Het gaat over de maatschappij. Die maatschappij die mijn moeder als een onmondig kind terugstuurde toen ze geld wilde opnemen van de en/of rekening.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:46 schreef Elan het volgende:
Zelfs als je terug gaat naar de befaamde jaren 50 met klassieke rolverdelingen mag je toch aannemen dat vrouwen gewoon hun eigen weg gingen als de kerels aan het werk waren. Wat is dat toch voor bullshit dat er gelijk van die Handsmaidstale-achtige vergelijkingen van stal moeten worden gehaald waarin vrouwen zonder enige inspraak als zaadslaven door mannen gehouden worden?
Op welk moment in de geschiedenis is dit ooit realiteit geweest?
Het is pure demonisering van alles wat mannelijk is door dit soort beweringen te doen.
Geef het nou gewoon maar toe, je bent een homo.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:46 schreef Elan het volgende:
Zelfs als je terug gaat naar de befaamde jaren 50 met klassieke rolverdelingen mag je toch aannemen dat vrouwen gewoon hun eigen weg gingen als de kerels aan het werk waren. Wat is dat toch voor bullshit dat er gelijk van die Handsmaidstale-achtige vergelijkingen van stal moeten worden gehaald waarin vrouwen zonder enige inspraak als zaadslaven door mannen gehouden worden?
Op welk moment in de geschiedenis is dit ooit realiteit geweest?
Het is pure demonisering van alles wat mannelijk is door dit soort beweringen te doen.
Dat lijkt me sws wel lastig, als man.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Getrouwd geen kinderen samen. Zij heeft een dochter van 14 uit een eerdere relatie. Bemoei ik me verder niet al teveel mee.
Dagen niet spreken is wel uitzondering hoor, maar het komt voor dat ik al op bed lig en zij laat thuis is of andersom. Dan appen we natuurlijk wel en hoi doei en een kus.
Had best willen blijven LATTEN alleen nu hebben we samen een wat groter huis kunnen kopen en je slaapt toch meestal wel samen dus dat heeft ook wel weer wat.
Ja, nou wordt het me echt te gek met je gewauwel. De Islam for crying out loud, wat heeft die hier nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
terwijl het overduidelijk is dat Elan een echte voorstander is van de islam.
Lastig, hoezo lastig? Het boeit deze kneus geen meter of zijn stiefdochter gezond opgroeit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat lijkt me sws wel lastig, als man.
Dat zij en haar ex zich hebben voortgeplant, maar jij niet. Het is tenslotte niet jouw DNA.
Ik neem aan dat je je stiefkind ook gewoon in huis tegenkomt? En dat er misschien zelfs wel geld van jou naar toe gaat?
Elan houdt alleen van vrouwen als ze zich totaal aan hem onderwerpen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:19 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, nou wordt het me echt te gek met je gewauwel. De Islam for crying out loud, wat heeft die hier nou weer mee te maken?
Jij zou eens Michel Houellebecq moeten lezen, daar leer je nog wat van.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Elan houdt alleen van vrouwen als ze zich totaal aan hem onderwerpen.
Lees zijn pohi maar eens.
Elan hoort hier nier, Elan moet verhuizen naar een of andere zandbak.
Jij zou een Simone de Beauvoir eens moeten lezen, daar leer je nog wat van.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jij zou eens Michel Houellebecq moeten lezen, daar leer je nog wat van.
Le Deuxième Sexequote:Op dinsdag 3 december 2024 19:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij zou een Simone de Beauvoir eens moeten lezen, daar leer je nog wat van.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Pure wetenschap. Dus te moeilijk voor de doorsnee man.
Als ze het ook zou opschrijven als een man, zou het ons best lukken.quote:‘Ze denkt als een man,’ zei Simones vader Georges over haar toen ze nog klein was. De bewondering van haar vader sterkte Simone in haar latere leven in haar ambities
Iets zegt me dat ik er ook niet doorheen kom.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Pure wetenschap. Dus te moeilijk voor de doorsnee man.
Hou jij je nu maar bij je bijbel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik er ook niet doorheen kom.
Hiddendoe, je bent op oorlogspad.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hou jij je nu maar bij je bijbel.
Vooral niet zelf nadenken, maar gewoon lekker doen wat anderen je opdragen.
Ik ben altijd gewapend. Tis maar dat je het weet. En toch mag ik je wel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hiddendoe, je bent op oorlogspad.
Ver weg blijven van ouderwetse, conservatieve mannen. En nooit trouwen zonder huwelijkse voorwaarden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ver wegblijven bij sterk geëmancipeerde Westerse vrouwen. En nooit trouwen onder huwelijkse voorwaarden.
Menig man wordt lekker gemaakt met een lieve aantrekkelijke dame, veel en goede seks en je eindigt als een geest in je eigen huis en een scheiding.
Jezus... doe eens een beetje rustig joh...quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lastig, hoezo lastig? Het boeit deze kneus geen meter of zijn stiefdochter gezond opgroeit.
Hij is slechts geintresseerd in de spleet tussen moeders beentjes.
Deze 'man' wil gewoon vrijblijvend neuken. Want dan pas voelt hij zich een echte man.
Yep, het houdt ook wel een keer op na 5 topics. Wat een ellendequote:Op dinsdag 3 december 2024 19:25 schreef VEM2012 het volgende:
Wat een aparte afslag heeft dit onderwerp genomen…
Tja huwelijkse leven kut leven, vooral als er eenmaal koters in spel komen. Het ding is alleen wel dat 75% van de scheidingen door vrouwen geïnitieerd wordt en dat in 80% van de seksloze huwelijken het de vrouw is die niet meer wil.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ver weg blijven van ouderwetse, conservatieve mannen. En nooit trouwen zonder huwelijkse voorwaarden.
Menig vrouw wordt lekker gemaakt door een attente en praatzame man, veel en wederkerige seks en je eindigt als een mishandelde broedkip en poetsvrouw in je eigen huis en in de armoedegrens.
Zie je niet hoe belachelijk je post klinkt???
Echt.. nogmaals.. waar tref/ zie jij deze vrouwen??
Hoezo is dat moeilijk?quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat lijkt me sws wel lastig, als man.
Dat zij en haar ex zich hebben voortgeplant, maar jij niet. Het is tenslotte niet jouw DNA.
Ik neem aan dat je je stiefkind ook gewoon in huis tegenkomt? En dat er misschien zelfs wel geld van jou naar toe gaat?
Dit is gewoon satire. Als je zo 'kookt' voor je kinderen ben je het moederschap eigenlijk onwaardig.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:47 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Ze lacht, ze kookt en is vruchtbaar.
Ze zorgt voor haar kinderen, geeft haar kleding een modieuze twist en het diner is best uniek.
Ondanks alles heb ik het idee dat dit allemaal niet voldoende is om aan de wensen van de gemiddelde man te voldoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |