SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niemand valt je persoonlijk aan.. mensen zeggen wat ze vinden van iets. Wat jij ook doet Of mag jij het wel anderen met een ander mening niet?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:53 schreef kree het volgende: [..] eens, maar er is een verschil tussen een mening zeggen en wat je denkt, of persoonlijk iemand aanvallen. zou jullie allemaal moeten noten gewoon. heb ik al gedaan bij sinterklaas.
![]()
naar Spanje met jullie.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geeneens een TT ter ere van kree die deze reeks interessant maakt door als enige gesprekken op gang te krijgen?![]()
![]()
'hij' .... hij heet toch gewoon junior?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Lief van je.
'hij' kwam even beneden.. heb het toen zelfs even verstopt![]()
Hij wilde hem al opeten toen ik het net gekregen had![]()
![]()
ja junior, bijna puberquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
'hij' .... hij heet toch gewoon junior?die ja
Smile, it's free therapy.![]()
Ik negeer het allemaal.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Echt ik vlucht van jullie gekibbel
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Heeft puber een kaartje gehad??quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja junior, bijna puberdie ja
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft puber een kaartje gehad??nee.......... ook vandaag is niks geleverd anders had ik het je laten weten.
Smile, it's free therapy.![]()
Niks ervanquote:
* greysbones sleept GG er met de oren bij
Naaahhhhh!!!quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nee.......... ook vandaag is niks geleverd anders had ik het je laten weten.
Sjezus, bijna 22.00 alweer?
Ben nog klaarwakker!
Moest vanmiddag wel ff uitrusten na de palinka van de buren, misschien heeft het daar mee te maken!![]()
![]()
Palinka?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
Ben nog klaarwakker!
Moest vanmiddag wel ff uitrusten na de palinka van de buren, misschien heeft het daar mee te maken!Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
kuchquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
Ben nog klaarwakker!
Moest vanmiddag wel ff uitrusten na de palinka van de buren, misschien heeft het daar mee te maken!![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: