Godmiljaarquote:Presentator Tom Waes zwaargewond bij auto-ongeluk in Antwerpen
De Belgische tv-presentator en acteur Tom Waes (56) is vannacht zwaargewond geraakt bij een auto-ongeluk, melden Belgische media.
Het ongeluk gebeurde rond 01.00 uur bij de Kennedytunnel in Antwerpen. De VRT schrijft dat Waes met zijn Porsche 911 was ingereden op een verkeersbord dat daar stond om wegwerkzaamheden aan te geven.
De manager van de presentator bevestigt dat Waes achter het stuur zat. De hulpdiensten hebben de auto opengeknipt om hem uit het voertuig te halen.
De presentator is gereanimeerd en naar het ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is niet langer levensbedreigend. Bij het ongeluk waren volgens een politiewoordvoerder geen andere voertuigen betrokken.
Misschien was hij afgeleid door zijn snelle bak?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:14 schreef Red_85 het volgende:
Wel raar, hij zou dat toch moeten weten inmiddels. Dat soort wegwerkborden staan daar al 60 jaar..
Gelukkig dus. Anders was het Tom Was.quote:Zijn toestand is niet langer levensbedreigend
Baron Samedi slaat toe.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef raptorix het volgende:
Bizar toeval of niet, ik bezocht vanmorgen nog zijn wiki pagina.....
[ afbeelding ]
Dat is geen snelle bak, gewoon een oude Porsche 6-cilinder boxer die waarschijnlijk net zo oud is als ik en rond de 165pk heeft.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien was hij afgeleid door zijn snelle bak?
Het gaat om een oldtimer 911, die zijn niet zo snel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien was hij afgeleid door zijn snelle bak?
Als zijn discografie leidend is wel ja.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Om 1 uur s'nachts tegen een mobiel verkeersbordwagen aanrijden, die heeft gezopen.
Welquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het gaat om een oldtimer 911, die zijn niet zo snel.
Echt bizar hoe mensen meteen oordelen zonder feiten. Alleen omdat iemand om 1 uur 's nachts rijdt, betekent dat niet meteen dat diegene heeft gedronken. Dit soort speculatie slaat nergens op. Iemand is zwaargewond, een beetje respect en medeleven zou wel op z’n plaats zijn!quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Om 1 uur s'nachts tegen een mobiel verkeersbordwagen aanrijden, die zal wel gezopen hebben.
En geen airbags en kreukelzones zo te zien,quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is geen snelle bak, gewoon een oude Porsche 6-cilinder boxer die waarschijnlijk net zo oud is als ik en rond de 165pk heeft.
Iedere moderne auto met een beetje vermogen trekt zo'n ding er uit bij het verkeerslicht
Excuus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn UI is harlequin uit Unreal Tournament 99
Airbags had je nog niet in die tijd, tenminste: ze bestonden wel maar ze zaten niet in een Porsche. Kreukelzones en gordels wel enigszins. Het stuur remt je hoofd wel af.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:30 schreef Estate2 het volgende:
[..]
En geen airbags en kreukelzones zo te zien,
Maar goed dat het niet in Nederland is gebeurd, een creatieve diender zou dan zomaar onnodig claxoneren kunnen opschrijven in zijn bonnenboekjequote:Op zaterdag 30 november 2024 10:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het stuur remt je hoofd wel af.
Ik zag een foto en het was gewoon zo'n grote Belgische rijkswaterstaatauto met zo'n groot oplichtend bord achterop.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:39 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel België, misschien hebben ze dat bord niet goed aangegeven, was het nauwelijks zichtbaar, dacht hij dat de waarschuwingsdrempels slecht wegdek was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |