abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 1 december 2024 @ 15:05:33 #51
441859 crew  Lenny77
pi_215735950
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 13:12 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja natuurlijk, dat is gewoon primair instinct. Wij mannen hebben dat ook, maar dat hangt tussen onze benen.
Ja maar jullie instinct is bevruchten, dat kan op 3 minuten en eigenlijk maakt het niet uit bij wie want jullie kunnen ervandoor gaan :D
Wij moeten groot brengen en liefst dus afkomstig van iets met goede genen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 1 december 2024 @ 15:07:26 #52
441859 crew  Lenny77
pi_215735981
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 13:14 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Emotionele intimiteit. Ik moet de eerste man nog spreken die het in zijn relatie heeft over emotionele intimiteit. Zo kijken wij helemaal niet naar relaties.
En daarom gaat het mss vaak mis ;)
We willen beiden iets anders.
pi_215735986
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 15:05 schreef Lenny77 het volgende:
Ja maar jullie instinct is bevruchten, dat kan op 3 minuten en eigenlijk maakt het niet uit bij wie want jullie kunnen ervandoor gaa
Ja dat is best wel een hele dierlijke drang, maar soms een hele leuke :P
Maar de "bij wie" is niet alleen een mannen ding, ook vrouwen verbreken meer dan eens een relatie omdat het kinderen krijgen nite lukt en de kinderdrang toch groter is dan de relatiedrang.
pi_215736018
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 15:07 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Maar de "bij wie" is niet alleen een mannen ding, ook vrouwen verbreken meer dan eens een relatie omdat het kinderen krijgen nite lukt en de kinderdrang toch groter is dan de relatiedrang.
Mannen ook hoor, voor heel veel mannen moet een vrouw echt zo geweldig zijn om een eventuele kinderwens op te geven.

Misschien niet van hun oerinstict, maar meer van hun wens dat ze het een toevoeging in hun leven vinden.
Hell To The Liars
  Moderator zondag 1 december 2024 @ 16:53:29 #55
441859 crew  Lenny77
pi_215737345
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 15:07 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Dat laatste lijkt mij ergens ook wel logisch. Je moet al van zeer goede huize zijn (heb het niet over geld) om de biologische voortplantingsdrang te kunnen overtreffen :@
pi_215738110
Ik vraag mij bij dit onderwerp wel altijd af: is het dat Nederlandse vrouwen niet vrouwelijk genoeg zijn, of zijn ze niet genoeg geinteresseerd in de mannen die hierover klagen? :)

quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 16:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat laatste lijkt mij ergens ook wel logisch. Je moet al van zeer goede huize zijn (heb het niet over geld) om de biologische voortplantingsdrang te kunnen overtreffen :@
Dus dat instinct is gewoon heel erg groot, bij beide geslachten, dt kan je de mannen niet kwalijk nemen dan toch :P

Maar dat heeft dan weer niets met het missen van vrouwelijkheid te maken.
pi_215738269
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 17:37 schreef verbijstering het volgende:
Ik vraag mij bij dit onderwerp wel altijd af: is het dat Nederlandse vrouwen niet vrouwelijk genoeg zijn, of zijn ze niet genoeg geinteresseerd in de mannen die hierover klagen? :)

En wat is je conclusie inmiddels?
  Moderator zondag 1 december 2024 @ 19:02:11 #58
441859 crew  Lenny77
pi_215739841
quote:
Ik denk dat ik onder een niet vrouwelijke vrouw val maar dan een niet vrouwelijke Vlaamse vrouw :D . Ik heb het lijf op zich wel en het lange haar. Maar ik ben lang en kleed mij als Sheldon vanuit the Big Bang Theory. Ik heb ook een redelijk hoog tomboy karakter.
Mij interesseren mannen die mij niet vrouwelijk genoeg vinden dus inderdaad niet. En niet persé om dat missende stukje vrouwelijkheid maar omdat zo een mannen dus ook niet met mijn karakter om kunnen gaan en ik niet met het hunne.
  zondag 1 december 2024 @ 19:06:12 #59
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215739877
quote:
[..]

Denk het tweede.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 1 december 2024 @ 20:07:28 #60
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215740537
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 19:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk dat ik onder een niet vrouwelijke vrouw val maar dan een niet vrouwelijke Vlaamse vrouw :D . Ik heb het lijf op zich wel en het lange haar. Maar ik ben lang en kleed mij als Sheldon vanuit the Big Bang Theory. Ik heb ook een redelijk hoog tomboy karakter.
Mij interesseren mannen die mij niet vrouwelijk genoeg vinden dus inderdaad niet. En niet persé om dat missende stukje vrouwelijkheid maar omdat zo een mannen dus ook niet met mijn karakter om kunnen gaan en ik niet met het hunne.
Je valt op slonzige mannen
Le Diable
  Moderator zondag 1 december 2024 @ 20:19:32 #61
441859 crew  Lenny77
pi_215740703
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 20:07 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Je valt op slonzige mannen
Ik ben niet slonzig.. ik ben gewoon niet vrouwelijk :P
En een man hoeft ook niet slonzig te zijn.
pi_215743710
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 13:14 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Emotionele intimiteit. Ik moet de eerste man nog spreken die het in zijn relatie heeft over emotionele intimiteit. Zo kijken wij helemaal niet naar relaties.
Dat vind ik apart. Je wil toch een fijne relatie, en emotionele intimiteit is daar wel echt de basis van, toch? Zonder die verbinding voelt een relatie leeg en oppervlakkig.
pi_215743784
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 07:25 schreef Rozenbloem het volgende:

[..]
Dat vind ik apart. Je wil toch een fijne relatie, en emotionele intimiteit is daar wel echt de basis van, toch? Zonder die verbinding voelt een relatie leeg en oppervlakkig.
Maar een man die emotionele intimiteit toont is toch een mietje?
Corporate translator
  maandag 2 december 2024 @ 07:41:24 #64
438527 MissButterflyy
pi_215743816
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 07:36 schreef HSG het volgende:

[..]
Maar een man die emotionele intimiteit toont is toch een mietje?
Dat is een probleem tussen mannen onderling die elkaar zo aanspreken, en hoe mannen opgevoed worden.
Gelukkig veranderd het langzaam aan allemaal wel, als ik kijk naar mijn kinderen krijgen die ook echt geleerd op school en van mij hoe belangrijk het is om te praten over hoe je je voelt. En dat het niet zwak is om te zeggen dat het allemaal even niet gaat.
pi_215743823
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 07:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is een probleem tussen mannen onderling die elkaar zo aanspreken, en hoe mannen opgevoed worden.
Gelukkig veranderd het langzaam aan allemaal wel, als ik kijk naar mijn kinderen krijgen die ook echt geleerd op school en van mij hoe belangrijk het is om te praten over hoe je je voelt. En dat het niet zwak is om te zeggen dat het allemaal even niet gaat.
Je hebt geen jongens toch hoop ik?
Vakman pur sang
pi_215743840
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 07:25 schreef Rozenbloem het volgende:

[..]
Mannen benoemen het gewoon niet zo.
pi_215743841
quote:

[..]
Ook maar vrouwen willen een sterke man en een man die emoties toont zien zij als zwak.
Corporate translator
pi_215743848
quote:

[..]
Guus Til gisteren nog…

Het is veel meer de reactie die het probleem is.
  maandag 2 december 2024 @ 07:50:25 #69
438527 MissButterflyy
pi_215743884
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 07:44 schreef HSG het volgende:

[..]
Ook maar vrouwen willen een sterke man en een man die emoties toont zien zij als zwak.
Wat een onzin. Er is niks mis mee om als man eens emoties te tonen. Maar hou ze wel in de hand, heb goede copingsmechanismes. Dus niet bij boosheid de boel kort en klein slaan maar erover praten en het proberen op te lossen. Of ga sporten om de boosheid eruit te krijgen of zo. Emoties zijn normaal. We hebben ze allemaal. Ze onderdrukken maakt dat het er op een negatieve manier uitknalt.
  maandag 2 december 2024 @ 07:50:40 #70
438527 MissButterflyy
pi_215743885
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 07:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Je hebt geen jongens toch hoop ik?
Hoezo?
pi_215743886
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 07:44 schreef HSG het volgende:

[..]
Geloof ik weinig van.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 2 december 2024 @ 07:52:03 #72
438527 MissButterflyy
pi_215743888
Of mensen gaan zuipen als ze hun emoties onderdrukken. Of klagen en zeuren, zich op anderen afreageren, enz. Dit geldt dus net zo goed voor vrouwen.
pi_215743895
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 10:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Jij komt met een Amerikaans filmpje van YouTube, terwijl er een link naar een wetenschappelijk rapport is geplaatst.
Ik heb hier verder geen zin in hoor.
Je eerdere manier waarop je over vrouwen schrijft hier is gewoon vrouwonvriendelijk.
Nu trek je de keutel terug door te zeggen dat vrouwen een man willen die er financieel gezond voor staat. Dat klinkt al heel anders. Lees je eerste Post van vandaag nog eens terug. ^O^
Er is zo’n hele groep van mannen op sociale media die janken over hoe zwaar het is man te zijn. Eenmaal in dat algoritme geloof je dat op een gegeven moment.

Maar het feit is, je hebt zwakke mannen en zwakke vrouwen. Vrouwen die iedereen te pas en onpas hun emotionele onheil vertellen zijn net zo zwak als mannen die alles voor zich houden.
Vakman pur sang
  maandag 2 december 2024 @ 07:54:34 #74
438527 MissButterflyy
pi_215743901
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Er is zo’n hele groep van mannen op sociale media die janken over hoe zwaar het is man te zijn. Eenmaal in dat algoritme geloof je dat op een gegeven moment.

Maar het feit is, je hebt zwakke mannen en zwakke vrouwen. Vrouwen die iedereen te pas en onpas hun emotionele onheil vertellen zijn net zo zwak als mannen die alles voor zich houden.
Natuurlijk. Daar kun je ook beter van wegblijven.
pi_215743904
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 07:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hoezo?
Dat is voor jongens niet goed. Die hebben veel van de moeder nodig maar hoe het leven werkt moet van vader komen.
Het is bewezen dat jongens opgevoed door alleen vrouwen veel eerder gay of LGBT zijn ad zwakke kant van dat spectrum (heel vrouwelijk)
Vakman pur sang
pi_215743910
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 07:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een onzin. Er is niks mis mee om als man eens emoties te tonen. Maar hou ze wel in de hand, heb goede copingsmechanismes. Dus niet bij boosheid de boel kort en klein slaan maar erover praten en het proberen op te lossen. Of ga sporten om de boosheid eruit te krijgen of zo. Emoties zijn normaal. We hebben ze allemaal. Ze onderdrukken maakt dat het er op een negatieve manier uitknalt.
Mee eens maar uiteindelijk willen de meeste vrouwen die ene succesvolle, rijke, dominante alphaman die toch niks om haar geeft omdat hij makkelijk meerdere per week kan krijgen. Het zit in de natuur.

quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 07:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is voor jongens niet goed. Die hebben veel van de moeder nodig maar hoe het leven werkt moet van vader komen.
Het is bewezen dat jongens opgevoed door alleen vrouwen veel eerder gay of LGBT zijn ad zwakke kant van dat spectrum (heel vrouwelijk)
Nee het is eerder bewezen dat als een kind opgroeit zonder vader en moeder dat 90% hogere kans heeft om in de criminaliteit terecht te komen.
Corporate translator
  maandag 2 december 2024 @ 08:00:19 #77
438527 MissButterflyy
pi_215743928
quote:

[..]
Ze hebben ook een vader die bij de opvoeding betrokken is.
En verder heb ik nooit gehoord van die onderzoeken. Wel dat jongens een vaderfiguur nodig hebben in hun leven, en als die mist dat ze vaker hechtingsproblemen hebben. Maar nooit gehoord van dat ze eerder gay zijn dan.

Er zijn heel veel mannen die nooit een betrokken vader hebben gehad in hun leven, ken er zo een paar in mijn omgeving. En die zijn geen homo.
Maar dat is mijn eigen ervaring.
  maandag 2 december 2024 @ 08:03:14 #78
438527 MissButterflyy
pi_215743943
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 07:57 schreef HSG het volgende:

[..]
Mee eens maar uiteindelijk willen de meeste vrouwen die ene succesvolle, rijke, dominante alphaman die toch niks om haar geeft omdat hij makkelijk meerdere per week kan krijgen. Het zit in de natuur.

Nee hoor, dat zit in de eigenwaarde en het zelfvertrouwen van die vrouwen.
Die vinden zichzelf diep van binnen dan waard dat ze slecht worden behandeld. In de psychologie is er zelfs een verband dat die vrouwen een afwezige vader hadden in hun leven of een moeder die zelf zulke relaties had met mannen.
pi_215743951
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 08:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee hoor, dat zit in de eigenwaarde en het zelfvertrouwen van die vrouwen.
Die vinden zichzelf diep van binnen dan waard dat ze slecht worden behandeld. In de psychologie is er zelfs een verband dat die vrouwen een afwezige vader hadden in hun leven of een moeder die zelf zulke relaties had met mannen.
En andersom dan? Een niet zo leuke moeder maar wel een leuke vader (die erg stil is van binnen)?
Corporate translator
pi_215743961
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 08:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ze hebben ook een vader die bij de opvoeding betrokken is.
En verder heb ik nooit gehoord van die onderzoeken. Wel dat jongens een vaderfiguur nodig hebben in hun leven, en als die mist dat ze vaker hechtingsproblemen hebben. Maar nooit gehoord van dat ze eerder gay zijn dan.

Er zijn heel veel mannen die nooit een betrokken vader hebben gehad in hun leven, ken er zo een paar in mijn omgeving. En die zijn geen homo.
Maar dat is mijn eigen ervaring.
Nee natuurlijk niet, zo’n onderzoek zal worden aangevallen door de community als homogeweld. Het is immers aangeboren en kan niet door opvoeding komen.
Maar als zeg maar je vrouwelijke moeder en verder de lerares je enige voorbeelden zijn dan krijg je dat.
Vakman pur sang
  maandag 2 december 2024 @ 08:11:21 #81
438527 MissButterflyy
pi_215744007
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 08:04 schreef HSG het volgende:

[..]
En andersom dan? Een niet zo leuke moeder maar wel een leuke vader (die erg stil is van binnen)?
Dat heeft ook gevolgen voor de hechting van een kind, een moeder die niet veilig is.
  maandag 2 december 2024 @ 08:12:35 #82
438527 MissButterflyy
pi_215744020
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 08:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet, zo’n onderzoek zal worden aangevallen door de community als homogeweld. Het is immers aangeboren en kan niet door opvoeding komen.
Maar als zeg maar je vrouwelijke moeder en verder de lerares je enige voorbeelden zijn dan krijg je dat.
Dan moet homoseksualiteit onder mannen vroeger nog veel hoger zijn geweest, want toen waren veel meer mannen helemaal afwezig bij het opvoeden van een kind.
pi_215744060
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 08:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dan moet homoseksualiteit onder mannen vroeger nog veel hoger zijn geweest, want toen waren veel meer mannen helemaal afwezig bij het opvoeden van een kind.
Jongens kwamen al snel tussen mannen, al veel meer leraren, maar ook op werk en dergelijke moesten jongens al snel mee om mee te helpen.
Vakman pur sang
pi_215744131
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 08:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe je hierbij komt, maar het aantal kinderen wat opgroeit met afwezige vader is de laatste decennia geëxplodeerd.
  maandag 2 december 2024 @ 08:37:31 #85
438527 MissButterflyy
pi_215744179
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 08:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe je hierbij komt, maar het aantal kinderen wat opgroeit met afwezige vader is de laatste decennia geëxplodeerd.
Vroeger was opvoeden van kinderen een vrouwentaak. Veel mannen waren afwezig. En ze konden er zo vandoor gaan als ze wilden. Er werden vroeger ook veel meer buitenechtelijke kinderen geboren. Dat werd toen niet bijgehouden zoals nu hè.
Ik heb het niet over de jaren 50 maar echt langer geleden. Honderd tot honderden jaren geleden. En dan hebben we het over het doorsnee volk, niet de elite.

Ik zie dus geen verband met homoseksualiteit en de afwezigheid van een vader.
Vaders waren vroeger alleen betrokken bij echte jongensdingen in de opvoeding. Als ze daar al zin in hadden.

Veel meer vaders stierven ook op het slagveld en in oorlogen enz.
  maandag 2 december 2024 @ 08:41:36 #86
438527 MissButterflyy
pi_215744210
Het is helemaal niet zo dat meer mannen homo zijn tegenwoordig. Het is alleen meer zichtbaar doordat het allemaal niet meer stiekem hoeft te gebeuren.
  maandag 2 december 2024 @ 08:47:27 #87
438527 MissButterflyy
pi_215744243
https://www.nemokennislin(...)omogen-bestaat-niet/

Andere verklaringen gezocht, schijnbaar is de kans op een homoseksuele zoon groter als hij veel broers heeft. In gezinnen waar veel jongens worden geboren.
pi_215744529
quote:
Het is bewezen dat jongens opgevoed door alleen vrouwen veel eerder gay of LGBT zijn
Ik ben benieuwd naar dat paper.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215744622
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2024 09:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd naar dat paper.
Dat bestaat niet maar ook geen onderzoek dat het onderzocht is.
Vakman pur sang
  maandag 2 december 2024 @ 10:31:51 #90
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215745089
quote:

[..]
Waarom is dat nou weer een probleem? Erover praten is toch niet de norm.

quote:
als ik kijk naar mijn kinderen krijgen die ook echt geleerd op school en van mij hoe belangrijk het is om te praten over hoe je je voelt. En dat het niet zwak is om te zeggen dat het allemaal even niet gaat.
Nu zie ik een kneuzige Pepijn voor me die verdrietig is omdat de juf zijn tekening niet mooi vond en nu staat Pepijn luid wenend op het schoolplein. Maar Pepijn, praat erover; tot in den treure, zeg wat je nu voelt, wat ervaar je nu op dit moment in deze boze wereld?
Le Diable
  maandag 2 december 2024 @ 10:44:59 #91
438527 MissButterflyy
pi_215745194
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 10:31 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Waarom is dat nou weer een probleem? Erover praten is toch niet de norm.
[..]
Nu zie ik een kneuzige Pepijn voor me die verdrietig is omdat de juf zijn tekening niet mooi vond en nu staat Pepijn luid wenend op het schoolplein. Maar Pepijn, praat erover; tot in den treure, zeg wat je nu voelt, wat ervaar je nu op dit moment in deze boze wereld?
Natuurlijk hoeft erover praten niet perse, als er maar en gezonde uitlaatklep is voor die negatieve emoties.
pi_215745395
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 10:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Natuurlijk hoeft erover praten niet perse, als er maar en gezonde uitlaatklep is voor die negatieve emoties.
Ik ben een boek aan het lezen over het ervaringen van een notaris.

Zodra ze horen wat een scheiding kost, nadat ze de feestdagen samen hebben doorgebracht en erachter komen dat ze elkaar amper kennen, gaan ze vaak toch maar praten met een therapeut erbij.

Kan je het beter in t begin en tijdens je relatie doen.
Hell To The Liars
  maandag 2 december 2024 @ 11:12:24 #93
319979 Fok-it
All is well
pi_215745445
quote:

[..]
_O- _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215745504
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2024 17:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En wat is je conclusie inmiddels?
Dat in Nederland, de typische Nederlandse man die past bij 2024 niet persé past bij de typische Nederlandse vrouw van 2024. En dat de hoofdoplossing is dat we gewoon minder moeten zeiken, maar dat lijkt dan weer te passen bij zowel de Nederlandse man als vrouw. Dus we botsen door het stuk wat ons eigenlijk juist meer gemeen geeft :P
pi_215745538
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 08:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Vroeger was opvoeden van kinderen een vrouwentaak. Veel mannen waren afwezig. En ze konden er zo vandoor gaan als ze wilden. Er werden vroeger ook veel meer buitenechtelijke kinderen geboren. Dat werd toen niet bijgehouden zoals nu hè.
Ik heb het niet over de jaren 50 maar echt langer geleden. Honderd tot honderden jaren geleden. En dan hebben we het over het doorsnee volk, niet de elite.

Ik zie dus geen verband met homoseksualiteit en de afwezigheid van een vader.
Vaders waren vroeger alleen betrokken bij echte jongensdingen in de opvoeding. Als ze daar al zin in hadden.

Veel meer vaders stierven ook op het slagveld en in oorlogen enz.
Maar honderden jaren geleden werd er ook niet bijgehouden hoeveel homoseksuele jongens rondlopen.

Nou heb ik ernstige twijfels of homoseksualiteit echt te herleiden is naar afwezige vaders, maar bv 100 jaar geleden waren vaders iha weldegelijk betrokken bij de opvoeding. Anders dan nu. Maar ze waren in beginsel niet afwezig, wat tegenwoordig helaas wel vaak het geval is.
pi_215745547
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 08:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is helemaal niet zo dat meer mannen homo zijn tegenwoordig. Het is alleen meer zichtbaar doordat het allemaal niet meer stiekem hoeft te gebeuren.
Per generatie neemt het aantal personen die zich identificeert met lgbtq exponentieel toe…
pi_215746453
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 09:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat bestaat niet maar ook geen onderzoek dat het onderzocht is.
Hoe is het dan bewezen?
pi_215746460
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Per generatie neemt het aantal personen die zich identificeert met lgbtq exponentieel toe…
Dat is niet hetzelfde als seksuele voorkeur.
  maandag 2 december 2024 @ 12:50:33 #99
438527 MissButterflyy
pi_215746493
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Volgens mij hebben we die discussie al eens gevoerd en is dit niet waar.
Per generatie is er meer acceptatie en hoeft er niet meer zoveel stiekem te worden gedaan.
En we hadden het toch over homoseksualiteit?
  maandag 2 december 2024 @ 12:51:48 #100
319979 Fok-it
All is well
pi_215746505
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 12:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Volgens mij hebben we die discussie al eens gevoerd en is dit niet waar.
Per generatie is er meer acceptatie en hoeft er niet meer zoveel stiekem te worden gedaan.
Maar dit soort figuren zijn er serieus van overtuigd dat de hetero populatie over een tijdje in de minderheid zal zijn _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')