SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. | DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.Resistance is futile.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 december 2024 17:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb weer eens wat nieuwe producten ingeslagen die ik voor een mooi prijsje tegenkwam, waaronder deze:
[ afbeelding ]
Gisteren gebruikt en opzich best tevreden over, maar ik vind het altijd heel lastig inschatten hoeveel te gebruiken. Het ruikt wel echt heel erg lekker, naar super fris wasmiddel ofzo.
Het haar van de middelste trouwens nadat ze in slaap was gevallen in haar autostoeltje. Lijkt wel mc hammer ofzo.
Haha, MC HammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het is een toch een cutie
.
Resistance is futile.
In z'n early days met z'n blockhead! En iedereen vond het tof!quote:Op zondag 8 december 2024 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Nevermind ik had een heel verkeerd beeld van hem want ik google ‘m net en hij is kaal![]()
.
Hoe lang is het nu nog?quote:Op maandag 9 december 2024 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Er is vandaag 30 tot 40 cm van mijn haren afgegaan
Had zo erg zulke lange haren maar nu niet meer.
Ik vind het leuk, maar het is toch wel een beetje afscheid nemen hoor
Kort koppie is ook wel een beetje een bevrijdingquote:Op maandag 9 december 2024 23:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kort is het nieuwe lang of andersom.
Ik kan geen staartje of vlecht meer.
Alles is weg
quote:Op maandag 9 december 2024 23:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kort koppie is ook wel een beetje een bevrijding
Gay.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
Wat kun je als man doen als je totaal niet meer weet wat je met je haar aan moet? De kappers hier zijn altijd van die standaard kappers. Ik wil eigenlijk eens samen met iemand nadenken over hoe en wat, hoe lang ik het moet laten groeien, hoe het te laten knippen, etc. Een stylist ofzo. Mensen ervaring mee?
Ja, gewoon een goede kapper, mogelijk een gay.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
Wat kun je als man doen als je totaal niet meer weet wat je met je haar aan moet? De kappers hier zijn altijd van die standaard kappers. Ik wil eigenlijk eens samen met iemand nadenken over hoe en wat, hoe lang ik het moet laten groeien, hoe het te laten knippen, etc. Een stylist ofzo. Mensen ervaring mee?
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, gewoon een goede kapper, mogelijk een gay.
Best fijn spul, ruikt lekker maar niet direct het gevoel dat er heel veel schade is gerepareerd of zo.quote:Op zondag 4 mei 2025 02:17 schreef Smart_ass het volgende:
En, hoe vind je het werken?
Ik ben overstag gegaan en heb de unbrush gekocht (was in de aanbieding). Ben blij verrast, vind ‘m goed werken! Vooral bij de middelste, en die heeft toch wel echt type 4 krullen ertussen zitten.
Ik denk een borstelquote:Op zondag 4 mei 2025 07:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Best fijn spul, ruikt lekker maar niet direct het gevoel dat er heel veel schade is gerepareerd of zo.
Wat is de unbrush, een borstel?
Borstel inderdaad.quote:Op zondag 4 mei 2025 07:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Best fijn spul, ruikt lekker maar niet direct het gevoel dat er heel veel schade is gerepareerd of zo.
Wat is de unbrush, een borstel?
Ik heb het vannacht voor de 2e keer gedaan. Maar even, doe jij het dan gewoon in haar met gel en alles?quote:Op zondag 4 mei 2025 10:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb de gehele thuislijn van Olaplex. En 4P en 5P, dat is de paarse shampoo en conditioner. Die zijn echt wel heel fijn.
Mijn haar is erg kwetsbaar en breekt snel. Ik heb ook weinig en heel dun haar. Maar ben echt heel tevreden over Olaplex. Het heeft mijn haar wel echt opgeknapt. Het is veel zachter geworden en het glanst ook heel mooi. En heb echt minder dooie puntjes sinds ik het gebruikt (november 2024)
Foto 1!quote:Op zondag 27 april 2025 10:10 schreef Seven. het volgende:
Goeie krullenkapper gevonden:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gezond haar dat mooi zit is beter dan ongezond haar dat alleen maar wil hangen. Laat zelf je haar lekker lang groeien als je het zo mooi vindtquote:
Nee ik ben een man en vind foto 1 aantrekkelijker.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gezond haar dat mooi zit is beter dan ongezond haar dat alleen maar wil hangen. Laat zelf je haar lekker lang groeien als je het zo mooi vindt.
Mag je vinden natuurlijkquote:Op zondag 18 mei 2025 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik ben een man en vind foto 1 aantrekkelijker.
Sorry voor mijn interventie in dit duidelijke vrouwenytopic.
Ik ga weer.![]()
Ik krijg serieus elke dag complimenten over m'n krullen sinds deze knipbeurt, dus lekker laten gaan. Dat iemand te schijterig is om onder z'n eigen account te posten, zegt toch allesquote:Op zondag 18 mei 2025 22:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is volgens mij een praktische topicreeks (zie de OP). Niet een plek om ongevraagd best vervelend geformuleerd commentaar te leveren op iemands kapsel en dan ook nog eens verontwaardigd te (blijven) reageren als iemand je dat niet in dank afneemt.
Ik gebruik geen gel of andere stylingsproducten. En enkele keer een beetje haarlak. Ik heb vrij stijl haar en ik breng dat in model met mijn shark flexstyle en dat blijft dan eigenlijk de hele dag zitten.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht voor de 2e keer gedaan. Maar even, doe jij het dan gewoon in haar met gel en alles?
dit is dropshipping mensenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier ook even posten. Heb net zijden bonnets besteld
https://silken-night.nl/products/verstelbare-zijden-slaapmuts
Met dank aan @:Phaidra![]()
Alle bonnets die ik vond, waren van polyester en dat kan, voor mij, te warm worden. Zal als ik ze getest heb, hier posten wat ik ervan vind.
Echt zijde is gewoon duur. Dat kán niet voor 0,83quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:48 schreef Servieskast het volgende:
[..]
dit is dropshipping mensenNiet de poster, maar de website. Tis 83 cent op aliexpress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Daar ging mijn bericht niet om, de foto op haar link is direct te vinden op Ali express. Zo bedoelde ik het. Dit lijkt mij dropshipping, maar wellicht heb ik het mis (hopelijk).quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Echt zijde is gewoon duur. Dat kán niet voor 0,83. Voor zijde heb je zijderupsen nodig. Die maken een cocon en van ca. 5-8 coconnen kan 1 draad worden gesponnen. Bij diervriendelijke zijde wordt de rups niet levend gekookt. Maar dit is nog arbeidsintensiever en dus duurder.
Joh, de foto’s zijn zelfs gewoon van Ali, open de websites maar eens naast elkaarquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier ook even posten. Heb net zijden bonnets besteld
https://silken-night.nl/products/verstelbare-zijden-slaapmuts
Met dank aan @:Phaidra![]()
Alle bonnets die ik vond, waren van polyester en dat kan, voor mij, te warm worden. Zal als ik ze getest heb, hier posten wat ik ervan vind.
Ah zo! Ja, dat zou kunnen... Ik lees wel altijd reviews van webshops die ik nog niet ken, maar als die er goed uitzien, ga ik niet verder op onderzoek eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:25 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Daar ging mijn bericht niet om, de foto op haar link is direct te vinden op Ali express. Zo bedoelde ik het. Dit lijkt mij dropshipping, maar wellicht heb ik het mis (hopelijk).
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:05 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben de laatste tijd best wel tevreden over mijn haar. Ik experimenteer nu met een combi van gel en haarspray. Ik heb best fijn haar, waardoor meer mousse/gel het haar te zwaar maakt en krullen eerder uitzakken. Haarspray geeft veel hold en is een stuk lichter. Het is wel lastig balans vinden. Te veel haarspray en het wordt touwachtig. Te weinig geeft pluis. Maar het lukt steeds beter! Nu ik vaker slaap met het zijden sjaaltje, lukt het me eigenlijk zonder problemen om maar 1x per week te wassen. De eerste 4/5 dagen hoef ik niks aan refreshen te doen. Daarna doe ik het in een staart (lui) of een steam refresh.
Wat ook helpt: op de fiets doe ik mijn haar nu altijd (losjes) in een knot. Scheelt heel veel pluis!!
Deze foto is van vorige week, ik denk op dag 3 na wassen/stylen.Mooie definitie hoor! Wat is een steam refresh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Als je dan onder de douche staat, maak je je haar niet actief nat, maar het wordt natuurlijk wel wat vochtig door stoom van het warme water. Na het douchen doe ik er dan een klein beetje haarspray in. Dan een paar min. diffusen. That's itquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mooie definitie hoor! Wat is een steam refresh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |