Ik gok dat spraakmakend slaat op dat t het eerste interview met de kandidaat is. Ik ben er trouwens bij in de studio vanavond!quote:Op donderdag 19 december 2024 12:19 schreef Dave het volgende:
Dat is allemaal niet spraakmakend toch?
Ik zeg: Reünie van the common linnets. Want Waylon en Ilse gaan er graag op vakantie.
Tino Martin @Wereldgozerquote:Op donderdag 19 december 2024 12:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok toch wel op een grote naam dus Douwe Bob of Anouk
Wat is daar de link? Dat hij eerder een nummer voor Zwitserland zelf schreef?quote:Op donderdag 19 december 2024 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een liedje van Wouter Hardy?
Dat was dus ook mijn idee. (Het hintje was Celine, want Zwitserland).quote:
Son Mieux is weer met 7 toch?quote:Op donderdag 19 december 2024 11:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De naam Son Mieux is Frans. Maak me gek
Wie is dat?quote:
Yup, en ik heb niet het idee dat die nu heel erg met het ESF bezig zijnquote:
Net klaar met tour, nieuwe muziek in de maak, lijkt recent het Songfestival account op IG te zijn gaan volgen (deed Mia destijds ook per ongeluk), vrouw.quote:
Nooit van gehoord. B artiestquote:Op donderdag 19 december 2024 12:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Net klaar met tour, nieuwe muziek in de maak, lijkt recent het Songfestival account op IG te zijn gaan volgen (deed Mia destijds ook per ongeluk), vrouw.
Originele beredenering. Die horen we nooit bij het Songfestival van mensen!quote:
HAEVN zegt mij wel weer watquote:Celine Cairo started out as a singer-songwriter and guitarist in a trio, with Mart Jeninga (HAEVN) on acoustic bass and Matthijs Lievaart on viola
Vrouw, Amsterdams, links/progressief.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:52 schreef Em31 het volgende:
Vind haar wel passen bij wat Cornald zou zien als een winnend nummer, qua smaak. Dat hele sfeertje van haar zeg maar past wel bij hem.
We hadden Anouk moeten sturen kunnen we ook klaar zetten.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Open het 'Wie is dat!?!?' topic maar alvast.
Ik zat eigenlijk aan haar stem te denken en die wat ‘mysterieuze’ vibe (quote:Op donderdag 19 december 2024 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vrouw, Amsterdams, links/progressief.
Ja, daar raakt Cornald wel opgewonden van inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |