SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bolluk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Os het nu niet hoer fThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Voor het geld hoef je het sowieso niet te doen. Voor de fun wel blijven doenquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:35 schreef kree het volgende:
[..]
nou die tijd niet meer eigenlijk...... toen wel. nu niet meer, en zo'n filmpje maken en bewerken enzo en dat t werkt kost meer tijd als t lijkt. zeg maar dag werk. minimaal, verdien meer met "gewoon" werk.
maar ok vind dat nog steeds leuk en wie weet, subscribers meer en wie weet. doe ff live dan wel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
zeker waarquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je muziek maakt en er lol in hebt
Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee , ik kwam er ineens achter dat ik lapo had.quote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jan Roos is weer vrijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig maar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
waar nou als jullie allemaal ff subscriben dan kan ik filmpje weer doen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor het geld hoef je het sowieso niet te doen. Voor de fun wel blijven doen
https://www.youtube.com/@e-m7309Do what you love, love what you do!![]()
Het is al een wonder dat niemand anders het heeft gekaaptquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee , ik kwam er ineens achter dat ik lapo had.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik ben al lang lidquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
waar nou als jullie allemaal ff subscriben dan kan ik filmpje weer doen.
https://www.youtube.com/@:e-m7309
Ik was weer met andere dingen bezig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat niemand anders het heeft gekaaptAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
deze vond ik altijd mooi, hier meer de instructie, live versie wat eerder
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Ik vond sommige projectjes heel erg tof om te doen met een groep muzikanten ..quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:39 schreef kree het volgende:
Op zaterdag 30 november 2024 01:37 schreef Puzzie het volgende:
Plezier maken met elkaar en nummers spelen uiteraard
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Echt wel!!quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat niemand anders het heeft gekaaptDat is hier bijna bijzonder..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat speel jij?quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond sommige projectjes heel erg tof om te doen met een groep muzikanten ..
Plezier maken met elkaar en nummers spelen uiteraardIedereen is een kutlultrut
het grappige is. met dat liedje van soldaat van oranje.
ik was zo financieel in de ellende dat ik bijna niet kon overleven, dat ding waar ik het op speelde koste 7,50 bij de kringloop, ok wat software erbij, en oude mobiel, zo is dat gemaakt. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
ja en muziek met elkaar maken. en dan maakt rest ook niet zoveel uit, vond dat ook erg leuk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond sommige projectjes heel erg tof om te doen met een groep muzikanten ..
Plezier maken met elkaar en nummers spelen uiteraardDo what you love, love what you do!![]()
Muziek is muziek, het heeft een ziel dat kost niksquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:45 schreef kree het volgende:
het grappige is. met dat liedje van soldaat van oranje.
ik was zo financieel in de ellende dat ik bijna niet kon overleven, dat ding waar ik het op speelde koste 7,50 bij de kringloop, ok wat software erbij, en oude mobiel, zo is dat gemaakt. hahahaIedereen is een kutlultrut
zekerquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Muziek is muziek, het heeft een ziel dat kost niksDo what you love, love what you do!![]()
deze is ook leuk, nooit meer tijd gehad om uit te werken, van de musical.
Bekijk deze YouTube-video
op gehoor was deze.Do what you love, love what you do!![]()
Ik speelde vroeger dwarsfluit maar dan meer de Jazz kant , klassiek vond ik niks an. later zang ,maar ook wel in punkbandjes gespeeld, maar dat was vooral een hoop geouwehoer met allemaal chicksquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het is heel erg inspirerend en maakt je ook nog slimmer zegt menquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja en muziek met elkaar maken. en dan maakt rest ook niet zoveel uit, vond dat ook erg leuk.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zou zelf wel weer piano op willen pakken. Dat kan prima met een elektrische en koptelefoonquote:Iedereen is een kutlultrut
mijn ervaring. of het goed klinkt gaat nooit liggen aan hoe dure spullen je hebt. ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou zelf wel weer piano op willen pakken. Dat kan prima met een elektrische en koptelefoon
zeg maar iemand die muzikaal is kan ook op dat ding wat ik had van 7,50 wat spelen en klinkt t nog goed.
voor live wat andere spullen hebben, ja dat wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ik moest een instrument spelen als kind, en ja daar ga je al fout. We hadden een piano thuis maar dat wilde ik niet omdat dwars. Ik kan accordeon spelen al is het lang geleden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger dwarsfluit maar dan meer de Jazz kant , klassiek vond ik niks an. later zang ,maar ook wel in punkbandjes gespeeld, maar dat was vooral een hoop geouwehoer met allemaal chicksIedereen is een kutlultrut
Wel vet, piano.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou zelf wel weer piano op willen pakken. Dat kan prima met een elektrische en koptelefoon
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
enne ik gitaar dus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou zelf wel weer piano op willen pakken. Dat kan prima met een elektrische en koptelefoonDo what you love, love what you do!![]()
het kwam bij mij ook gedwongen, maar nu achteraf nog dankbaar dat ze t deden. vond t niks joh vroeger hahahaquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest een instrument spelen als kind, en ja daar ga je al fout. We hadden een piano thuis maar dat wilde ik niet omdat dwars. Ik kan accordeon spelen al is het lang geleden.Do what you love, love what you do!![]()
Noten lezen kan ik alquote:
Herkenbaar. Mijn moeder vond muzikale vorming heel erg belangrijk voor ons .quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest een instrument spelen als kind, en ja daar ga je al fout. We hadden een piano thuis maar dat wilde ik niet omdat dwars. Ik kan accordeon spelen al is het lang geleden.
Maar ik werd ook dwars op de fluit en de lol ging er af ...
Het erge is : ik kon noten lezen , kreeg klassieke lessen en het is allemaal weg
.
Zo snel gaat dat , dat vind ik wel balen van mezelf
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hmmms ik herken dit verhaal helemaalquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn moeder vond muzikale vorming heel erg belangrijk voor ons .
Maar ik werd ook dwars op de fluit en de lol ging er af ...
Het erge is : ik kon noten lezen , kreeg klassieke lessen en het is allemaal weg
.
Zo snel gaat dat , dat vind ik wel balen van mezelf
Do what you love, love what you do!![]()
Doeiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja dankbaar wil ik niet zeggen ik had een feeks als lerares en die begon te janken als ik mijn best niet had gedaan. En mijn moeder deed de tuindeuren dichtquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:55 schreef kree het volgende:
[..]
het kwam bij mij ook gedwongen, maar nu achteraf nog dankbaar dat ze t deden. vond t niks joh vroeger hahaha
En nu heb ik er het geduld en de ruimte in mijn hoofd niet meer voor .quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik herken dit verhaal helemaal
Misschien ooit, want ik wil toch wel weer wat gaan doen , ooit
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mijn moeder kon ook aardig piano spelen (nu een beetje te oud voor). Ze hebben het ding nog steeds staan. Ooit door overgrootopa gekocht toen hij een middag in het café zat en er een paar teveel op had.![]()
![]()
Ding heeft nog toetsen ingelegd met ivoor. Technische staat zal alleen niet meer heel geweldig zijn denk ik
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nouja zover ging het niet bij mij, maargoed we moesten dan leerlingen uitvoeringen doen. en ok voor toen best hoog niveau enzo aan nootjes spelen. was focking al een maand gestrest, maarja was kind toen he. weet ik veelquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dankbaar wil ik niet zeggen ik had een feeks als lerares en die begon te janken als ik mijn best niet had gedaan. En mijn moeder deed de tuindeuren dicht
toch geen spijt van achteraf nu, die basis leren was kut met notenschrift enzo, maarja na 15 en bandjes doe je dat toch neit meer. maar nog tot op de dag van vandaag helpt t me.Do what you love, love what you do!![]()
Jij doet er iets mee dat is tof. Ik doe er niks mee al is het een voordeel dat ik noten heb leren lezen. Mocht ik ooit beslissen om een piano aan te schaffen heb ik dat iig als voordeel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:01 schreef kree het volgende:
[..]
nouja zover ging het niet bij mij, maargoed we moesten dan leerlingen uitvoeringen doen. en ok voor toen best hoog niveau enzo aan nootjes spelen. was focking al een maand gestrest, maarja was kind toen he. weet ik veel
toch geen spijt van achteraf nu, die basis leren was kut met notenschrift enzo, maarja na 15 en bandjes doe je dat toch neit meer. maar nog tot op de dag van vandaag helpt t me.Iedereen is een kutlultrut
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Net laatste open getrokken.quote:
zeg maar bij negen van de tien heb je geen notenschrift kennis nodig......... coverbandjes noem t op.
als je musicals gaat dioenb wel. eng dat is uitdaging. hahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
mis je t niet?quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij doet er iets mee dat is tof. Ik doe er niks mee al is het een voordeel dat ik noten heb leren lezen. Mocht ik ooit beslissen om een piano aan te schaffen heb ik dat iig als voordeel.Do what you love, love what you do!![]()
Het is lang geleden, het besef dat muziek maken lekker is kwam pas later.quote:Iedereen is een kutlultrut
herkenbaar, maar nooit te laat denk?quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is lang geleden, het besef dat muziek maken lekker is kwam pas later.
ik deed het nl altijd wel in min of meer vorm over wat of christelijk. of band of weet niet
maar als je die basis hebt, tip laat het niet gaan
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: