Kies zonder op te zoeken, een getal tussen 1 - 36 en ik vertel welke Lenormand kaart met welke betekenis je gekozen hebt en wat dat voor jou kan betekenenquote:Op maandag 18 november 2024 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
3 , 7 , 21 .. heb wel bepaalde nrs die ik eerder zal kiezen.
edit: heb zelfs nog getwijfeld omdat ik zag dat er al 2 nr 3 hadden gekozen.. dacht daarna: so be it.. ga toch voor de 3
Lief dat je weer wat doet voor wie mee wil doen.quote:Op maandag 2 december 2024 11:47 schreef Speedfight het volgende:
Een andere vorm van kies de kaart die je aanspreekt, bedacht dankzij deze reactie
[..]
Kies zonder op te zoeken, een getal tussen 1 - 36 en ik vertel welke Lenormand kaart met welke betekenis je gekozen hebt en wat dat voor jou kan betekenen
Krijgen we de antwoorden? 😃quote:Op maandag 2 december 2024 11:47 schreef Speedfight het volgende:
Een andere vorm van kies de kaart die je aanspreekt, bedacht dankzij deze reactie
[..]
Kies zonder op te zoeken, een getal tussen 1 - 36 en ik vertel welke Lenormand kaart met welke betekenis je gekozen hebt en wat dat voor jou kan betekenen
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 december 2024 11:52 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Geen idee wat Lenormand kaarten zijn: doe maar 15![]()
quote:
quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |