Mercedes heeft het aan zichzelf te danken toen ze Hamilton kleineerde tijdens het zeropod debacle. Om hem daarna verder te kleineren met het contract aanbod.quote:Op zondag 1 december 2024 12:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Zat gister hier op Channel 4 te kijken, maar Hamilton lijkt behoorlijk depressief. Die heeft er echt geen zin in meer in bij Mercedes, zelfs Coulthard vond het wel erg vreemd. Ook zei Hamilton dat hij Leclerc liet passeren en nauwelijks verdedigde. Als ik als werkgever een werknemer zou hebben die er zo de pet naar zou gooien terwijl ik hem miljoenen betaalde, dan zou ik toch een ernstig woordje met hem hebben, ook al hebben ze niks meer te winnen.
En weet ook niet of Ferrari blij moet zijn met dergelijke quotes van Hamilton in een BBC artikel.
[..]
https://www.bbc.co.uk/sport/formula1/articles/cx2d2k05448o
Wel hopen dat het dan goed gaat bij onze Italiaanse vrinden. Bij even wind tegen is er weinig aan bij Ferrari en nemen ze doldwaze/absurde tactische beslissingen.quote:Op zondag 1 december 2024 14:11 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Hamilton zal stukken vrolijker zijn na een "change of scenery".
Dit gaat niet lukken zo.quote:Op zondag 1 december 2024 14:16 schreef Evenstar het volgende:
[youtube]https://x.com/rallyjef3/status/1863166814278103410[/youtube]
...
Een overtreding zoals deze komt niet vaak voor. Dat is wat anders.quote:Op zondag 1 december 2024 12:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is NIET normaal om straffen uit te delen in dit soort situaties.
Hij geeft aan dat voor een dergelijke overtreding eerder is gestraft, iets wat hier werd betwist.quote:Dus doe dan ook niet of dat wel zo is. Of dat iemand die straffen citeert die hier absoluut niet niet op lijken "terecht aan het nuanceren" is.
Het gebeurt niet vaak dat iemand in een opwarm/afkoelronde bovenop iemand rijdt, nee.quote:Op zondag 1 december 2024 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een overtreding zoals deze komt niet vaak voor.
Geef me een (1) voorbeeld van een straf die is uitgedeeld terwijl beide partijen niet in een hot lap zaten.quote:Hij geeft aan dat voor een dergelijke overtreding eerder is gestraft, iets wat hier werd betwist.
Nope. Herbert is juist een fan van Max. Zoals is te lezen op nieuwsartikelen.quote:Op zondag 1 december 2024 14:24 schreef Evenstar het volgende:
Connelly en Herbert moeten echt allebei met pensioen. Die twee zijn niet gezond voor de sport en hebben een belachelijke Max haat.
Die straffen hadden niets met driving unnecessarily slow te maken als niemand op een push lap zat. Doen hier dus niet ter zake.quote:Op zondag 1 december 2024 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een overtreding zoals deze komt niet vaak voor. Dat is wat anders.
[..]
Hij geeft aan dat voor een dergelijke overtreding eerder is gestraft, iets wat hier werd betwist.
Het is sowieso allemaal bullshit.quote:Op zondag 1 december 2024 14:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak dat iemand in een opwarm/afkoelronde bovenop iemand rijdt, nee.
[..]
Geef me een (1) voorbeeld van een straf die is uitgedeeld terwijl beide partijen niet in een hot lap zaten.
Bottas kreeg +3 voor impeding Piastri die op een hotlap zat.quote:Op zondag 1 december 2024 14:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak dat iemand in een opwarm/afkoelronde bovenop iemand rijdt, nee.
[..]
Geef me een (1) voorbeeld van een straf die is uitgedeeld terwijl beide partijen niet in een hot lap zaten.
Jos reed niet het hele seizoen en had niet de illegale auto die Schumacher wel had bijvoorbeeld.quote:
Nogmaals: het gaat om precedenten waarbij BEIDE coureurs NIET in een snelle ronde zaten..quote:Op zondag 1 december 2024 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bottas kreeg +3 voor impeding Piastri die op een hotlap zat.
Voor een straf voor impeding zonder dat iemand in een hotlap zat kan ik geen informatie vinden. In het document van de FIA staat daarom dat het een ongebruikelijk voorval is geweest. Vandaag geen +3 maar een +1 straf.
Er is daar dan ook nooit eerder een straf voor geweest. De straf is dan ook niet daarvoor, maar voor driving unnecessarily slow, wat normaal gesproken een reprimande zou zijn, als het überhaupt al bestraft werd, wat meestal niet het geval was.quote:Op zondag 1 december 2024 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor een straf voor impeding zonder dat iemand in een hotlap zat kan ik geen informatie vinden. In het document van de FIA staat daarom dat het een ongebruikelijk voorval is geweest. Vandaag geen +3 maar een +1 straf.
De grap is juist ook dat het Jos zijn debuut was, Perez deed het dit jaar dus niet beter dan een rookie.quote:Op zondag 1 december 2024 14:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jos reed niet het hele seizoen en had niet de illegale auto die Schumacher wel had bijvoorbeeld.
Klopt, die bestaan ook niet. Althans voor zover ik weet.quote:Op zondag 1 december 2024 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: het gaat om precedenten waarbij BEIDE coureurs NIET in een snelle ronde zaten..
Daar heb jij geen voorbeelden van. En degene die hier kwam "nuanceren" met straffen van anderen óók niet.
Zonder hotlap worden er geen straffen geven. Tot nu opeens.quote:Op zondag 1 december 2024 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor een straf voor impeding zonder dat iemand in een hotlap zat kan ik geen informatie vinden. In het document van de FIA staat daarom dat het een ongebruikelijk voorval is geweest. Vandaar geen +3 maar een +1 straf.
Soortgelijke situaties zijn wel vaker voorgekomen, echter nooit bestraft.quote:Op zondag 1 december 2024 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, die bestaan ook niet. Althans voor zover ik weet.
Dat het niet bestaat betekent echter juist niet automatisch dat het niet bestraft zou moeten worden. Dat zou pas belachelijk zijn.
Maar ik kan mij ook niet voorstellen dat dit nog nooit gebeurd of opgemerkt is de afgelopen jaren (of zelfs dit jaar).quote:Op zondag 1 december 2024 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, die bestaan ook niet. Althans voor zover ik weet.
Dat het niet bestaat betekent echter juist niet automatisch dat het niet bestraft zou moeten worden. Dat zou pas belachelijk zijn.
Dat dus. Dit soort dingen gebeuren wel eens, maar "in de weg rijden" is nooit een strafbaar feit, tenzij je iemands kwalificatielap verneukt.quote:Op zondag 1 december 2024 14:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Soortgelijke situaties zijn wel vaker voorgekomen, echter nooit bestraft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |