abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215717651
Zijn er ook mensen hier die dynamisch Anwb energie hebben?
Check je kosten voor deze maand eens?
Deze staan nu voor mij op ¤9172 90x zoveel :?

Dagtarieven kloppen wel.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_215717659
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:11 schreef halfway het volgende:
Deze staan nu voor mij op ¤9172 electra 90x zoveel :?

Dagtarieven kloppen wel.
pi_215717724
Mja die plantage moet je ook niet op je eigen aansluiting aansluiten. Buiten dat...vast een foutje.
pi_215718298
Energie bij de anwb, koop je ook je brood bij de schoenenwinkel ofzo?
pi_215718586
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 20:27 schreef Farenji het volgende:
Zit er verschil in de prijs van stroom? Nee, daarom gewoon de goedkoopste pakken.
pindazakje
pi_215718638
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 20:52 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Zit er verschil in de prijs van stroom? Nee, daarom gewoon de goedkoopste pakken.
9172 euro, echt goedkoop ja.
pi_215718653
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 20:59 schreef Farenji het volgende:

[..]
9172 euro, echt goedkoop ja.
Dat dit een bug in de app is mag duidelijk zijn. Boeiend.
pindazakje
pi_215718691
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 20:27 schreef Farenji het volgende:
Ik heb jarenlang bijgedragen aan de marmeren vloeren bij Vattenfall.
pi_215718702
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Dat dit een bug in de app is mag duidelijk zijn. Boeiend.
Klopt, alleen het begint wel aan het vertrouwen te knagen.
pi_215718906
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 21:06 schreef halfway het volgende:

[..]
Klopt, alleen het begint wel aan het vertrouwen te knagen.
Iedereen en z'n moeder zit tegenwoordig in de energie business. Ook veel te veel van die toko's die daar gezien hun core business geen fuck te zoeken hebben. Zoals anwb. Maar ook bijv die jolige dozenschuivers van coolblue. Ik heb er beroepsmatig heel direct mee te maken gehad en je wil niet geloven wat voor een teringbende het daar is. Alles voor een glimlach ja, nou het was om te janken. Ik heb ergens het gevoel dat het voor anwb niet veel anders is. Daar hebben ze verstand van wegenwacht en verkeersinformatie en van pepernoten uit fietsbanden halen, maar energieprovider is toch echt een heel andere business.
pi_215718976
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 21:34 schreef Farenji het volgende:
bijv die jolige dozenschuivers van coolblue.
Daar heb ik een account.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215719232
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 21:05 schreef halfway het volgende:

[..]
Ik heb jarenlang bijgedragen aan de marmeren vloeren bij Vattenfall.
Nu ga je bijdragen aan de marmeren vloeren bij de ANWB, plus natuurlijk die gouden randjes in het marmer rond de vleugel in het bedrijfsrestaurant... *)
pi_215719859
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 21:34 schreef Farenji het volgende:

[..]
Iedereen en z'n moeder zit tegenwoordig in de energie business. Ook veel te veel van die toko's die daar gezien hun core business geen fuck te zoeken hebben. Zoals anwb. Maar ook bijv die jolige dozenschuivers van coolblue. Ik heb er beroepsmatig heel direct mee te maken gehad en je wil niet geloven wat voor een teringbende het daar is. Alles voor een glimlach ja, nou het was om te janken. Ik heb ergens het gevoel dat het voor anwb niet veel anders is. Daar hebben ze verstand van wegenwacht en verkeersinformatie en van pepernoten uit fietsbanden halen, maar energieprovider is toch echt een heel andere business.
Het zou nog weleens kunnen dat ANWB enkel een label is. Dus dat ze de hele afhandeling uitbesteden aan een bestaande partij en wat provisie opstrijken wegens de naamsbekendheid.

Verder is het inderdaad bespottelijk dat er anno nu talloze "energieleveranciers" bestaan. 99,9% produceert niks en doet enkel de administratie die meestal een zootje is. Zelfde is er aan de hand met zorgverzekeraars en al hun sub merken. Lijkt net alsof er veel keuze is. Daar ook het jaarlijkse overstapcircus.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_215719934
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:18 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Het zou nog weleens kunnen dat ANWB enkel een label is. Dus dat ze de hele afhandeling uitbesteden aan een bestaande partij en wat provisie opstrijken wegens de naamsbekendheid.

Verder is het inderdaad bespottelijk dat er anno nu talloze "energieleveranciers" bestaan. 99,9% produceert niks en doet enkel de administratie die meestal een zootje is. Zelfde is er aan de hand met zorgverzekeraars en al hun sub merken. Lijkt net alsof er veel keuze is. Daar ook het jaarlijkse overstapcircus.
Ik doe dus wel eens wat voor zo'n vergelijkingssite voor verzekeringen en energiecontracten en je staat versteld. Enerzijds hoe fucking veel geld daaraan verdiend wordt, ziek gewoon. Die chaos lijkt speciaal daarvoor opgetuigd. Maar inderdaad die zorgverzekeringen, dat zijn bijna alleen labels met hippe namen en veel bullshit. Met als trieste dieptepunt zilveren kruis met hun "pro life" zorgverzekering, waar abortus en de pil dus niet in het pakket zit.
pi_215720749
Wat zei de ANWB toen je hierover contact opnam met de klantenservice?
pi_215720782
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 07:13 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat zei de ANWB toen je hierover contact opnam met de klantenservice?
Om zijn vraag eerst op FOK te plaatsen.
  zaterdag 30 november 2024 @ 07:50:18 #17
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_215720826
Ik had bij mijn nieuwbouwwoning een soortgelijk geintje, ons geschatte verbruik stond op 15K EUR per maand :') bleek dat er een voormalig kantoorpand hier gestaan heeft en Essent had doodleuk hun historisch verbruik gepakt om als voorschot voor ons te dienen :D

Ging gelukkig heel snel naar beneden maar dan schrik je wel even.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_215720850
Net gebeld net anwb, die gaven aan dat door klimaat verandering en de oorlogen in de wereld alles duur is geworden. De prijzen zijn daarom fors omhoog gegaan.

Helaas betalen dus.
pi_215721052
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:11 schreef halfway het volgende:
Deze staan nu voor mij op ¤9172 90x zoveel :?

Dagtarieven kloppen wel.
90x zoveel als wat?
  zaterdag 30 november 2024 @ 09:33:27 #20
459050 SailorP
Oud in een nieuw jasje
pi_215721202
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 22:17 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]
Nu ga je bijdragen aan de marmeren vloeren bij de ANWB, plus natuurlijk die gouden randjes in het marmer rond de vleugel in het bedrijfsrestaurant... *)
Volgens mij zijn ze net begonnen met de bouw van het nieuwe hoofdkantoor in Den Haag, binnenkort maar eens kijken of ze niet stiekem alles van goud maken dan
  Redactie Frontpage zaterdag 30 november 2024 @ 11:52:54 #21
38148 crew  Innisdemon
pi_215722182
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:33 schreef Farenji het volgende:

[..]
zilveren kruis met hun "pro life" zorgverzekering, waar abortus en de pil dus niet in het pakket zit.
Jezes, dat is wel een ultiem dieptepunt inderdaad :')
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_215723895
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:33 schreef Farenji het volgende:

[..]
Ik doe dus wel eens wat voor zo'n vergelijkingssite voor verzekeringen en energiecontracten en je staat versteld. Enerzijds hoe fucking veel geld daaraan verdiend wordt, ziek gewoon. Die chaos lijkt speciaal daarvoor opgetuigd. Maar inderdaad die zorgverzekeringen, dat zijn bijna alleen labels met hippe namen en veel bullshit. Met als trieste dieptepunt zilveren kruis met hun "pro life" zorgverzekering, waar abortus en de pil dus niet in het pakket zit.
https://revive.nl/verzeke(...)ommezwaai-doet-pijn/
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215723911
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 11:52 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Jezes, dat is wel een ultiem dieptepunt inderdaad :')
Medisch ethische wens, voldoende alternatieven, wat een gezeik....
Wat wettelijk verplicht is zullen ze uiteraard verder aan moeten voldoen, maar binnen de grenzen van de wet, als zij dit leuk vinden, lekker laten gaan toch?
  zondag 1 december 2024 @ 14:46:50 #24
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_215735670
Er was een storing in de app. Dit stond er bij mij ook duidelijk bij.
Dus niks aan de hand was na enkele uren weer gefixt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')