Bijna 5 euro voor een paar van die balletjesquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:30 schreef Ama het volgende:
Mora heeft dit. Of het lekker is geen idee.
[ link | afbeelding ]
En vast niet zo lekker als die van de BK.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:33 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Bijna 5 euro voor een paar van die balletjes
Geen idee, heb ze van bk ook nooit gehadquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
En vast niet zo lekker als die van de BK.
Vond ze niet te eten, en echt debiel duur iddquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:30 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit klinkt als iets wat Poetin in de goelags serveert man, gadverdammequote:Op vrijdag 29 november 2024 17:41 schreef Mikeytt het volgende:
Zijn bizar makkelijk zelf te maken!
Ingrediënten:
1 grote aardappel
Handje cashewnoten
2 eetlepels edelgistvlokken
2 eetlepels maizena
Chilipepers
2 eetlepels appelmoes
Sojamelk
Paneermeel
Bereiding:
> Aardappel koken
> cashew blenden tot een puree
> kneed je aardappel met je cashewpuree, edelgistvlokken en maizena tot een puree. Als het niet kneedbaar is, beetje maizena erbij.
> chilipepers in stukken snijden en door de mix doen
> maak er balletjes van
> doe een lepeltje maizena in een kom sojamelk. Doe je balletjes daarin, daarna in een kommetje paneermeel en dan lekker frituren
Ze zijn lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:30 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Echt bizar lekker. Wordt na het frituren ook heerlijk smeuïgquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat Poetin in de goelags serveert man, gadverdamme
Ik mis de kaas in de ingrediënten, ben gewoon een omnivoor hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:41 schreef Mikeytt het volgende:
Zijn bizar makkelijk zelf te maken!
Ingrediënten:
1 grote aardappel
Handje cashewnoten
2 eetlepels edelgistvlokken
2 eetlepels maizena
Chilipepers
2 eetlepels appelmoes
Sojamelk
Paneermeel
Bereiding:
> Aardappel koken
> cashew blenden tot een puree
> kneed je aardappel met je cashewpuree, edelgistvlokken en maizena tot een zachte deegbal. Als het niet kneedbaar is, beetje maizena erbij.
> chilipepers in stukken snijden en door de mix doen
> maak er balletjes van
> doe een lepeltje maizena in een kom sojamelk. Doe je balletjes daarin, daarna in een kommetje paneermeel en dan lekker frituren
Smeuïg door wat dan?quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Echt bizar lekker. Wordt na het frituren ook heerlijk smeuïg
Cashew en aardappel in combinatie met de maizenaquote:
Vergeten bij te vermelden zie ik. De appelmoes moet je door de mix kneden.quote:
Als je omnivoor bent, dan is dit recept geen probleem.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik mis de kaas in de ingrediënten, ben gewoon een omnivoor hoor.
Okee ik ben carnivoor welke normale kaas moet ik gebruiken danquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als je omnivoor bent, dan is dit recept geen probleem.
In de Randstad toevallig?quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:49 schreef Natalie het volgende:
Ik koop ze meestal bij de cafetaria. Sterker nog: ik ga ze zo halen
Ik heb ze nog nooit bij een snackbar gezien.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:49 schreef Natalie het volgende:
Ik koop ze meestal bij de cafetaria. Sterker nog: ik ga ze zo halen
Je bent de kaas er ook vergeten te vermelden.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vergeten bij te vermelden zie ik. De appelmoes moet je door de mix kneden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |