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:34 schreef Ama het volgende:
Arabisch is ook lastig te vertalen, ik snap het.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:58 schreef Ama het volgende:
Ik kom echt veel fouten in de ondertiteling bij Netflix tegen de laatste tijd.
Het is al jaren een sterk dalende lijn van kwaliteit. Typefouten, dingen die duidelijk verkeerd verstaan zijn door de vertaler als een ander woord, en dingen die binnen de context van de film / serie anders vertaald hadden moeten worden. Ik zet ze eigenlijk alleen nog aan voor m'n moeder.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:58 schreef Ama het volgende:
Ik kom echt veel fouten in de ondertiteling bij Netflix tegen de laatste tijd.
Het zijn vooral slordige fouten. Ipv het staat er dan jet en dat soort dingen zie ik laatste tijd steeds meer.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is al jaren een sterk dalende lijn van kwaliteit. Typefouten, dingen die duidelijk verkeerd verstaan zijn door de vertaler als een ander woord, en dingen die binnen de context van de film / serie anders vertaald hadden moeten worden. Ik zet ze eigenlijk alleen nog aan voor m'n moeder.
Ja dat las ik laatst ook dus ik kan me voorstellen dat ze ook weinig zin hebben om het allemaal nog een keer na te checken ofzo.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat Netflix relatief slecht betaalt. Dan moet je als vertalert ook wel haast maken om het een beetje de moeite waard te laten zijn me dunkt.
JIJ..............quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zijn vooral slordige fouten. Ipv het staat er dan jet en dat soort dingen zie ik laatste tijd steeds meer.
Sick!!!quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zijn vooral slordige fouten. Ipv het staat er dan jet en dat soort dingen zie ik laatste tijd steeds meer.
relaties en psychologie zijn een paar deurtjes verder.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Sick!!!
En wat voel je daar dan bij ???
We roepen de expert @CherryLips erbijquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat Netflix relatief slecht betaalt. Dan moet je als vertalert ook wel haast maken om het een beetje de moeite waard te laten zijn me dunkt.
Die zei laatst niks voor Netflix te doen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We roepen de expert @:CherryLips erbij
En daar betaal je dan voorquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft ze een docu over Abid Meher gekeken?quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Arabisch is ook lastig te vertalen, ik snap het.
Mij moet je niet al te serieus nemenquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft ze een docu over Abid Meher gekeken?
Ja omdat het zo slecht betaaldequote:Op dinsdag 3 december 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zei laatst niks voor Netflix te doen.
Check. Nu niet weer vergeten te beginnen met kijkenquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:23 schreef Ama het volgende:
Over uurtje weer Bureau Maastricht.@:gianni61 @:ygritte @:cherrylips
Meid toch.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een chocoladeletter gekregen en moet me nu heel erg inhouden om hem niet in één keer op te maken
Gewoon opeten, wat maakt het uitquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een chocoladeletter gekregen en moet me nu heel erg inhouden om hem niet in één keer op te maken
Blond hè?quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Check. Nu niet weer vergeten te beginnen met kijken
Er over klagen is ook niet gezondquote:
Joe joequote:Op dinsdag 3 december 2024 18:34 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe joe
Oh wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er ook zo gezellig uit.
Your beauty never ever scared me.
Vind ik ook. Ik heb ook nog een bak met ‘van alles’ op de eettafel en een etagere met kerstdingetjes en eigenlijk heb ik nog steeds het idee dat ik ‘te weinig heb’.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh wat leukziet er ook zo gezellig uit.
[..]
Joe joe
Voor zowat 1000 euro aan VondelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nachtkastje.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:09 schreef Ygritte het volgende:
We hebben trouwens nog een boom maar die is niet echt toonwaardig.
Soort van hysterische twinkly toestand met groteske ornamenten hier en daar. Drie keer raden waar die staat
[..]
Joe joe
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de afvalcontainer?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:09 schreef Ygritte het volgende:
We hebben trouwens nog een boom maar die is niet echt toonwaardig.
Soort van hysterische twinkly toestand met groteske ornamenten hier en daar. Drie keer raden waar die staat
13 ekte, dus valt meequote:Op dinsdag 3 december 2024 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor zowat 1000 euro aan Vondels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |