SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Succes!quote:Op zondag 1 december 2024 05:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, storing, moet zo naar de zaak![]()
O dat is minder op je vrije dagquote:Op zondag 1 december 2024 05:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, storing, moet zo naar de zaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hahaha je zat erop te hunten gewoon. damn.quote:
naja maakt niet uit
Do what you love, love what you do!![]()
Kijk of Justin er deze maand weer voor gaat, of gaat Kree de nieuwe nr 1 worden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tenzij je storingsdienst moet draaien. dit is wel herkenbaar trouwens.quote:
tja is wat t is
in storingsdienst zijn er geen vrije dagen, naja ik volgende week weer.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zat er niet op te hunten, ik had gewoon de lapo.quote:Op zondag 1 december 2024 05:52 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha je zat erop te hunten gewoon. damn.
naja maakt niet uit![]()
Ja het hoort er ook bij
Werk jij nog wel Kree, zie je best regelmatig hier in de nacht posten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja geloof dat die regel die het dicht maakt en dan nieuwe opent niet onwijs hier meer opgaat, maar je was me voorquote:Op zondag 1 december 2024 05:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zat er niet op te hunten, ik had gewoon de lapo.
Dus je was zelf aan het hunten.quote:Op zondag 1 december 2024 05:55 schreef kree het volgende:
[..]
nouja geloof dat die regel die het dicht maakt en dan nieuwe opent niet onwijs hier meer opgaat, maar je was me voor![]()
ja zeker wel?quote:Op zondag 1 december 2024 05:55 schreef Dotteke het volgende:
Ja het hoort er ook bij
Werk jij nog wel Kree, zie je best regelmatig hier in de nacht posten?
ik was wel ziek afgelopen weken. maar ik heb sowieso vrij maandag en dinsdag. dus woensdag weer aan het werk. en dan vrijdag weer storingsdienst week.Do what you love, love what you do!![]()
ja beetje welquote:Op zondag 1 december 2024 05:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus je was zelf aan het hunten.
Niet gewoon 365 dagen per jaar storingsdienst hebben en daar geen speciale dagen voor hoeft te hebben![]()
![]()
dat lijkt me zwaar kutquote:Op zondag 1 december 2024 05:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niet gewoon 365 dagen per jaar storingsdienst hebben en daar geen speciale dagen voor hoeft te hebben
ik vind storingsdiensten leuk trouwens, maar de ellende is het is wel 24/7 bereikbaar moeten zijn en een week lang.
dus het is leuk voor weekje. en daarna ben ik blij dat ik daar weer ff vanaf ben aantal weken.Do what you love, love what you do!![]()
Hoor je dan niet lekker te slapen snachts?quote:Op zondag 1 december 2024 05:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeker wel?
ik was wel ziek afgelopen weken. maar ik heb sowieso vrij maandag en dinsdag. dus woensdag weer aan het werk. en dan vrijdag weer storingsdienst week.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jij hebt iedere dag storingsdienst dan?quote:Op zondag 1 december 2024 05:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niet gewoon 365 dagen per jaar storingsdienst hebben en daar geen speciale dagen voor hoeft te hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon niet aanstellenquote:Op zondag 1 december 2024 06:00 schreef kree het volgende:
ik vind storingsdiensten leuk trouwens, maar de ellende is het is wel 24/7 bereikbaar moeten zijn en een week lang.
dus het is leuk voor weekje. en daarna ben ik blij dat ik daar weer ff vanaf ben aantal weken.![]()
nah t was gezelligquote:Op zondag 1 december 2024 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor je dan niet lekker te slapen snachts?
quote:Op zondag 1 december 2024 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij hebt iedere dag storingsdienst dan?maar ik maak geen ellenlange posts hier van hoe geweldig ik ben
![]()
Ja, dat is ook gezonder dan slapen dan als je ziek bentquote:
Je bent geweldigquote:Op zondag 1 december 2024 06:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]maar ik maak geen ellenlange posts hier van hoe geweldig ik ben
niemand zou dat trekken heel jaar achter elkaar, of er gebeurt bijna nooit wat of je krijgt heel dik betaald?quote:
anyway als jij dat trekt voor jezelf, mijn zegen heb je
Geloof niet dat hij op jouw zegen zit te wachtenquote:Op zondag 1 december 2024 06:02 schreef kree het volgende:
[..]
niemand zou dat trekken heel jaar achter elkaar, of er gebeurt bijna nooit wat of je krijgt heel dik betaald?
anyway als jij dat trekt voor jezelf, mijn zegen heb je![]()
![]()
hmmms beste gemeente. het is zondag, jullie zijn allemaal schapen onder gods hoede.quote:Op zondag 1 december 2024 06:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij op jouw zegen zit te wachten
gezegend zijt gijDo what you love, love what you do!![]()
AmenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha zou willen dat ik dit vroeger zo snel kon hebben gehad en niet naar de kerk moest gewoon met mn ouders.
nog steeds gelovig, maar heb er heel ander idee over nu als toen.
![]()
Iedereen die wat discipline heeft trekt dat.quote:Op zondag 1 december 2024 06:02 schreef kree het volgende:
[..]
niemand zou dat trekken heel jaar achter elkaar, of er gebeurt bijna nooit wat of je krijgt heel dik betaald?
anyway als jij dat trekt voor jezelf, mijn zegen heb je![]()
nee no way? storingsdiensten 24/7 heel jaar?quote:Op zondag 1 december 2024 06:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Iedereen die wat discipline heeft trekt dat.
ik denk het niet dan ben je echt een uitzondering.Do what you love, love what you do!![]()
of wacht vanaf je bed met laptopje dan bedoel je? die van mij zijn iets anders nl.Do what you love, love what you do!![]()
Nee hoor, zijn duizenden mensen die dat doen.quote:Op zondag 1 december 2024 06:10 schreef kree het volgende:
[..]
nee no way? storingsdiensten 24/7 heel jaar?
ik denk het niet dan ben je echt een uitzondering.![]()
Heb jij vaak storing?quote:Op zondag 1 december 2024 06:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Iedereen die wat discipline heeft trekt dat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vandaar dat ik nu op de zaak zit.quote:Op zondag 1 december 2024 06:11 schreef kree het volgende:
of wacht vanaf je bed met laptopje dan bedoel je? die van mij zijn iets anders nl.![]()
dus ook echt dat je weet elke nacht dat je op pad moet kunt worden gestuurd?quote:Op zondag 1 december 2024 06:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn duizenden mensen die dat doen.
vast wel veel 1000 die er zijn. 999 zijn gek dan.Do what you love, love what you do!![]()
Zo, dat is best heftig als je steeds in je slaap gestoord wordtquote:Op zondag 1 december 2024 06:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
5 van de 7 nachten toch wel denkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en dat vindt jij ok enzo? no way hoor week ben ik oke mee. maar niet continu heel jaar.quote:Op zondag 1 december 2024 06:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
5 van de 7 nachten toch wel denkDo what you love, love what you do!![]()
Jij zit toch iedere nacht op dus voor jou is het geen rampquote:Op zondag 1 december 2024 06:11 schreef kree het volgende:
of wacht vanaf je bed met laptopje dan bedoel je? die van mij zijn iets anders nl.
mijn punt niet, storingsdienst is toch altijd ding en moet je telefoon bij de hand hebben. en over het algemeen valt t mee hoor wat er gebeurt bij ons. maar toch alleen dat al...... tis leuk trouwens storingsdiensten draaien. maar dat dag en nacht bereikbaar zijn en dus ook niks anders kunnen doen is toch kut.quote:Op zondag 1 december 2024 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij zit toch iedere nacht op dus voor jou is het geen rampDo what you love, love what you do!![]()
Ja, krijg er gewoon voor betaaldquote:Op zondag 1 december 2024 06:13 schreef kree het volgende:
[..]
en dat vindt jij ok enzo? no way hoor week ben ik oke mee. maar niet continu heel jaar.![]()
Stel je niet aan manquote:Op zondag 1 december 2024 06:16 schreef kree het volgende:
[..]
mijn punt niet, storingsdienst is toch altijd ding en moet je telefoon bij de hand hebben. en over het algemeen valt t mee hoor wat er gebeurt bij ons. maar toch alleen dat al...... tis leuk trouwens storingsdiensten draaien. maar dat dag en nacht bereikbaar zijn en dus ook niks anders kunnen doen is toch kut.![]()
ja ik ook natuurlijk. maar jij zegt doe het hele jaar?quote:Op zondag 1 december 2024 06:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, krijg er gewoon voor betaaldDo what you love, love what you do!![]()
nou dan ben jij een uitzondering, want echt iedereen die die storingsdiensten bij ons al draait of eerdere bedrijven. vinden dat toch een ding.quote:
zeg maar in een week storingsdienst. hoef ik wss niet heel veel weg, in het weekend soms wel.
maar toch bijna elke doordeweekse dag wakker gebeld worden om 4 uur in de nacht of eerder. is toch niet heel lekker. en we lopen normaal rooster trouwens daarbij dus he.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou het niet weten, ik ken namelijk geen soyboys die dat niet aan kunnen.quote:Op zondag 1 december 2024 06:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan ben jij een uitzondering, want echt iedereen die die storingsdiensten bij ons al draait of eerdere bedrijven. vinden dat toch een ding.![]()
Ik loop daarnaast nog 50 uur bij, je bent toch geen lulletjequote:Op zondag 1 december 2024 06:19 schreef kree het volgende:
zeg maar in een week storingsdienst. hoef ik wss niet heel veel weg, in het weekend soms wel.
maar toch bijna elke doordeweekse dag wakker gebeld worden om 4 uur in de nacht of eerder. is toch niet heel lekker. en we lopen normaal rooster trouwens daarbij dus he.![]()
ja alles goed cowboy. hahaha spreek je over een aantal jaar nog wel. niemand trekt dit, niet met normaal rooster erbij iig.quote:Op zondag 1 december 2024 06:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ken namelijk geen soyboys die dat niet aan kunnen.Do what you love, love what you do!![]()
Al 10 jaarquote:Op zondag 1 december 2024 06:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja alles goed cowboy. hahaha spreek je over een aantal jaar nog wel. niemand trekt dit, niet met normaal rooster erbij iig.![]()
mss dan wel? maarja hahaha ik zeg niet dat het verkeerd is trouwens, ik zou het niet trekken dat.quote:Op zondag 1 december 2024 06:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik loop daarnaast nog 50 uur bij, je bent toch geen lulletjeDo what you love, love what you do!![]()
quote:
Echt hoor, de jongeren van heden ten dagequote:Op zondag 1 december 2024 06:22 schreef kree het volgende:
[..]
mss dan wel? maarja hahaha ik zeg niet dat het verkeerd is trouwens, ik zou het niet trekken dat.
Wel heel de nacht hier zijn maar owee als er gewerkt moet worden![]()
ok en hoe doe jij het dan met andere afspraken rest week als je al 24/7 365 dat moet aanhouden? gewoon weg als je gebeld wordt. ?Do what you love, love what you do!![]()
dat je me jong noemt zie ik dan nog wel als compliment. hahahahaquote:Op zondag 1 december 2024 06:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt hoor, de jongeren van heden ten dage
Wel heel de nacht hier zijn maar owee als er gewerkt moet worden
dat er geen reet van klopt van je verhaal, want dat kan gewoon niet ok.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe doe jij dat dan, je zit ook hele nachten hier?quote:Op zondag 1 december 2024 06:24 schreef kree het volgende:
ok en hoe doe jij het dan met andere afspraken rest week als je al 24/7 365 dat moet aanhouden? gewoon weg als je gebeld wordt. ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon door heen bijten, ik kan overal inbellen wat 50% van de storingen is.quote:Op zondag 1 december 2024 06:24 schreef kree het volgende:
ok en hoe doe jij het dan met andere afspraken rest week als je al 24/7 365 dat moet aanhouden? gewoon weg als je gebeld wordt. ?![]()
ik heb rooster met storingsdiensten, ff voor de duidelijkheid ondanks wat onze vriend hier zegt.quote:Op zondag 1 december 2024 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan, je zit ook hele nachten hier?
Dat mag volgens ARBO niet eens. dus ok.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 06:25 schreef kree het volgende:
[..]
dat je me jong noemt zie ik dan nog wel als compliment. hahahaha
dat er geen reet van klopt van je verhaal, want dat kan gewoon niet ok.
Ik ging er ook niet van uit dat een soyboy zoals jou het wel zou kunnen begrijpen![]()
Met de arbo gaan wapperenquote:Op zondag 1 december 2024 06:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb rooster met storingsdiensten, ff voor de duidelijkheid ondanks wat onze vriend hier zegt.
Dat mag volgens ARBO niet eens. dus ok.![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer wordt je eens een echte man?![]()
maar je moet wel beschikbaar zijn om erheen te gaan dus? bij ons met storingen kan ook stuk digitaal wel trouwens en hoef ik niet weg, maar je kunt t nooit uitsluiten dat t wel moet/.quote:Op zondag 1 december 2024 06:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon door heen bijten, ik kan overal inbellen wat 50% van de storingen is.
volgens de arbo dienst mag je dat volgens mij? wat is het week of mss 2 doen, ken de regels niet precies. maar weet zeker dat er wel regels over zijn. jij gaat daarbuiten dan? kan mss hoor, alleen niet waar ik werk.Do what you love, love what you do!![]()
Maar dat krijg je als er geen nieuwe mensen te vinden zijn.
Sommige mensen, zoals Kree, gaan dan met de Arbo dreigen, echte mannen daarentegen voeren gewoon hun taken uit.![]()
ok dat snap ik, idd technisch personeel, door noodzaak dus eigenlijk doe jij dat?quote:Op zondag 1 december 2024 06:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sommige mensen, zoals Kree, gaan dan met de Arbo dreigen, echte mannen daarentegen voeren gewoon hun taken uit.Do what you love, love what you do!![]()
Conclusie :
Assie draait zijn hand er niet voor om.
Kree doet het liever niet.
Assie die ondanks zijn storingsdiensten meer nachten slaapt dan Kree
Deze vrouw hequote:Op zondag 1 december 2024 06:30 schreef Dotteke het volgende:
Conclusie :
Assie draait zijn hand er niet voor om.
Kree doet het liever niet.
Assie die ondanks zijn storingsdiensten meer nachten slaapt dan Kree![]()
![]()
ik dreig er niet mee, als ik me er niet aan hou dan krijg ik gezeik van mijn werkgever en HR en etc veiligheidsmeldingen.quote:Op zondag 1 december 2024 06:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sommige mensen, zoals Kree, gaan dan met de Arbo dreigen, echte mannen daarentegen voeren gewoon hun taken uit.
maar snap je verhaal, vroeger ging dat in andere bedrijven waar ik werkte veel makkelijker. niet meer hier.Do what you love, love what you do!![]()
Ik krijg er toch vorstelijk voor betaald, ik zie echt het probleem niet.quote:Op zondag 1 december 2024 06:30 schreef kree het volgende:
[..]
ok dat snap ik, idd technisch personeel, door noodzaak dus eigenlijk doe jij dat?![]()
Je mag van de arbo ook geen verslavingen hebben als je met echte machines werkt, maar dat vind je dan schijnbaar weer geen enkel probleem.![]()
ja dat snap ik dus? zeg alleen waar ik werk kan en mag het gewoon niet. vroeger bij andere wel dus.quote:Op zondag 1 december 2024 06:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik krijg er toch vorstelijk voor betaald, ik zie echt het probleem niet.
dus met andere woorden ik snap je wel. waardeer wel eigenlijk ook.Do what you love, love what you do!![]()
deze is lullig he?quote:Op zondag 1 december 2024 06:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je mag van de arbo ook geen verslavingen hebben als je met echte machines werkt, maar dat vind je dan schijnbaar weer geen enkel probleem.
afgezien dat de arbo daar niks over zegt trouwens. maargoed. je geeft er je eigen interpretatie van.Do what you love, love what you do!![]()
Het enige wat ik wel eens doe is dat ik de storingsuren compenseer doordeweeks. Alleen storingen in het weekend worden verplicht uitbetaald a 200%![]()
ik ken de regels want moet er focking 1000 toonboxen per jaar over volgen wat je zegt klopt niet en is een persoonlijke aanval. of iig iets om mij onderuit te halen?Do what you love, love what you do!![]()
Ho maarquote:Op zondag 1 december 2024 06:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]maar ik maak geen ellenlange posts hier van hoe geweldig ik ben
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Zodra de arbodienst weet dat iemand verslaafd is dan komt gewoon de arbodienst in actie, aangezien daarmee de veiligheid van collega's in gevaar komt.quote:Op zondag 1 december 2024 06:33 schreef kree het volgende:
[..]
deze is lullig he?
afgezien dat de arbo daar niks over zegt trouwens. maargoed. je geeft er je eigen interpretatie van.![]()
dat is wel lekker? en hoelang denk je dat vol te houden?quote:Op zondag 1 december 2024 06:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
300% nu omdat het zondagnacht isDo what you love, love what you do!![]()
Sorry, ik was even vergeten dat alleen jij dat mag doen.quote:Op zondag 1 december 2024 06:34 schreef kree het volgende:
ik ken de regels want moet er focking 1000 toonboxen per jaar over volgen wat je zegt klopt niet en is een persoonlijke aanval. of iig iets om mij onderuit te halen?![]()
quote de regels maar eens wat zie daarover zeggen, in principe heb je gelijk trouwens, als veiligheid in gevaar komt. of daar iets met verslaving is staat er niks over.quote:Op zondag 1 december 2024 06:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zodra de arbodienst weet dat iemand verslaafd is dan komt gewoon de arbodienst in actie, aangezien daarmee de veiligheid van collega's in gevaar komt.
iig niet direct, en daarom vind ik t lullig want je weet dat ik daar problemen mee had. maar wil niet zeggen dat ik dronken op mijn werk kom?
Ik zie je quote van de arbo regelgeving tegemoet he
dik aan het zoeken nu........ die is er niet
geef gewoon maar toe dat je niet gelijk hebt in deze, bespaart je zoeken.Do what you love, love what you do!![]()
nouja ok voorlopig ben ik nog 3 dagen vrij. dus terwijl ie zoekt.
koffie dan?quote:Op zondag 1 december 2024 06:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga niet meer slapen denk ik.
BlubDo what you love, love what you do!![]()
https://www.arboteam.nl/w(...)-plichten-werkgever/quote:Op zondag 1 december 2024 06:37 schreef kree het volgende:
[..]
quote de regels maar eens wat zie daarover zeggen, in principe heb je gelijk trouwens, als veiligheid in gevaar komt. of daar iets met verslaving is staat er niks over.
iig niet direct, en daarom vind ik t lullig want je weet dat ik daar problemen mee had. maar wil niet zeggen dat ik dronken op mijn werk kom?
Ik zie je quote van de arbo regelgeving tegemoet he
Volgens de Arbowet bent u als werkgever verantwoordelijk voor de veiligheid en gezondheid van uw werknemers. Dit maakt u ook verantwoordelijk voor de risico’s van middelengebruik. Een verslaafde werknemer heeft namelijk negatieve gevolgen voor het functioneren op de werkvloer, kan gevaarlijke situaties veroorzaken voor zichzelf of collega’s of kan schade veroorzaken aan derden door bijvoorbeeld het nemen van belangrijke financiële beslissingen![]()
wtf is arbo team?quote:Op zondag 1 december 2024 06:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
https://www.arboteam.nl/w(...)-plichten-werkgever/
Volgens de Arbowet bent u als werkgever verantwoordelijk voor de veiligheid en gezondheid van uw werknemers. Dit maakt u ook verantwoordelijk voor de risico’s van middelengebruik. Een verslaafde werknemer heeft namelijk negatieve gevolgen voor het functioneren op de werkvloer, kan gevaarlijke situaties veroorzaken voor zichzelf of collega’s of kan schade veroorzaken aan derden door bijvoorbeeld het nemen van belangrijke financiële beslissingen
dat is niet arbo wet.Do what you love, love what you do!![]()
Staat ook in contract werknemerquote:Op zondag 1 december 2024 06:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
https://www.arboteam.nl/w(...)-plichten-werkgever/
Volgens de Arbowet bent u als werkgever verantwoordelijk voor de veiligheid en gezondheid van uw werknemers. Dit maakt u ook verantwoordelijk voor de risico’s van middelengebruik. Een verslaafde werknemer heeft namelijk negatieve gevolgen voor het functioneren op de werkvloer, kan gevaarlijke situaties veroorzaken voor zichzelf of collega’s of kan schade veroorzaken aan derden door bijvoorbeeld het nemen van belangrijke financiële beslissingenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 06:38 schreef kree het volgende:
dik aan het zoeken nu........ die is er niet
geef gewoon maar toe dat je niet gelijk hebt in deze, bespaart je zoeken.
Ga jij nou maar boos worden over de temperatuur van je wasmachine.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: