Red Bull had objectief gezien natuurlijk wel gewoon Sainz moeten halen voor volgend jaar. Maar ze zullen wel geen zin hebben gehad in een Hamilton/Rosberg scenario.quote:Op maandag 2 december 2024 20:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, Sainz heeft wel overcapaciteit, maar is qua racecraft misschien weer net een stukje minder dan de rest. Ik had hem niet genoemd, omdat ik hem weinig kans geef in de Williams volgend jaar
Mwah, Sainz is erg goed en kan prima punten pakken, maar Max rijdt hem nog steeds aan gort.quote:Op maandag 2 december 2024 21:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Red Bull had objectief gezien natuurlijk wel gewoon Sainz moeten halen voor volgend jaar. Maar ze zullen wel geen zin hebben gehad in een Hamilton/Rosberg scenario.
Ja, hij is minder, vind het wel sneu dat hij nu in die knakenbak van Williams moet gaan rijden, denk niet dat hij ooit weer terugkeert in een topteam.quote:Op maandag 2 december 2024 21:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, Sainz is erg goed en kan prima punten pakken, maar Max rijdt hem nog steeds aan gort.
Dat denk ik ook niet. Sainz verdient echt beter.quote:Op maandag 2 december 2024 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, hij is minder, vind het wel sneu dat hij nu in die knakenbak van Williams moet gaan rijden, denk niet dat hij ooit weer terugkeert in een topteam.
quote:Op maandag 2 december 2024 19:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Lando moet echt veruit de beste auto hebben wil die ooit wereldkampioen worden. Hij kan best een potje sturen maar zolang Max mee doet in een wagen die enigszins competitief is, zal Lando hooguit tweede worden. Die laat op veel te veel plekken steken vallen.
Mijn mening, Lando is zeker in staat om kampioen te worden maar heeft daarvoor ook de juiste mensen om hem heen nodig.quote:Op maandag 2 december 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet iedere coureur is in staat te bereiken wat Max heeft bereikt
Net als een Hamilton/ Schumacher etc
Slechts enkelen bezitten de gave om echt het verschil te maken
Lando gaat dat niet bereiken, niet dit jaar en niet volgend jaar
Wel beter dan Perez, Tsunoda of Lawson.quote:Op maandag 2 december 2024 21:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, Sainz is erg goed en kan prima punten pakken, maar Max rijdt hem nog steeds aan gort.
Allicht, dat staat buiten kijf.quote:Op maandag 2 december 2024 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel beter dan Perez, Tsunoda of Lawson.
Ik vind die click bait sites echt verschrikkelijk, gisteren beetje zoeken en je vindt de meest bizarre titels in de kop.quote:Op maandag 2 december 2024 22:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Zat vandaag deze column te lezen, waarin terecht de vraag gesteld worst waarom Russell aanwezig is bij de stewards terwijl Verstappen alleen onderzocht wordt omdat hij boven de deltatijd zat..?
Tevens ontkrachten ze het verhaal van Sjors dat hij tijd verloor door het hinderen van Verstappen.
Zonder Newey, ben heel benieuwd of ze nu wel de boel onder controle hebben, zal lastig zat worden.quote:Op maandag 2 december 2024 22:12 schreef ReplaR het volgende:
Dit jaar was het M4X, volgende zou Max V moeten worden.
Ik dek me dan ook in he, ik zei volgende, niet volgend jaarquote:Op maandag 2 december 2024 22:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zonder Newey, ben heel benieuwd of ze nu wel de boel onder controle hebben, zal lastig zat worden.
Het was een protest van George en de stewards oordeelden tevens over de ontmoeting tussen George en Max op de baan.quote:Op maandag 2 december 2024 22:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Zat vandaag deze column te lezen, waarin terecht de vraag gesteld worst waarom Russell aanwezig is bij de stewards terwijl Verstappen alleen onderzocht wordt omdat hij boven de deltatijd zat..?
Tevens ontkrachten ze het verhaal van Sjors dat hij tijd verloor door het hinderen van Verstappen.
Hij reed zelfs paars in sector 1quote:Op maandag 2 december 2024 22:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Tja, het is een rat van het zuiverste water.quote:Op maandag 2 december 2024 22:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Geen paars. Wel groen. Max had met 0.051 op Russell paars s1.quote:Op maandag 2 december 2024 22:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij reed zelfs paars in sector 1
Ik begrijp echt niet hoe dit kan. Drukt-ie dan de knop voor de limiter gewoon helemaal niet in ofzo? Het is er ook niet een beetje overheen namelijkquote:Op maandag 2 december 2024 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Hamilton en de pitlimiter.
Bekijk deze YouTube-video
Tja, wellicht toch de leeftijd? Ik herken het wel.quote:Op maandag 2 december 2024 22:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe dit kan. Drukt-ie dan de knop voor de limiter gewoon helemaal niet in ofzo? Het is er ook niet een beetje overheen namelijk
Zeldzaam foutjequote:Op maandag 2 december 2024 22:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe dit kan. Drukt-ie dan de knop voor de limiter gewoon helemaal niet in ofzo? Het is er ook niet een beetje overheen namelijk
Wel mooi hoe Max dan in zijn hoofd zitquote:Op maandag 2 december 2024 22:02 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Goed stukje, blijkbaar heeft de racedirector iedereen heel duidelijk gemaakt dat ze streng op impeding en de delta tijd gingen letten nadat Yuki vrijdag een reprimande had gekregen.
Ook deze journalist durft niet op te schrijven wat Max zei tegen Russell
En dat ie dat ook moet gaan vertellen aan iemand in het team, en dat zo'n Toto dan denkt.quote:Op maandag 2 december 2024 23:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel mooi hoe Max dan in zijn hoofd zitmet zijn "expecting to crash"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |