Is dit niet een vereiste om de basisschool af te ronden?quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan zonder problemen alle landen in Europa en Zuid Amerika aanduiden![]()
Dat is mijn sterke punt (waar ik niets mee ben)
Ik ben er redelijk zeker van (ook hoogopgeleiden) als je volwassen mensen vraagt Waar Montenegro, Litouwen en Moldavië ligt dat 95% hierin faalt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:38 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Is dit niet een vereiste om de basisschool af te ronden?
Toen de oorlog in Oekraīne begon, wist 99% van de Nederlanders niet waar dat lag maar een week later waren de Oekraīners volgens de NOS onze Europese bloedbroeders.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk zeker van (ook hoogopgeleiden) als je volwassen mensen vraagt Waar Montenegro, Litouwen en Moldavië ligt dat 95% hierin faalt.
Ja, maar Zuid-Amerika is ook het makkelijkste continentquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan zonder problemen alle landen in Europa en Zuid Amerika aanduiden![]()
Dat is mijn sterke punt (waar ik niets mee ben)
estland/letland/litouwen kent iedereen wel omdat ze alfabetisch staanquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk zeker van (ook hoogopgeleiden) als je volwassen mensen vraagt Waar Montenegro, Litouwen en Moldavië ligt dat 95% hierin faalt.
Wel straf moet ik toegeven. ik kon dit in een kleine 2 minuten.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
de landen van europa in 1 minuut 3 seconden aanwijzen![]()
[ afbeelding ]
1:33 is momenteel mijn record:quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
de landen van europa in 1 minuut 3 seconden aanwijzen![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |