SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zou wel een slim idee zijn iddquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik iets bijzonders wil dan koop ik dat in gedeeltes verspreid in de week ervoor.Maar dingen voor in de diepvries kan je al eerder kopen..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En eentje die graag op je schoot komt zitten...quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nou ja, een zwart/witte kat
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En eentje die graag op je schoot komt zitten...
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat is heus niet raar hoorquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de AH of Jumbo een keer hun spullen zien bezorgen naast hun eigen super![]()
![]()
Nu al een tijd niet meer gedaan omdat ik vaker in Duitsland de boodschappen haal maar jup..laten bezorgen van de Jumbo die hier 2 / 3 min vandaan ligt(geen zin in flessen gesleep)
Smile, it's free therapy.![]()
eensquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is heus niet raar hoor![]()
![]()
Nu al een tijd niet meer gedaan omdat ik vaker in Duitsland de boodschappen haal maar jup..laten bezorgen van de Jumbo die hier 2 / 3 min vandaan ligt(geen zin in flessen gesleep)
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
tis dat ik je langer ken als vandaag anders hadden we nu ruziequote:Op zaterdag 30 november 2024 15:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ach, liever dat jij dat zegt dan een ander
Ruzie maken is zonde van je tijd, want tijd is kostbaar
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:57 schreef Lovely het volgende:
Ruzie maken is zonde van je tijd, want tijd is kotsbaar
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:57 schreef Lovely het volgende:
Ruzie maken is zonde van je tijd, want tijd is kotsbaar
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ja iddquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:57 schreef Lovely het volgende:
Ruzie maken is zonde van je tijd, want tijd is kotsbaarDo what you love, love what you do!![]()
Oh ik begreep m al niet.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter dan Blokker iigquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht jij maar tot de Hema failliet gaat
Geen idee eigenlijk hoe de Hema draait, heb altijd het idee dat ze het best goed doen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zag een tijdje geleden een aanplakbiljet van een kerkdienst. Daarop stond een thema, met daaronder: dominee De Vries zal hier uitleg overgeven
Ik ben niet gegaan
hahaha ja dat heeft nu geen zin meerquote:. maar ik snapte je hoor lovely
Stel dat de HEMA faillliet gaat - waar ga jij voortaan je rookworsten halen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
haha miste spatie, tja.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:59 schreef Homijn het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een aanplakbiljet van een kerkdienst. Daarop stond een thema, met daaronder: dominee De Vries zal hier uitleg overgeven
Ik ben niet gegaan
Ik ken het probleemquote:
Maar sommige typfouten zijn te mooi om te negeren
ja das wel waarquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ken het probleem
Maar sommige typfouten zijn te mooi om te negerenDo what you love, love what you do!![]()
Deze vrouw hequote:Op zaterdag 30 november 2024 15:57 schreef Lovely het volgende:
Ruzie maken is zonde van je tijd, want tijd is kostbaar![]()
Maar ik mag wel reageren op zulke sneren![]()
![]()
Ik kreeg een keer een foldertje: Hebt u al iets geregeld voor uw penisoen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ken het probleem
Misschien waren ze een spatie vergeten?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een foldertje: Hebt u al iets geregeld voor uw penisoen?
Al zou dat wel erg onbeleefd zijn, zo maar iemand aanspreken met oen
Da's een lullige fout.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een foldertje: Hebt u al iets geregeld voor uw penisoen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je trakteert jezelf eens?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo'n eentje heb ik ook ooit gemaaktquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:05 schreef ToT het volgende:
....dus je bestaat?
[ afbeelding ]@ plaatje in de OP!
![]()
Hou jij niet van alle poezen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hou van zulke poezen
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zo'n eentje heb ik ook ooit gemaakt![]()
[ afbeelding ]![]()
Zal me niets verbazen dat jij eerder was hoor, ik hobbel vaak achter de trend aan.![]()
![]()
Zonde van je energie, moet je zuinig op zijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:57 schreef Lovely het volgende:
Ruzie maken is zonde van je tijd, want tijd is kostbaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik hou van alle poezen,quote:
mijn lul is veel te groot,
mijn lul is veel te groot.
Dar ben ik mee geboren
en daar ga ik ook mee dood.
Daar ga ik ook mee dood.![]()
![]()
Is ook zo..quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ken het probleem
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:59 schreef Homijn het volgende:
Ik ben niet gegaan
Wil je mij niet confronteren met deze nachtmerries?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stel dat de HEMA faillliet gaat - waar ga jij voortaan je rookworsten halen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, ben jij zo groot geschapenquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou van alle poezen,
Dar ben ik mee geboren
Daar ga ik ook mee dood.
Mag je ook hoor..quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze vrouw he![]()
Maar ik mag wel reageren op zulke sneren
Klassieker welquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou van alle poezen,
Dar ben ik mee geboren
Daar ga ik ook mee dood.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonde van je energie, moet je zuinig op zijn![]()
Ik heb zo'n heel mapje op de computer. Ik volg de trends en het nieuws altijd nauwgezet. Ik weet het nog wel, toen we zelf ineens nieuws waren:quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Zal me niets verbazen dat jij eerder was hoor, ik hobbel vaak achter de trend aan.
Ik dacht verwissel mijn spijkerbroek niet voor een joggingbroek want dan ga ik vast iets doen.
Nu zit ik oncomfortabel op de bankTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb zo'n heel mapje op de computer. Ik volg de trends en het nieuws altijd nauwgezet. Ik weet het nog wel, toen we zelf ineens nieuws waren:
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alleen puntje er in puntje er uit dan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik wil de dames niet graag laten stikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. effin laat maar
Mijn slagzwaard is heul nie 900 jaar oud!quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb zo'n heel mapje op de computer. Ik volg de trends en het nieuws altijd nauwgezet. Ik weet het nog wel, toen we zelf ineens nieuws waren:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik wil Bolketje !!quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Hey Moon![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen puntje er in puntje er uit dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. effin laat maar![]()
![]()
![]()
Die phishing bij de viscus is ook wel mooiquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hou er wel vanquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag "Nederpop 1980's" ingeklopt op Youtube.
De Dijk
Zat @Maanvis weer eens te zoenen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die phishing bij de viscus is ook wel mooi![]()
![]()
Omg dat ik dat mistequote:Op zaterdag 30 november 2024 16:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Hee Amy, wil je mijn fluit zien?"![]()
Ik bedoelde de muziek ToT, de muziek...quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij wilde vast wel met je bloedend hart op zijn fluit spelen!
Owwwwwww, my bad!quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik bedoelde de muziek ToT, de muziek...![]()
![]()
Huuu engquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Men age like fine wine...Werewolf
haha no shit?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Wil zo nog een appeltaart gaan bakkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Succes.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil zo nog een appeltaart gaan bakken![]()
Dank uquote:
Ah okquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat ook zien waarom je nooit portretfotografie met een wide angle lens moet doen.Werewolf
Heerlijk wanneer kan ik komen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil zo nog een appeltaart gaan bakken![]()
![]()
lijkt me ook toch?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugde?Do what you love, love what you do!![]()
Te wachten tot Monitorquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht verwissel mijn spijkerbroek niet voor een joggingbroek want dan ga ik vast iets doen.
Nu zit ik oncomfortabel op de bankbij je op de bank komt zitten
Schijnt dat die binnenkort tijd genoeg heeft
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugde?![]()
![]()
Rond de klok van 19.30 uurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
UI-politie™ interventie. [ afbeelding ] Facelift voorgesteld:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
zo jammer dat je zo ver weg woont, maar thanks voor t aanbodquote:
wss sowieso wel, maargoed neem aan dat zeg maar de goeie dingen tegenover negatieve weggestreept zullen worden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Waarschijnlijk sowieso wel, maar je neemt aan van niet?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
wss sowieso wel, maargoed neem aan dat zeg maar de goeie dingen tegenover negatieve weggestreept zullen worden.![]()
![]()
kweet niet eigenlijk. ? hmm ik kan hier een grappig antwoord opgeven of een eerlijke wat ik denk en hoe? zeg maar wat je wilquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sowieso wel, maar je neemt aan van niet?
Gewoon een antwoord waarmee je bolkt!quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:35 schreef kree het volgende:
[..]
kweet niet eigenlijk. ? hmm ik kan hier een grappig antwoord opgeven of een eerlijke wat ik denk en hoe? zeg maar wat je wil![]()
![]()
tjaquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een antwoord waarmee je bolkt!Do what you love, love what you do!![]()
Oh, bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
la la la, la la, la la.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Fogel
De dood van monitor wordt uitgesteldquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Te wachten tot Monitorbij je op de bank komt zitten
Schijnt dat die binnenkort tijd genoeg heeft
Trotste mama van Ambar
dood klinkt wel heftigquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De dood van monitor wordt uitgesteldDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
De dokter houdt de spuit in de aanslag tot de patiënt zijn taken heeft overgedragen!
Klinkt Heftig en sadistisch?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De dood van monitor wordt uitgesteld![]()
Dat wordt een vroegertje vandaagquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
I kheb al een sloot huisgemaakte palinka in m'n mik!![]()
![]()
![]()
Zo fietsenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zag laatst Nonkel Pater-bierquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Maar is morgen dus weer licht aan het einde van de tunnel?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Maar is morgen dus weer licht aan het einde van de tunnel?![]()
![]()
Ook geen koffiequote:Op zaterdag 30 november 2024 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, was bij de buren. Hier vanavond ff echt niks mee!![]()
![]()
Beterquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Proost, Hier is trouwens altijd gewoon licht aan in de tunnel![]()
![]()
In het donker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hema de komende nacht een enorme onrustige nacht gegeven....quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je mij niet confronteren met deze nachtmerries?
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 30-11-2024 17:09:42 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben trouwens nog met een stukje traumaverwerking bezig. Ik zag gisteren op tv een dansende, levende wortel waaruit uiteindelijk een volwassen man tevoorschijn kwam.
Ik heb straks worteltjestaart op het menu staan, maar ik ben bang dat ik geen hap door m'n keel krijg.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef Homijn het volgende:
Ik ben trouwens nog met een stukje traumaverwerking bezig. Ik zag gisteren op tv een dansende, levende wortel waaruit uiteindelijk een volwassen man tevoorschijn kwam.
Ik heb straks worteltjestaart op het menu staan, maar ik ben bang dat ik geen hap door m'n keel krijg.![]()
![]()
![]()
Zo leuk was dit helemaal niet.quote:
Wat een baas is dezequote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef Homijn het volgende:
Ik heb straks worteltjestaart op het menu staan, maar ik ben bang dat ik geen hap door m'n keel krijg.![]()
![]()
Ik hoef vanaf morgen niet in de rouw en ook niet opzoek naar een ander.
Ik ben dolgelukkigTrotste mama van Ambar
Tommie wil gewoon weer afspreken?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben dolgelukkig
![]()
Ach mien lief konijntjequote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef Homijn het volgende:
Ik heb straks worteltjestaart op het menu staan, maar ik ben bang dat ik geen hap door m'n keel krijg.
zo echt het prikkelde gewoon in mijn neus, naja ventilatie dingen dicht gedaan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
nou mss en weet niet wat het Somalische gerecht is, maar het ruikt als 10.0000 pepers in hete olie.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Een witte sluier dan maar?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben dolgelukkig![]()
![]()
Ja was maar klein stukjequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
A dacht dat je een eindje ging fietsen voor de lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb het al weer op, witlof in het zoet./zuur, aardappelen en een stukkie vleesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen vleesje erbij?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb spekjes, aardappels, uien, wortel, paprika, champignons.
Moet op.
Alles in een pan.Do what you love, love what you do!![]()
jaja. maar ok ik snap dat allemaal ff bakken. maar verder niks dan?quote:
het klinkt opzich nog lekker moet ik zeggen. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Iedereen weet toch dat spekjes geen vlees isEn dat een maaltijd zonder vlees natuurlijk absoluut niet compleet kan zijn
Trotste mama van Ambar
hahahahaquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen weet toch dat spekjes geen vlees isEn dat een maaltijd zonder vlees natuurlijk absoluut niet compleet kan zijn
OMG. no shit ouwequote:Op zaterdag 30 november 2024 17:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb gister vegetarisch gegeten
Ik vind het wel genoeg eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:23 schreef kree het volgende:
[..]
jaja. maar ok ik snap dat allemaal ff bakken. maar verder niks dan?
het klinkt opzich nog lekker moet ik zeggen. hahaha![]()
hoe was de tofu, of hoe heet die meuk zeg maar wat smaakloos is?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb gister vegetarisch gegetenDo what you love, love what you do!![]()
Ja want dat is het enige vegetarische wat er isquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
hoe was de tofu, of hoe heet die meuk zeg maar wat smaakloos is?![]()
Vegetarisch kan ook zonder vega iets zijn hé, je laat dan het vlees achterwege
als vleesvervanger iets wel ja?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja want dat is het enige vegetarische wat er is
ga me neit vertellen dat het vegetarisch is met neovlees uit de supermarkt, ?????Do what you love, love what you do!![]()
Lievquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:31 schreef Lovely het volgende:
Vegetarisch kan ook zonder vega iets zijn hé, je laat dan het vlees achterwege![]()
![]()
ruk?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
Over smaakloos gesproken, hoe is het met je liefdesleven @:kree?Do what you love, love what you do!![]()
godver.. koffie schiet door m'n neusquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
Over smaakloos gesproken, hoe is het met je liefdesleven @:kree?![]()
En ga jij koken vanavond?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
hoe was de tofu, of hoe heet die meuk zeg maar wat smaakloos is?
Of bestellen.![]()
Zal wel bestellen wordenquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
En ga jij koken vanavond?
Of bestellen.
Bolluk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als je persé een vleesvervanger denkt te moeten eten als je vegetarisch eet, dan ben je wel een uberBoomer![]()
maakt niet uit hoor? hahaha ik wil er best over praten, maar ok echt spectaculair verhaal heb ik niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:32 schreef Rob het volgende:
[..]
godver.. koffie schiet door m'n neusDo what you love, love what you do!![]()
Zin om döner te bestellen nu.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
pizza denkquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
En ga jij koken vanavond?
Of bestellen.Do what you love, love what you do!![]()
geen behoefte aan. dank jequote:Op zaterdag 30 november 2024 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor? hahaha ik wil er best over praten, maar ok echt spectaculair verhaal heb ik niet.![]()
Bolkheld!quote:
Ik hoor dat de Bolkes naarstig aan het schrijven zijn aan een rijm.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
hmmmmmmmm ok mss moet ik ook wat bestellen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh lekker welMet extra knoflooksaus
Vegetarisch eten is dus alleen met tofu of een andere vleesvervanger?
Benieuwd wel waar mijn kaasfondue onder valt dan...Trotste mama van Ambar
Oeh! Ben benieuwd wat ze er deze keer van bakkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolkheld!
Ik hoor dat de Bolkes naarstig aan het schrijven zijn aan een rijm.![]()
![]()
Kaasfonduequote:Op zaterdag 30 november 2024 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Vegetarisch eten is dus alleen met tofu of een andere vleesvervanger?
Benieuwd wel waar mijn kaasfondue onder valt dan...![]()
![]()
![]()
Dat wel, maar ik had me eigenlijk voorgenomen om eens een weekend géén döner te bestellen. Ik vrees dat ik toch een zekere vorm van dönerverslaving heb.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh lekker welMet extra knoflooksaus
Zouden daar praatgroepen voor zijn?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Had ik donderdag toen we gingen borrelen. Was zo lekker en zo veelquote:Trotste mama van Ambar
zekers kom maar bij de kree praatgroep, hij is wel openbaar hierquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had me eigenlijk voorgenomen om eens een weekend géén döner te bestellen. Ik vrees dat ik toch een zekere vorm van dönerverslaving heb.
Zouden daar praatgroepen voor zijn?
De laatste keer dat ze gingen bakken was de keuken één grote puinhoop dus ik hoop dat ze gewoon pen en papier gebruiken eigenlijk.....quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oeh! Ben benieuwd wat ze er deze keer van bakken"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vast welquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had me eigenlijk voorgenomen om eens een weekend géén döner te bestellen. Ik vrees dat ik toch een zekere vorm van dönerverslaving heb.
Zouden daar praatgroepen voor zijn?![]()
Dan maar wat anders bestellen of even naar de winkel sprinten
Gaat toch een retourtje supermarkt worden denk ik iddquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Dan maar wat anders bestellen of even naar de winkel sprinten
Of langs de friettent.![]()
Dat mag ookquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze gingen bakken was de keuken één grote puinhoop dus ik hoop dat ze gewoon pen en papier gebruiken eigenlijk.....![]()
![]()
Ik ga een soepje opwarmen voordat ik Chinees ga bestellenTrotste mama van Ambar
Goffer, vieslekkere Chinees halen is ook wel een plan eigenlijk.
Jummiequote:Op zaterdag 30 november 2024 17:44 schreef Lovely het volgende:
Oeh chinese tomaten soep van de chinees![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, vieslekkere Chinees halen is ook wel een plan eigenlijk.
Döner probleem opgelostquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, vieslekkere Chinees halen is ook wel een plan eigenlijk.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: