Had moet starten in de basis, als je ziet wie er de voorkeur boven hem hebben gekregen snap ik dat hij zo inviel.quote:
Laat hij 30 keer zo op doel schieten en 29 keer gaat de bal het stadion uit en één keer in de kruising. Die ene keer was vandaag, dus hij moet zijn handen dichtknijpen.quote:
Hij scoort wel vaker zulke ballenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat hij 30 keer zo op doel schieten en 29 keer gaat de bal het stadion uit en één keer in de kruising. Die ene keer was vandaag, dus hij moet zijn handen dichtknijpen.
Het resultaat is prima, daar ik vooraf voor tekenen. Maar de manier waarop gespeeld (vooral verdedigd) werd is wel erg triest natuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Lekker jongens, een punt tegen de nummer twee!
Mwa. Paar weken terug win je nog van Psv en Fey dus ik vind dat wel meevallen. Maar goed, in de basis wel met je eens dat je naar een vaste 13-15 spelers moet. Akpom op links kan bijv echt niet.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:04 schreef Wertha het volgende:
[..]
Waar meer en meer teams ingespeeld beginnen te raken, is dat proces bij Ajax nu gestopt. En dan kom je vroeg of laat toch echt op het roulatiebeleid. Ooit moet je naar je vaste kern toe...
Het heeft niet alleen te maken met het resultaat maar ook met hoe er gespeeld wordt. Als die tweede goal van Utrecht via de paal eruit ging en Ajax had gewonnen, zou iedereen Farioli een wereldtrainer vinden die Ronnetje Jans tactisch had overtroefd, etc. maar dan had Ajax natuurlijk net zo een slechte wedstrijd gespeeld.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:16 schreef De_Pel het volgende:
Oprechte vraag; wanneer zijn jullie aan het einde van het seizoen nu eigenlijk tevreden over Farioli?
De resultaten zijn over het algemeen gewoon voldoende tot goed, met een aantal echt goede en een aantal echt slechte wedstrijden erbij, maar vooral heel veel matige potjes.
Zoals eigenlijk vooraf ook wel bekend, is het spel over het algemeen nou niet per se heel attractief aanvallend. Zolang er gewonnen wordt is dat prima, maar zodra de resultaten tegenvallen is dat snel een ander verhaal…?
quote:Op woensdag 4 december 2024 22:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Akpom op links kan bijv echt niet.
quote:Op woensdag 4 december 2024 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Ajax pakt hier toch knap gelukkig een punt waar ik totaal niet op had gerekend.
En daarna val je weer volledig door de mand tegen Twente en Utrecht inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa. Paar weken terug win je nog van Psv en Fey dus ik vind dat wel meevallen. Maar goed, in de basis wel met je eens dat je naar een vaste 13-15 spelers moet. Akpom op links kan bijv echt niet.
Met de huidige selectie (te weinig kwaliteit in de basiself en in de breedte) telt voor mij alleen resultaat. Hopen dat er in de winter en de zomer wat kwaliteit aangetrokken kan worden. Dan komt goed voetbal wel weer. Nu maximaal voor het resultaat gaan. En dat doet Farioli in mijn ogen prima.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:16 schreef De_Pel het volgende:
Oprechte vraag; wanneer zijn jullie aan het einde van het seizoen nu eigenlijk tevreden over Farioli?
De resultaten zijn over het algemeen gewoon voldoende tot goed, met een aantal echt goede en een aantal echt slechte wedstrijden erbij, maar vooral heel veel matige potjes.
Zoals eigenlijk vooraf ook wel bekend, is het spel over het algemeen nou niet per se heel attractief aanvallend. Zolang er gewonnen wordt is dat prima, maar zodra de resultaten tegenvallen is dat snel een ander verhaal…?
Als Ajax tweede wordt en zich dus plaatst voor de Champions League, steek ik de vlag uit.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:16 schreef De_Pel het volgende:
Dat betekent dus dat Feyenoord, Utrecht, FC Twente en AZ alle vier ver onder hun kunnen moeten gaan presteren de rest van het seizoen. Dat zie ik niet gebeuren, maar er mag altijd hoop zijn natuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2024 22:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als Ajax tweede wordt en zich dus plaatst voor de Champions League, steek ik de vlag uit.
we liggen nog steeds op koersquote:Op woensdag 4 december 2024 22:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Met de huidige selectie (te weinig kwaliteit in de basiself en in de breedte) telt voor mij alleen resultaat. Hopen dat er in de winter en de zomer wat kwaliteit aangetrokken kan worden. Dan komt goed voetbal wel weer. Nu maximaal voor het resultaat gaan. En dat doet Farioli in mijn ogen prima.
Deels begrijpelijk, deels oneens. Geen topselectie, maar je natuurlijk niet minder dan Utrecht of AZ ofzo.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Met de huidige selectie (te weinig kwaliteit in de basiself en in de breedte) telt voor mij alleen resultaat.
Ja denk je? Onder deze trainer?quote:Dan komt goed voetbal wel weer.
De huidige tweede plek is een heel knappe prestatie. Maar het spel is slecht genoeg dat een vierde plek ook niet verrassend zou zijn. En dan?quote:En dat doet Farioli in mijn ogen prima.
En als ze naast de (v)CL grijpen?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als Ajax tweede wordt en zich dus plaatst voor de Champions League, steek ik de vlag uit.
Kan.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zolang ohhhbrian in rotterdam blijft weinig te vrezen gelukkig
Vierde met dit zooitje is nog steeds een wereldprestatiequote:Op woensdag 4 december 2024 22:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan.
Ik hoop dat het wat beter wordt als we (o.a.) structureel met onze eerste spits kunnen spelen ipv de vierde. Fysiek speelt wel een serieuze rol helaas. Het staat nu allemaal weer vrij dicht op elkaar iig, en er komen wat spelers terug, dus het kan alle kanten op.
In beginsel zou Feyenoord gewoon 2e moeten worden, maar als we ook naast de derde plek en dus vCL zouden grijpen moet je wmb serieus gaan evalueren of je verder moet met elkaar.
Vraag me af hoe jullie daar naar kijken: is 4e plek exit ravioli?
Niet per se. Maar er moet wel wat opgaande lijn te bespeuren zijn na de winterstop.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan.
Ik hoop dat het wat beter wordt als we (o.a.) structureel met onze eerste spits kunnen spelen ipv de vierde. Fysiek speelt wel een serieuze rol helaas. Het staat nu allemaal weer vrij dicht op elkaar iig, en er komen wat spelers terug, dus het kan alle kanten op.
In beginsel zou Feyenoord gewoon 2e moeten worden, maar als we ook naast de derde plek en dus vCL zouden grijpen moet je wmb serieus gaan evalueren of je verder moet met elkaar.
Vraag me af hoe jullie daar naar kijken: is 4e plek exit ravioli?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |