Dat zal wel meevallen. In Mexico reed hij niemand de moeder toen het gewoon niet ging met de auto. Ik schat de kans ik regen vanmiddag in op nagenoeg 0. Vanaf P2 zie ik hem eerder naar P4 terug zakken dan aanvallen.quote:Op zondag 1 december 2024 08:10 schreef Donderkonijn het volgende:
Ze hebben ook niks geleerd daar he? Je moet Max niet tergen op deze manier: dat motiveert hem juist alleen maar. Die rijd zometeen iedereen de moeder.
Nou ja, het is wel zo dat Russell, als voorzitter van die club, nu al een paar keer andere coureurs met een dubieuze straf heeft kunnen opzadelen. Ik sluit niet uit dat die twee dingen met elkaar te maken hebben.quote:Op zondag 1 december 2024 08:16 schreef schommelstoel het volgende:
Die brief van het GPDA heeft duidelijk effect gehad.
Not...
Ik denk niet dat de auto goed genoeg is over een gehele race afstand. Zelfs niet met M4X achter het stuur.quote:Op zondag 1 december 2024 01:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als we even goed gaan bidden voor Max gaat het vast goed komen
Ik denk dat hij het George erg moeilijk gaat maken in de eerste paar bochten, maar zien of ze daar heel uit komen.quote:Op zondag 1 december 2024 08:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. In Mexico reed hij niemand de moeder toen het gewoon niet ging met de auto. Ik schat de kans ik regen vanmiddag in op nagenoeg 0. Vanaf P2 zie ik hem eerder naar P4 terug zakken dan aanvallen.
gewoon russel eraf rijden dan toch?quote:Op zondag 1 december 2024 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het George erg moeilijk gaat maken in de eerste paar bochten, maar zien of ze daar heel uit komen.
Dan moet hij eerst maar eens vanaf P2 goed wegkomen.quote:Op zondag 1 december 2024 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het George erg moeilijk gaat maken in de eerste paar bochten, maar zien of ze daar heel uit komen.
Moet je dan niet met feiten komen die niet eerder besproken waren?quote:Op zondag 1 december 2024 09:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst maar eens vanaf P2 goed wegkomen.
Kan iemand mij uitleggen waarom RBR niet in beroep gaat? Dat kan gewoon, laat de stewards zich maar twee keer voor lul zetten. Nee heb je, ja kun je krijgen.
In beroep mag je alleen gaan als je nieuwe feiten hebt om te beoordelen.quote:Op zondag 1 december 2024 09:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst maar eens vanaf P2 goed wegkomen.
Kan iemand mij uitleggen waarom RBR niet in beroep gaat? Dat kan gewoon, laat de stewards zich maar twee keer voor lul zetten. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Nieuwe feit is dat de stewards zichzelf belachelijk gemaakt hebben na deze beslissing.quote:Op zondag 1 december 2024 09:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
In beroep mag je alleen gaan als je nieuwe feiten hebt om te beoordelen.
Ik denk dat er ontelbaar veel voorbeelden zijn van vergelijkbare situaties uit het verleden waarbij geen straf uitgedeeld is. Die zullen ze vanwege de absurditeit van de straf gisteren niet direct paraat hebben gehad.quote:Op zondag 1 december 2024 09:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
In beroep mag je alleen gaan als je nieuwe feiten hebt om te beoordelen.
Wat een smerige courreur eigenlijk die Brazilliaan, zo een wdc beslissen.Ze zouden hem moeten diskwalificeren.quote:
Misschien gebruiken ze die feiten nog, de race is nog niet gestartquote:Op zondag 1 december 2024 09:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ontelbaar veel voorbeelden zijn van vergelijkbare situaties uit het verleden waarbij geen straf uitgedeeld is. Die zullen ze vanwege de absurditeit van de straf gisteren niet direct paraat hebben gehad.
Connoly had dit echt niet nodig om belachelijk gevonden te worden. Na Herbert zou je het even vergeten, maar dit figuur is honderd keer erger.quote:Op zondag 1 december 2024 09:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nieuwe feit is dat de stewards zichzelf belachelijk gemaakt hebben na deze beslissing.
Prost and Senna discussed the event afterwards, with Senna claiming it was not how he wanted it but how it had to be. Prost was infuriated by this, and described the move as "disgusting" and Senna as "a man without value". He later said that he almost retired from the sport instantly after the incident.quote:Op zondag 1 december 2024 09:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat een smerige courreur eigenlijk die Brazilliaan, zo een wdc beslissen.Ze zouden hem moeten diskwalificeren.
Zie ik hem buitenbeeld nu ook nog over het circuit rennen, hoeveel wad die boete toen?
Moeilijk te wegen. De één legt zijn wandaden na afloop uit op een goksite, de ander tipt een team dat ze protest kunnen aantekenen. Allebei waanzinnig. Als je erover nadenkt is het allemaal nog veel erger.quote:Op zondag 1 december 2024 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Connoly had dit echt niet nodig om belachelijk gevonden te worden. Na Herbert zou je het even vergeten, maar dit figuur is honderd keer erger.
Het heeft allemaal weinig met serieuze wedstrijdleiding in een professionele sport te maken. Net zoals eerder aangehaald het waanzinnig is dat er überhaupt nog Britse stewards zaten toen het WK nog open lag.quote:Op zondag 1 december 2024 09:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Moeilijk te wegen. De één legt zijn wandaden na afloop uit op een goksite, de ander tipt een team dat ze protest kunnen aantekenen. Allebei waanzinnig. Als je erover nadenkt is het allemaal nog veel erger.
nav dat filmpje deze gekeken:quote:
Toch blijft het een beetje hetzelfde, alles voor de show, de sport is bijzaak.quote:Op zondag 1 december 2024 09:34 schreef mschol het volgende:
tuurlijk, dat waren andere tijden, maar niet minder walgelijk
quote:Op zondag 1 december 2024 02:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
https://www.autosport.com(...)id-penalty/10678156/
quote:"The fact that I have to go [to the stewards' office] is already very strange to me. Otherwise, next time I'll just drive flat out too and pretend to crash [into the other car]."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |