abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215763632
quote:
NEW: Bluesky has seen massive growth in the weeks following the US election. There are 24 million users on the social media platform.

With great engagement comes great responsibility, which means Bluesky CEO @jay.bsky.team has a lot to do. She sat down with WIRED to talk about it.

https://bsky.app/profile/wired.com/post/3lcgvesajbs2v
Wired doet een interviewtje.
pi_215763682
Het enige wat bluesky imo goed doet in het onboardproces zijn de starter packs. Ik hoop dat X in de toekomst ook zoiets implementeert voor nieuwe users.

Kan je als user op bluesky ook starter packs volgen als je al een tijdje een user bent? Of is het echt enkel bij het onboarden?
De enige echte.
pi_215763696
Wanneer je wil
pi_215764033
Ik zie trouwens nogal wat berichten dat Bluesky sneller was met die toestand in Zuid-Korea dan X. Nou zag ik het gisteren ook Bsky voordat ik het ergens anders zag, maar ik zit natuurlijk niet op X. Hoe verliep het op het citizen-media platform?

quote:
https://bsky.app/profile/pkrugman.bsky.social/post/3lcg2sddlr22w
Having a modern morning — ie both on phones. Me: "Martial law in Korea!" Robin: "I don't see that anywhere" Me: "It's on Bluesky"

This site has arrived
Deze feed zag ik vrij snel verschijnen: https://bsky.app/profile/(...)feed/southkoreancoup
  woensdag 4 december 2024 @ 09:50:53 #205
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215764087
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2024 09:13 schreef Rnie het volgende:
Het enige wat bluesky imo goed doet in het onboardproces zijn de starter packs. Ik hoop dat X in de toekomst ook zoiets implementeert voor nieuwe users.

Kan je als user op bluesky ook starter packs volgen als je al een tijdje een user bent? Of is het echt enkel bij het onboarden?
Tuurlijk, wanneer je wilt, zoveel je wilt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215764266
quote:
5s.gif Op woensdag 4 december 2024 07:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Welke politieke agenda hebben ze binnen de Astrofysica tegenwoordig?
Neil deGrasse Tyson is an American astrophysicist, author, and science communicator.

Jokes on you xpompompomx. _O-

Bekijk deze YouTube-video

Zelfs "wetenschapper/scientist" Neil DeGrasse Tyson heeft een Elon Derangement Syndrome.

Politieke wetenschappers die boos zijn dat Elon wel goddelijke spacemissies heeft en NASA nog niet eens astronauten veilig terug naar de aarde kan brengen.

Allemaal viesmad op Elon omdat hij zich lieert met Trump.

Ze hebben liever geen innovatie dan Elon Musk bezig blijft met innoveren. Walgelijke lui!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215764306
Whatever.
pi_215764309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:11 schreef Ulx het volgende:
Whatever.
Ja dat zou ik ook zeggen als ik uitgeluld ben.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215764315
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Neil deGrasse Tyson is an American astrophysicist, author, and science communicator.

Jokes on you xpompompomx. _O-

Bekijk deze YouTube-video

Zelfs "wetenschapper/scientist" Neil DeGrasse Tyson heeft een Elon Derangement Syndrome.

Politieke wetenschappers die boos zijn dat Elon wel goddelijke spacemissies heeft en NASA nog niet eens astronauten veilig terug naar de aarde kan brengen.

Allemaal viesmad op Elon omdat hij zich lieert met Trump.

Ze hebben liever geen innovatie dan Elon Musk bezig blijft met innoveren. Walgelijke lui!
Ik zie hier alleen, zoals verwacht, vrij sneu gescheld en geen antwoord. Probeer het nog eens. Dus, wat is de politieke agenda van astrofysica
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215764320
quote:
6s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja dat zou ik ook zeggen als ik uitgeluld ben.
Je praat veel maar zegt niks.
pi_215764344
En is Neil deGrasse Tyson vleesgeworden astrofysica?
  woensdag 4 december 2024 @ 10:17:47 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215764378
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:31 schreef epicbeardman het volgende:
Wetenschap is sinds corona een politieke agenda, dat heeft ElonGod mooi aangetoond de laatste tijd en zal in de aankomende 4 jaar alleen maar meer bekend worden. Daarom zijn de "wetenschappers" in paniek.

Mijn huisarts zou maar zeggen, buhuu, ben het niet eens met Elon Musk dus ik ga van Twitter af. Dan ben je gewoon emotioneel kinderachtig en politiek gemotiveerd.
Waar heb je het over?

Ben vandaag op kantoor maar ik heb hier nog geen wetenschappers in paniek gezien. Misschien zitten ze thuis? Morgen in het lab, misschien is het daar anders? Ik zal verslag uitbrengen. Mocht ik ze niet tegenkomen, heb je tips waar ik die wetenschappers in paniek kan vinden?
Huilen dan.
  woensdag 4 december 2024 @ 10:18:37 #213
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215764391
Inb4 "op bluesky"
Huilen dan.
pi_215764401
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar heb je het over?

Ben vandaag op kantoor maar ik heb hier nog geen wetenschappers in paniek gezien. Misschien zitten ze thuis? Morgen in het lab, misschien is het daar anders? Ik zal verslag uitbrengen. Mocht ik ze niet tegenkomen, heb je misschien tips waar ik die wetenschappers in paniek kan vinden?
Wat is de politieke agenda van jullie lab?
pi_215764437
Wokisme waarschijnlijk. En promotie van cisgenderschap.
pi_215764469
Het haten op Elon Musk is gewoon succesvolle afrikanen het licht niet in de ogen gunnen, het is racistisch en alleen bigots doen dat. Had meer verwacht van Neil Degrasse Tyson.

Haten op succes en innovatie omdat hij geen democraat/liberaal is, en dat allemaal door de extremisme die hier ook naar boven komt.

Leesvoer voor jullie onwetende op bv wokipedia:

Politicization of science
Studie > Science Is Political, and We Must Deal with It
‘Stick to the science’: when science gets political

Enzovoorts enzovoorts.
pi_215764525
Maar wat is de politieke agenda van astrofysica?
  woensdag 4 december 2024 @ 10:29:28 #218
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215764549
quote:
6s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:24 schreef epicbeardman het volgende:
Het haten op Elon Musk is gewoon succesvolle afrikanen het licht niet in de ogen gunnen, het is racistisch en alleen bigots doen dat. Had meer verwacht van Neil Degrasse Tyson.

Haten op succes en innovatie omdat hij geen democraat/liberaal is, en dat allemaal door de extremisme die hier ook naar boven komt.

Leesvoer voor jullie onwetende op bv wokipedia:

Politicization of science
Studie > Science Is Political, and We Must Deal with It
‘Stick to the science’: when science gets political

Enzovoorts enzovoorts.
Zuid Afrikanen of hun trustfund baby's die rijk geworden onder de apartheid zou ik altijd wantrouwen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 4 december 2024 @ 10:33:33 #219
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215764595
quote:
9s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat is de politieke agenda van jullie lab?
Het systematisch en objectief vergaren van kennis met het doel om aardse processen beter te begrijpen de linkse kar te duwen natuurlijk.
Huilen dan.
  woensdag 4 december 2024 @ 10:39:48 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215764657
quote:
16s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Zuid Afrikanen of hun trustfund baby's die rijk geworden onder de apartheid zou ik altijd wantrouwen.
Doet 'ie ook want epicboosman is ANTI-ESTABLISHMENT!!!!
Huilen dan.
pi_215764717
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Doet 'ie ook want epicboosman is ANTI-ESTABLISHMENT!!!!
en ANTI-MSM, behalve als je goedgekeurde MSM wil verlaten, dan baggert 'ie het topic vol met boze onzin.
pi_215764850
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar heb je het over?

Ben vandaag op kantoor maar ik heb hier nog geen wetenschappers in paniek gezien. Misschien zitten ze thuis? Morgen in het lab, misschien is het daar anders? Ik zal verslag uitbrengen. Mocht ik ze niet tegenkomen, heb je tips waar ik die wetenschappers in paniek kan vinden?
Ach, de user epicbeardman generaliseert hier natuurlijk iets te veel, maar het is overduidelijk dat verscheidene takken van de wetenschap zijn gepolitiseerd en ideologisch vooringenomen. Of dit ook voor jouw tak van wetenschap geldt zou ik niet weten, al zou het mij ook niet verbazen als je dit misschien zelf niet eens door zou hebben.

Ik vind het bijvoorbeeld toch wel opvallend dat iemand zoals jij, die afgaande op je bijdrages hier op FOK! toch uitgesproken progressief en links is, in de wetenschap belandt. Daar wordt een stereotype toch wel mee bevestigd zullen we maar zeggen.

Misschien moet je een aantal collega's eens vragen wat men van Trump, Wilders, migratie en "gender" vindt. Ik durf te wedden dat er dan uitgesproken uniforme antwoorden zullen komen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 4 december 2024 @ 11:19:05 #223
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215764992
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2024 11:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ach, de user epicbeardman generaliseert hier natuurlijk iets te veel, maar het is overduidelijk dat verscheidene takken van de wetenschap zijn gepolitiseerd en ideologisch vooringenomen. Of dit ook voor jouw tak van wetenschap geldt zou ik niet weten, al zou het mij ook niet verbazen als je dit misschien zelf niet eens door zou hebben.

Ik vind het bijvoorbeeld toch wel opvallend dat iemand zoals jij, die afgaande op je bijdrages hier op FOK! toch uitgesproken progressief en links is, in de wetenschap belandt. Daar wordt een stereotype toch wel mee bevestigd zullen we maar zeggen.

Misschien moet je een aantal collega's eens vragen wat men van Trump, Wilders, migratie en "gender" vindt. Ik durf te wedden dat er dan uitgesproken uniforme antwoorden zullen komen.
En dat is een probleem omdat ...?
Huilen dan.
  woensdag 4 december 2024 @ 11:19:26 #224
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215764996
Politiek is weleens een gespreksonderwerp, migratie niet zo vaak, en ik kan het me niet heugen dat we het hier ooit over gender gehad hebben.
Huilen dan.
pi_215765019
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2024 11:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En dat is een probleem omdat ...?
Het creëert een echokamer die wetenschappelijk onderzoek op den duur gaat beïnvloeden. De wetenschap zou een diversiteit aan gedachtegoed moeten hebben, niet alleen academici met progressief linkse tot extreemlinkse standpunten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')