SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Deze man weet...quote:
Fijnquote:Op zondag 1 december 2024 19:52 schreef Nattekat het volgende:
Hm, even ramptoerist spelen bij een brandmelding waar heel veel sirenes naartoe gaan zo te horen.
Ja ik ben zo'n type.
Ik loop er langs, kijk wat er is, en ga dan weer verder. Komt goed.quote:Op zondag 1 december 2024 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fijn![]()
Grgr de brandweer, ambulance en eventuele slachtoffers
Wel een koopje voor een tijdmachinequote:Op zondag 1 december 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht dat ik een wasmachine had gekocht, maar het is denk ik een tijdmachine
[ afbeelding ]
Al 2022 jaar geleden verstuurd
Heb ik je de verkeerde code gegevenquote:Op zondag 1 december 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat welquote:
Is het jouw schuld?quote:
Ik weet van niks, is nog van voor mijn tijdquote:
Uhuh uhuhquote:Op zondag 1 december 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet van niks, is nog van voor mijn tijd
Ben benieuwd hoever je er straks mee terug kunt reizenquote:
Straks is het alleen voor klerenquote:Op zondag 1 december 2024 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoever je er straks mee terug kunt reizen
Toen hadden we nog stoomkracht.quote:Op zondag 1 december 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het is een ProSteam model dus dat klopt welquote:Op zondag 1 december 2024 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen hadden we nog stoomkracht.
Precies, daarom.quote:Op zondag 1 december 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is een ProSteam model dus dat klopt wel
The tokkie is strong in this one.quote:Op zondag 1 december 2024 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Kan er niet eens naartoe. Wel gelachen om auto's die een doodlopende straat worden ingestuurd.
KAASquote:
De kaas?quote:
quote:Op zondag 1 december 2024 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
KAAS
Ik had vanmiddag een broodje met kaas, en nog eentje met pindaKAAS en daarna nog een cracker met kaas
Dan ben jij straks dus hele dagen met dan ding aan het klooienquote:Op zondag 1 december 2024 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks is het alleen voor kleren
Stop ik er een simpel zomerjurkje in dan komt er een overdadige victoriaanse baljurk weer uit
kaasquote:Op zondag 1 december 2024 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
KAAS
Ik had vanmiddag een broodje met kaas, en nog eentje met pindaKAAS en daarna nog een cracker met kaas
Geef mij maar lekker oude kaasquote:
Jaquote:Op zondag 1 december 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben jij straks dus hele dagen met dan ding aan het klooien
Deze man snaptquote:
Ligt straks heel je huis vol met jurken en kun je niet meer bij de machine komenquote:Op zondag 1 december 2024 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Experimenteren of lange en korte wasprogramma's verschillende resultaten geven. Kijken of ik de juiste jurk voor de juiste gelegenheid eruit kan krijgen etc.
Gewoon een weg door de baljurken tunnelen. Zo'n heel stelsel met van die hoepels enzoquote:Op zondag 1 december 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt straks heel je huis vol met jurken en kun je niet meer bij de machine komen
Zeker een ouwetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar misschien is het wel een tijdmachine die alleen alles terug in de tijd stuurt. Stop je straks je was er in en wordt het allemaal gedropt in het jaar 2 waar ze niet weten wat het allemaal isquote:Op zondag 1 december 2024 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een weg door de baljurken tunnelen. Zo'n heel stelsel met van die hoepels enzo
quote:
En dan denken zequote:Op zondag 1 december 2024 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel een tijdmachine die alleen alles terug in de tijd stuurt. Stop je straks je was er in en wordt het allemaal gedropt in het jaar 2 waar ze niet weten wat het allemaal is
Ik heb ook een AEG gekochtquote:Op zondag 1 december 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker een ouwetje."Mooi ding zeg, hoe lang heb je deze al?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ja over 5 jaar gekocht"
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Of ze denken: "het jaar 0 belde, wat een outdated jurk ditquote:Op zondag 1 december 2024 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan denken ze
"We could make a religion out of this”
En dan draagt iedereen en zijn moedervader de fleurigste jurken en is de wereld veel vrolijker
quote:Op zondag 1 december 2024 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook een AEG gekocht![]()
Al heb jij een duurder model
Ik heb honderd euro meer betaaldquote:Op zondag 1 december 2024 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Met extra grmbl korting was ie ¤477
Ik heb nu jurk aan die mij doet denken aan sterrennacht van Van Goghquote:Op zondag 1 december 2024 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of ze denken: "het jaar 0 belde, wat een outdated jurk dit".
quote:Op zondag 1 december 2024 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb honderd euro meer betaald
Kaas en kiepquote:
Jij had ook geen black friday deal denk ik?quote:Op zondag 1 december 2024 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op zondag 1 december 2024 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij had ook geen black friday deal denk ik?
quote:Op zondag 1 december 2024 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Ik wist niet dat jij een wasmachine wilde kopenquote:
Ja, het was wel een Black Friday-deal.quote:Op zondag 1 december 2024 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij had ook geen black friday deal denk ik?
Hij staat al een week te draaienquote:Op zondag 1 december 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt zeker niet meer annuleren en opnieuw bestellen?
Ik ook niet. Tot mijn oude wasmachine het een week geleden begafquote:Op zondag 1 december 2024 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een wasmachine wilde kopen
Je hebt toch 30 dagen retour?quote:Op zondag 1 december 2024 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij staat al een week te draaien
Ohhh ja goed dat je het zegtquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 1 december 2024 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij staat al een week te draaien
Is fase 2 al aangebroken?quote:Op zondag 1 december 2024 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo ook nog een rondje lopen. Ben moe van het gehang op de bank met mijn snothoofd
Heb je nog meer dropjes nodig?quote:Op zondag 1 december 2024 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voel me wel wat hangeriger dan eerder vandaag.En alles zit dicht.
* snirf
Wat had je dan gewild? Dat ze nog een half verkoold kinderlijkje midden op straat aan het reanimeren waren?quote:Op zondag 1 december 2024 20:18 schreef Nattekat het volgende:
Was niets te zien van die brand. Denk wel dat het interieur behoorlijk wat waterschade heeft.
Keelpijn is gelukkig vrijwel wegquote:Op zondag 1 december 2024 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je nog meer dropjes nodig?
* Houdt droppot in de aanslag
quote:Op zondag 1 december 2024 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat had je dan gewild? Dat ze nog een half verkoold kinderlijkje midden op straat aan het reanimeren waren?
Oh noes! Is het mannengriep?quote:Op zondag 1 december 2024 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voel me wel wat hangeriger dan eerder vandaag.En alles zit dicht.
* snirf
Haha sjezus.quote:Op zondag 1 december 2024 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat had je dan gewild? Dat ze nog een half verkoold kinderlijkje midden op straat aan het reanimeren waren?
En dan even foto's maken om met anderen te delen, zoals het hoort.quote:Op zondag 1 december 2024 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Sterkte en RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 1 december 2024 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk hetMaar ik sla me er manmoedig doorheen met virtuele dropjes, kibbesoep en gemberthee.
quote:Op zondag 1 december 2024 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keelpijn is gelukkig vrijwel weg![]()
Ben nu overgeschakeld op snoepjes met eucalyptus.
quote:Op zondag 1 december 2024 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk hetMaar ik sla me er manmoedig doorheen met virtuele dropjes, kibbesoep en gemberthee.
Mijn wasmachine kan ook iets met stoom. Maar dat programma duurt gelijk vier uur, dus dat heb ik nog niet geprobeerdquote:
quote:Op zondag 1 december 2024 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn wasmachine kan ook iets met stoom. Maar dat programma duurt gelijk vier uur, dus dat heb ik nog niet geprobeerd
[..]
Nederland zou 100x beter zijn na dat jaarquote:Op zondag 1 december 2024 20:36 schreef UitStraling het volgende:
Ygritte zou eigenlijk heel Nederland eens op moeten voeden een jaartje lang, iedereen bij de les en netjes in het gareel
Misschien masseert ze ook?quote:Op zondag 1 december 2024 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn wasmachine kan ook iets met stoom. Maar dat programma duurt gelijk vier uur, dus dat heb ik nog niet geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |