SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zit je buiten?quote:Op zondag 1 december 2024 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Godenverdoemenis lekker ontbijtje zo in het zonnetje
Absoluut.. compensatie voor de energiekosten van afgelopen nachtquote:
Ja zoiets maar dan zonder oogkleppen want ik wil zoiets voor het wandelen en later hardlopenquote:Op zondag 1 december 2024 01:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
werden die niet aangeprezen om mee te slapen?
althans deze kreeg ik elke keer in beeld
ja das niet handig met oogkleppen op inderdaadquote:Op zondag 1 december 2024 10:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja zoiets maar dan zonder oogkleppen want ik wil zoiets voor het wandelen en later hardlopen
Arme spinnen.quote:Op zondag 1 december 2024 10:28 schreef bitterbal het volgende:
mijn vattenfal kost nu 17 euro per maand in rotterdam
Met acht mouwtjes.quote:Op zondag 1 december 2024 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten ze maar een vestje aantrekken
coconnetjes maken van de webjes en de pootjes er door stekenquote:Op zondag 1 december 2024 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Met acht mouwtjes.Is een heel gedoe.
Zo'n mamaspin heeft soms wel honderden kinderen. Wat een werk.quote:Op zondag 1 december 2024 10:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
coconnetjes maken van de webjes en de pootjes er door steken
Pro Palestina protest?quote:Op zondag 1 december 2024 10:35 schreef Recce het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens naar Amsterdam.
Misschien zijn het niet alle 8 armen. 4 armen en 4 potenquote:Op zondag 1 december 2024 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Met acht mouwtjes.Is een heel gedoe.
Wij hadden ook van die hippe geblindeerde hangende ski gondels, om te vergaderen, de sperma en het vrouwensnot droop daar van het plafond af dus die hebben we inmiddels maar zonder geblindeerde raampjes hangen.quote:Op zondag 1 december 2024 10:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Sjezus wat ziet dat er lullig uit.![]()
https://www.nu.nl/313106/(...)pt-een-achtbaan.html
quote:Op zondag 1 december 2024 10:35 schreef Recce het volgende:
de bims, mokum, damskoquote:Op zondag 1 december 2024 10:35 schreef Recce het volgende:
wat hebbie gekocht?quote:Op zondag 1 december 2024 10:42 schreef essnhills het volgende:
Pakketje zou op zijn vroegst maandag komen. Maar krijg net melding van PostNL dat ze straks al voor de deur staan.
Ja dan ben ik er niet he
die doet ze bij de geboorte ook in een coconnetjequote:Op zondag 1 december 2024 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n mamaspin heeft soms wel honderden kinderen. Wat een werk.
Ik had dat als burgemeester gewoon altijd verboden.quote:
hahahaa klinkt bekendquote:Op zondag 1 december 2024 10:42 schreef essnhills het volgende:
Pakketje zou op zijn vroegst maandag komen. Maar krijg net melding van PostNL dat ze straks al voor de deur staan.
Ja dan ben ik er niet he
Wat een homoachtbaan.quote:Op zondag 1 december 2024 10:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Sjezus wat ziet dat er lullig uit.![]()
https://www.nu.nl/313106/(...)pt-een-achtbaan.html
Verbaas me er ook altijd over als mensen als een herdershond bij de voordeur liggen te wachten.quote:Op zondag 1 december 2024 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Pakketjes volg ik niet meer. Het zijn er meerdere per dag op verschillende plekken.
Op de zaak flikkeren ze de pakketten soms ook gewoon buiten tegen de deur in de regen.
Dat dat kan hè?
quote:Op zondag 1 december 2024 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verbaas me er ook altijd over als mensen als een herdershond bij de voordeur liggen te wachten.
Vaatwastablettenquote:
Zoiets jaquote:
Heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zondag 1 december 2024 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verbaas me er ook altijd over als mensen als een herdershond bij de voordeur liggen te wachten.
is ook niets voor een echte alpha manquote:Op zondag 1 december 2024 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan.
Laat mijn dag niet bepalen door een of andere bezorgturk.
hoeren hebben meer verstand van mij, de keren dat ik van hun diensten gebruik heb gemaakt is op 5 vingers te tellen en ik was altijd bezopen anders durfde ik niet dus speelde niks klaarquote:
nouja altijd goed om dat op zondag al te krijgen. kun je alvast de vaatwasser aan doenquote:
kun je online niet kiezen voor welke je wilt?quote:Op zondag 1 december 2024 10:57 schreef essnhills het volgende:
Hoop alleen niet dat ze nu naar een voor mij onbereikbaar pakketpunt gaan. De normale is vandaag niet open
verkeerde accountquote:Op zondag 1 december 2024 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zou vanochtend baantjes zwemmen, maar dat ga ik morgenochtend doen.
Nee want ze zijn al onderweg, dan kun je niks meer aanpassen.quote:Op zondag 1 december 2024 11:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je online niet kiezen voor welke je wilt?
hmmm das idd erg bagger.quote:Op zondag 1 december 2024 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee want ze zijn al onderweg, dan kun je niks meer aanpassen.
En vanmorgen stond er nog dat ze morgenmiddag zouden komen dus toen had ik geen reden om het aan te passen
Jaquote:Op zondag 1 december 2024 11:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm das idd erg bagger.
irritant zelfs ook
Heb je een nummer van een buur dat je die in kan seinen?quote:Op zondag 1 december 2024 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maarja, even afwachten maar wat ze doen. Hopelijk geven ze het af bij de buren
Even in bruikleen. Je krijgt hem wel weer terug wanneer de eindeloze treurnis hier weer van start gaat.quote:
Nee, maar als de bezorger bij ze aanbelt nemen ze het wel aan. Alleen lang niet iedere bezorger neemt de moeite om bij de buren aan te bellenquote:Op zondag 1 december 2024 11:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb je een nummer van een buur dat je die in kan seinen?
is het je nog gelukt om geen verwarming aan te hebben tot vandaag?quote:
Kan je hem beter nu al terug gevenquote:Op zondag 1 december 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even in bruikleen. Je krijgt hem wel weer terug wanneer de eindeloze treurnis hier weer van start gaat.
Nee dat komt niet dit jaar. De eindeloze treurnis is naar het verkeerde pakketpunt gestuurd en niet opgehaald en is dus weer retour gegaanquote:Op zondag 1 december 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even in bruikleen. Je krijgt hem wel weer terug wanneer de eindeloze treurnis hier weer van start gaat.
ja vanwege dat laatste idd.quote:Op zondag 1 december 2024 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar als de bezorger bij ze aanbelt nemen ze het wel aan. Alleen lang niet iedere bezorger neemt de moeite om bij de buren aan te bellen
quote:Op zondag 1 december 2024 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
is het je nog gelukt om geen verwarming aan te hebben tot vandaag?
Klimaatverandering, over twee maanden daar de Thaise Elfstedentocht en wij dansen hier in rieten rokjes met een ananas op onze kop.quote:
Nee, je verzuipt maarquote:Op zondag 1 december 2024 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je hem beter nu al terug geven
Goed bezugquote:
quote:Op zondag 1 december 2024 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klimaatverandering, over twee maanden daar de Thaise Elfstedentocht en wij dansen hier in rieten rokjes met een ananas op onze kop.
tis mooi weer, een anti verveel wandeling door de stad een optie?quote:
dat denk ik niet hoor, tis een lieve kerel met veel humorquote:Op zondag 1 december 2024 11:28 schreef bitterbal het volgende:
Zo denkt @:ettovanbelgie dat hij er uitziet
[ afbeelding ]
Ik ook een beetje. Het nadeel van uitgeslapen zijn op een zondag.quote:
quote:Op zondag 1 december 2024 11:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat denk ik niet hoor, tis een lieve kerel met veel humor
maar lust niets hij weegt 38 kilo ofzo
En eerste dag van de adventkalendersquote:Op zondag 1 december 2024 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ohja, vandaag alweer de laatste maand van het jaar.
ja ik zag net gregory porter op tv wil ik wel een plaatje van hebben, goede muziek heeftiequote:Op zondag 1 december 2024 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis mooi weer, een anti verveel wandeling door de stad een optie?
Ik zie dat de zogenaamde muziekkkenners al weer warm draaien voor de walgelijke top 2000quote:Op zondag 1 december 2024 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ohja, vandaag alweer de laatste maand van het jaar.
Vervelen is een goed iets. Het triggert je creativiteit en is goed voor de mentale gezondheid. Een beetje zoals doemscrollen het tegenovergestelde bereikt.quote:Op zondag 1 december 2024 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Vervelen is ook maar iets raars eigenlijk
Zeg het ze Haags.quote:Op zondag 1 december 2024 11:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie dat de zogenaamde muziekkkenners al weer warm draaien voor de walgelijke top 2000
Mama Mia mama Mia mamaquote:Op zondag 1 december 2024 11:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie dat de zogenaamde muziekkkenners al weer warm draaien voor de walgelijke top 2000
zag vandaag een reel van een vrouw en die had een advent calendar gekocht van Hermes, kost 100 duizend euroquote:
ik ben heel goed in doemscrollenquote:Op zondag 1 december 2024 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vervelen is een goed iets. Het triggert je creativiteit en is goed voor de mentale gezondheid. Een beetje zoals doemscrollen het tegenovergestelde bereikt.
Dat zeggen ze maar juist mensen zonder creativiteit vervelen zich ongans de hele dag.quote:Op zondag 1 december 2024 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vervelen is een goed iets. Het triggert je creativiteit en is goed voor de mentale gezondheid. Een beetje zoals doemscrollen het tegenovergestelde bereikt.
hmm ik vind dat je wel vaak in herhaling valt de laatste tijd, volgens mij kom je ook niet veel buitenquote:Op zondag 1 december 2024 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Vervelen is echt onmogelijk met een boeiend en leuk brein, ik denk dat ik wel 100.000 jaar zonder verveling kan.
Ik doe dit nooit met het excuus dat ik er pas halverwege december achter kom.quote:Op zondag 1 december 2024 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://adventofcode.com/2024/day/1
Even zien of ik hier zin in heb of niet.
Anders heb ik wel een collega die dit 1 andere chatgroep naar voren brengt.quote:Op zondag 1 december 2024 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe dit nooit met het excuus dat ik er pas halverwege december achter kom.
ALLESquote:Op zondag 1 december 2024 11:45 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik kip met cashewnoten eten of ramen
lastige keuze
Ik ga ook stemmen en dan weer genietenquote:Op zondag 1 december 2024 11:31 schreef Haags het volgende:
[..]
top 2000quote:Op zondag 1 december 2024 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga ook stemmen en dan weer genieten
Why not bothquote:Op zondag 1 december 2024 11:45 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik kip met cashewnoten eten of ramen
lastige keuze
gewoon alles zelf makenquote:Op zondag 1 december 2024 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ramen is lekker maar dat restaurant is niet zo leuk
Snelst lopende topic van het jaarquote:
Dat is de ESF finalequote:Op zondag 1 december 2024 11:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Snelst lopende topic van het jaar
Bijna tijd voor drt @Dr_Flashquote:Op zondag 1 december 2024 11:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Snelst lopende topic van het jaar
bad boys what you gonna doquote:Op zondag 1 december 2024 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel me eigenlijk helemaal niet zo heel slecht
Dat wordt dus dinsdag in een winkel aan de andere kant van je woonplaats.quote:Op zondag 1 december 2024 11:55 schreef Nizno het volgende:
DHL is binnen.
PostNL staat nog op de planning om het voor 14:15 te bezorgen
Wat is het volgende reisje?quote:Op zondag 1 december 2024 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hier draait de was ook. Verder ga ik vast eens even kijken wat het werk morgen brengt en misschien wel weer mijn tas inpakken voor het volgende reisje
quote:Op zondag 1 december 2024 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is het volgende reisje?
Wanneer is het volgende reisje?
Hier is er 1 stuk en die andere staat de hele dag aan. sowieso is 2 machines voor 20+ mensen al erg weinig...quote:Op zondag 1 december 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
Ik wil ook wasjes draaien, maar nieuwe wasmasjien is nog niet onderweg
quote:
Ja dat is niet heel veel iddquote:Op zondag 1 december 2024 12:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier is er 1 stuk en die andere staat de hele dag aan. sowieso is 2 machines voor 20+ mensen al erg weinig...
samequote:Op zondag 1 december 2024 12:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
kmoet zeggen dat haast niet in mijn woordenboek staat.
ook geen probleem. de slippers heb ik binnen... en de postnl is een kado dat ik pas in januari nodig heb. Plannen is vooruit zienquote:Op zondag 1 december 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wordt dus dinsdag in een winkel aan de andere kant van je woonplaats.
Ik ga er ook straks voor zitten. Gisteren wel voor Pa een stemlijst gemaakt. Met maar 5 nummers. Ik ga wel zelf voor het maximum...quote:Op zondag 1 december 2024 12:17 schreef Ama het volgende:
Vandaag ook mijn Top 2000 lijstje eens invullen.
denk omdat ze onverwacht nu op een zondag zitten dat ze dat als consequentie nemenquote:Op zondag 1 december 2024 12:11 schreef essnhills het volgende:
Ze komen alsnog morgen nog een keer
Normaal doen ze dat heul niet meer
goede aanbieding gevonden?quote:Op zondag 1 december 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
Ik wil ook wasjes draaien, maar nieuwe wasmasjien is nog niet onderweg
Ja ik heb ook altijd wel meer liedjes dan mag maar ja niks aan te doen.quote:Op zondag 1 december 2024 12:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga er ook straks voor zitten. Gisteren wel voor Pa een stemlijst gemaakt. Met maar 5 nummers. Ik ga wel zelf voor het maximum...
Ik ga mijn kerstinkopen waarschijnlijk weer op 16 december oid doen, waarna door de complete chaos bij PostNL de helft pas na kerst opgehaald kan worden op een locatie 10km verderop.quote:Op zondag 1 december 2024 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
same
[..]
ook geen probleem. de slippers heb ik binnen... en de postnl is een kado dat ik pas in januari nodig heb. Plannen is vooruit zien
kzou gister een pakket krijgen maar heb hem vandaag gekregenquote:Op zondag 1 december 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wordt dus dinsdag in een winkel aan de andere kant van je woonplaats.
Zelfs als het maximum 100 is, zou ik het niet redden. En ik hanteer de regel 1 nummer per artiest...quote:Op zondag 1 december 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb ook altijd wel meer liedjes dan mag maar ja niks aan te doen.
Grmbl heeft mij aan een goede deal geholpenquote:
Oh 100 liedjes red ik niet haha.quote:Op zondag 1 december 2024 12:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfs als het maximum 100 is, zou ik het niet redden. En ik hanteer de regel 1 nummer per artiest...
quote:Op zondag 1 december 2024 11:28 schreef bitterbal het volgende:
Zo denkt @:ettovanbelgie dat hij er uitziet
[ afbeelding ]
nee dat is het ook niet, ik heb blijkbaar een afwijkende muziek smaak dan de gemiddelde nederlander houd wel van dikke bassen en gierende gitaren en een message, niet van dat middle of the road love gezeikquote:
kerstaankopen die ik nodig had heb ik al binnen.quote:Op zondag 1 december 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga mijn kerstinkopen waarschijnlijk weer op 16 december oid doen, waarna door de complete chaos bij PostNL de helft pas na kerst opgehaald kan worden op een locatie 10km verderop.
heb ik dus ook ja, je hebt ook op youtube gitaar-rock video's miss is dat wat voor je.quote:Op zondag 1 december 2024 12:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat is het ook niet, ik heb blijkbaar een afwijkende muziek smaak dan de gemiddelde nederlander houd wel van dikke bassen en gierende gitaren en een message, niet van dat middle of the road love gezeik
Ik heb de helftquote:Op zondag 1 december 2024 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
kerstaankopen die ik nodig had heb ik al binnen.
usb says noquote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de helft
Maar ben inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat de usb stick die ik bij de Raspberry Pi heb gekocht zo extreem slecht is, dat ik beter een sd kaart kon bestellen om een teleurstelling te voorkomen. Die komen dinsdag als het goed is.
Ik heb gewoon een enorme miskoop begaan. Ik denk dat de snellere usb stick in die winkel ook wel prima was geweest.quote:
KSC buik gespot @dud0r @Haagsquote:Op zondag 1 december 2024 12:45 schreef Karzai het volgende:
Hier een pic weten jullie tegen wie je aan het lull3n bent, kee ga de straat op
[ afbeelding ]
Kijk je uit dat je niet overspannen raaktquote:Op zondag 1 december 2024 11:55 schreef Nizno het volgende:
DHL is binnen.
PostNL staat nog op de planning om het voor 14:15 te bezorgen
neh...quote:Op zondag 1 december 2024 12:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet overspannen raakt
Is het een lamp? @:scrummie
Staat genoteerd.quote:Op zondag 1 december 2024 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zou vanochtend baantjes zwemmen, maar dat ga ik morgenochtend doen.
genieten. wat voor?quote:
heb je het eerder ontweken of gewoon toevallig niet in eigen huis gehad met oud en nieuw?quote:Op zondag 1 december 2024 13:22 schreef Ama het volgende:
Ik ga dit voor jaar het eerst oud en nieuw vieren in mijn eigen huis. En met kerst ga ik juist een keer weg uit Emmen.
Ecover essentialquote:Op zondag 1 december 2024 13:14 schreef Flory- het volgende:
@:essnhills welke vaatwassertabletten?
Moet ook weer een voorraad bestellen.
Hmm dat ken ik niet.quote:
Kibbenmelkquote:Op zondag 1 december 2024 13:28 schreef essnhills het volgende:
Even lekker melk met veren @:4everblackeyed
Ik vries met name eten in eigenlijkquote:Op zondag 1 december 2024 13:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dreft platinumplus invriezen en dat je het zo in de vaat kan stoppen.
Wat lees ik hierquote:Op zondag 1 december 2024 13:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dreft platinumplus invriezen en dat je het zo in de vaat kan stoppen.
Vieslakkerij.quote:
Ohquote:Op zondag 1 december 2024 13:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm dat ken ik niet.
Hier moeten het wel dure finish ofzo zijn, vanwege het mega harde water
Je bent een vrouw, dus je mag lange verhalen schrijven.quote:Op zondag 1 december 2024 13:33 schreef essnhills het volgende:
Goed verhaal wel weer, lekker kort ook
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 1 december 2024 13:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dus je mag lange verhalen schrijven.
quote:Op zondag 1 december 2024 13:33 schreef essnhills het volgende:
Goed verhaal wel weer, lekker kort ook
quote:
Oh balenquote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Twee keer gelezen![]()
Maar kalk is een vreselijk probleem hier helaas en huisbaas wil geen verzachter.
Nouja zegt dat er geen plek is.
Welke serie?quote:Op zondag 1 december 2024 13:38 schreef Nizno het volgende:
geen Niffler voorbij zien komen in zes afleveringen
nog wel een bijzondere serie ook. blijken alleen nog drie afleveringen te komen dit seizoen. Dacht dat het allemaal al gereed was... naja... weer 1 op mn lijstje er bij
Welke review?quote:Op zondag 1 december 2024 13:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoeveel voetstapjes krijgt de review
The Day of the Jackalquote:
Bij Solo thuis en eerste jaar toen ik hier woonde was ik bij vrienden.quote:Op zondag 1 december 2024 13:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je het eerder ontweken of gewoon toevallig niet in eigen huis gehad met oud en nieuw?
Van je strandindustrieterreinwandeling?quote:
quote:
Mogelijkquote:Op zondag 1 december 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vieslakkerij.
Doe je ook mee met de DRT Nostradamus straks?
Liep gewoon over de dijkjes in de polder vandaag hoorquote:Op zondag 1 december 2024 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van je strandindustrieterreinwandeling?
gezien?quote:
Neequote:
quote:Op zondag 1 december 2024 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liep gewoon over de dijkjes in de polder vandaag hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ow, ik dacht vanwege je smilie dat het herkenning was ofzoquote:
quote:Op zondag 1 december 2024 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooooh @:kwiwi is dit niks voor jou?Een lunchbox met ingebouwd opwarm
![]()
https://heatsbox.com/products/heatsbox-go
quote:Op zondag 1 december 2024 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pics, verslag etc.?Ik was gewoon aan het lopen, dan heb ik daar toch helemaal geen tijd voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel een mooi semi post-apocalyptisch sfeertje met een felle zon door de sluierbewolking over de kale akkers en dode bomen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
De laatste keer dat ik niet op mijn eigen woonplek was, moet met oud en nieuw in 2012/13 zijn geweest. Toen zat ik tijdelijk bij pa, omdat het echt niet ging waar ik toen daadwerkelijk woonde..quote:Op zondag 1 december 2024 13:44 schreef essnhills het volgende:
Hmm, volgens mij is de laatste keer dat ik thuis was met oud en nieuw toen ik nog daadwerkelijk thuis woonde bij mijn ouders
Wel 1x dat ik alleen een paar trappen op hoefde naar een andere studentencontainer
Nee, maar nu snapte ik je grapquote:Op zondag 1 december 2024 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, ik dacht vanwege je smilie dat het herkenning was ofzo
Ja daar had je dus een foto van moeten makenquote:Op zondag 1 december 2024 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het lopen, dan heb ik daar toch helemaal geen tijd voorWas wel een mooi semi post-apocalyptisch sfeertje met een felle zon door de sluierbewolking over de kale akkers en dode bomen
Maar dan had ik stil moeten staan en daar had ik geen zin inquote:Op zondag 1 december 2024 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar had je dus een foto van moeten maken
ow jij vond het zielig voor me dat ik geen niffler gezien hadquote:
wij hebben ook rechten.quote:Op zondag 1 december 2024 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan had ik stil moeten staan en daar had ik geen zin in
Ik was vorig jaar toevallig bij vrienden in Brabant. Verder was dat voor mij ook de laatste keer ja. Dit jaar ook weer geen plannen.quote:Op zondag 1 december 2024 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
Laatste keer dat ik niet thuis was met oud en nieuw was ik met Fles in Stockholm.
ik vertel hier ook echt niet wat ik voor mensen koop. Zelfs al lezen ze hier niet meequote:Op zondag 1 december 2024 13:46 schreef Ama het volgende:
Enige nadeel aan een relatie met iemand die hier meeleest is wel dat ik pas na kerst kan zeggen wat ik heb gekocht haha.
Hier zijn zo veel foute opmerkingen als reactie op te gevenquote:
Niffler klinkt als een straatwoord gebruikt door bontkraagjes op een fatbikequote:Op zondag 1 december 2024 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jij vond het zielig voor me dat ik geen niffler gezien had
quote:Op zondag 1 december 2024 13:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit kerstcadeautjes gekregen of gegeven
ah... Stuur me je adres maar dan ga je snappen waarom Iteejer me mijn tagje kado heeft gedaanquote:Op zondag 1 december 2024 13:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit kerstcadeautjes gekregen of gegeven
Kop er dan maar een leuke in zou ik zeggenquote:Op zondag 1 december 2024 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hier zijn zo veel foute opmerkingen als reactie op te geven
dat is een dier uit de Fantastic Beasts seriequote:Op zondag 1 december 2024 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niffler klinkt als een straatwoord gebruikt door bontkraagjes op een fatbike
Jij denkt dat ze hier niet meelezenquote:Op zondag 1 december 2024 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vertel hier ook echt niet wat ik voor mensen koop. Zelfs al lezen ze hier niet mee
quote:Op zondag 1 december 2024 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niffler klinkt als een straatwoord gebruikt door bontkraagjes op een fatbike
quote:
oh is niet erg hoorquote:Op zondag 1 december 2024 13:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah... Stuur me je adres maar dan ga je snappen waarom Iteejer me mijn tagje kado heeft gedaan
Een soort straatratten?quote:Op zondag 1 december 2024 13:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is een dier uit de Fantastic Beasts serie
• Heb je ook krommen?quote:
Ik mag het hopen voor zequote:
Time for some musicaquote:Op zondag 1 december 2024 13:58 schreef Karzai het volgende:
Koud buiten, keb deze gekocht
[ afbeelding ]
ja maar dan wat gunstiger om te gebruiken... Een beetje als een tamme kraai goed opvoeden dat die geld voor je jat...quote:
Jij hebt inmiddels ook wel een aardige verzameling of niet.quote:Op zondag 1 december 2024 13:58 schreef Karzai het volgende:
Koud buiten, keb deze gekocht
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 1 december 2024 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jij vond het zielig voor me dat ik geen niffler gezien had
Heeft die ook een nektasje om dat geld in te bewaren?quote:Op zondag 1 december 2024 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan wat gunstiger om te gebruiken... Een beetje als een tamme kraai goed opvoeden dat die geld voor je jat...
dank je. dat waardeer ik echt.quote:
vacht waarin alles verdwijnen kanquote:Op zondag 1 december 2024 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die ook een nektasje om dat geld in te bewaren?
Moet je opschieten, na 15.00 uur is regen voorspeldquote:Op zondag 1 december 2024 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga even een middagwandeling doen nu de zon nog schijnt.
Ik zag het. Daaromquote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je opschieten, na 15.00 uur is regen voorspeld
Echt?!quote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het net begonnenquote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
of gewoon eens het boek "ventileren kun je leren" aanschaffenquote:Op zondag 1 december 2024 14:03 schreef Nattekat het volgende:
En ik heb het idee dat de zuurstof in huis op is
Moet echt eens een CO2 meter fiksen.
Nou huphup, opstaan dan ipv hier weer blijven hangen net zolang tot het regentquote:
met dat heb ik al helemaal de neiging om alles in een keer open te maken.quote:Op zondag 1 december 2024 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ga zo kraslotenkalenders halen. Ga er denk ik ook eentje voor belgresser kopen en in zijn brievenbus doen.
90 plaatjes nuquote:Op zondag 1 december 2024 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij hebt inmiddels ook wel een aardige verzameling of niet.
Ben nu aan het ventileren, maar als ik dit de hele dag doe, koelt het nogal hard af.quote:Op zondag 1 december 2024 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon eens het boek "ventileren kun je leren" aanschaffen
Zelfbeheersing taartje.quote:Op zondag 1 december 2024 14:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
met dat heb ik al helemaal de neiging om alles in een keer open te maken.
Hier heeft de zon plaatsgemaakt voor grijsheid.quote:
Geniet er lekker van.quote:Op zondag 1 december 2024 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga even een middagwandeling doen nu de zon nog schijnt.
Tenzij je in Zeeland woont, komt het nog wel goedquote:Op zondag 1 december 2024 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier heeft de zon plaatsgemaakt voor grijsheid.
ja dat kan wel denk ik maar moet ik dat ook weer kopen. Ik 'kijk' dit even zo aanquote:Op zondag 1 december 2024 13:15 schreef Flory- het volgende:
@:bitterbal kun je die monitor niet op zo'n stand op je bureau doen, monitor arm heet dat geloof ik
Gebeurt mij zo vaakquote:Op zondag 1 december 2024 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit teveel op fok.
Zelfs over een fokster gedroomd!
heb je de doos nog waar de monitor in zat? dat je hem daar op zet?quote:Op zondag 1 december 2024 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kan wel denk ik maar moet ik dat ook weer kopen. Ik 'kijk' dit even zo aan
In een Expedit kast passen tussen de 80 en 100 platen per vakquote:Op zondag 1 december 2024 14:17 schreef Karzai het volgende:
Nog genoeg ruimte in de kast dus er kunnen nog wel 500 bij
[ afbeelding ]
nee maar dat was wel een grote doos ookquote:Op zondag 1 december 2024 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je de doos nog waar de monitor in zat? dat je hem daar op zet?
Wie was de gelukkige/getraumatiseerde?quote:Op zondag 1 december 2024 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit teveel op fok.
Zelfs over een fokster gedroomd!
Bekende kast wel. We hebben zelfs dezelfde bakken.quote:Op zondag 1 december 2024 14:17 schreef Karzai het volgende:
Nog genoeg ruimte in de kast dus er kunnen nog wel 500 bij
[ afbeelding ]
Jaja, zodat je haar kunt taggen zeker, ouwe boef!quote:Op zondag 1 december 2024 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie was de gelukkige/getraumatiseerde?
das dan geen optie idd.quote:Op zondag 1 december 2024 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat was wel een grote doos ook
doosje paracetamollen?quote:Op zondag 1 december 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
De liefste huisarts die ik momenteel heb (er lopen er meer) gaat stoppen en moet morgen weer keer langskomen van haar. Denk dat ik een klein bedankje ga kopen zo voor haar want ze is echt een topper.
quote:
dat is wel liefquote:Op zondag 1 december 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
De liefste huisarts die ik momenteel heb (er lopen er meer) gaat stoppen en moet morgen weer keer langskomen van haar. Denk dat ik een klein bedankje ga kopen zo voor haar want ze is echt een topper.
Zit misschien wel een boodschap in die speciaal bestemd is voor jou.quote:Op zondag 1 december 2024 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een student stuurde mij deze![]()
Hoe is het afgelopen met het feedback gesprek dat je met je lastige klas wilde hebben?quote:Op zondag 1 december 2024 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een student stuurde mij deze![]()
zou hetquote:Op zondag 1 december 2024 14:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zit misschien wel een boodschap in die speciaal bestemd is voor jou.
Goed!quote:Op zondag 1 december 2024 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met het feedback gesprek dat je met je lastige klas wilde hebben?
Okquote:Op zondag 1 december 2024 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kan wel denk ik maar moet ik dat ook weer kopen. Ik 'kijk' dit even zo aan
Nee ze verkopen ze ook bij ikea zag ik. Ik denk er over naquote:Op zondag 1 december 2024 14:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ok![]()
Zo duur zijn ze niet zag ik én je heb gelijk meer plaats op je bureau
Je zou goede vrienden met Chevy kunnen worden denk ik.quote:Op zondag 1 december 2024 14:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
*komt niet meer bij van zelfgemaakte grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |