abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217532962
Ik heb de gehele thuislijn van Olaplex. En 4P en 5P, dat is de paarse shampoo en conditioner. Die zijn echt wel heel fijn.

Mijn haar is erg kwetsbaar en breekt snel. Ik heb ook weinig en heel dun haar. Maar ben echt heel tevreden over Olaplex. Het heeft mijn haar wel echt opgeknapt. Het is veel zachter geworden en het glanst ook heel mooi. En heb echt minder dooie puntjes sinds ik het gebruikt (november 2024)

[ Bericht 1% gewijzigd door ZombieQueen op 05-05-2025 17:28:00 ]
pi_217539542
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2025 07:42 schreef Seven. het volgende:

[..]
Best fijn spul, ruikt lekker maar niet direct het gevoel dat er heel veel schade is gerepareerd of zo.

Wat is de unbrush, een borstel?
Borstel inderdaad.
pi_217674257
Ik heb weer een nieuwe leave in conditioner meegenomen, was in de aanbieding. Naast dat het echt mega lekker ruikt werkt het ook prima voor mijn gevoel.

zondag 18 mei 2025 @ 08:16:50 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217674866
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 10:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb de gehele thuislijn van Olaplex. En 4P en 5P, dat is de paarse shampoo en conditioner. Die zijn echt wel heel fijn.

Mijn haar is erg kwetsbaar en breekt snel. Ik heb ook weinig en heel dun haar. Maar ben echt heel tevreden over Olaplex. Het heeft mijn haar wel echt opgeknapt. Het is veel zachter geworden en het glanst ook heel mooi. En heb echt minder dooie puntjes sinds ik het gebruikt (november 2024)
Ik heb het vannacht voor de 2e keer gedaan. Maar even, doe jij het dan gewoon in haar met gel en alles?
Resistance is futile.
pi_217683287
quote:
17s.gif Op zondag 27 april 2025 10:10 schreef Seven. het volgende:
Goeie krullenkapper gevonden:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Foto 1!
Vakman pur sang
  zondag 18 mei 2025 @ 21:41:43 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217683524
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Foto 1!
Gezond haar dat mooi zit is beter dan ongezond haar dat alleen maar wil hangen. Laat zelf je haar lekker lang groeien als je het zo mooi vindt :* .
Resistance is futile.
pi_217683729
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2025 21:41 schreef Seven. het volgende:

[..]
Gezond haar dat mooi zit is beter dan ongezond haar dat alleen maar wil hangen. Laat zelf je haar lekker lang groeien als je het zo mooi vindt :* .
Nee ik ben een man en vind foto 1 aantrekkelijker.
Sorry voor mijn interventie in dit duidelijke vrouwenytopic.
Ik ga weer. :W
Vakman pur sang
  zondag 18 mei 2025 @ 22:14:39 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217683801
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee ik ben een man en vind foto 1 aantrekkelijker.
Sorry voor mijn interventie in dit duidelijke vrouwenytopic.
Ik ga weer. :W
Mag je vinden natuurlijk :* :)
Resistance is futile.
  zondag 18 mei 2025 @ 22:38:01 #34
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217683994
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 22:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het is volgens mij een praktische topicreeks (zie de OP). Niet een plek om ongevraagd best vervelend geformuleerd commentaar te leveren op iemands kapsel en dan ook nog eens verontwaardigd te (blijven) reageren als iemand je dat niet in dank afneemt.
Ik krijg serieus elke dag complimenten over m'n krullen sinds deze knipbeurt, dus lekker laten gaan. Dat iemand te schijterig is om onder z'n eigen account te posten, zegt toch alles :s) . Ik hoop alleen dat het anderen niet ontmoedigt.
Resistance is futile.
  Moderator maandag 19 mei 2025 @ 06:52:27 #35
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_217684879
Excuses voor deze late actie. Alsnog geveegd.
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
pi_217685511
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2025 08:16 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik heb het vannacht voor de 2e keer gedaan. Maar even, doe jij het dan gewoon in haar met gel en alles?
Ik gebruik geen gel of andere stylingsproducten. En enkele keer een beetje haarlak. Ik heb vrij stijl haar en ik breng dat in model met mijn shark flexstyle en dat blijft dan eigenlijk de hele dag zitten.

Ik was om de 5-6 dagen mijn maar. Om en om doe ik de volledige routine. En de andere keer begin ik met de shampoo.

Wel altijd na het wassen de leave in en serum op vochtig haar en elke dag voor ik begin met stylen doe ik de bonding oil in mijn haar.
pi_217792968
Meld :)
Wow @Seven, wat een krullen! O+ Jouw lange haar krulde meer dan het mijne, ik heb er iets slag in. Maar wil het lang laten.

Had dit topic eerder moeten lezen. De t-shirt tip kreeg ik ook in mijn topic en dat ga ik nu echt toepassen. Katoensatijnen kussensloop, check. Ik gebruik(te) dus andrelon zomerblond shampoo en andrelon pro nature shea repair conditioner en dat gaat veranderen. Nu nog even kijken welke producten ik ga aanschaffen :)
Doe verder niets met mijn haar, zelfs niet föhnen. Al die jaren is dat goed gegaan en nu gaat het dus de verkeerde kant op.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217796794
Hier ook even posten. Heb net zijden bonnets besteld
https://silken-night.nl/products/verstelbare-zijden-slaapmuts
Met dank aan @Phaidra :)
Alle bonnets die ik vond, waren van polyester en dat kan, voor mij, te warm worden. Zal als ik ze getest heb, hier posten wat ik ervan vind.
If they say
pi_217796897
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 12:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Met dank aan @:Phaidra :)
Alle bonnets die ik vond, waren van polyester en dat kan, voor mij, te warm worden. Zal als ik ze getest heb, hier posten wat ik ervan vind.
dit is dropshipping mensen ;( Niet de poster, maar de website. Tis 83 cent op aliexpress
pi_217797105
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 12:48 schreef Servieskast het volgende:

[..]
dit is dropshipping mensen ;( Niet de poster, maar de website. Tis 83 cent op aliexpress
Echt zijde is gewoon duur. Dat kán niet voor 0,83 :N. Voor zijde heb je zijderupsen nodig. Die maken een cocon en van ca. 5-8 coconnen kan 1 draad worden gesponnen. Bij diervriendelijke zijde wordt de rups niet levend gekookt. Maar dit is nog arbeidsintensiever en dus duurder.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217797152
Niet opgelet of het wel diervriendelijk is geproduceerd. Was allang blij dat ik iets van zijde vond wat ook nog verstelbaar was en voor een schappelijke prijs. Heb er meteen twee besteld want aanbieding en misschien is het ook wat voor zoons lange haar. Al moest die er vreselijk om lachen toen ik dat opperde _O- Nouja, heb ik er twee en als ze aan twee kanten te dragen zijn, zelfs vier :P
If they say
pi_217797589
Ik ben de laatste tijd best wel tevreden over mijn haar. Ik experimenteer nu met een combi van gel en haarspray. Ik heb best fijn haar, waardoor meer mousse/gel het haar te zwaar maakt en krullen eerder uitzakken. Haarspray geeft veel hold en is een stuk lichter. Het is wel lastig balans vinden. Te veel haarspray en het wordt touwachtig. Te weinig geeft pluis. Maar het lukt steeds beter! Nu ik vaker slaap met het zijden sjaaltje, lukt het me eigenlijk zonder problemen om maar 1x per week te wassen. De eerste 4/5 dagen hoef ik niks aan refreshen te doen. Daarna doe ik het in een staart (lui) of een steam refresh.

Wat ook helpt: op de fiets doe ik mijn haar nu altijd (losjes) in een knot. Scheelt heel veel pluis!!

Deze foto is van vorige week, ik denk op dag 3 na wassen/stylen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217797833
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 13:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Echt zijde is gewoon duur. Dat kán niet voor 0,83 :N. Voor zijde heb je zijderupsen nodig. Die maken een cocon en van ca. 5-8 coconnen kan 1 draad worden gesponnen. Bij diervriendelijke zijde wordt de rups niet levend gekookt. Maar dit is nog arbeidsintensiever en dus duurder.
Daar ging mijn bericht niet om, de foto op haar link is direct te vinden op Ali express. Zo bedoelde ik het. Dit lijkt mij dropshipping, maar wellicht heb ik het mis (hopelijk).
pi_217797942
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 12:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Met dank aan @:Phaidra :)
Joh, de foto’s zijn zelfs gewoon van Ali, open de websites maar eens naast elkaar
pi_217798344
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 14:25 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Daar ging mijn bericht niet om, de foto op haar link is direct te vinden op Ali express. Zo bedoelde ik het. Dit lijkt mij dropshipping, maar wellicht heb ik het mis (hopelijk).
Ah zo! Ja, dat zou kunnen... Ik lees wel altijd reviews van webshops die ik nog niet ken, maar als die er goed uitzien, ga ik niet verder op onderzoek eigenlijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 30 mei 2025 @ 16:22:59 #46
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217798937
@Mushanga71 benieuwd naar je ervaringen. Ik heb een synthetische bonnet en die begint me inderdaad vaak te warm te worden.
Resistance is futile.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 16:23:34 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217798947
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 14:05 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben de laatste tijd best wel tevreden over mijn haar. Ik experimenteer nu met een combi van gel en haarspray. Ik heb best fijn haar, waardoor meer mousse/gel het haar te zwaar maakt en krullen eerder uitzakken. Haarspray geeft veel hold en is een stuk lichter. Het is wel lastig balans vinden. Te veel haarspray en het wordt touwachtig. Te weinig geeft pluis. Maar het lukt steeds beter! Nu ik vaker slaap met het zijden sjaaltje, lukt het me eigenlijk zonder problemen om maar 1x per week te wassen. De eerste 4/5 dagen hoef ik niks aan refreshen te doen. Daarna doe ik het in een staart (lui) of een steam refresh.

Wat ook helpt: op de fiets doe ik mijn haar nu altijd (losjes) in een knot. Scheelt heel veel pluis!!

Deze foto is van vorige week, ik denk op dag 3 na wassen/stylen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie definitie hoor! Wat is een steam refresh?
Resistance is futile.
pi_217799281
Wow, wat een mooie krullen @Phaidra! En best wel lang haar ook.

Kon geen reviews vinden van die site :')
Kan natuurlijk ook zijn dat ali de foto's van die site heeft gejat :+
We gaan het zien, heb voor achteraf betalen gekozen dus zit redelijk safe. En alst me niet bevalt, gaat het retour.

Kocht ik net bij de drogist, op hun advies een masker voor mn haar, elvive power masker plus een versterkende shampoo. Ga ik dat proberen. Dan later de microvezelhanddoek, bonnet en ik bestel zo een nieuwe borstel. Kom al een heel eind :7
Er was ook een serum van syoss maar daar wacht ik even mee, eerst dit maar es proberen. En ik ben toch bang dat serums mn haar vetter maken :@

Ik ga een update posten @Seven over of en wat ik binnenkrijg en later hoe het bevalt. Ben zelf nu ook wel heel benieuwd :D
If they say
pi_217799666
Ik mag het Kerastase 8h magic night serum testen.
Ik ben erg benieuwd of het nog beter werkt dan het leave-in masker van L’oreal https://www.haarspullen.n(...)r-leave-in-mask.html dat ik een tijdje geleden mocht testen. Daarmee heb ik met een paar keer gebruiken m’n haar weer zacht en soepel gekregen na een verfbeurt die mijn haar opeens echt bizar droog had gemaakt.
pi_217799729
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:23 schreef Seven. het volgende:

[..]
Mooie definitie hoor! Wat is een steam refresh?
Als je dan onder de douche staat, maak je je haar niet actief nat, maar het wordt natuurlijk wel wat vochtig door stoom van het warme water. Na het douchen doe ik er dan een klein beetje haarspray in. Dan een paar min. diffusen. That's it :).

Refreshen met nat haar geeft bij mij altijd een sliertig effect, geen idee waarom.. Dit helpt beter.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')