In plaats van die parkeerplaatsen roze te kliederen zou er ook iets aan de oorzaak gedaan kunnen worden.quote:Op donderdag 5 december 2024 05:56 schreef MisterFox het volgende:
Rotterdam zit vol met gekken, moslims en ander agressief plebs. Dus ik snap het maar al te goed.
Nee.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:11 schreef suijkerbuijk het volgende:
Valt dit nu niet in de zelfde categorie als wc voor negers bijna eeuw terug ?
Het valt in dezelfde categorie als een wc voor damesquote:Op donderdag 5 december 2024 10:11 schreef suijkerbuijk het volgende:
Dat er uitzonderingen worden gemaakt van afkomstig maar nu wegens geslachten??
Echt we vallen weer in herhaling van achterlijke dingen.
Nee, je bent als vrouw niet verplicht daar te parkeren.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:11 schreef suijkerbuijk het volgende:
Dat er uitzonderingen worden gemaakt van afkomstig maar nu wegens geslachten??
Echt we vallen weer in herhaling van achterlijke dingen.
Met alle tegenzin tegen transgenders en mogelijk geweld zou het voor hen ook een prima veilige plek zijn om te parkeren.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik hoop dat iedere vierkante meter die er aan is besteed bezet word door transgenders.
Nee hoor, komt omdat mensen steeds minder na hoeven te denken of iets hoeven te kunnen. Omdat alles elektronisch geregeld wordt. Mensen rijden steeds slechter auto.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Komt omdat hun testosteron daalt of ze identificeren zich als vrouw.
Één voorziening voor iedereen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Overheid mag niet discrimineren, dus ook niet met publieke voorzieningen.
Waarom zijn er aparte wc's voor dames en heren?quote:Op donderdag 5 december 2024 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Het valt in dezelfde categorie als een wc voor dames
Omdat dames veiliger zijn als er geen heren in het damestoilet komen.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zijn er aparte wc's voor dames en heren?
Waarom mogen mannen buitenshuis eigenlijk los rondlopen?quote:Op donderdag 5 december 2024 12:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat dames veiliger zijn als er geen heren in het damestoilet komen.
True story.
Nee hoor. Omdat dat van vroeger uit zediger werd gevonden.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat dames veiliger zijn als er geen heren in het damestoilet komen.
True story.
Slechts de redelijke welsprekende mooie mannen worden belaagd door het boerse tuig.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom mogen mannen buitenshuis eigenlijk los rondlopen?
Huizen, banen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Overheid mag niet discrimineren, dus ook niet met publieke voorzieningen.
Curry met kip?quote:Op donderdag 5 december 2024 03:46 schreef raptorix het volgende:
Ik ga geen commentaar geven, ik ben zelf zo een slechte autorijder dat ik na 12 lessen besloten heb te stoppen, zelfs in GTA is het zo slecht dat ik liever de helicopter neem
Sinds Johan S. abusievelijk vermeldt werd als Johan V. in de media.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom mogen mannen buitenshuis eigenlijk los rondlopen?
ook wel een totaaldebieltje jij.quote:Op vrijdag 6 december 2024 07:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:
- vrouwen quotum bij bedrijven
-menstruatievrij (in de koker)
- Boete als je in de buurt van een vrouw een deuntje fluit.
En nu dit.
Vrouwen beginnen hier te worden wat koeien in India zijn.
Je kan gewoon zeggen dat je je als parkerende vrouw identificeert.quote:Op maandag 2 december 2024 14:29 schreef HSG het volgende:
Parkeer ik daar mijn auto en bij het ophalen zeg ik dat mijn vrouw dat heeft gedaan.
Dat kan ook. Dan zeg je gewoon dat je je die dag jezelf als vrouw identificeert.quote:Op vrijdag 6 december 2024 07:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan gewoon zeggen dat je je als parkerende vrouw identificeert.
16 weken zwangerschapsverlof voor vrouw en maar 5 weken voor de man. Vroeger was het maar twee dagen voor de man.quote:
Zoals je ziet zijn ze van een ander cultuur en dat moeten wij accepteren en respecteren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |