abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215771616
Ajax pakt hier toch knap een punt waar ik totaal niet op had gerekend.

Maar het is een groot schandaal dat je met deze opstelling bent begonnen. Ja Farioli toont lef, maar dan win je niets mee.

- Akpom is op bepaald moment in zijn leven gaan geloven dat hij kan voetballen, maar hij kan er werkelijk niets van.
- Fitz-Jim zo mogelijk nog slechter, met hem speel je eigenlijk met twee spelers minder, zelf doen hij niets nuttigs en je bent een andere speler kwijt die zijn rommel moet opruimen.
- Gaaei kan niet verdedigen, aanvallend wel nuttig, dus wat dat betreft beter dan Rensch, die wekelijks zo ongeveer de slechtste speler van het veld is.
- Weghorst zou zogenaamd een goede spits zijn, helemaal niets van gezien. Het onterechte vertrouwen dat Farioli in hem heeft gehad is niet beloond.
- Beschamend was ook weer het optreden van Taylor, wederom één van de slechtste spelers op het veld.
- Sutalo, zowel vriend als vijand vraagt zich af waarom hij international is. Verdedigen kan hij niet, koppen kan hij niet, opbouwen kan hij niet.

Die twee gasten bij Utrecht Cathline en Rodriguez hebben voetballend meer talent in rechter respectievelijk linkerbeen dan het hele elftal van Ajax bij elkaar exclusief Pasveer.

Met de spelers die vandaag op het veld stonden, mag het een wonder heten dat je niet verliest. Dus uiteindelijk wel blij met het resultaat, maar laten we in de winterstop echt iets doen om niet op plaats 6 of 7 te eindigen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_215771651
Gaaei is niet blij
pi_215771674
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:00 schreef XDo het volgende:
Berghuis geen enkele bal goed geraakt?
Had moet starten in de basis, als je ziet wie er de voorkeur boven hem hebben gekregen snap ik dat hij zo inviel.
Het is een beetje hetzelfde als Barcelona Jhon van Beukering zou laten starten terwijl Messi topfit was.
pi_215771693
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Gaaei is niet blij
Laat hij 30 keer zo op doel schieten en 29 keer gaat de bal het stadion uit en één keer in de kruising. Die ene keer was vandaag, dus hij moet zijn handen dichtknijpen.
pi_215771706
Lekker jongens, een punt tegen de nummer twee!
pi_215771716
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:14 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Laat hij 30 keer zo op doel schieten en 29 keer gaat de bal het stadion uit en één keer in de kruising. Die ene keer was vandaag, dus hij moet zijn handen dichtknijpen.
Hij scoort wel vaker zulke ballen
pi_215771723
Shit, toch weer gehapt
pi_215771733
Oprechte vraag; wanneer zijn jullie aan het einde van het seizoen nu eigenlijk tevreden over Farioli?

De resultaten zijn over het algemeen gewoon voldoende tot goed, met een aantal echt goede en een aantal echt slechte wedstrijden erbij, maar vooral heel veel matige potjes.

Zoals eigenlijk vooraf ook wel bekend, is het spel over het algemeen nou niet per se heel attractief aanvallend. Zolang er gewonnen wordt is dat prima, maar zodra de resultaten tegenvallen is dat snel een ander verhaal…?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215771748
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Lekker jongens, een punt tegen de nummer twee!
Het resultaat is prima, daar ik vooraf voor tekenen. Maar de manier waarop gespeeld (vooral verdedigd) werd is wel erg triest natuurlijk.

Verder liet Utrecht achterin zeeën van ruime na de 2-1 van Ajax. De mensen voorin (Akpom, Weghorst, Traoré) hebben helemaal niets daarmee gedaan. Spelers als Taylor en Fitz-Jim kunnen nog geen pass over vijf meter geven die aankomt.
pi_215771770
Stabiel 2e, makkelijk best of the rest.
pi_215771777
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:04 schreef Wertha het volgende:

[..]
Waar meer en meer teams ingespeeld beginnen te raken, is dat proces bij Ajax nu gestopt. En dan kom je vroeg of laat toch echt op het roulatiebeleid. Ooit moet je naar je vaste kern toe...
Mwa. Paar weken terug win je nog van Psv en Fey dus ik vind dat wel meevallen. Maar goed, in de basis wel met je eens dat je naar een vaste 13-15 spelers moet. Akpom op links kan bijv echt niet.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_215771781
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:16 schreef De_Pel het volgende:
Oprechte vraag; wanneer zijn jullie aan het einde van het seizoen nu eigenlijk tevreden over Farioli?

De resultaten zijn over het algemeen gewoon voldoende tot goed, met een aantal echt goede en een aantal echt slechte wedstrijden erbij, maar vooral heel veel matige potjes.

Zoals eigenlijk vooraf ook wel bekend, is het spel over het algemeen nou niet per se heel attractief aanvallend. Zolang er gewonnen wordt is dat prima, maar zodra de resultaten tegenvallen is dat snel een ander verhaal…?
Het heeft niet alleen te maken met het resultaat maar ook met hoe er gespeeld wordt. Als die tweede goal van Utrecht via de paal eruit ging en Ajax had gewonnen, zou iedereen Farioli een wereldtrainer vinden die Ronnetje Jans tactisch had overtroefd, etc. maar dan had Ajax natuurlijk net zo een slechte wedstrijd gespeeld.

Onder Farioli voetbalt Ajax totaal niet met een idee, totaal niet met een visie. Zolang dat niet verandert kun je niet tevreden over hem zijn.
pi_215771790
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:20 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Akpom op links kan bijv echt niet.
pi_215771820
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Ajax pakt hier toch knap gelukkig een punt waar ik totaal niet op had gerekend.

pi_215771826
Teleurstellende pot, met name de tweede helft leek echt alle energie uit de ploeg. Verder merk je gewoon dat je een creatieve linksbuiten mist want Akpom doet zijn best maar is echt veel te beperkt qua techniek.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215771828
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:20 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Mwa. Paar weken terug win je nog van Psv en Fey dus ik vind dat wel meevallen. Maar goed, in de basis wel met je eens dat je naar een vaste 13-15 spelers moet. Akpom op links kan bijv echt niet.
En daarna val je weer volledig door de mand tegen Twente en Utrecht inderdaad.

Het is pijnlijk te constateren dat Ajax vooral blij mocht zijn met een punt tegen deze twee. Het is ook jammer dat de selectie van Ajax zoveel minder is dan die van deze twee. Vijf jaar geleden hadden we 200 miljoen euro op de bank en een begroting die drie keer groter was dan die van PSV. Het kan verkeren.
pi_215771832
quote:

Met de huidige selectie (te weinig kwaliteit in de basiself en in de breedte) telt voor mij alleen resultaat. Hopen dat er in de winter en de zomer wat kwaliteit aangetrokken kan worden. Dan komt goed voetbal wel weer. Nu maximaal voor het resultaat gaan. En dat doet Farioli in mijn ogen prima.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_215771872
quote:
Als Ajax tweede wordt en zich dus plaatst voor de Champions League, steek ik de vlag uit.
pi_215771892
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:26 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Als Ajax tweede wordt en zich dus plaatst voor de Champions League, steek ik de vlag uit.
Dat betekent dus dat Feyenoord, Utrecht, FC Twente en AZ alle vier ver onder hun kunnen moeten gaan presteren de rest van het seizoen. Dat zie ik niet gebeuren, maar er mag altijd hoop zijn natuurlijk :)
pi_215771903
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:22 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Met de huidige selectie (te weinig kwaliteit in de basiself en in de breedte) telt voor mij alleen resultaat. Hopen dat er in de winter en de zomer wat kwaliteit aangetrokken kan worden. Dan komt goed voetbal wel weer. Nu maximaal voor het resultaat gaan. En dat doet Farioli in mijn ogen prima.
we liggen nog steeds op koers :7 concurrentie doet het niet beter en veel slechter dan dit wordt het niet. Mika snel weer vlammen op links en komt het allemaal weer goed joh
pi_215771914
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:22 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Met de huidige selectie (te weinig kwaliteit in de basiself en in de breedte) telt voor mij alleen resultaat.
Deels begrijpelijk, deels oneens. Geen topselectie, maar je natuurlijk niet minder dan Utrecht of AZ ofzo.

quote:
Dan komt goed voetbal wel weer.
Ja denk je? Onder deze trainer?

quote:
En dat doet Farioli in mijn ogen prima.
De huidige tweede plek is een heel knappe prestatie. Maar het spel is slecht genoeg dat een vierde plek ook niet verrassend zou zijn. En dan?
pi_215771923
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:26 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
En als ze naast de (v)CL grijpen?
pi_215771931
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:30 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Zolang ohhhbrian in rotterdam blijft weinig te vrezen gelukkig
pi_215771951
twitter
  woensdag 4 december 2024 @ 22:34:31 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215771955
twitter

(lol)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215771985
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:31 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Zolang ohhhbrian in rotterdam blijft weinig te vrezen gelukkig
Kan.

Ik hoop dat het wat beter wordt als we (o.a.) structureel met onze eerste spits kunnen spelen ipv de vierde. Fysiek speelt wel een serieuze rol helaas. Het staat nu allemaal weer vrij dicht op elkaar iig, en er komen wat spelers terug, dus het kan alle kanten op.

In beginsel zou Feyenoord gewoon 2e moeten worden, maar als we ook naast de derde plek en dus vCL zouden grijpen moet je wmb serieus gaan evalueren of je verder moet met elkaar.

Vraag me af hoe jullie daar naar kijken: is 4e plek exit ravioli?
pi_215772047
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:38 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Kan.

Ik hoop dat het wat beter wordt als we (o.a.) structureel met onze eerste spits kunnen spelen ipv de vierde. Fysiek speelt wel een serieuze rol helaas. Het staat nu allemaal weer vrij dicht op elkaar iig, en er komen wat spelers terug, dus het kan alle kanten op.

In beginsel zou Feyenoord gewoon 2e moeten worden, maar als we ook naast de derde plek en dus vCL zouden grijpen moet je wmb serieus gaan evalueren of je verder moet met elkaar.

Vierde met dit zooitje is nog steeds een wereldprestatie
pi_215772054
Teken voor 3e plek, dit gaat niet lang goed zo.
pi_215772065
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:38 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Kan.

Niet per se. Maar er moet wel wat opgaande lijn te bespeuren zijn na de winterstop.
pi_215772200
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:30 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Dan zal het lastiger worden om een goed team te bouwen. Niet onmogelijk, maar wel een stuk lastiger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')