SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bolluk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Os het nu niet hoer fThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Voor het geld hoef je het sowieso niet te doen. Voor de fun wel blijven doenquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:35 schreef kree het volgende:
[..]
nou die tijd niet meer eigenlijk...... toen wel. nu niet meer, en zo'n filmpje maken en bewerken enzo en dat t werkt kost meer tijd als t lijkt. zeg maar dag werk. minimaal, verdien meer met "gewoon" werk.
maar ok vind dat nog steeds leuk en wie weet, subscribers meer en wie weet. doe ff live dan wel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
zeker waarquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je muziek maakt en er lol in hebt
Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee , ik kwam er ineens achter dat ik lapo had.quote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jan Roos is weer vrijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig maar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
waar nou als jullie allemaal ff subscriben dan kan ik filmpje weer doen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor het geld hoef je het sowieso niet te doen. Voor de fun wel blijven doen
https://www.youtube.com/@e-m7309Do what you love, love what you do!![]()
Het is al een wonder dat niemand anders het heeft gekaaptquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee , ik kwam er ineens achter dat ik lapo had.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik ben al lang lidquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
waar nou als jullie allemaal ff subscriben dan kan ik filmpje weer doen.
https://www.youtube.com/@:e-m7309
Ik was weer met andere dingen bezig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat niemand anders het heeft gekaaptAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
deze vond ik altijd mooi, hier meer de instructie, live versie wat eerder
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Ik vond sommige projectjes heel erg tof om te doen met een groep muzikanten ..quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:39 schreef kree het volgende:
Op zaterdag 30 november 2024 01:37 schreef Puzzie het volgende:
Plezier maken met elkaar en nummers spelen uiteraard
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Echt wel!!quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat niemand anders het heeft gekaaptDat is hier bijna bijzonder..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat speel jij?quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond sommige projectjes heel erg tof om te doen met een groep muzikanten ..
Plezier maken met elkaar en nummers spelen uiteraardIedereen is een kutlultrut
het grappige is. met dat liedje van soldaat van oranje.
ik was zo financieel in de ellende dat ik bijna niet kon overleven, dat ding waar ik het op speelde koste 7,50 bij de kringloop, ok wat software erbij, en oude mobiel, zo is dat gemaakt. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
ja en muziek met elkaar maken. en dan maakt rest ook niet zoveel uit, vond dat ook erg leuk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond sommige projectjes heel erg tof om te doen met een groep muzikanten ..
Plezier maken met elkaar en nummers spelen uiteraardDo what you love, love what you do!![]()
Muziek is muziek, het heeft een ziel dat kost niksquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:45 schreef kree het volgende:
het grappige is. met dat liedje van soldaat van oranje.
ik was zo financieel in de ellende dat ik bijna niet kon overleven, dat ding waar ik het op speelde koste 7,50 bij de kringloop, ok wat software erbij, en oude mobiel, zo is dat gemaakt. hahahaIedereen is een kutlultrut
zekerquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Muziek is muziek, het heeft een ziel dat kost niksDo what you love, love what you do!![]()
deze is ook leuk, nooit meer tijd gehad om uit te werken, van de musical.
Bekijk deze YouTube-video
op gehoor was deze.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: