quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:11 schreef halfway het volgende:
Zijn er ook mensen hier die dynamisch Anwb energie hebben?
Check je kosten voor deze maand eens?
Deze staan nu voor mij op ¤9172 electra 90x zoveel
Dagtarieven kloppen wel.
Zit er verschil in de prijs van stroom? Nee, daarom gewoon de goedkoopste pakken.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:27 schreef Farenji het volgende:
Energie bij de anwb, koop je ook je brood bij de schoenenwinkel ofzo?
9172 euro, echt goedkoop ja.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zit er verschil in de prijs van stroom? Nee, daarom gewoon de goedkoopste pakken.
Ik heb jarenlang bijgedragen aan de marmeren vloeren bij Vattenfall.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:27 schreef Farenji het volgende:
Energie bij de anwb, koop je ook je brood bij de schoenenwinkel ofzo?
Klopt, alleen het begint wel aan het vertrouwen te knagen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat dit een bug in de app is mag duidelijk zijn. Boeiend.
Iedereen en z'n moeder zit tegenwoordig in de energie business. Ook veel te veel van die toko's die daar gezien hun core business geen fuck te zoeken hebben. Zoals anwb. Maar ook bijv die jolige dozenschuivers van coolblue. Ik heb er beroepsmatig heel direct mee te maken gehad en je wil niet geloven wat voor een teringbende het daar is. Alles voor een glimlach ja, nou het was om te janken. Ik heb ergens het gevoel dat het voor anwb niet veel anders is. Daar hebben ze verstand van wegenwacht en verkeersinformatie en van pepernoten uit fietsbanden halen, maar energieprovider is toch echt een heel andere business.quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:06 schreef halfway het volgende:
[..]
Klopt, alleen het begint wel aan het vertrouwen te knagen.
Daar heb ik een account.quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:34 schreef Farenji het volgende:
bijv die jolige dozenschuivers van coolblue.
Nu ga je bijdragen aan de marmeren vloeren bij de ANWB, plus natuurlijk die gouden randjes in het marmer rond de vleugel in het bedrijfsrestaurant...quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:05 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang bijgedragen aan de marmeren vloeren bij Vattenfall.
Het zou nog weleens kunnen dat ANWB enkel een label is. Dus dat ze de hele afhandeling uitbesteden aan een bestaande partij en wat provisie opstrijken wegens de naamsbekendheid.quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:34 schreef Farenji het volgende:
[..]
Iedereen en z'n moeder zit tegenwoordig in de energie business. Ook veel te veel van die toko's die daar gezien hun core business geen fuck te zoeken hebben. Zoals anwb. Maar ook bijv die jolige dozenschuivers van coolblue. Ik heb er beroepsmatig heel direct mee te maken gehad en je wil niet geloven wat voor een teringbende het daar is. Alles voor een glimlach ja, nou het was om te janken. Ik heb ergens het gevoel dat het voor anwb niet veel anders is. Daar hebben ze verstand van wegenwacht en verkeersinformatie en van pepernoten uit fietsbanden halen, maar energieprovider is toch echt een heel andere business.
Ik doe dus wel eens wat voor zo'n vergelijkingssite voor verzekeringen en energiecontracten en je staat versteld. Enerzijds hoe fucking veel geld daaraan verdiend wordt, ziek gewoon. Die chaos lijkt speciaal daarvoor opgetuigd. Maar inderdaad die zorgverzekeringen, dat zijn bijna alleen labels met hippe namen en veel bullshit. Met als trieste dieptepunt zilveren kruis met hun "pro life" zorgverzekering, waar abortus en de pil dus niet in het pakket zit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het zou nog weleens kunnen dat ANWB enkel een label is. Dus dat ze de hele afhandeling uitbesteden aan een bestaande partij en wat provisie opstrijken wegens de naamsbekendheid.
Verder is het inderdaad bespottelijk dat er anno nu talloze "energieleveranciers" bestaan. 99,9% produceert niks en doet enkel de administratie die meestal een zootje is. Zelfde is er aan de hand met zorgverzekeraars en al hun sub merken. Lijkt net alsof er veel keuze is. Daar ook het jaarlijkse overstapcircus.
Om zijn vraag eerst op FOK te plaatsen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 07:13 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat zei de ANWB toen je hierover contact opnam met de klantenservice?
90x zoveel als wat?quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:11 schreef halfway het volgende:
Zijn er ook mensen hier die dynamisch Anwb energie hebben?
Check je kosten voor deze maand eens?
Deze staan nu voor mij op ¤9172 90x zoveel
Dagtarieven kloppen wel.
Volgens mij zijn ze net begonnen met de bouw van het nieuwe hoofdkantoor in Den Haag, binnenkort maar eens kijken of ze niet stiekem alles van goud maken danquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:17 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Nu ga je bijdragen aan de marmeren vloeren bij de ANWB, plus natuurlijk die gouden randjes in het marmer rond de vleugel in het bedrijfsrestaurant...
Jezes, dat is wel een ultiem dieptepunt inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:33 schreef Farenji het volgende:
[..]
zilveren kruis met hun "pro life" zorgverzekering, waar abortus en de pil dus niet in het pakket zit.
https://revive.nl/verzeke(...)ommezwaai-doet-pijn/quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:33 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik doe dus wel eens wat voor zo'n vergelijkingssite voor verzekeringen en energiecontracten en je staat versteld. Enerzijds hoe fucking veel geld daaraan verdiend wordt, ziek gewoon. Die chaos lijkt speciaal daarvoor opgetuigd. Maar inderdaad die zorgverzekeringen, dat zijn bijna alleen labels met hippe namen en veel bullshit. Met als trieste dieptepunt zilveren kruis met hun "pro life" zorgverzekering, waar abortus en de pil dus niet in het pakket zit.
Medisch ethische wens, voldoende alternatieven, wat een gezeik....quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:52 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Jezes, dat is wel een ultiem dieptepunt inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |