Je zusje ook na gisteravond.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Veerman oogt nog niet fit..
Loopt moeilijk
quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je zusje ook na gisteravond.
Meest scorende ploeg na PSV is Feyenoord.quote:
Niet echt wat je verwacht neequote:Op vrijdag 6 december 2024 21:57 schreef ISVV het volgende:
Aan het doelsaldo werken tegen Utrecht en Twente, goddomme
Idd was gewoon weer genieten. En na zo'n 0-1 NUL zorgen dat het toch wel goedkomt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet echt wat je verwacht nee![]()
Verdedigend blijft het wel gewoon onder de maat, maar goed, als je er dan elke wedstrijd genoeg maakt boeit dat niet (in de ED dan).
Dat is zo fijn als supporter. Je weet inderdaad dat dit wel goedkomt, zɓeker met al die kwaliteit op de bank. Dat laatste maakt dan ook dat ik niet zo bang ben voor gemakzucht; zeker nu iedereen weer fit begint te raken moeten ze echt wel blijven presteren om zeker te blijven van hun plek. Al moet ik daarbij de kanttekening maken dat Bosz best veel geduld heeft met sommige jongens, bijvoorbeeld Bakayoko.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd was gewoon weer genieten. En na zo'n 0-1 NUL zorgen dat het toch wel goedkomt.
Saibari weer in vorm gaat veel schelen voor PSV. Powerhouse.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
Saibari was echt heel goed zeg. Net als de rest van PSV trouwens.
Ik dacht echt dat het een speler voor Telstar was toen ik ‘m 5x zag als rechter buitenspeler onder van Nistelrooijquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Saibari weer in vorm gaat veel schelen voor PSV. Powerhouse.
Ondertussen is Telstar wel een mooie bestemming geworden voor Bakayokoquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het een speler voor Telstar was toen ik ‘m 5x zag als rechter buitenspeler onder van Nistelrooijzo slecht was die. Kwam nog minder lantaarnpalen voorbij dan Johnny van beukering.
Toch te snel lopen oordelen toen.
Heeft er nog een stuk in zitten?quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Veerman oogt nog niet fit..
Loopt moeilijk
Een paling ,..quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft er nog een stuk in zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |