Als dit het nieuwste installatiebedrijf van Harrie de Vries in Oldenzaal was geweest, had ik je ook geloofd.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:29 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
X HeadQuarters - Austin TX in the makingZal er zometeen een saladebar en "me-time sleeping capsules" beschikbaar zijn?
Zal dat nog steeds zo zijn denk je? Hoor er eigenlijk niks meer over.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Eerder een sm meester die wanneer mensen geen 16 urige werkdagen draaien zoals God Elon ook doet, deze de klappen van de zweep laat voelen..
quote:John Collins @logicallyjc.bsky.social
·
2h
Bluesky: “Hey John! Great to see you! Have a wonderful day!”
Twitter: “Burn in Hell, soyboy.”
Choices, choices.
Over die woke dingen die jij benoemde horen we ook niets meer over.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:36 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zal dat nog steeds zo zijn denk je? Hoor er eigenlijk niks meer over.
Dus je vind een saladebar en een "me-time sleeping capsules" woke?quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Over die woke dingen die jij benoemde horen we ook niets meer over.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:29 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
X HeadQuarters - Austin TX in the makingZal er zometeen een saladebar en "me-time sleeping capsules" beschikbaar zijn?
Ik waai soms met alle winden mee en benoem het hier in dit topic zoals de conservatieven dat hier ook constant doen. Als ik dat niet doe zou jij of een andere conservatieve anders reageren dat ik een linkse progressieve utopist zou zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dus je vind een saladebar en een "me-time sleeping capsules" woke?
Ik heb zo veel secundaire arbeidsvoorwaarden en mijn bedrijf is heel actief in wokeness/diversity months/roetpieten/reintegratietrajecten/volledige pensioen uitbetaling/fulltime thuiswerken (lees fokken).quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik waai soms met alle winden mee en benoem het hier in dit topic zoals de conservatieven dat hier ook constant doen. Als ik dat niet doe zou jij of een andere conservatieve anders reageren dat ik een linkse progressieve utopist zou zijn.
Waarom ga jij eigenlijk niet in op de serieuze kant van secundaire arbeidsvoorwaarden en productievere werknemers?
En SpaceX wil ook iedereen werken met goed salaris of extreem goed.quote:Tesla's average salary varies depending on the location, department, and specific role. However, based on various sources like Glassdoor, Payscale, and Comparably, here's a general overview:
* United States:
* The average annual total compensation, including base salary, bonuses, and stock options, is around $194,000.
* Salaries can range from $144,000 to $545,000, depending on the position and experience level.
* Netherlands:
* The average annual salary for Tesla employees in the Netherlands is approximately ¤50,097.
Foxconn fabrieken in Californië?quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik heb zo veel secundaire arbeidsvoorwaarden en mijn bedrijf is heel actief in wokeness/diversity months/roetpieten/reintegratietrajecten/volledige pensioen uitbetaling/fulltime thuiswerken (lees fokken).
En ik wordt er echt niet productiever van hoor, die 6500 bruto per maand wel ja, of kans op hogere schaling of bonusverhogingen. En laat Elon's bedrijven nu eens allemaal top verdienen om daar te werken.
[..]
En SpaceX wil ook iedereen werken met goed salaris of extreem goed.
Maarja je kan ook fanboy zijn van Apple waar ze slavenhandelaren zijn en rondom Foxconn netten plaatsen zodat slaven geen zelfmoord kunnen plegen indien ze dat willen.
Maarja dat is geen ElonManBad bedrijf, dus boeie of nie?
Nee in China. Outsourced slavendrijvenij van Apple.quote:
Dat is minder dan minimum loon, dat kan niet eens. Hoe verzin je dit soort drek. De haat jegens ElonGod zit blijkbaar diep.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:25 schreef Basp1 het volgende:
En Tesla en goed betalen volgens sommige sites valt dat toch erg tegen.
Als we kijken naar de Tesla salarisstatistieken in Nederland op 27 november 2024, dan maakt de vertegenwoordigde werknemer ¤ 30.024; om preciezer te zijn is het salaris ¤ 2.502 per maand,
Dat is toch stukken minder als de eerdere cijfers die hier gepresenteerd werden..
Van CoPilotquote:Het gemiddelde salaris bij Tesla in Nederland varieert afhankelijk van de functie. Hier zijn enkele voorbeelden:
Verkoper Binnendienst: ongeveer ¤ 45.012 per jaar.
Operations Manager: ongeveer ¤ 77.871 per jaar.
Projectmanager: ongeveer ¤ 52.252 tot ¤ 52.776 per jaar.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:35 schreef Basp1 het volgende:
Het minimumloon in Nederland zit op 2371 per maand. Als erg boze baardmans kun je beter eerst de traantjes uit je ogen vegen voordat je nog meer verfierbare leugens neer plempt.
Ja?quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee in China. Outsourced slavendrijvenij van Apple.
Elon houdt alles in eigen hand.
Elon houdt alles in eigen handquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je echt denkt dat dit realz is. Dat je dit gelooft maakt het gewoon nog grappiger. Die hele site is zo onmogelijk slecht waar je mee komt.
Minimum loon is schoonmaak werk of iets, is gewoon incorrect. Ik klikte op die site van je en zag "schoonmaker bij Tesla 14e per uur" terwijl er helemaal geen functies zijn voor schoonmaker bij Tesla. En dit een extern bedrijf is die wellicht net doet alsof ze bij Tesla schoonmaken, maar dat is dan niet de schuld van Tesla. Dan moet je bij het schoonmaak bedrijf gaan aankloppen. Kijk anders eens naar de "X" salarys zonder AI.
[ afbeelding ]
Zal eens zo'n sitetje voor "X" gebruiken dan.
Is de median salaris voor "X" werknemers;
https://www.teamblind.com/company/x/salaries/united-states
254,000$ per jaar median.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Elon houdt alles in eigen hand
Maar toch ook weer niet.
Ik heb nooit geweten dat werknemers bij Musk 24/7 aan het werk zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, schoonmaak is niet iets wat je 24/7 nodig hebt in de clean rooms van Elon. Dat kan je beter uitbesteden dan schoonmakers 24/7 hebben stilzitten.
Maar zelfs in Nederland zorgt Elon er voor dat schoonmakers werk hebben en zo meedragen aan iedereens bijstand/wa-jong hier.
You've got me Wantie! Bijna alles in eigen hand dan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb nooit geweten dat werknemers bij Musk 24/7 aan het werk zijn.
.
Lijkt me niet gezond.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Als je voor een god werkt ben je gewoon eenmaal gemotiveerd.
Vanaf de zijlijn is het makkelijk pratenquote:Althans zou ik wel zijn.
Shifts van 8 uur...quote:Maar zijn robots bouwen 24/7 auto's ja, dus ook operationeel managers in shifts van 8uur,
Je doet wel heel laagdunkend over schoonmaakwerk.quote:die in de fabrieken zorgen dat alle pronkwagens van de band aflopen zodat de enorme vraag kan worden behaald.
Je denkt toch niet dat die robots het opgeven na 8uur? Af en toe een bezempje er door heen en klaar is de schoonmaak.
Ja, en het blijkt dat Musk toch niet zo goed betaalt.quote:Maar we hadden over de goedbetaalde loon, je begint aardig offtopic te geraken nu. Dit mooie bedrijf kunnen we in het Tesla topic bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |