SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel lief dat Biden zijn zoon gratie heeft verleend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wacht maar op een slotje,staat hij zo op 1.quote:Op dinsdag 3 december 2024 02:54 schreef devzero het volgende:
Ik sta niet eens in de top 28
Gelukkig heb ik meer punten dan swj
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed hoor. Als aandenken aan een bedrijf met de slechste software ooitquote:Op dinsdag 3 december 2024 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
Wel een sappig plaatje in de OP pls![]()
Joe is een lieve man.quote:Op dinsdag 3 december 2024 02:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wel lief dat Biden zijn zoon gratie heeft verleend.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kek brilletje wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goffer.quote:Op dinsdag 3 december 2024 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Joe is een lieve man.
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 02:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed hoor. Als aandenken aan een bedrijf met de slechste software ooit
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kom maar even rustig bij.Had je van Killem gedroomd?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alweer een natte droom?quote:Op dinsdag 3 december 2024 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom maar even rustig bij.Had je van Killem gedroomd?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:
Nee iets met mijn verledenquote:Op dinsdag 3 december 2024 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom maar even rustig bij.Had je van Killem gedroomd?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Adem in adem uit. Het was een droom.quote:
* FreshFruit geeft glaasje water“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Droomde dat ik moest pissen maar er een rij stond en moest ook echt pissen toen ik wakker werdUw ADH vitamine Worst
quote:
Maar gelukkig geen rij.quote:Op dinsdag 3 december 2024 03:07 schreef hemarookworst het volgende:
Droomde dat ik moest pissen maar er een rij stond en moest ook echt pissen toen ik wakker werdProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dank jequote:Op dinsdag 3 december 2024 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Adem in adem uit. Het was een droom.
* FreshFruit geeft glaasje water
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
![]()
Ga maar weer slapen leave.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou raar zijn thuis. In mijn droom was ik op een of ander eventquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 03:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou raar zijn thuis. In mijn droom was ik op een of ander event
Dat filmpje was echt raar.quote:Op dinsdag 3 december 2024 03:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan in de metro te pissen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga dit echt niet aanklikken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 03:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
https://thisvid.com/video(...)ng-in-a-crowded-bar/
Ja ja.quote:Op dinsdag 3 december 2024 03:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga dit echt niet aanklikken.
Wel een flinke plas.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Als je de hele nacht xtc hebt lopen slikken en zuipen en dan in de vroege ochtend eindelijk weer kunt pissen.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ooit een maatje van me die daar flink last van had.Op Dancevalley hem meegenomen naar het water en toen kwam alles er uit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 03:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je de hele nacht xtc hebt lopen slikken en zuipen en dan in de vroege ochtend eindelijk weer kunt pissen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die probeert een nieuwe Kralingse Plas te creërenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik wist wel dat jij zou begrijpen wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 03:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een maatje van me die daar flink last van had.Op Dancevalley hem meegenomen naar het water en toen kwam alles er uit.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 december 2024 03:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die probeert een nieuwe Kralingse Plas te creëren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Check deze stoere man even:
Edje zonder flatje,heeft schijt aan alles en iedereen.IK betaal nergens voor.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: