Ik vind het ook raar maar het klopt dus niet echt. Onze werkdag duurt meestal 8uur dus 8uur moet je sowiso opnemen voor een dagquote:Op maandag 2 december 2024 12:35 schreef Piles het volgende:
Huh nee natuurlijk niet. Je hebt toch een rooster van 16 uur. Dus:
ma 4 uur
do 4 uur
vr 4 uur
zo 4 uur
Wil je 1 van deze dagen vrij, neem je 4 uur op. Wil je de hele week, dan 16 uur.
Maar stel ik neem ma en do 2x8 uren op is 16 uren Dan plannen ze me gewoon vrijdag en zondag in.quote:Op maandag 2 december 2024 12:44 schreef piere het volgende:
Je hebt een 16 uren contract dus hoeft max 16 uur op te nemen...
Ik ga er vanuit dat je dit al met je leidinggevende besproken hebt?quote:Op maandag 2 december 2024 12:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar stel ik neem ma en do 2x8 uren op is 16 uren Dan plannen ze me gewoon vrijdag en zondag in.
Waarom neem je twee dagen 8 uur op? Het is twee dagen van vier uur vrij, waarmee je een hele dag vrij hebt, omdat je maar vier uur werkt.quote:Op maandag 2 december 2024 12:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar stel ik neem ma en do 2x8 uren op is 16 uren Dan plannen ze me gewoon vrijdag en zondag in.
Ons standaard rooster is gewoon 8 uur werken. Als ik vier uur vrijneem op een dag plannen ze me alsnog of de ochtend of middag avond in.quote:Op maandag 2 december 2024 12:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom neem je twee dagen 8 uur op? Het is twee dagen van vier uur vrij, waarmee je een hele dag vrij hebt, omdat je maar vier uur werkt.
"Zo doen we dat"quote:Op maandag 2 december 2024 12:49 schreef piere het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je dit al met je leidinggevende besproken hebt?
Dan moet je ook meer vakantieuren krijgen. Het dubbele om precies te zijn.quote:Op maandag 2 december 2024 12:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ons standaard rooster is gewoon 8 uur werken. Als ik vier uur vrijneem op een dag plannen ze me alsnog of de ochtend of middag avond in.
Ze kunnen wel zoveel zo doen, maar of iets mag is een tweedequote:
Ja.quote:Op maandag 2 december 2024 14:22 schreef Hanca het volgende:
Ben je daadwerkelijk ook 32 uur aan vakantieuren kwijt, als je naar je saldo kijkt? Zo ja, dan is dit wel een heel vreemd en volgens mij onwettig systeem.
En bij ziekte volgens mij ook.quote:Op maandag 2 december 2024 14:34 schreef Sorella het volgende:
Is het ook niet zo dat als je langer als ik d8 3 maanden meer uren werkt als je contracturen dat ze dan verplicht zijn om je contracturen te veranderen als jij dat wilt ?.
Ze hebben meer uren aangeboden maar ik zei neequote:Op maandag 2 december 2024 14:34 schreef Sorella het volgende:
Is het ook niet zo dat als je langer als ik d8 3 maanden meer uren werkt als je contracturen dat ze dan verplicht zijn om je contracturen te veranderen als jij dat wilt ?.
Staat me vaag iets van bij dat ik dat weleens gelezen heb, iemand die hier meer over weet ?.
Maar als je een contract van 16 uur hebt dan mogen ze niet meer als 16 uur per week vakantieuren afhouden.
Als jij je daar goed bij voelt is dat een goede beslissing.quote:Op maandag 2 december 2024 15:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze hebben meer uren aangeboden maar ik zei nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |