SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Deze man weet...quote:
Fijnquote:Op zondag 1 december 2024 19:52 schreef Nattekat het volgende:
Hm, even ramptoerist spelen bij een brandmelding waar heel veel sirenes naartoe gaan zo te horen.
Ja ik ben zo'n type.
Ik loop er langs, kijk wat er is, en ga dan weer verder. Komt goed.quote:Op zondag 1 december 2024 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fijn![]()
Grgr de brandweer, ambulance en eventuele slachtoffers
Wel een koopje voor een tijdmachinequote:Op zondag 1 december 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht dat ik een wasmachine had gekocht, maar het is denk ik een tijdmachine
[ afbeelding ]
Al 2022 jaar geleden verstuurd
Heb ik je de verkeerde code gegevenquote:Op zondag 1 december 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat welquote:
Is het jouw schuld?quote:
Ik weet van niks, is nog van voor mijn tijdquote:
Uhuh uhuhquote:Op zondag 1 december 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet van niks, is nog van voor mijn tijd
Ben benieuwd hoever je er straks mee terug kunt reizenquote:
Straks is het alleen voor klerenquote:Op zondag 1 december 2024 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoever je er straks mee terug kunt reizen
Toen hadden we nog stoomkracht.quote:Op zondag 1 december 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het is een ProSteam model dus dat klopt welquote:Op zondag 1 december 2024 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen hadden we nog stoomkracht.
Precies, daarom.quote:Op zondag 1 december 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is een ProSteam model dus dat klopt wel
The tokkie is strong in this one.quote:Op zondag 1 december 2024 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Kan er niet eens naartoe. Wel gelachen om auto's die een doodlopende straat worden ingestuurd.
KAASquote:
De kaas?quote:
quote:Op zondag 1 december 2024 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
KAAS
Ik had vanmiddag een broodje met kaas, en nog eentje met pindaKAAS en daarna nog een cracker met kaas
Dan ben jij straks dus hele dagen met dan ding aan het klooienquote:Op zondag 1 december 2024 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks is het alleen voor kleren
Stop ik er een simpel zomerjurkje in dan komt er een overdadige victoriaanse baljurk weer uit
kaasquote:Op zondag 1 december 2024 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
KAAS
Ik had vanmiddag een broodje met kaas, en nog eentje met pindaKAAS en daarna nog een cracker met kaas
Geef mij maar lekker oude kaasquote:
Jaquote:Op zondag 1 december 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben jij straks dus hele dagen met dan ding aan het klooien
Deze man snaptquote:
Ligt straks heel je huis vol met jurken en kun je niet meer bij de machine komenquote:Op zondag 1 december 2024 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Experimenteren of lange en korte wasprogramma's verschillende resultaten geven. Kijken of ik de juiste jurk voor de juiste gelegenheid eruit kan krijgen etc.
Gewoon een weg door de baljurken tunnelen. Zo'n heel stelsel met van die hoepels enzoquote:Op zondag 1 december 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt straks heel je huis vol met jurken en kun je niet meer bij de machine komen
Zeker een ouwetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar misschien is het wel een tijdmachine die alleen alles terug in de tijd stuurt. Stop je straks je was er in en wordt het allemaal gedropt in het jaar 2 waar ze niet weten wat het allemaal isquote:Op zondag 1 december 2024 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een weg door de baljurken tunnelen. Zo'n heel stelsel met van die hoepels enzo
quote:
En dan denken zequote:Op zondag 1 december 2024 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel een tijdmachine die alleen alles terug in de tijd stuurt. Stop je straks je was er in en wordt het allemaal gedropt in het jaar 2 waar ze niet weten wat het allemaal is
Ik heb ook een AEG gekochtquote:Op zondag 1 december 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker een ouwetje."Mooi ding zeg, hoe lang heb je deze al?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ja over 5 jaar gekocht"
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Of ze denken: "het jaar 0 belde, wat een outdated jurk ditquote:Op zondag 1 december 2024 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan denken ze
"We could make a religion out of this”
En dan draagt iedereen en zijn moedervader de fleurigste jurken en is de wereld veel vrolijker
quote:Op zondag 1 december 2024 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook een AEG gekocht![]()
Al heb jij een duurder model
Ik heb honderd euro meer betaaldquote:Op zondag 1 december 2024 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Met extra grmbl korting was ie ¤477
Ik heb nu jurk aan die mij doet denken aan sterrennacht van Van Goghquote:Op zondag 1 december 2024 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of ze denken: "het jaar 0 belde, wat een outdated jurk dit".
quote:Op zondag 1 december 2024 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb honderd euro meer betaald
Kaas en kiepquote:
Jij had ook geen black friday deal denk ik?quote:Op zondag 1 december 2024 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op zondag 1 december 2024 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij had ook geen black friday deal denk ik?
quote:Op zondag 1 december 2024 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Ik wist niet dat jij een wasmachine wilde kopenquote:
Ja, het was wel een Black Friday-deal.quote:Op zondag 1 december 2024 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij had ook geen black friday deal denk ik?
Hij staat al een week te draaienquote:Op zondag 1 december 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt zeker niet meer annuleren en opnieuw bestellen?
Ik ook niet. Tot mijn oude wasmachine het een week geleden begafquote:Op zondag 1 december 2024 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een wasmachine wilde kopen
Je hebt toch 30 dagen retour?quote:Op zondag 1 december 2024 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij staat al een week te draaien
Ohhh ja goed dat je het zegtquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 1 december 2024 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij staat al een week te draaien
Is fase 2 al aangebroken?quote:Op zondag 1 december 2024 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo ook nog een rondje lopen. Ben moe van het gehang op de bank met mijn snothoofd
Heb je nog meer dropjes nodig?quote:Op zondag 1 december 2024 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voel me wel wat hangeriger dan eerder vandaag.En alles zit dicht.
* snirf
Wat had je dan gewild? Dat ze nog een half verkoold kinderlijkje midden op straat aan het reanimeren waren?quote:Op zondag 1 december 2024 20:18 schreef Nattekat het volgende:
Was niets te zien van die brand. Denk wel dat het interieur behoorlijk wat waterschade heeft.
Keelpijn is gelukkig vrijwel wegquote:Op zondag 1 december 2024 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je nog meer dropjes nodig?
* Houdt droppot in de aanslag
quote:Op zondag 1 december 2024 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat had je dan gewild? Dat ze nog een half verkoold kinderlijkje midden op straat aan het reanimeren waren?
Oh noes! Is het mannengriep?quote:Op zondag 1 december 2024 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voel me wel wat hangeriger dan eerder vandaag.En alles zit dicht.
* snirf
Haha sjezus.quote:Op zondag 1 december 2024 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat had je dan gewild? Dat ze nog een half verkoold kinderlijkje midden op straat aan het reanimeren waren?
En dan even foto's maken om met anderen te delen, zoals het hoort.quote:Op zondag 1 december 2024 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Sterkte en RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 1 december 2024 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk hetMaar ik sla me er manmoedig doorheen met virtuele dropjes, kibbesoep en gemberthee.
quote:Op zondag 1 december 2024 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keelpijn is gelukkig vrijwel weg![]()
Ben nu overgeschakeld op snoepjes met eucalyptus.
quote:Op zondag 1 december 2024 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk hetMaar ik sla me er manmoedig doorheen met virtuele dropjes, kibbesoep en gemberthee.
Mijn wasmachine kan ook iets met stoom. Maar dat programma duurt gelijk vier uur, dus dat heb ik nog niet geprobeerdquote:
quote:Op zondag 1 december 2024 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn wasmachine kan ook iets met stoom. Maar dat programma duurt gelijk vier uur, dus dat heb ik nog niet geprobeerd
[..]
Nederland zou 100x beter zijn na dat jaarquote:Op zondag 1 december 2024 20:36 schreef UitStraling het volgende:
Ygritte zou eigenlijk heel Nederland eens op moeten voeden een jaartje lang, iedereen bij de les en netjes in het gareel
Misschien masseert ze ook?quote:Op zondag 1 december 2024 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn wasmachine kan ook iets met stoom. Maar dat programma duurt gelijk vier uur, dus dat heb ik nog niet geprobeerd
Ik heb mijn vaste adres in Boedje al geboekt om de boel weer eens los te maken.quote:Op zondag 1 december 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien masseert ze ook?
Allgemeine Elektricitäts Gesellschaft Masseuse
Wat is jouw adresje daar?quote:Op zondag 1 december 2024 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn vaste adres in Boedje al geboekt om de boel weer eens los te maken.
Mensen moeten gewoon eens naden.quote:Op zondag 1 december 2024 20:36 schreef UitStraling het volgende:
Ygritte zou eigenlijk heel Nederland eens op moeten voeden een jaartje lang, iedereen bij de les en netjes in het gareel
Veel mensen zijn zo laagontwikkeld en onbeschaafd dat ze ten prooi gevallen zijn aan sensatiezucht.quote:Op zondag 1 december 2024 20:41 schreef Ygritte het volgende:
Ik snap dat ‘kijken bij ongelukken en ellende’ nooit zo goed. Ik weet nog goed dat jaaaaaren geleden ooit een keer een meisje tussen 2 bussen was gekomen op het busstation in Groningen. Ik was 15/16 en liep net met mijn moeder de trein uit en er stond echt geen grap minstens 350 man in een grote kring omheen te koekeloeren naar ‘iets’. Wij zijn gewoon doorgelopen en pas later hoorden wij wat er gebeurd was. Ik vond dat achteraf zo erg (ook voor haar ouders) dat ik sinds dien nooit ergens ga staan kijken
Naad nadenkenquote:Op zondag 1 december 2024 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik naad, jij naadt, hij/zij naadt?
Wij hebben elke keer tig mobieltjes op ons gericht, terwijl je gewoon je werk probeert te doen. Vraag me af of die mensen het zelf zo leuk zouden vinden als er 20 man om ze heen staan te filmen als zij hun werk doenquote:Op zondag 1 december 2024 20:41 schreef Ygritte het volgende:
Ik snap dat ‘kijken bij ongelukken en ellende’ nooit zo goed. Ik weet nog goed dat jaaaaaren geleden ooit een keer een meisje tussen 2 bussen was gekomen op het busstation in Groningen en daar ter plekke overleed. Ik was 15/16 en liep net met mijn moeder de trein uit en er stond echt geen grap minstens 350 man in een grote kring omheen te koekeloeren naar ‘iets’. Wij zijn gewoon doorgelopen en pas later hoorden wij wat er gebeurd was. Ik vond dat achteraf zo erg (ook voor haar ouders) dat ik sinds dien nooit ergens ga staan kijken
Wat wat wat, Zwitserse parkeerbeheer?quote:Op zondag 1 december 2024 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben elke keer tig mobieltjes op ons gericht, terwijl je gewoon je werk probeert te doen. Vraag me af of die mensen het zelf zo leuk zouden vinden als er 20 man om ze heen staan te filmen als zij hun werk doen
Kwiwi is onze brandweervrouwquote:Op zondag 1 december 2024 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat wat wat, Zwitserse parkeerbeheer?
Ja ik deel boetes uit aan foutparkeerders. Heerlie de peerlie, mensen bestraffen die net een centimeter buiten het vak staan of een minuut te laat bij hun auto aankomenquote:Op zondag 1 december 2024 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat wat wat, Zwitserse parkeerbeheer?
Je moet ook niet je jas losritsen en een natte strakke t shirt eronder dragen.quote:Op zondag 1 december 2024 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben elke keer tig mobieltjes op ons gericht, terwijl je gewoon je werk probeert te doen. Vraag me af of die mensen het zelf zo leuk zouden vinden als er 20 man om ze heen staan te filmen als zij hun werk doen
Heb je hem meteen een CV ketel verkocht?quote:Op zondag 1 december 2024 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Sprong toen een gek van een viaduct bijna op mijn motorkap, toen ik eerste hulp verleende met 112 aan de telefoon stonden er al 25+ man te filmen vanaf de viaduct.
Toen de politie er was al 50+ man. Een agent was het zo zat dat die er 2 heeft vastgezet.
Ik snap niet zo goed waarom mensen dit doen. Zelfde als hulpverlenend personeel uitschelden/belagen/filmen. Waar-om doe je zo iets?quote:Op zondag 1 december 2024 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Sprong toen een gek van een viaduct bijna op mijn motorkap, toen ik eerste hulp verleende met 112 aan de telefoon stonden er al 25+ man te filmen vanaf de viaduct.
Toen de politie er was al 50+ man. Een agent was het zo zat dat die er 2 heeft vastgezet.
Nee die had zichzelf helemaal onder gekotst en tong moest ik eruit trekken en wat kleren kapot scheuren om uitstekende botten te ontdekken.quote:Op zondag 1 december 2024 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je hem meteen een CV ketel verkocht?
Ze mogen daar wat mij betreft echt wel strenger tegen optreden. Zag een keer op tv dat een agent naar een filmer toe liep, en vroeg of hij de gewonde (of zelfs overleden) man in de auto misschien even van dichtbij wilde bekijken? Nee dat hoefde dan ook weer nietquote:Op zondag 1 december 2024 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ordnung muss sein!quote:Op zondag 1 december 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik deel boetes uit aan foutparkeerders. Heerlie de peerlie, mensen bestraffen die net een centimeter buiten het vak staan of een minuut te laat bij hun auto aankomen![]()
Kijk ik snap nog wel dat je niet dagelijks een brand ziet, of een ongeluk, en dat het 'interessant' is. Maar zoals je zei, denk even na mensen.quote:Op zondag 1 december 2024 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom mensen dit doen. Zelfde als hulpverlenend personeel uitschelden/belagen/filmen. Waar-om doe je zo iets?
Huh hueehhh huuuuquote:Op zondag 1 december 2024 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die had zichzelf helemaal onder gekotst en tong moest ik eruit trekken en wat kleren kapot scheuren om uitstekende botten te ontdekken.
Denk niet dat dat het type klant uit ons klantenprofiel is.
"Tsja, met een betere CV ketel was je niet zo gefrustreerd geweest. Just saying."quote:Op zondag 1 december 2024 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je hem meteen een CV ketel verkocht?
Hulpverlening is vooral heel goor werk heb ik gemerkt. Beademing hoop ik nooit te hoeven doen maar meestal wordt je in je bek gekotst.quote:
Je loopt ook bij de grootste ellende naar binnen; vriend van me is om die reden uiteindelijk gestopt, want dat bleef hij achter zich aan slepen.quote:Op zondag 1 december 2024 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hulpverlening is vooral heel goor werk heb ik gemerkt. Beademing hoop ik nooit te hoeven doen maar meestal wordt je in je bek gekotst.
Ik heb altijd wel bewondering voor ambulancepersoneel, want je moet die ellende inderdaad maar elke dag achter weten te laten in het ziekenhuis.quote:Op zondag 1 december 2024 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je loopt ook bij de grootste ellende naar binnen; vriend van me is om die reden uiteindelijk gestopt, want dat bleef hij achter zich aan slepen.
Ik heb nog nooit iemand hoeven reanimeren gelukkig.quote:Op zondag 1 december 2024 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hulpverlening is vooral heel goor werk heb ik gemerkt. Beademing hoop ik nooit te hoeven doen maar meestal wordt je in je bek gekotst.
Kan ik me wel voorstellen ja.quote:Op zondag 1 december 2024 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je loopt ook bij de grootste ellende naar binnen; vriend van me is om die reden uiteindelijk gestopt, want dat bleef hij achter zich aan slepen.
Dat instinct heb ik schijnbaar wel, want ben toen eerst de auto 25 m teruggereden en dwars op de weg gezet en nog een vrachtwagen op de handrem gezet die doorrolde bijna over dat slachtoffer heen. Die chauffeur liep alleen maar rondjes.quote:Op zondag 1 december 2024 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand hoeven reanimeren gelukkig.
Tijdens EHBO zeiden ze wel altijd dat jouw eigen veiligheid boven alles gaat. Dus als iemand compleet onder het bloed/kots/weet ik het ligt dat je ook zelf even goed moet nadenken wat je gaat doen en of dat voor jou wel veilig is. Zelfde als plek of plaats. Beetje lullig als je zelf ook aangereden wordt omdat iemand half op de weg ligt.
Ik heb 2 familieleden en een goede kennis die op de ambulance werken. Die kunnen wel verhalen vertellen overigensquote:Op zondag 1 december 2024 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel bewondering voor ambulancepersoneel, want je moet die ellende inderdaad maar elke dag achter weten te laten in het ziekenhuis.
Fight/flight/freeze/fawn kan je niet zo veel aan doen.quote:Op zondag 1 december 2024 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat instinct heb ik schijnbaar wel, want ben toen eerst de auto 25 m teruggereden en dwars op de weg gezet en nog een vrachtwagen op de handrem gezet die doorrolde bijna over dat slachtoffer heen. Die chauffeur liep alleen maar rondjes.
Anders weer moppersquote:Op zondag 1 december 2024 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja moet mijn elearning ehbo/bhv nog doen.
Waar dit topic al niet goed voor isquote:Op zondag 1 december 2024 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja moet mijn elearning ehbo/bhv nog doen.
Ik heb hem ooit eens per ongeluk laten verlopen. Moest ik die hele ruk cursus weer overnieuw doenquote:Op zondag 1 december 2024 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag je niet meedoen met de praktijk. Maar volgens mij hoef ik pas in januari.
quote:Op zondag 1 december 2024 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit eens per ongeluk laten verlopen. Moest ik die hele ruk cursus weer overnieuw doen
Was ook een beetje lastig herhaling doen in die tijdquote:Op zondag 1 december 2024 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We kregen een soort uitstel tijdens corona.
Ja zodra het weer kon kregen we een herhaling. Met 4 personen per keer.quote:Op zondag 1 december 2024 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was ook een beetje lastig herhaling doen in die tijd
De auto op het dak?quote:Op zondag 1 december 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iets klopt niet aan het plaatje, succes met zoeken
quote:Op zondag 1 december 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iets klopt niet aan het plaatje, succes met zoeken
Vast ruimte te kort dus moet je het hoger op zoeken hequote:
Dat kunnen verschillende oorzaken hebben.quote:Op zondag 1 december 2024 21:26 schreef Nattekat het volgende:
Vraag B: hoe is deze situatie ontstaan
Ik vermoed dat de auto met hoge snelheid van linksonder kwam, de schoorsteen van dat huis daar eraf roste en daarna op het volgende huis terecht kwam?quote:Op zondag 1 december 2024 21:26 schreef Nattekat het volgende:
Vraag B: hoe is deze situatie ontstaan
quote:Op zondag 1 december 2024 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de auto met hoge snelheid van linksonder kwam, de schoorsteen van dat huis daar eraf roste en daarna op het volgende huis terecht kwam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 35 (Inschrijving gesloten)
Maandvoorspelling augustus. (Inschrijving gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025! (Inschrijving gesloten)
Bijna. Hij heeft een stukje over het dak van het eerste huis gereden.quote:Op zondag 1 december 2024 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de auto met hoge snelheid van linksonder kwam, de schoorsteen van dat huis daar eraf roste en daarna op het volgende huis terecht kwam?
Ja, dat bedoelde ik ook. Hoe had-ie anders de schoorsteen eraf kunnen rossen?quote:Op zondag 1 december 2024 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna. Hij heeft een stukje over het dak van het eerste huis gereden.
quote:Op zondag 1 december 2024 21:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]Gewoon goed kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had ook de schoorsteen tijdens z'n vlucht neer kunnen halen zonder ooit op dat dak te landenquote:Op zondag 1 december 2024 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Hoe had-ie anders de schoorsteen eraf kunnen rossen?
Volgens mij had-ie dan 300 km/uur moeten rijden.quote:Op zondag 1 december 2024 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had ook de schoorsteen tijdens z'n vlucht neer kunnen halen zonder ooit op dat dak te landen
Zat er niet ver van af volgens mijquote:Op zondag 1 december 2024 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had-ie dan 300 km/uur moeten rijden.
Dit dusquote:My power has been out for over 4 hours now because some idiot was going over 100mph and couldn't make the turn. This caused them to hit a dirt mound in a yard, jump the lawn, land on the roof, hit the chimney of said roof, drive off that roof and onto the neighbor's roof, and crash through their roof.
Heb je al die mentions al doorgenomen??quote:
Ik heb een vluchtige blik geworpen. Het viel mee. Moest lachen dat Recce het had over de astronauten die op het ISS vastzaten, en dat die daar dus nu nog steeds zitten.quote:Op zondag 1 december 2024 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je al die mentions al doorgenomen??
Welkom terug.quote:Op zondag 1 december 2024 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
Oh jezus, mijn laatste post was uit juli. Vier maanden weggeweest.
Toen was het rond deze tijd nog licht en warmquote:Op zondag 1 december 2024 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2024 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, weekend weer voorbij.
Welterusten![]()
![]()
Ew.quote:Op zondag 1 december 2024 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was het rond deze tijd nog licht en warm
Jij bent wedergekeerd nu het licht is verdwenen en de duisternis de dag overheerstquote:
quote:Op zondag 1 december 2024 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een vluchtige blik geworpen. Het viel mee. Moest lachen dat Recce het had over de astronauten die op het ISS vastzaten, en dat die daar dus nu nog steeds zitten.
*Poets nu mijn tanden.quote:Op zondag 1 december 2024 22:35 schreef Nattekat het volgende:
Mijn Home Assistant heeft een bluetooth tandenborstel gedetecteerd. Juistem.
Alle nieuwssites kunnen weer lekkere clickbait-artikelen maken wanneer ze terugkeren.quote:Op zondag 1 december 2024 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie had toen gedacht dat dit in december nog steeds actueel zou zijn.
"Wat een raar merk, Lovense, ken ik helemaal niet verder."quote:Op zondag 1 december 2024 22:35 schreef Nattekat het volgende:
Mijn Home Assistant heeft een bluetooth tandenborstel gedetecteerd. Juistem.
quote:
WB Zwabberquote:Op zondag 1 december 2024 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
Zwabberrrrrquote:Op zondag 1 december 2024 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie had toen gedacht dat dit in december nog steeds actueel zou zijn.
Geef een bon voor een parenclub; een intiemere ontmoeting is niet mogelijk.quote:Op zondag 1 december 2024 23:28 schreef mschol het volgende:
oke, ik ga dus meedoen met een lootjes ronde met 5 december... prima enzo.. maar uitgerekend ik trek iemand die ik dus gewoon helemaal niet ken
ik heb een vermoeden wie het is maar ja, dat is slechts een vermoeden
weet wel al hoe het gedicht in grote lijnen zal gaan:
sint kon je niet vinden in zijn grote boek, en ook informatiepiet kon op het pepernotennet je niet terugvinden.. etc etc etc
gelukkig zitten we in betere tijdenquote:Op zondag 1 december 2024 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was het rond deze tijd nog licht en warm
ja... nee toch maar niet..quote:Op zondag 1 december 2024 23:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Geef een bon voor een parenclub; een intiemere ontmoeting is niet mogelijk.
Mocht je er echt niet uitkomen dan wil ik me nog wel over dat gedicht buigen.quote:Op zondag 1 december 2024 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ja... nee toch maar niet..
hopelijk wordt uiterlijk morgen het verlanglijstje ingevuld dan kan ik misschien nog optijd een kadootje vinden en gedichtje regelen
ik heb een account bij chatgptquote:Op zondag 1 december 2024 23:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mocht je er echt niet uitkomen dan wil ik me nog wel over dat gedicht buigen.
gewoon doen. K meld je wel ziekquote:Op maandag 2 december 2024 07:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou wel weer terug in bed willen kruipen.
Had ik ook moeten doen. Kon vanmorgen niet binnen op kantoorquote:Op maandag 2 december 2024 07:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee thuiswerken in comfy broek en sokken
Ohquote:Op maandag 2 december 2024 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen. Kon vanmorgen niet binnen op kantoor
Sleutel vergeten?quote:Op maandag 2 december 2024 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen. Kon vanmorgen niet binnen op kantoor
Wij zouden roepen heaven hè maat!quote:
Gisteren was het Sofa Sunday (de drukste online shopdag ter wereld), morgen is het Two-For-One Tuesday en woensdag is het Wobbly Wednesday.quote:
nee al bijna 3 weken niet geloof ikquote:Op maandag 2 december 2024 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je daar niet dagelijks te vinden?
je hebt serieus nooit van cyber monday gehoord? onder welke steen heb jij gelegen afgelopen 10-20 jaarquote:
ik niet, wij doen er ook niet specifiek aan mee maar omdat bol raar doet (lees het allemaal niet aankan) krijgen we automatisch meer ordersquote:Op maandag 2 december 2024 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog goede deals voor ons?
Gaaf.quote:
quote:Op maandag 2 december 2024 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee al bijna 3 weken niet geloof ik
Ik ga naar Zuid-afrikaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 2 december 2024 08:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga naar Zuid-afrikaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pretorialaan/straat?
Jaquote:
Raampjes van je fiets dicht bij de stoplichten.quote:Op maandag 2 december 2024 08:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Ook Johannesburg en Bloemfontein o.a
quote:Op maandag 2 december 2024 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raampjes van je fiets dicht bij de stoplichten.
Toch maar naar kantoor gegaan.quote:Op maandag 2 december 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
G
[..]
gewoon doen. K meld je wel ziek
zonnebril afzettenquote:Op maandag 2 december 2024 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het donkerder dan anders.
Ik ben ooit in de VS per ongeluk een zwarte wijk ingereden. Moest stoppen voor een rood licht waar twee mannen op een bankje naast zaten. Dus ik wilde stiekem de autodeuren op slot doen zonder dat ze het in de gaten hadden (wilde natuurlijk niet als een bang racistisch wit meisje overkomen), maakte dat een heel hard *KLIK* geluid dat je buiten ook duidelijk hoordequote:Op maandag 2 december 2024 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raampjes van je fiets dicht bij de stoplichten.
quote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ooit in de VS per ongeluk een zwarte wijk ingereden. Moest stoppen voor een rood licht waar twee mannen op een bankje naast zaten. Dus ik wilde stiekem de autodeuren op slot doen zonder dat ze het in de gaten hadden (wilde natuurlijk niet als een bang racistisch wit meisje overkomen), maakte dat een heel hard *KLIK* geluid dat je buiten ook duidelijk hoordeSchaamde me kapot
[..]
Ik ben ooit in de VS per ongeluk een zwarte wijk ingereden. Moest stoppen voor een rood licht waar twee mannen op een bankje naast zaten. Dus ik wilde stiekem de autodeuren op slot doen zonder dat ze het in de gaten hadden (wilde natuurlijk niet als een bang racistisch wit meisje overkomen), maakte dat een heel hard *KLIK* geluid dat je buiten ook duidelijk hoordeSchaamde me kapot
[..]
Witte puntmuts wat verder over je gezicht getrokken?quote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
is toch leukquote:Op maandag 2 december 2024 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb volgende week een tweedaagse cursus. In een soort Mijn Omgeving kun je zien wie de andere deelnemers zijn.
Die beginnen nu allemaal berichtjes te sturen op LinkedIn. “Volgende week hebben we samen een cursus, zullen we vast connecten?”
Ga weg
Klinkt als de horrorquote:Op maandag 2 december 2024 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb volgende week een tweedaagse cursus. In een soort Mijn Omgeving kun je zien wie de andere deelnemers zijn.
Die beginnen nu allemaal berichtjes te sturen op LinkedIn. “Volgende week hebben we samen een cursus, zullen we vast connecten?”
Ga weg
Where you scared to get robbed or scared to get banged?quote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien hou je er een leuke date aan over maat.quote:Op maandag 2 december 2024 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee.
Zijn ook allemaal vrouwen van het mutsige type
heb je ze al verteld over je witte puntmuts?quote:Op maandag 2 december 2024 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee.
Zijn ook allemaal vrouwen van het mutsige type
Ik ookquote:Op maandag 2 december 2024 09:10 schreef bitterbal het volgende:
nou ben al klaar voor het kattenplaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hier de kat van de buren die regelmatig komt chillen.🐙
quote:Op maandag 2 december 2024 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ga weg
Neem aan dat je de cursus vooral voor jezelf doet. Maar hoezo moet je dan al met andere connecten?quote:Op maandag 2 december 2024 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, waar ben ik aan begonnen
quote:Op maandag 2 december 2024 09:13 schreef DeZwabber het volgende:
dankje zwabSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hier de kat van de buren die regelmatig komt chillen.
![]()
Alles wat geen usb-c heeft is de connectie niet waard.quote:Op maandag 2 december 2024 09:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Neem aan dat je de cursus vooral voor jezelf doet. Maar hoezo moet je dan al met andere connecten?
Al kunnen nieuwe connecties wel handig zijn, voor ooit.
Moest aan je denken door de TT.quote:
Dit klinkt helemaal niet als oma. Volgens mij is ze dood en heeft één of andere hippe stukjesschrijver het overgenomen.quote:
Oma heeft verdacht veel verstand van ballen.quote:Op maandag 2 december 2024 09:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit klinkt helemaal niet als oma. Volgens mij is ze dood en heeft één of andere hippe stukjesschrijver het overgenomen.
Ik doe dat altijd pas achteraf, met de paar mensen waarbij je daadwerkelijk wat hebt aan de connectie.quote:Op maandag 2 december 2024 09:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Neem aan dat je de cursus vooral voor jezelf doet. Maar hoezo moet je dan al met andere connecten?
Al kunnen nieuwe connecties wel handig zijn, voor ooit.
Ach joh dat is toch overal precies hetzelfde.quote:Op maandag 2 december 2024 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
'Muricans...
Zit je op een forum met z'n allen, je kent dat wel. Bedenkt er ineens iemand "Goh, hoe zou het met $user zijn?"
Gaat ie zoeken, blijkt dat $user in april (7-8 maanden geleden) is overleden. Opent daar een topic over.
IEDEREEN ECHT IEDEREEN: "Oh jee wat erg" "We zullen hem zo missen" "Hij was een gewaardeerd lid van de community" "Het forum zal nooit meer hetzelfde zijn" etc. etc.
Maar niemand die hem in 7-8 maanden ook maar gemist heeft. Keedan
Over de doden niks dan goeds.quote:Op maandag 2 december 2024 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
'Muricans...
Zit je op een forum met z'n allen, je kent dat wel. Bedenkt er ineens iemand "Goh, hoe zou het met $user zijn?"
Gaat ie zoeken, blijkt dat $user in april (7-8 maanden geleden) is overleden. Opent daar een topic over.
IEDEREEN ECHT IEDEREEN: "Oh jee wat erg" "We zullen hem zo missen" "Hij was een gewaardeerd lid van de community" "Het forum zal nooit meer hetzelfde zijn" etc. etc.
Maar niemand die hem in 7-8 maanden ook maar gemist heeft. Keedan
Ja nou ja, het komt mij zo hypocriet over.quote:Op maandag 2 december 2024 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over de doden niks dan goeds.
Is het ook ome Fles, al hoeft niemand alleen te gaan.quote:Op maandag 2 december 2024 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, het komt mij zo hypocriet over.
Op zich wel. Maar in het geval van een overledene mag datquote:Op maandag 2 december 2024 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2024 09:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien hou je er een leuke date aan over maat.
Denk je dat dat handig is?quote:Op maandag 2 december 2024 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je ze al verteld over je witte puntmuts?
Dat is het ook. Maar dat is de mens ook niet vreemd.quote:Op maandag 2 december 2024 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is wel zo uiteindelijk.quote:Op maandag 2 december 2024 09:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Geborgenheid Buda, daar gaat het om.
quote:Op maandag 2 december 2024 09:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Geborgenheid Buda, daar gaat het om.
Ik weet niet of ik me geborgen voel bij een pallie-onderbroek.quote:Op maandag 2 december 2024 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n overcorrecte betweterige met een vegan voorhoofd en een grote Pallie onderbroek aan.
Je wil dat ze er later pas achter komt? Heb je zo'n mooie muts, en dan moet ze er zelf achter komenquote:
Weet je wel hoe ongezond die zijn?quote:Op maandag 2 december 2024 10:11 schreef Crack_ het volgende:
Croissantjewant het is maandag en dat is al zwaar genoeg, en croissantjes zijn gewoon lekker
Dat zei ze toch al door te zeggen dat ze 'gewoon lekker' zijn.quote:
Valide punt(muts)quote:Op maandag 2 december 2024 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil dat ze er later pas achter komt? Heb je zo'n mooie muts, en dan moet ze er zelf achter komen
Trek 'em aan en deel dan ons je bevindingen.quote:Op maandag 2 december 2024 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of ik me geborgen voel bij een pallie-onderbroek.
Ja, maar ik wilde nog even extra porren in dat schuldgevoel.quote:Op maandag 2 december 2024 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zei ze toch al door te zeggen dat ze 'gewoon lekker' zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |