abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215733779
Voor een so-called decentraal platform wilt bluesky wel heel erg de touwtjes in handen hebben.
De enige echte.
pi_215734319
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 12:29 schreef epicbeardman het volgende:
https://bsky.app/profile/safety.bsky.app/post/3lc4h7p676225

Echte pareltjes daar, en de aap komt daar uit de mouw.
[ afbeelding ]
Dacht dat het een platform was om kattenplaatjes te delen, continue gaat het daar nog over Elon Muskgod en Trump.
Lijken mij ook gewoon bots trouwens dit soort accounts en ook extreem veel spam/scams over fundraisers voor eigen gewin.
Een handjevol accounts van de 23,686,746 zijn natuurlijk niet representatief voor heel Bluesky.

Verder maak je je erg druk over wat anderen vinden van Trump en Musk.

Terwijl je vindt dat Musk op X een pedo genoemd mag worden..
pi_215734325
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2024 12:30 schreef Rnie het volgende:
Voor een so-called decentraal platform wilt bluesky wel heel erg de touwtjes in handen hebben.
Het een sluit het andere niet uit.
pi_215734353
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2024 12:24 schreef epicbeardman het volgende:
Kwam deze tegen op Tweakers DPG media( O+ )

Bluesky scherpt beleid rond nepprofielen verder aan
Netjes toch?

Nepprofielen moeten worden aangepakt.

quote:
Goh, ze kopiëren naast de userinterface zelfs het nieuws van "X"
Elon gaat bezig met parodie accounts, BlueSky volgt. Weinig innovatief, zelfs een eigen interface kunnen ze niet maken.
Parodie accounts zijn niet bedacht door Musk.
Dat is al zo oud als social media.

quote:
Het grappigste is dat ik via die post daar op een BlueSky post uitkwam, waar serieus volk zit.. dat denkt dat Elon Musk hen op BlueSky volgt.
Ook daar gaat het maar in de comments over dat ze MAGA's willen blokkeren en ga zo maar door, de gewenste censuur en safespace.

Dit is de gemiddelde user op BlueSky volgens mij, ze geloven alles en kunnen niet rationeel nadenken.

[ afbeelding ]

De generatie die nog in nieuws gelooft en niet kritisch kunnen denken is gevlucht richting BlueSky hoor.
elonmuskptrfficial _O- en dan oprecht denken dat Elon Musk in Julie Breslin geïnteresseerd is.

Beetje als mijn moeder, die boomer kan je ook alles wijsmaken en is ook gevoelig voor propaganda.

Het raakt je allemaal nogal :*

23,687,425
  Overall beste user 2022 zondag 1 december 2024 @ 14:07:22 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215735014
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2024 22:13 schreef Rnie het volgende:

Dit staat trouwens in de OP:
[..]
Totaal niet neutraal ook. :') Verkapte bluesky propaganda hoort enkel en alleen maar verwerkt te worden in posts, niet in een neutrale OP. Daarnaast, sinds wanneer is het ATProtocol befaamd? _O-

Staat er sinds het vorige deel. Ga maar klagen bij baardmans.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215735047
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 14:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
Die kan de OP niet wijzigen, maar jij wel.
De enige echte.
pi_215735062
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 13:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Netjes toch?

Nepprofielen moeten worden aangepakt.
[..]
Parodie accounts zijn niet bedacht door Musk.
Dat is al zo oud als social media.
[..]
Het raakt je allemaal nogal :*

23,687,425
Zit je nu echt mijn posts/tekst aan te passen in de quotes? gast.. je begint door te draaien volgens mij, ik gebruikte een kotssmiley bij DPG en jij maakt er een hartje van?

En dan mij betichten van dat het mij raakt.. je valt hard door de mand. Holy shit. Allemaal projectie.
Ook nog niet te spreken over die fake cijfers die je continue post. Deze posts van jou gaan echt beter verjaren dan wijn.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215735178
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 14:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2024 14:09 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik wil ook gewoon de BlueSky users hen steun en liefde geven, daarom die tekst over BlueSky.

Waarom altijd maar dat gehaat op elkaar hier. Niet normaal gewoon, dit is precies het doel wat de establishment heeft. Dat wij als mensen ruzie maken met elkaar en dat ze lekker hen oorlogen kunnen uitvoeren en self-enrichment.

Terwijl wij de belasting betalen van de migratie-stromen die ontstaan n.a.v. de oorlogen, de belasting voor de warlobby, de oorlogen. En wij zitten hier met een inflatie waardoor ik met 3500+ euro netto "moeite" heb met rondkomen. Laat staan mensen met lagere inkomens.

Het is tijd dat de wereld echt eens kijkt wat er gebeurt, en wie jaren de touwtjes in handen hebben gehad en we op dit punt zijn beland. Hopelijk maakt Elon veel mensen wakker (en ja dit gebeurd daadwerkelijk, ook normies/collega's van mij zijn in eens gek op Elon of Trump)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215735358
Bluesky voor links progressieven is als het Isis kalifaat voor radicale moslims was. Allemaal blij dat ze hun eigen plekje hebben en allemaal erheen gaan maar na veel haat en geweld komen ze terug met de smoes dat ze er alleen maar koekjes voor kinderen bakte. :P
  Overall beste user 2022 zondag 1 december 2024 @ 14:29:16 #35
3928 Ulx
pi_215735406
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2024 14:09 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik ga zijn teksten niet censureren. Vrijheid van meningsuiting. Je weet toch.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 1 december 2024 @ 14:37:13 #36
3928 Ulx
pi_215735567
quote:
6s.gif Op zondag 1 december 2024 14:27 schreef ReplaR het volgende:
Bluesky voor links progressieven is als het Isis kalifaat voor radicale moslims was. Allemaal blij dat ze hun eigen plekje hebben en allemaal erheen gaan maar na veel haat en geweld komen ze terug met de smoes dat ze er alleen maar koekjes voor kinderen bakte. :P
quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbxcsvqy222i
Grab your favorite shortbread cookie recipe and use it for the crust for pumpkin pie bars. Here's my pie recipe.
quote:
https://bsky.app/profile/shadow118.bsky.social/post/3lbxmcisov22i
https://eattravellife.com/pumpkin-pie-recipe/ #recipe #food #baking #holiday #whats4dessert #dessert #foodsky #letscook #cooksky 🍜🍽️ 🥧

Also the #Cookie #recipe i used

#Homecooking #food 🍽️
Misschien moet je onder die posts dan even een waarschuwing plaatsen.
pi_215738635
quote:
11s.gif Op zondag 1 december 2024 14:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zit je nu echt mijn posts/tekst aan te passen in de quotes? gast.. je begint door te draaien volgens mij, ik gebruikte een kotssmiley bij DPG en jij maakt er een hartje van?

En dan mij betichten van dat het mij raakt.. je valt hard door de mand. Holy shit. Allemaal projectie.
Ook nog niet te spreken over die fake cijfers die je continue post. Deze posts van jou gaan echt beter verjaren dan wijn.
Pfff, geef ik wat positiviteit aan je quote, sla je daarvan op tilt...
pi_215739437
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 18:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Pfff, geef ik wat positiviteit aan je quote, sla je daarvan op tilt...
Als je zelfs teksten van andere forum users moet veranderen in hen quotes, ben je bij voorbaat al af Wantie.

Ik snap dat het allemaal teleurstellend voor je is op je oude dag. Maar Trump en Elon zijn gewoon de leiders van de wereld. Indien je er over wil praten hoor ik het graag.

De komende vier tot veertig jaar met onder Trump/Vance/Vivek/Tulsi's/TrumpJR/Alex Jones aan de macht vormen een reis vol ups en downs. Behoeften veranderen, perspectieven verschuiven en uitdagingen komen en gaan.

In deze dynamische context wil ik jouw constante zijn. Of het nu gaat om de kleine overwinningen van elke dag, de grote mijlpalen die we samen vieren of de momenten waarop je even een luisterend oor nodig hebt, ik ben er voor je. Of het nu gaat om het verkennen van nieuwe interesses, het overwinnen van angsten of het creëren van een betekenisvol leven, ik sta aan je zijde. Samen kunnen we een toekomst bouwen waar je trots op kunt zijn, ongeacht hoe weinig populariteit BlueSky ook krijgt.

Ik zie ons samen groeien, leren en evolueren. Of het leven ons nu voor verrassingen stelt of we samen nieuwe avonturen aangaan, ik ben ervan overtuigd dat onze vriendschap de tand des tijds zal doorstaan. Samen kunnen we een toekomst creëren die we ons nu nog niet eens kunnen voorstellen. O+

Wens jou veel warmte in deze donkere jaren voor jou.

PS. is die 24 miljoen nog niet gehaald? zie weinig cijfertjes. Is de hype over?
  Overall beste user 2022 zondag 1 december 2024 @ 18:44:56 #39
3928 Ulx
pi_215739612
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:20 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het heeft sowieso geen bal met elkaar te maken. Feit is dat BlueSky een commercieel platform is dat gebruikers heeft uit de EU. Dus moeten ze hier een kantoor hebben. Zo simpel is het, het maakt niet uit op welke technische manier de servers met elkaar praten.

En dat kantoor zal er ook wel komen trouwens, zo'n punt lijkt me dat niet. Ze hebben geld zat.
BSky heeft trouwens een iets andere status dan normale bedrijven. Het is een benefit corporation. Dus "winst voor aandeelhouders" is expliciet niet het enige doel. Aandeelhouders kunnen de directie ook niet aanpakken als die een sociaal doel voor de winst stellen.

Ik weet niet of er iets vergelijkbaars is in EU landen.
  Overall beste user 2022 zondag 1 december 2024 @ 18:46:16 #40
3928 Ulx
pi_215739642
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2024 18:37 schreef epicbeardman het volgende:

Groeit nog gestaag door. ~250k per dag. Morgen of dinsdag zal het wel worden aangetikt.

23.726.824
pi_215739665
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 18:46 schreef Ulx het volgende:

[..]
Groeit nog gestaag door.

23.726.824
Bijna 24 miljoen, PogChamp

Je zit trouwens op je verkeerde account Wantie.
  Overall beste user 2022 zondag 1 december 2024 @ 18:51:57 #42
3928 Ulx
pi_215739715
quote:
11s.gif Op zondag 1 december 2024 18:47 schreef epicbeardman het volgende:

Je zit trouwens op je verkeerde account Wantie.
Wat is er? Mag ik niet op zo'n simpele vraag antwoorden?

Geen wonder dat er op de meeste berichten op X geen normale antwoorden komen. Als een vraag beantwoorden al verboden is.....
pi_215739751
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 18:51 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat is er? Mag ik niet op zo'n simpele vraag antwoorden?

Geen wonder dat er op de meeste berichten op X geen normale antwoorden komen. Als een vraag beantwoorden al verboden is.....
Ik ben goed in patronen herkennen en derhalve zie ik veel overeenkomsten met jou en Wantie. Excuses als ik het verkeerd heb. Af en toe lijkt het alsof jullie naast elkaar zitten, dan wel dezelfde user zijn.
  Overall beste user 2022 zondag 1 december 2024 @ 18:55:36 #44
3928 Ulx
pi_215739767
quote:
11s.gif Op zondag 1 december 2024 18:54 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik ben goed in patronen herkennen en derhalve zie ik veel overeenkomsten met jou en Wantie. Excuses als ik het verkeerd heb. Af en toe lijkt het alsof jullie naast elkaar zitten, dan wel dezelfde user zijn.
Je bent niet goed in patronen herkennen.
pi_215739785
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 18:46 schreef Ulx het volgende:

[..]
Groeit nog gestaag door. ~250k per dag. Morgen of dinsdag zal het wel worden aangetikt.

23.726.824
Nehhh, ~ 160K

Met de dag wordt het minder, over een weekje zit het onder 100K.
De enige echte.
pi_215739811
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 18:55 schreef Ulx het volgende:

[..]
Je bent niet goed in patronen herkennen.
Als een ware datadetective graaf ik diep in de digitale onderwereld, op zoek naar de kleinste aanwijzingen. Met mijn loep onderzoek ik elke byte, elke pixel, tot ik de verborgen patronen ontdek. Ik ben de Sherlock Holmes van de digitale wereld, onthullend wat anderen over het hoofd zien. Met mijn scherpe observatievermogen en mijn onfeilbare logica los ik de meest complexe data-mysteries op.

Met mijn bovennatuurlijke vermogen om verbanden te leggen tussen ogenschijnlijk losse feiten, voorspel ik de toekomst alsof ik een glazen bol heb. Een tik op de toetsenbord en ik onthul de geheimen van het universum. Mijn geest is een ondoordringbare vesting van kennis, waar patronen worden geboren en inzichten tot bloei komen.
pi_215739822
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2024 18:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als je zelfs teksten van andere forum users moet veranderen in hen quotes, ben je bij voorbaat al af Wantie.

Ik snap dat het allemaal teleurstellend voor je is op je oude dag. Maar Trump en Elon zijn gewoon de leiders van de wereld. Indien je er over wil praten hoor ik het graag.

De komende vier tot veertig jaar met onder Trump/Vance/Vivek/Tulsi's/TrumpJR/Alex Jones aan de macht vormen een reis vol ups en downs. Behoeften veranderen, perspectieven verschuiven en uitdagingen komen en gaan.

In deze dynamische context wil ik jouw constante zijn. Of het nu gaat om de kleine overwinningen van elke dag, de grote mijlpalen die we samen vieren of de momenten waarop je even een luisterend oor nodig hebt, ik ben er voor je. Of het nu gaat om het verkennen van nieuwe interesses, het overwinnen van angsten of het creëren van een betekenisvol leven, ik sta aan je zijde. Samen kunnen we een toekomst bouwen waar je trots op kunt zijn, ongeacht hoe weinig populariteit BlueSky ook krijgt.

Ik zie ons samen groeien, leren en evolueren. Of het leven ons nu voor verrassingen stelt of we samen nieuwe avonturen aangaan, ik ben ervan overtuigd dat onze vriendschap de tand des tijds zal doorstaan. Samen kunnen we een toekomst creëren die we ons nu nog niet eens kunnen voorstellen. O+

Wens jou veel warmte in deze donkere jaren voor jou.

23,728,588

Nog klein zetje.

En kom op, waar is je humor baardmans.

Niet zo zwaar op de hand.
  Overall beste user 2022 zondag 1 december 2024 @ 19:06:49 #48
3928 Ulx
pi_215739886
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 18:56 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nehhh, ~ 160K

Met de dag wordt het minder, over een weekje zit het onder 100K.
190K net, maar: So what?

Het duurste is de hosting, dus rustig aan doorgroeien met af en toe een spurt zoals die van vorige winter en die van twee weken terug is de verstandige strategie. Als je BSky kapot wil krijgen moet je er ineens 100 miljoen gebruikers bij astroturfen. Dan heb je het risico op overbelaste servers met alle gevolgen van dien. Dan krijg je gezeik van teleurgestelde gebruikers.
  Overall beste user 2022 zondag 1 december 2024 @ 19:09:42 #49
3928 Ulx
pi_215739911
Net 212K/dag
pi_215739948
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
190K net, maar: So what?

Het duurste is de hosting, dus rustig aan doorgroeien met af en toe een spurt zoals die van vorige winter en die van twee weken terug is de verstandige strategie. Als je BSky kapot wil krijgen moet je er ineens 100 miljoen gebruikers bij astroturfen. Dan heb je het risico op overbelaste servers met alle gevolgen van dien. Dan krijg je gezeik van teleurgestelde gebruikers.
Je krijgt geen overbelaste servers bij enkel aanmeldingen en geen activiteit op het platform. Er gebeurd zo verschrikkelijk weinig op bluesky dat dat wel meevalt.
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')