Laat ik heel eerlijk zijn, hij deed het eromquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
niet door met collega's naar iemand toe te gaan en er suggesties of grappen over te maken iig?
nouja dan heb je eraan meegedaan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat ik heel eerlijk zijn, hij deed het eromEn geloof ook wel serieus dat hij het echt tof vond dat ie bij ons het prinsesje was. Maar wat betreft de rest van zijn omgeving, dat is een ander verhaal.
Wat had ik beter moeten doen? Net als de grapjes van collega's want het was zo duidelijk dat ie zich juist doordat wij er grappig over deden hij zich zelfverzekerder ging voelen op het werkquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dan heb je eraan meegedaan?
het kan makkelijker he, ik vind nog steeds niet dat je iemand zo moet beoordelen, maar ok ken het sfeertje wel en ik ben er aardig hard in geworden. maar zeker als je iedereen niet kent, hmmms dan is dat lastig, nu krijgen ze dikke vinger.
en is ook normaal enzo, maar dat weet je niet als je daar net in komt. je had dat beter kunnen doen denk.
zekersquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Owja...
Goeienacht ouwe rukkers!
nouja weet niet hoe dat gegaan is, maar over het algemeen het sfeertje creëren "hij is de homo van de groep". "onze homo".quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat had ik beter moeten doen? Net als de grapjes van collega's want het was zo duidelijk dat ie zich juist doordat wij er grappig over deden hij zich zelfverzekerder ging voelen op het werkHij kon juist op het werk zichzelf zijn.
Dus ik snap je redenering niet zo goed nu.
Nee gast! Hij hoorde er gewoon bij en voelde zich compleet thuis juist.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
nouja weet niet hoe dat gegaan is, maar over het algemeen het sfeertje creëren "hij is de homo van de groep". "onze homo".
maar dan moet je hem ook verdedigen voor de rest. en dat lees ik niet zo?
quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iedereen is een kutlultrut
ok nouja dan is dat dus goed toch?quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee gast! Hij hoorde er gewoon bij en voelde zich compleet thuis juist.
Wat ik net al zei maat, hij komt uit streng islamitische familie. Bij ons kon ie na hij begreep dat onze grapjes, en die waren echt onschuldig hij zichzelf kon zijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:16 schreef kree het volgende:
bij ons ook iemand net nieuw hoor die homo is, ik heb er totaal geen problemen mee. oudere garde maakten altijd grappen en zei al kijk ff uit want je hebt er iemand die dat wel is. nu gaat hij er ok mee om.
maar ik beoordeel hem als collega en vakkundig en wat geaardheid maakt me niet uit. dus zal het altijd verdedigen.
Geeft niet, doe je wel vakerquote:
ok dan kan ik niks anders zeggen als goed gedaanquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat ik net al zei maat, hij komt uit streng islamitische familie. Bij ons kon ie na hij begreep dat onze grapjes, en die waren echt onschuldig hij zichzelf kon zijnHij is er juist van uit zijn schulp gekropen.
haha jaquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geeft niet, doe je wel vaker![]()
Ik ook.
Ieder ander ook.
Doen we allemaal wel.
brooie muine ogen wel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Speciaal voor @:kree een normaal meisje
[ afbeelding ]
Oh is dat zo ook in de familiequote:Op zaterdag 30 november 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat ik net al zei maat, hij komt uit streng islamitische familie. Bij ons kon ie na hij begreep dat onze grapjes, en die waren echt onschuldig hij zichzelf kon zijnHij is er juist van uit zijn schulp gekropen.
Ik kom net binnen, weet niet wie ze weg heeft gejaagdquote:
Bolkequote:Op zaterdag 30 november 2024 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, weet niet wie ze weg heeft gejaagd
Oh dat was @ToTquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, weet niet wie ze weg heeft gejaagd
nog niet waarop ik val eigenlijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Speciaal voor @:kree een normaal meisje
[ afbeelding ]
Stoer dat hij er voor uit komt, triest dat het zo moet.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bolkehangt nog uit in de kroeg volgens mij
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |