Zit je ons nu te fuckenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:40 schreef escwidm02 het volgende:
Ik vrees een beetje dat Nick Schilder bij de laatste 4/5 zit... Hij is Jacqueline Govaert recentelijk gaan volgen op instagram.
We bereiden ons voor op het ergste, Mollie. Dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog steeds gewoon het doemdenken van dit forumZie Nick het echt nog steeds niet doen hoor hahaha
Duncan is net Davina Michelle gaan volgen (en andersom ook) en OG3NE.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:17 schreef NailQueen het volgende:
Zijn Duncan/S10/Joost/Jeangu gezamelijk nog een artiest gaan volgen? Zo wisten we vorig jaar 5 minuten voor de bekendmaking dat het Joost zou worden
Maakt die nog muziek dan?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:28 schreef Em31 het volgende:
Jeangu is net Nelly Furtado gaan volgen omg
Als je op volgend klikt zie je de laatste mensen die ze zijn gaan volgen dacht ik, tenzij Instagram dat veranderd heeft.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je ons nu te fucken
(Hoe kan je eigenlijk zien wanneer iemand een ander is gaan volgen? Ik vraag dit voor een vriend.)
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je op volgend klikt zie je de laatste mensen die ze zijn gaan volgen dacht ik, tenzij Instagram dat veranderd heeft.
Ja dat klopt inderdaad. Slechts 12 mensen zijn Jacqueline gaan volgen na Nick. Hopelijk is het gewoon vals alarm.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je op volgend klikt zie je de laatste mensen die ze zijn gaan volgen dacht ik, tenzij Instagram dat veranderd heeft.
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
God help us all...quote:Op donderdag 5 december 2024 20:35 schreef escwidm02 het volgende:
D
[..]
[..]
Ja dat klopt inderdaad. Slechts 12 mensen zijn Jacqueline gaan volgen na Nick. Hopelijk is het gewoon vals alarm.
Alhoewel ik ook echt totaal niet op Anouk zit te wachten...
Oeh! Misschien dat ik dan toch nog kan slapen vannacht.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:06 schreef molloot200 het volgende:
Maak je geen zorgen, Jacqueline en Nick zijn beide jurylid van The Headliner, een nieuwe RTL4 talentenjacht. Zie @:theheadliner_nl.
Oh leuk, een talentenjacht. Die hadden we nog niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:06 schreef molloot200 het volgende:
Maak je geen zorgen, Jacqueline en Nick zijn beide jurylid van The Headliner, een nieuwe RTL4 talentenjacht. Zie @:theheadliner_nl.
Nelly Furtado is van I'm Like a Bird => Birds => Anouk gaat naar Eurovisie.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:28 schreef Em31 het volgende:
Jeangu is net Nelly Furtado gaan volgen omg
ja dat is veranderd, helaasquote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
En 2 jaar geleden waren er nog geruchten dat mee zou doen met Festival da Cançãoquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeker, en wat mij betreft goede muziek ook.
Dat zou wel leuk zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:26 schreef Momo het volgende:
[..]
En 2 jaar geleden waren er nog geruchten dat mee zou doen met Festival da Canção
Michella Knox - Soppen the Remix deel twee gaat onze inzending worden!quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:18 schreef Thrts het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kijk naar 0:38, wel heel abrupt?
Ik ben zondag naar de theatertour van S10 geweest. Ik had niet het idee dat ze nog een keer zou willen gaan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:18 schreef Thrts het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kijk naar 0:38, wel heel abrupt?
Zei ze er iets over?quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben zondag naar de theatertour van S10 geweest. Ik had niet het idee dat ze nog een keer zou willen gaan.
Nee. De diepte zong ze ook niet. Maar het was wel duidelijk dat ze zich op andere dingen focust.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:58 schreef Thrts het volgende:
[..]
Zei ze er iets over?
Ik denk ook niet dat ze gaat hoor, maar vind het wel een hele abrupte onderbreking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |