Nee hoor, verschil is dat de jeugdteams in competitie spelen. Waar ze net pas een bal kunnen trappen juist niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat zijn de jeugdteams Hans. Daarom is het jeugd.
Dat 1-1 verdiend was kwam niet omdat PSV zo goed was zullen we maar zeggen. Een fatsoenlijk PSV wint hier.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat Brest het een aantal keer heel matig uitspeelde en dat we erg veel balverlies geleden hebben
Maar daarom kan ik wel leven met deze nederlaag, in de zin van, voel me niet bestolen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat 1-1 verdiend was kwam niet omdat PSV zo goed was zullen we maar zeggen. Een fatsoenlijk PSV wint hier.
Ḱan best, maar op basis van inzet verdiende ze niks vandaag. Brest was voetballend minder maar speelde wel als kerels en een team.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat natuurlijk niet, gewoon grootste deel van de wedstrijd wel beter, alleen laatste 15-20 minuten echt niet goed en begin van de tweede helft even wat pech.
Jezus Christus… Ontspan een beetje. Het was een kutwedstrijd waarin alles tegen zat. Die heb je wel eens.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ḱan best, maar op basis van inzet verdiende ze niks vandaag. Brest was voetballend minder maar speelde wel als kerels en een team.
Lang speelde weer eens voor FC Noa, Tilman is denk ik opstap geweest in Rotterdam. De backs zijn niet goed genoeg.Boscagli is een mietjes.. En dat homo teneutje werkt ook niet mee. Dan wordt het lastig.
Hopelijk draaien ze het om tegen Rode ster.
Met Dest erbij hadden jullie vandaag records verbroken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:00 schreef Solispolar het volgende:
Jezus anus wat was dit onwijs slecht. Speelde je vanavond tegen een topploeg dan werd het dubbele cijfers eraf. Mauro heeft werkelijk de hele wedstrijd verstoppertje lopen spelen of ballen ingeleverd. Die heb ik oprecht niks goed zien doen.
Kortom: terecht verlies. Ik heb hier vrij snel vrede mee als je zo speelt.
En ajax mag donderdag weer lekker voetballen in de josti leaguequote:Op dinsdag 10 december 2024 23:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gelukkig komend weekend weer gewoon in de Teletubbie League, boys.
mad.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En ajax mag donderdag weer lekker voetballen in de josti league
Je mag blij zijn als daar uberhaupt nog interesse voor is komende zomer. Wat speelt die al het hele seizoen ontiegelijk slecht.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mad.
Hoeveel zou die bakayoko nu nog echt opleveren. Die laat ook bar weinig zien. Juist Europees moet je je laten zien lijkt me.
Die speelt al te lang ontzettend slecht, en toch doet ie het in lijstjes van stats niet onaardig.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als daar uberhaupt nog interesse voor is komende zomer. Wat speelt die al het hele seizoen ontiegelijk slecht.
Eeuwig zonde dat die niet verkocht is, daar heb je echt veel geld op verloren inmiddels.
Zou het ook kunnen dat jij er niet zoveel kijk op hebt?quote:Op woensdag 11 december 2024 08:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als daar uberhaupt nog interesse voor is komende zomer. Wat speelt die al het hele seizoen ontiegelijk slecht.
Eeuwig zonde dat die niet verkocht is, daar heb je echt veel geld op verloren inmiddels.
Mwah 5 goals en 1 assist in de Eredivisie waar PSV zoveel scoort vind ik nou ook niet bepaald aardig eerlijk gezegd. Daar mag je toch wel meer van verwachten, vooral qua assists.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die speelt al te lang ontzettend slecht, en toch doet ie het in lijstjes van stats niet onaardig.
Dat kan, maar als jij serieus Bakayoko lekker vindt voetballen is er iets heel ergs mis met je ogen en zou ik heel snel de huisarts bellen.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen dat jij er niet zoveel kijk op hebt?
Heeft een prima linkerbeen. Helaas komt die zelden tot een poging omdat iedereen al weet wat die wil doen.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat kan, maar als jij serieus Bakayoko lekker vindt voetballen is er iets heel ergs mis met je ogen en zou ik heel snel de huisarts bellen.
Nouja wel 10 man van Shakthar en Girona weggespeeld toch? En vorig jaar wonnen ze van Lens en Sevilla. Daar ook tegen 10 man daar niet van.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:30 schreef Scorpie het volgende:
Toch wel bijzonder om te zien dat PSV in de CL weinig potten kan breken maar nationaal gezien oppermachtig is.
Ja, ik denk dat veel voetballers een prima schot hebben als ze open kansen krijgen. Probleem is echter wel dat, zoals je zegt, Bakayoko een beetje een one trick pony is en hij helaas niet het talent van Robben heeft.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heeft een prima linkerbeen. Helaas komt die zelden tot een poging omdat iedereen al weet wat die wil doen.
Het Antony scenario alleen speelde die toen voor Braziliëquote:Op woensdag 11 december 2024 09:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat veel voetballers een prima schot hebben als ze open kansen krijgen. Probleem is echter wel dat, zoals je zegt, Bakayoko een beetje een one trick pony is en hij helaas niet het talent van Robben heeft.
Tuurlijk prikt die er af en toe 1 fenomenaal in, maar vergeleken met vorig jaar vind ik dit zo slecht. Andere clubs zijn ook niet achterlijk, die bedragen van afgelopen zomer kun je vooralsnog vergeten. Zonde, voor beide partijen overigens, want volgens mij is het een prima gozer.
En toch doet PSV het ook niet per se slecht qua spel. Eigenlijk was alleen de wedstrijd tegen Juventus kansloos.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:30 schreef Scorpie het volgende:
Toch wel bijzonder om te zien dat PSV in de CL weinig potten kan breken maar nationaal gezien oppermachtig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |