SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zit je buiten?quote:Op zondag 1 december 2024 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Godenverdoemenis lekker ontbijtje zo in het zonnetje
Absoluut.. compensatie voor de energiekosten van afgelopen nachtquote:
Ja zoiets maar dan zonder oogkleppen want ik wil zoiets voor het wandelen en later hardlopenquote:Op zondag 1 december 2024 01:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
werden die niet aangeprezen om mee te slapen?
althans deze kreeg ik elke keer in beeld
ja das niet handig met oogkleppen op inderdaadquote:Op zondag 1 december 2024 10:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja zoiets maar dan zonder oogkleppen want ik wil zoiets voor het wandelen en later hardlopen
Arme spinnen.quote:Op zondag 1 december 2024 10:28 schreef bitterbal het volgende:
mijn vattenfal kost nu 17 euro per maand in rotterdam
Met acht mouwtjes.quote:Op zondag 1 december 2024 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten ze maar een vestje aantrekken
coconnetjes maken van de webjes en de pootjes er door stekenquote:Op zondag 1 december 2024 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Met acht mouwtjes.Is een heel gedoe.
Zo'n mamaspin heeft soms wel honderden kinderen. Wat een werk.quote:Op zondag 1 december 2024 10:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
coconnetjes maken van de webjes en de pootjes er door steken
Pro Palestina protest?quote:Op zondag 1 december 2024 10:35 schreef Recce het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens naar Amsterdam.
Misschien zijn het niet alle 8 armen. 4 armen en 4 potenquote:Op zondag 1 december 2024 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Met acht mouwtjes.Is een heel gedoe.
Wij hadden ook van die hippe geblindeerde hangende ski gondels, om te vergaderen, de sperma en het vrouwensnot droop daar van het plafond af dus die hebben we inmiddels maar zonder geblindeerde raampjes hangen.quote:Op zondag 1 december 2024 10:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Sjezus wat ziet dat er lullig uit.![]()
https://www.nu.nl/313106/(...)pt-een-achtbaan.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |