SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niemand valt je persoonlijk aan.. mensen zeggen wat ze vinden van iets. Wat jij ook doet Of mag jij het wel anderen met een ander mening niet?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:53 schreef kree het volgende: [..] eens, maar er is een verschil tussen een mening zeggen en wat je denkt, of persoonlijk iemand aanvallen. zou jullie allemaal moeten noten gewoon. heb ik al gedaan bij sinterklaas.
![]()
naar Spanje met jullie.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geeneens een TT ter ere van kree die deze reeks interessant maakt door als enige gesprekken op gang te krijgen?![]()
![]()
'hij' .... hij heet toch gewoon junior?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Lief van je.
'hij' kwam even beneden.. heb het toen zelfs even verstopt![]()
Hij wilde hem al opeten toen ik het net gekregen had![]()
![]()
ja junior, bijna puberquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
'hij' .... hij heet toch gewoon junior?die ja
Smile, it's free therapy.![]()
Ik negeer het allemaal.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Echt ik vlucht van jullie gekibbel
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Heeft puber een kaartje gehad??quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja junior, bijna puberdie ja
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft puber een kaartje gehad??nee.......... ook vandaag is niks geleverd anders had ik het je laten weten.
Niks ervanquote:
* greysbones sleept GG er met de oren bij
Naaahhhhh!!!quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nee.......... ook vandaag is niks geleverd anders had ik het je laten weten.
Sjezus, bijna 22.00 alweer?
Ben nog klaarwakker!
Moest vanmiddag wel ff uitrusten na de palinka van de buren, misschien heeft het daar mee te maken!![]()
![]()
Palinka?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
Ben nog klaarwakker!
Moest vanmiddag wel ff uitrusten na de palinka van de buren, misschien heeft het daar mee te maken!Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
kuchquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
Ben nog klaarwakker!
Moest vanmiddag wel ff uitrusten na de palinka van de buren, misschien heeft het daar mee te maken!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het jammer als je weggaat om het gekibbel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een huisgemaakte drank van Roemeense buren hier, ongeveer 55% alcohol en ze bleven maar inschenken!quote:
Was wel lekker!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het jammer als je weggaat om het gekibbel.
Werewolf
Owquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Een huisgemaakte drank van Roemeense buren hier, ongeveer 55% alcohol en ze bleven maar inschenken!
Was wel lekker!Werewolf
Waarom zet je die mensen, al dan niet tijdelijk, even op de foe lijst dan?quote:Smile, it's free therapy.![]()
Dus het was gezellig vandaagquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
Ben nog klaarwakker!
Moest vanmiddag wel ff uitrusten na de palinka van de buren, misschien heeft het daar mee te maken!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij bedoelt de paling van zijn buurman![]()
![]()
![]()
rquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij bedoelt de paling van zijn buurman![]()
s !!
![]()
Via hallmarkquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zie ook niks in de postnl app staan.. Raar!!!
Nooit meer dusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeker, en ze hebben ook hulp aangeboden met een kleine en een ZEER GROTE klus hier met het huis, namelijk die muren van de aanbouw; blijkt dat die kerel metselaar is!quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus het was gezellig vandaag![]()
![]()
Da's helemaal mooiquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, en ze hebben ook hulp aangeboden met een kleine en een ZEER GROTE klus hier met het huis, namelijk die muren van de aanbouw; blijkt dat die kerel metselaar is!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tipje; pas een borrel inschenken als hij klaar is met het werk en ook niet meer op de steiger hoeft enzoquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, en ze hebben ook hulp aangeboden met een kleine en een ZEER GROTE klus hier met het huis, namelijk die muren van de aanbouw; blijkt dat die kerel metselaar is!![]()
![]()
er is een verschil tussen zeggen niet eens zijn omdat. bladiebladiebla.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niemand valt je persoonlijk aan.. mensen zeggen wat ze vinden van iets. Wat jij ook doet Of mag jij het wel anderen met een ander mening niet?
of persoonlijk gaan spelen he?Do what you love, love what you do!![]()
Welke post wordt er persoonlijk gespeeld dan Kree ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
er is een verschil tussen zeggen niet eens zijn omdat. bladiebladiebla.
of persoonlijk gaan spelen he?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
Tipje; pas een borrel inschenken als hij klaar is met het werk en ook niet meer op de steiger hoeft enzoJa als hij met een gebroken rug op de grond ligt, krijg ik die muren niet af!
![]()
![]()
Misschien een dag vertraagd? En komt het dinsdag?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo is dat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ja als hij met een gebroken rug op de grond ligt, krijg ik die muren niet af!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is nu al 2 dagen vertraagdquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien een dag vertraagd? En komt het dinsdag?
deze bv alquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke post wordt er persoonlijk gespeeld dan Kree ?. en rest zoeken jullie zelf maar terug, hahaha. ik ben straks weer terug
Do what you love, love what you do!![]()
kun je in theorie mee lachen, maar als er een ongeluk gebeurt ......quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ja als hij met een gebroken rug op de grond ligt, krijg ik die muren niet af!
ik heb je gewaarschuwd![]()
when metsel ---> no palinka![]()
Hmm. Sinterklaasperiode, druk, dit en dat....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sorry maar ik zie dat echt nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
er is een verschil tussen zeggen niet eens zijn omdat. bladiebladiebla.
of persoonlijk gaan spelen he?
Niemand speelt het persoonlijk hoor"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Prima dan kijkt @SwJ er maar na als je hier problemen mee hebtquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
deze bv al. en rest zoeken jullie zelf maar terug, hahaha. ik ben straks weer terug
Je voelt je blijkbaar in je voet geschoten door iets
Maar misschien moet je echt een kijken naar je eigen PostsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja afwachten.. maar hoor net dat ze het verstuurd heeft op dezelfde dag dat ze de kaart en lekkers voor mij heeft verstuurd.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien een dag vertraagd? En komt het dinsdag?
uehm nouja ik zie dat wel, want ik zeg veel dingen. maar ik zeg het nooit naar iemand persoonlijk of bedoelt. en zie dat wel naar mij, meerdere keren hoor? en maakt niet uit. zo erg ben ik ook weer niet. maarjaquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sorry maar ik zie dat echt niet
Niemand speelt het persoonlijk hoorDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Prima dan kijkt @:SwJ er maar na als je hier problemen mee hebt
Maar misschien moet je echt een kijken naar je eigen Postsnetjes uitgedrukt Greysie
Echt ik snap niet dat jullie hier zoveel tijd aan verspillen
Oh ik heb al eens een Tsjechische schilder gehad die van de 1e verdieping naar beneden is gelazerd en met zijn achterhoofd op een steen terecht is gekomen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
kun je in theorie mee lachen, maar als er een ongeluk gebeurt ......
ik heb je gewaarschuwd![]()
when metsel ---> no palinka
Naar het ziekenhuis gegaan, foto's gemaakt en de volgende dag stond hij met een enorme bloeduitstorting weer op de ladder te schilderen.![]()
Iedereen hier weet toch dat het verwoorden van dingen wat (understatement) scheef over komt. Iedereen is er wel als de kippen bij om hem aan te vallen. Kom op zeg, en dan ook nog weggejaagdquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke post wordt er persoonlijk gespeeld dan Kree ?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Blijkbaar maak ik het persoonlijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]netjes uitgedrukt Greysie
Echt ik snap niet dat jullie hier zoveel tijd aan verspillen
Ik irriteer me gemakkelijk maar heb ook een woelig jaar.
Punten pakken hihiWerewolf
nee als ik er onwijze problemen mee had dan had ik het wel gemeld. maar wil gewoon dat jullie het verschil eens in gaan zien van wat zeggen in algemeeen. of op de persoon spelen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Prima dan kijkt @:SwJ er maar na als je hier problemen mee hebt
Maar misschien moet je echt een kijken naar je eigen Posts
maar ok laat gaan ik ben niet boos.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal hem de volgende keer negeren in gesprekken die we gezamenlijk met meerdere users hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen hier weet toch dat het verwoorden van dingen wat (understatement) scheef over komt. Iedereen is er wel als de kippen bij om hem aan te vallen. Kom op zeg, en dan ook nog weggejaagd
Top idee
Nou laat die post maar eens zien dan..quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
uehm nouja ik zie dat wel, want ik zeg veel dingen. maar ik zeg het nooit naar iemand persoonlijk of bedoelt. en zie dat wel naar mij, meerdere keren hoor? en maakt niet uit. zo erg ben ik ook weer niet. maarja
Ik ga niet verder er op door ieder geval (voor nu )
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dankje mss jij snapt wel wat ik bedoel danquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen hier weet toch dat het verwoorden van dingen wat (understatement) scheef over komt. Iedereen is er wel als de kippen bij om hem aan te vallen. Kom op zeg, en dan ook nog weggejaagd
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: