SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
MeditatiebolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Vliegen als een vlinder.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja hoor, Justin is het weer gelukt. Is alweer 1e.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Tijd voor hulptroepen @FreshFruitAutocorrect
(zelfst. naamw.)
GoAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
WestAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
ALAAAAARMMMMMAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
WtfAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Moet dat zoquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het bericht komt niet binnen op mijn iPhone.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bij mij welquote:Op maandag 2 december 2024 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Het bericht komt niet binnen op mijn iPhone.![]()
![]()
Doen ze dat elke maandquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja, het luchtalarm gaat ook af hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Phone alarmAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Weet je wat ik wel vervelend vind? Als je het geluid van de melding weg wil, moet je het bericht weg klikken en dan kun je het bericht niet rustig nalezen.
Ik kan dat bericht niet rustig lezen terwijl er zo'n irritant geluid uit komt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
OjaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Okequote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 2 december 2024 12:02 schreef Lovely het volgende:
Op de telefoon een paar keer in het jaar dacht ikAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Geluid ff zachter of uitzetten of werkt dat ook niet?quote:Op maandag 2 december 2024 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat ik wel vervelend vind? Als je het geluid van de melding weg wil, moet je het bericht weg klikken en dan kun je het bericht niet rustig nalezen.
Ik kan dat bericht niet rustig lezen terwijl er zo'n irritant geluid uit komt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ook niet als je een keer op een van de volumeknoppen drukt, gaat het geluid dan niet uit?quote:Op maandag 2 december 2024 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan dat bericht niet rustig lezen terwijl er zo'n irritant geluid uit komt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Daar denk ik toch helemaal niet over na? Dat geluid moet zsm weg. Boeit mij niet hoe. Gooi nog net niet de telefoon op de grond om er op te gaan stampenquote:Op maandag 2 december 2024 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geluid ff zachter of uitzetten of werkt dat ook niet?Trotste mama van Ambar
Die neiging heb ik ook.quote:Op maandag 2 december 2024 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar denk ik toch helemaal niet over na? Dat geluid moet zsm weg. Boeit mij niet hoe. Gooi nog net niet de telefoon op de grond om er op te gaan stampenAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik snap niet waarom het zo hard moet gaan dat ik gelijk weer een hartaanval krijg.Trotste mama van Ambar
Het is een alarm.quote:Op maandag 2 december 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap niet waarom het zo hard moet gaan dat ik gelijk weer een hartaanval krijg.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Gewoon weg vegen/klikkenquote:Op maandag 2 december 2024 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar denk ik toch helemaal niet over na? Dat geluid moet zsm weg. Boeit mij niet hoe. Gooi nog net niet de telefoon op de grond om er op te gaan stampen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een zacht alarm heb je niks aan.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Viel mee..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
En tja mocht er echt calamiteit zijn, dan ben je blij dat je het hebt gehoord"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Zo is dat..quote:Op maandag 2 december 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
En tja mocht er echt calamiteit zijn, dan ben je blij dat je het hebt gehoordAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Preciesquote:Op maandag 2 december 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
En tja mocht er echt calamiteit zijn, dan ben je blij dat je het hebt gehoord
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 2 december 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
En tja mocht er echt calamiteit zijn, dan ben je blij dat je het hebt gehoord![]()
![]()
![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Heb ook wel een NL-Alert gehad dat er brand in de buurt was en je de ramen en deuren dicht moest houden.
Nou dat zag je op zich zonder alarm ook wel, die donkere rookwolken. Maar toch een prettig idee.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
Hoi“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Justin weer op 1quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fladder fladder fladderquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey myn leafste blauwfinger.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wat je zeg je me nu dan?quote:![]()
Maar je vakantie heb je weer overleefd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
3 maand in detentie.quote:Op maandag 2 december 2024 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat je zeg je me nu dan?![]()
Kut is dat he?quote:
Maar is je DM ban er nu wel af dan?
Want dat vind ik zo raaarww allemaalMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Alive and kicking.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat je zeg je me nu dan?![]()
Die is nog steeds van kracht.quote:Op maandag 2 december 2024 12:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kut is dat he?
Maar is je DM ban er nu wel af dan?
Want dat vind ik zo raaarww allemaal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Water en brood?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
En lijfsttraf.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tsjaaquote:
Rustig aan maarquote:
Zo, dat zijn er heel watquote:Op maandag 2 december 2024 12:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Cadeaudozen gevouwdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja idd..quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Hoe haal je data binnen? Toch gewoon met die python request module? Klinkt alsof er een soort van caching gebeurt.quote:Op maandag 2 december 2024 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, nu weer. Ik doe een retrieve van de posts en weer is de laatste post die me lukt op te halen van tijdstip
maandag 2 december 2024 @ 09:25:15
Wat raar toch. devzero zei dat het mogelijk is om live data op te halen.
Misschien daar maar eens naar kijken.
Want de topic informatie ophalen op de huidige manier loopt niet vlekkeloos.
Die AJAX call moet je even uitzoeken via of de webbrowser of de javascript code van FOK! Je krijgt een stukje javascript code terug wat een post-div toevoegt aan de pagina (en waarschijnlijk ook kan verwijderen als een post wordt gewist). Je krijgt dan wel live de posts binnen, maar je moet ook rekening houden dat het niet stopt aan het einde van het topic (want een mod kan na het slotje posten). Dus je moet zelf stoppen na post 300 en het nieuwe topic gaan volgen (wat niet direct hoeft te bestaan). Ik heb er amper mee gespeeld om al die redenen.![]()
AJAXquote:Op maandag 2 december 2024 12:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe haal je data binnen? Toch gewoon met die python request module? Klinkt alsof er een soort van caching gebeurt.
Die AJAX call moet je even uitzoeken via of de webbrowser of de javascript code van FOK! Je krijgt een stukje javascript code terug wat een post-div toevoegt aan de pagina (en waarschijnlijk ook kan verwijderen als een post wordt gewist). Je krijgt dan wel live de posts binnen, maar je moet ook rekening houden dat het niet stopt aan het einde van het topic (want een mod kan na het slotje posten). Dus je moet zelf stoppen na post 300 en het nieuwe topic gaan volgen (wat niet direct hoeft te bestaan). Ik heb er amper mee gespeeld om al die redenen.![]()
@devzero is voor AJAX
Daar hoorden zij engelen zingen....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Cambuurquote:Op maandag 2 december 2024 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar hoorden zij engelen zingen....
Zin in koffie mensen![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
Ik hoorde van collega dat je de NLalert meldingen uit kan zetten. Gelijk gedaan
Trotste mama van Ambar
Kan allemaal.quote:Op maandag 2 december 2024 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde van collega dat je de NLalert meldingen uit kan zetten. Gelijk gedaanAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Bij mij vroeg ie erom toen ie net afging, of ik dat nog wildequote:Op maandag 2 december 2024 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde van collega dat je de NLalert meldingen uit kan zetten. Gelijk gedaan![]()
Mooi toch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is een rede dat mijn telefoon altijd op stil staat. Ik houd niet van onverwachte geluiden. Dus donder op met je alarm. Die kan ook best stilTrotste mama van Ambar
Hier ook altijd stil.quote:Op maandag 2 december 2024 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is een rede dat mijn telefoon altijd op stil staat. Ik houd niet van onverwachte geluiden. Dus donder op met je alarm. Die kan ook best stilAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Lekker, net terug van de vergadering, dus kan wel koffie gebruikenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 2 december 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, net terug van de vergadering, dus kan wel koffie gebruiken![]()
![]()
koekje erbij?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zellef.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En straks zeker klagen als er wat gebeurt isquote:Op maandag 2 december 2024 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is een rede dat mijn telefoon altijd op stil staat. Ik houd niet van onverwachte geluiden. Dus donder op met je alarm. Die kan ook best stil![]()
![]()
Woohoooquote:Op maandag 2 december 2024 12:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik mag zaterdag mijn waggie halen![]()
![]()
Wat moet er gebeuren dat ik het zelf niet direct door zou hebben? En voor heelveel van dat soort dingen denk ik: tja jammer dan meestal is een melding toch al te laat.quote:Op maandag 2 december 2024 12:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En straks zeker klagen als er wat gebeurt isTrotste mama van Ambar
Ja, ik haal de pagina's op via requests.get(url)quote:Op maandag 2 december 2024 12:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe haal je data binnen? Toch gewoon met die python request module? Klinkt alsof er een soort van caching gebeurt.
Die AJAX call moet je even uitzoeken via of de webbrowser of de javascript code van FOK! Je krijgt een stukje javascript code terug wat een post-div toevoegt aan de pagina (en waarschijnlijk ook kan verwijderen als een post wordt gewist). Je krijgt dan wel live de posts binnen, maar je moet ook rekening houden dat het niet stopt aan het einde van het topic (want een mod kan na het slotje posten). Dus je moet zelf stoppen na post 300 en het nieuwe topic gaan volgen (wat niet direct hoeft te bestaan). Ik heb er amper mee gespeeld om al die redenen.
Ik kijk eerst of ik al een gesloten topic heb door ze te checken op een tag "fieldholder breadcrumb isclosed".
Als die erin staat dan weet ik dat ik die pagina niet opnieuw hoef op te halen. Zolang ik die tag niet heb is het topic dus niet gesloten, en doe ik een requests.get(url).
Maar toen het gisteravond haperde heb ik ook met wget handmatig de pagina opgehaald, en dan haalde ik 'm ook maar voor een deel binnen. Voor exact hetzelfde deel.
Dus waar het nu aan ligt...
Wat ook opvalt is dat ik vaak de data ophaal van de meest recente pagina tot ongeveer 2 minuten over een vol uur. Ook al doe ik een get om bijvoorbeeld 10.50, haal ik toch maar data op tot 10.02 uur.
Maar dan als ik dan nog langer wacht (bv 3 uur), dan haal ik heb ik wel ineens alles binnen tot de meest recente post.
Tsja, zeg het maar.
[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 02-12-2024 12:53:59 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dank voor je DM maat.Mooi dat het duidelijk is.Wij zijn weer prima wat mij betreft.quote:Op maandag 2 december 2024 12:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En straks zeker klagen als er wat gebeurt is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thnx my dearquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eindelijk of nietquote:Op maandag 2 december 2024 12:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik mag zaterdag mijn waggie halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter dan mij elke keer rotschrikken.quote:Trotste mama van Ambar
Ik vind helemaal primaquote:Op maandag 2 december 2024 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter dan mij elke keer rotschrikken.![]()
2x per jaarquote:Op maandag 2 december 2024 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter dan mij elke keer rotschrikken.![]()
![]()
En als ik niet meer naar buiten mag van de overheid moeten ze de deuren maar dicht komen spijkerenTrotste mama van Ambar
Echt hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijvoorbeeld gevaarlijke stoffen door een brand oidquote:Op maandag 2 december 2024 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren dat ik het zelf niet direct door zou hebben? En voor heelveel van dat soort dingen denk ik: tja jammer dan meestal is een melding toch al te laat.![]()
Deze man hequote:Op maandag 2 december 2024 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank voor je DM maat.Mooi dat het duidelijk is.Wij zijn weer prima wat mij betreft.![]()
![]()
Ik schrik ook elke keer...quote:Op maandag 2 december 2024 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter dan mij elke keer rotschrikken.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Gelukkig is er nog een luchtalarmquote:Op maandag 2 december 2024 12:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld gevaarlijke stoffen door een brand oidTrotste mama van Ambar
![]()
Ow? Zit je aan de appeltaart?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met slagroomAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
YesterdayAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Die was nog niet opquote:Op maandag 2 december 2024 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow? Zit je aan de appeltaart?![]()
![]()
Fresh, kun je DM's lezen en verwijderen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ah. Bewoog de appeltaart?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Stuk van mijn kies
Ik ben helemaal niet zo DM-erig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 2 december 2024 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Fresh, kun je DM's lezen en verwijderen?![]()
Zal ik jouw DM's ff lezen en verwijderen?![]()
![]()
Kutzooi..
Zeg dat.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Bellen maar weerAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Call meAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Waar ze dus mee gaan stoppen binnenkort.quote:Op maandag 2 december 2024 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog een luchtalarm![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 12:56 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Zal ik jouw DM's ff lezen en verwijderen?![]()
Ja hoor, dat mag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Leuk voor mensen zonder telefoonquote:Op maandag 2 december 2024 12:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar ze dus mee gaan stoppen binnenkort.Trotste mama van Ambar
Stop. In the name of love..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
doe danquote:Op maandag 2 december 2024 12:56 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Zal ik jouw DM's ff lezen en verwijderen?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tsja. Daar vind ik wat van.quote:Op maandag 2 december 2024 12:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar ze dus mee gaan stoppen binnenkort.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
SilenceAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Alleen lezen,niet reageren.quote:Op maandag 2 december 2024 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Fresh, kun je DM's lezen en verwijderen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verwijderen ook niet?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
Alweer 13 uur zeg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:
UhuAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
RustigAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
O o den BolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Niet mij bolken..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
O aAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
A oAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nee, ik bolk Justin wel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
Topclubquote:
Kleintje dan..quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Gaat snelAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Justin is net water uit de kraan - dat gaat maar door
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: