SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Ik had deze TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
owquote:Op maandag 2 december 2024 10:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nou ja, het gedichtje kan ook volkomen verkeerd vallen en zit er best wel met de zenuwen mee.
maar een gedichtje mag best een tikje hebben
iets op het randje'
ik hou er wel vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had een andere TT.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Een goed punt. Maar dan moet ik bij wijze van elke minuut een get doen.quote:Op maandag 2 december 2024 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar als eens in de zoveel tijd de data opgehaald wordt, is het dan überhaupt wel mogelijk om verwijderde posts mee te laten tellen?
Dat is behoorlijk netwerkverkeer.
En eerlijk gezegd denk ik dat het aan het einde van de maand geen verschil maakt. We hebben nooit een foto finish qua punten op de 30e. Er zit altijd honderden of duizenden punten verschil in, zeker in de top 5.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Een SM-gedicht?quote:Op maandag 2 december 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow
maar een gedichtje mag best een tikje hebben
iets op het randje'
ik hou er wel van
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik niet.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik kán daar wat aan doen op zich.quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb 1 TDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben inderdaad over @:greysbones heen gegaan.
Even vastleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat kan ja. Maar dat doe je niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Good point!quote:Op maandag 2 december 2024 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een goed punt. Maar dan moet ik bij wijze van elke minuut een get doen.
En eerlijk gezegd denk ik dat het aan het einde van de maand geen verschil maakt. We hebben nooit een foto finish qua punten op de 30e. Er zit altijd honderden of duizenden punten verschil in, zeker in de top 5.![]()
![]()
* gebrokenglas gaat dingen doen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
in principe deed/doet Monitor dat toch om de 3(?) minutenquote:Op maandag 2 december 2024 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een goed punt. Maar dan moet ik bij wijze van elke minuut een get doen.
En eerlijk gezegd denk ik dat het aan het einde van de maand geen verschil maakt. We hebben nooit een foto finish qua punten op de 30e. Er zit altijd honderden of duizenden punten verschil in, zeker in de top 5.
want als je refresht zijn de punten binnen 3 a 4 minuten verwerktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben ook ff weg, ff naar de winkel om een aansluiting te halen voor m'n afzuigkap.Goedkope afzuigkap gekocht die toch duur aan het worden is omdat het een afwijkende maat heeft qua aansluiting.
![]()
Dit is correct, want ik ben geen lompe koe.quote:Op maandag 2 december 2024 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar dat doe je niet.I'm surrounded by morons!
Nah.quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: