SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Heb ook een tv-kastje gekregen dus ja, dan luister ik tv via de dopjesquote:
Oh zo haha. Zag al voor me dat je muziek kan luisteren ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:09 schreef CherryLips het volgende: [..] Ja tijdens het werk, maar bluetooth op m'n pc doet het kut dus misschien dat ik daar toch een koptelefoon blijf gebruiken.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ook een tv-kastje gekregen dus ja, dan luister ik tv via de dopjesKan ik ook gewoon naar de wc en naar de keuken en blijven luisteren.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ook een tv-kastje gekregen dus ja, dan luister ik tv via de dopjesKan ik ook gewoon naar de wc en naar de keuken en blijven luisteren.
Ja ook, gewoon als draadloze oordopjes.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zo haha. Zag al voor me dat je muziek kan luisteren ofzo.
Oh dat is wel chill.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook, gewoon als draadloze oordopjes.
We wachten de vermakelijke verhalen rustig afquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Moet ze ook helemaal schoonmakenDat wordt drama.
ziet er sjiek uitquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
@:bitterbal
Zoiets
https://www.allesvoororen.nl/nl/phonak-audeo-paradise-90-r.html
Gewoon kopen , je kan ze weer doorverkopen toch?quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:19 schreef CherryLips het volgende:
O goddomme. M'n zus zou kaartjes voor Gary regelen, niet gelukt. Ik ga even kijken, kan nog twee kaartjes aan de zijkant kopen, maar weet niet of zij dat goed vindt. Ik ben mt haar aan het appen, ineens is het stil. Ze neemt ook niet op, krijg je zo';n focusbericht dat ze in de auto zit. In die twee minuten sinds de laatste app? Jezus mens neem gvd toch een keer op
Gary Moore?quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:19 schreef CherryLips het volgende:
O goddomme. M'n zus zou kaartjes voor Gary regelen, niet gelukt. Ik ga even kijken, kan nog twee kaartjes aan de zijkant kopen, maar weet niet of zij dat goed vindt. Ik ben mt haar aan het appen, ineens is het stil. Ze neemt ook niet op, krijg je zo';n focusbericht dat ze in de auto zit. In die twee minuten sinds de laatste app? Jezus mens neem gvd toch een keer op
Het is in Engeland, dus weet niet of dat makkelijk kan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon kopen , je kan ze weer doorverkopen toch?
Hadden jullie niet al besproken om te gaan toen je eerder die kaartjes probeerde te kopen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is in Engeland, dus weet niet of dat makkelijk kan.
Waarheen?quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:31 schreef CherryLips het volgende:
O ze is er weer. Ik heb de kaartjes gekocht maar ze vindt het geen goede plekken. Dan mens is ook altijd van alles of niets he.
Wie gaat er mee
hmmmm oke dan is het wel handig als ze bereikbaar isquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is in Engeland, dus weet niet of dat makkelijk kan.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:31 schreef CherryLips het volgende:
O ze is er weer. Ik heb de kaartjes gekocht maar ze vindt het geen goede plekken. Dan mens is ook altijd van alles of niets he.
Wie gaat er mee
Ja maar het moesten wel goede plekken zijn. Ik kan niet voor haar bepalen wat goede plekken zijn, want ik vond dit wel oké. Maar zij wil denk ik vlak voor het podium zitten en anders niet ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hadden jullie niet al besproken om te gaan toen je eerder die kaartjes probeerde te kopen dan?
Wtf, alsof je zoveel keuze hadquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Wie gaat er mee
Wat is dat godverdomme voor een onzin, gaat toch om de eravring en een gezellig tripje naar Engelandquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het moesten wel goede plekken zijn. Ik kan niet voor haar bepalen wat goede plekken zijn, want ik vond dit wel oké. Maar zij wil denk ik vlak voor het podium zitten en anders niet ofzo.
ja ditquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wtf, alsof je zoveel keuze hadIk had verwacht: "Hey bedankt Ger, wat tof dat je nog kaartjes hebt gevonden!".
Was met Robbie ook, was ook drama. Heb ik kaartjes gekocht, kon zij betere kaartjes voor de tweede datum krijgen die net was toegevoegd, kan ik mijn kaartjes weer verkopen. Zo ging het de vorige keer ook.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wtf, alsof je zoveel keuze hadIk had verwacht: "Hey bedankt Ger, wat tof dat je nog kaartjes hebt gevonden!".
Wat een ondankbare troela zeg.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat bij blink-182 ook ergens aan de zijkant en heb alsnog een super leuke avond gehad dus ze moet niet zo miepen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het moesten wel goede plekken zijn. Ik kan niet voor haar bepalen wat goede plekken zijn, want ik vond dit wel oké. Maar zij wil denk ik vlak voor het podium zitten en anders niet ofzo.
Ja, dit inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als het steeds zo moet zou ik dat ook niet meer doen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was met Robbie ook, was ook drama. Heb ik kaartjes gekocht, kon zij betere kaartjes voor de tweede datum krijgen die net was toegevoegd, kan ik mijn kaartjes weer verkopen. Zo ging het de vorige keer ook.
Ik doe het niet meer hoor, of ik koop 1 kaartje.
Dat lijkt me alleen een keertje leuk als ik heel goedkoop heen kan of een entreekaartje win ofzo haha.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:35 schreef CherryLips het volgende:
En zij wil nog naar F1 volgend jaar maar dat is vijf keer zo duur en het boeit mij niet zo, dus dan ga ik niet met haar mee.
Zeg dat je wel meegaat en zeg vervolgens dat de plekken waar ze kaartjes voor heeft je niet bevallen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:35 schreef CherryLips het volgende:
En zij wil nog naar F1 volgend jaar maar dat is vijf keer zo duur en het boeit mij niet zo, dus dan ga ik niet met haar mee.
Een dagkaart op het veld ofzo had ik nog wel gedaan voor één dag, maar ik ga niet twee of drie dagen op de tribune plus overnachting ergens. Ik ben geen F1-fan, zij is wel Gary-fan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat lijkt me alleen een keertje leuk als ik heel goedkoop heen kan of een entreekaartje win ofzo haha.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat je wel meegaat en zeg vervolgens dat de plekken waar ze kaartjes voor heeft je niet bevallen.
Niet als je de verkeerde tafel in het taartjesrestaurant reserveertquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:40 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat er nu legio mannen zijn die denken "zou best een sappig taartje willen eten met Ger maar ja dan krijg je die gekke zusje er ook bij"
quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Vorige keer bij Gary had ik ook kaartjes ergens halverwege, maar dat was een klein theater dus prima. Maar ik ben superkort qua bovenlijf dus ik zag nog steeds heel weinigMaar het was beter dan niks.
Ik ben ook geen fan van lang staan. Anders leun ik lekker vriend die meegaat.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:40 schreef Ama het volgende:
Bij Electric Callboy gaan we dus in de golden circle staan. Dit is het moment dat ik besef dat daar ook waarschijnlijk de mensen losgaan op bepaalde stukken (bij het vorige concert was het ook voor in de zaal). RIP rug.Sowieso niet zo'n fan van heel lang staan maar goed.
Bij Sum 41 hielp het wel om gewoon continue alleen maar los te gaan met dansen enz. Zodra ik stil sta begint mijn rug echt fucked te doen (en eventueel gebeuk van mensen tegen me aan maakt het ook niet beter).quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van lang staan. Anders leun ik lekker vriend die meegaat.
Wat een zeikerd. Heeft ze al een vriend? Dan krijgt die een biertje van me.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:46 schreef CherryLips het volgende:
O ze vindt het ook duur want die kaartjes die zij vanmorgen bijna had gekocht, waren 22 pond goedkoper.
Misschien moet je dan eens je eigen cc nemen
Hoe lang gaat dat geklaag meestal door? Morgen is het weer over?quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:46 schreef CherryLips het volgende:
O ze vindt het ook duur want die kaartjes die zij vanmorgen bijna had gekocht, waren 22 pond goedkoper.
quote:
Hoeveel is een kaartje? (Even omgerekend naar euro's want ben niet zo goed met dat omrekenen)quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon niet echt lang op mijn voeten staan want last van evenwicht, dus dansen helpt een beetje.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij Sum 41 hielp het wel om gewoon continue alleen maar los te gaan met dansen enz. Zodra ik stil sta begint mijn rug echt fucked te doen (en eventueel gebeuk van mensen tegen me aan maakt het ook niet beter).
Komt denk ik ook omdat ik hypermobiel ben want ik sta sowieso niet helemaal zoals het hoort.
Die is minstens zo erg als je de verhalen over hem hoort.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een zeikerd. Heeft ze al een vriend? Dan krijgt die een biertje van me.
Maar ik verwacht toch wel dat er af en toe (soort van) moshpits komen in het gedeelte waar wij staan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kon niet echt lang op mijn voeten staan want last van evenwicht, dus dansen helpt een beetje.
Moshpits wil ik wel vermijden.
Oh, dat heb ik dan weer even gemistquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is minstens zo erg als je de verhalen over hem hoort.
Gezellie mozarellie daar thuis danquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga je toch in de silver circlequote:Op vrijdag 29 november 2024 12:40 schreef Ama het volgende:
Bij Electric Callboy gaan we dus in de golden circle staan. Dit is het moment dat ik besef dat daar ook waarschijnlijk de mensen losgaan op bepaalde stukken (bij het vorige concert was het ook voor in de zaal). RIP rug.Sowieso niet zo'n fan van heel lang staan maar goed.
Damsko??quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:07 schreef Karzai het volgende:
Sailing home, feeling strong, weekend
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een zeikerd. Heeft ze al een vriend? Dan krijgt die een biertje van me.
Als ze er eenmaal zit dan is ze er heel blij mee dat we zijn gegaan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe lang gaat dat geklaag meestal door? Morgen is het weer over?
Eeh met handling fees en restauration fee waren ze... ik durf het niet te zeggen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoeveel is een kaartje? (Even omgerekend naar euro's want ben niet zo goed met dat omrekenen)
Neuh valt wel mee de laatste paar jaar.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie sloten aanpassen aan mijn huis mag ook ¤ 737,13 kosten. Doe zegquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh met handling fees en restauration fee waren ze... ik durf het niet te zeggen.
Zo erg kan het niet zijn toch, als ze over 22 pond meer of minder klaagt.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh met handling fees en restauration fee waren ze... ik durf het niet te zeggen.
Ik was nu 257 pond kwijt voor twee personen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo erg kan het niet zijn toch, als ze over 22 pond meer of minder klaagt.
150 euro pp, is duur maar kon erger voor een concert.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was nu 257 pond kwijt voor twee personen.
In de Royal Albert Hallquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
150 euro pp, is duur maar kon erger voor een concert.
Wij kunnen je gewoon horen hè, je hoeft niet zo te schreeuwen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik zit nu al van OOH DAN KUNNEN WE NAAR DE BACK TO THE FUTURE-MUSICAL EN INDIAAS ETEN BIJ DIE ENE TOKO EN NAAR KEW GARDENS ALS HET MOOI WEER IS EN EN EN TWEEDEHANDS BOEKENZAAKJES EN DAT ENE GORE MUSEUM IS WEER OPEN EN EN EN
Bind je je zus toch gewon vast in de hotelkamerquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Misschien had ik 1 kaartje moeten kopen.
Zie je, duct tape meenemen op reis komt altijd van pas.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bind je je zus toch gewon vast in de hotelkamer
Kew Gardensquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik zit nu al van OOH DAN KUNNEN WE NAAR DE BACK TO THE FUTURE-MUSICAL EN INDIAAS ETEN BIJ DIE ENE TOKO EN NAAR KEW GARDENS ALS HET MOOI WEER IS EN EN EN TWEEDEHANDS BOEKENZAAKJES EN DAT ENE GORE MUSEUM IS WEER OPEN EN EN EN
Lekkuuuuurquote:
Inderdaad. Veel te weinig.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:43 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)-penisinjecties.html
400 miljoen schadevergoeding, voor een niet levensbedreigende medische fout. Gaat toch helemaal nergens meer over in de VSWaar zijn die bedragen in godsnaam op gebaseerd.
Niet echt een goed businessmodel voor een gigolo maar okquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel te weinig.
Mijn geslachtsdeel is onbetaalbaar!
Je kan het nu iig wel weer horenquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan het nu iig wel weer horen
tis heerlijk weerquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
De zon schijnt.
Leuk, was helemaal vergeten dat die nog bestond
En bellen en streamen en helemaal fancy fancyquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]wat heb ik gemist?
Kan Gerrie weer normaal horen?
Die hebben ze tegenwoordig nog steedsquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
vroeger hadden ze van die verrekijkers om zonder gevaar boven de loopgraven uit te kijken
verrekijkers meequote:
Jij ook alquote:Op vrijdag 29 november 2024 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch gezwicht voor een Black Friday-deal. Nieuwe beslagkommen zijn onderweg.
NIet gewoon een periscoop uit je binnenzak klappenquote:Op vrijdag 29 november 2024 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben ze tegenwoordig nog steeds
Ik twijfel nog m'n piel mij 400 miljoen waard is of niet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:43 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)-penisinjecties.html
400 miljoen schadevergoeding, voor een niet levensbedreigende medische fout. Gaat toch helemaal nergens meer over in de VSWaar zijn die bedragen in godsnaam op gebaseerd.
50% nat 50% kat?quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij ook al
Ik heb m'n testkitje binnen.
Dan zou ik een opzetlul kiezen. Kun je nog beetje variëren zo rond de kerstdagen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik twijfel nog m'n piel mij 400 miljoen waard is of niet.
Voor dat bedrag kan je waarschijnlijk een schitterende donorlul krijgen en genoeg overhouden.
Of Gary, of een chagrijnige zus.quote:
Gouden glitterballen ditdat.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zou ik een opzetlul kiezen. Kun je nog beetje variëren zo rond de kerstdagen.
Ik ga zo nog wat wol bekijkenquote:Op vrijdag 29 november 2024 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik las bitterballenquote:
Als het goed is, krijg ik vandaag wol binnen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga zo nog wat wol bekijken
Maar eerst rondje lopen want zon
Blitterballenquote:
Ook handig als je niet weet wat je voor je verjaardag moet vragen aan familie en vienden.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zou ik een opzetlul kiezen. Kun je nog beetje variëren zo rond de kerstdagen.
Wat voor?quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het goed is, krijg ik vandaag wol binnen.
Wel met Black Friday korting gekocht.
Even doorsturen naar Elon Musk. Misschien is die in een gekke bui en legt die het geld wel bij.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:48 schreef UitStraling het volgende:
Voor de helft van dat geld mogen ze m'n piel op komen halen hoor, doe ik er nog een gebruiksaanwijzing en een leuk strikje omheen ook nog.
Heeeeej Elonneke willegij unne wiebeldanspiel kwekvol zwoele verhaaltjes over gele tenaslips?quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even doorsturen naar Elon Musk. Misschien is die in een gekke bui en legt die het geld wel bij.
Ohhh nice!quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://itsallinanutshell(...)erlands-haakpatroon/
[ afbeelding ]
Deze poef wil ik eens keer gaan maken.
uhuquote:
ah ik dacht je haakneus al te herkennenquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
uhu![]()
Ik heb het haakvirus opgelopen.
Ja daar heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
uhu![]()
Ik heb het haakvirus opgelopen.
Mooie sneakers.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:05 schreef Karzai het volgende:
Mijn bf deal van 179 voor 126 , 53 euro korting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké Ramesh.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:06 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Snel even mijn abonnement dat ik nooit heb afgesloten betalen.
Dit ziet er iit als een andere bekende man, maar ik weet niet wiequote:
Jaquote:
nee Ramesh heeft dat speciaal vanaf zijn privemail als reminder naar me gestuurd.quote:
Aardig van hem.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Ramesh heeft dat speciaal vanaf zijn privemail als reminder naar me gestuurd.
ja ik ben erg tevreden, ze lopen ook heel lekker, wat een veerkracht, je stuitert bijna over straatquote:
ja dat zie ik ook maar kan de vinger er ook niet op leggenquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit ziet er iit als een andere bekende man, maar ik weet niet wie
mooi klein stokjequote:Op vrijdag 29 november 2024 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Met de daggoes twee uur op het strand gelopen.![]()
En gezwommen. Was koud
Goeie stokquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Met de daggoes twee uur op het strand gelopen.![]()
En gezwommen. Was koud
inclusief betaallinkje?quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Ramesh heeft dat speciaal vanaf zijn privemail als reminder naar me gestuurd.
Jaquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat zie ik ook maar kan de vinger er ook niet op leggen
quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://itsallinanutshell(...)erlands-haakpatroon/
[ afbeelding ]
Deze poef wil ik eens keer gaan maken.
jazeker!! zo lief van hemquote:
Mijn keuzequote:Op vrijdag 29 november 2024 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
https://vigoseafoodbar.nl/
Hier vanavond eten
Extra hip, prijzen zonder eurosymbool. Want je praten over geld is maar voor plebs.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn keuze![]()
NORMANDIE - 6 STUKS | 21
uit Frankrijk, mild | ziltig l nootachtig
GEBAKKEN COQUILLES | 19
knolselderij | enoki | lavas | kreeftensaus
BISQUE D’HOMARD | 21
cognacroom | kreeft
ZEETONG | 38
2 in roomboter gebakken zeetongen
friet | salade
GEWOKTE SPINAZIE | 6
IRISH COFFEE |
Stuk of wat
Een vleugje Jan Lammersquote:
Ja, dat is echt zo fijn. Heel meedenkend.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
jazeker!! zo lief van hem
ik kan ook meteen mijn betaalgegevens bijwerken. ook daar heeft hij een direct linkt voor gestuurd.
Zo lief dat hij dat ook doet voor klanten zonder abonnement
Lekker op tijd. Wat wordt er gegeten?quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, alle werkjes weer gewerkt. Nu gauw even naar buiten. Pa en ma komen om vijf uur eten. Dagdag
Afhaalchineesquote:Op vrijdag 29 november 2024 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker op tijd. Wat wordt er gegeten?
Hoe Lang of Zo lang??quote:
Mijn ouders zijn ook altijd erg blij als ik niet zelf wil koken.quote:
geniet er vanquote:Op vrijdag 29 november 2024 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook even sateetje halen denk ik.
dan kun je dus niet zeggen... gelukkig hebben ze de foto's nogquote:Op vrijdag 29 november 2024 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nieuwe schoenen ✅
Nieuwe broek ✅
Nieuwe trui ✅✅
Lego opgehaald ✅
Foto's ❌❌
M'n moeder kwam me vanmorgen ophalen, maar ze was te vroeg. Ik was nog niet klaar, dus wat doet ze, gaat ze schoonmaken en opruimenquote:Op vrijdag 29 november 2024 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, vijf uur, weekend![]()
Pa en ma kunnen elk moment op de stoep staan.
mijn moeder deed eerder nog wel eens de afwas hier. maar schoonmaken en opruimen dat heeft ze nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder kwam me vanmorgen ophalen, maar ze was te vroeg. Ik was nog niet klaar, dus wat doet ze, gaat ze schoonmaken en opruimen
Als ze het doet zoals jij wil is dat wel lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder kwam me vanmorgen ophalen, maar ze was te vroeg. Ik was nog niet klaar, dus wat doet ze, gaat ze schoonmaken en opruimen
Voor hetzelfde geld duurt het nog evenquote:Op vrijdag 29 november 2024 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, vijf uur, weekend![]()
Pa en ma kunnen elk moment op de stoep staan.
jahoor het alcohol verdampt tochquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:35 schreef essnhills het volgende:
Zou je stoofpotje kunnen maken met alcoholvrij bier? Hmm, maar eens testen binnenkort
Zou de appelmoes laten zitten. Verder klinkt het goed.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:41 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo eerpels schillen en heb wildstoof uit de veluwe rode kool en appelmoes erbij
Hier net ook zo'n mooie luchtquote:
Appelmoesquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou de appelmoes laten zitten. Verder klinkt het goed.
Nooitquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou de appelmoes laten zitten. Verder klinkt het goed.
Lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:54 schreef essnhills het volgende:
Ik heb kiepstoof met bier, wortel, ui, aardappels en o.a kerrie opstaan
https://www.ah.nl/product(...)se-lasagne-melanzanequote:Op vrijdag 29 november 2024 17:54 schreef essnhills het volgende:
Ik heb kiepstoof met bier, wortel, ui, aardappels en o.a kerrie opstaan
quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nieuwe pc is binnen en gelijk doet hij niet.
Ik wil hem retour zenden als het kan.
Oh dat is niet helemaal zoals het hoort idd.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lijkt me wel toch, als ie het niet doetquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ja idd.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch, als ie het niet doet
Hmm zalm, kan ik ook nog wel eens maken.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wortels en doperwtjes gegeten met zalm.
Mag ik hem ook sjouwen naar PostNL punt.quote:
Ik mag hem retour zenden.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch, als ie het niet doet
Helaas niet. Wel sjowuhulp ingeroepen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
En ze komen hem maar gewoon weer halen, simpol.
Daar maak ik nu gebruik van.quote:
Geen lekker begin van het weekendquote:
Meh.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas niet. Wel sjowuhulp ingeroepen.
Neequote:Op vrijdag 29 november 2024 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen lekker begin van het weekend
De doos is ook zo groot.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh.![]()
En die dingen zijn serieus zwaar ja, als ik kijk naar de mijne.
Doet ie helemaal niks?quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had patatjes uit de airfryer. Maar ik had mijn vetpoemelpunten beter kunnen besteden aan een patatje van Bram
Gaf cpu error op scherm en daarna niks meer.quote:
Jep, ding van zo'n 20kg in een ding wat je amper kan pakken dankzij het formaat.quote:
20kg?quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, ding van zo'n 20kg in een ding wat je amper kan pakken dankzij het formaat.
Obligate huehue.
Dat is 1/3 van mijn gewichtquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, ding van zo'n 20kg in een ding wat je amper kan pakken dankzij het formaat.
Obligate huehue.
Begint al lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaf cpu error op scherm en daarna niks meer.
Tig keer op de aanknop gedrukt.
Ik hoef geen brakke hardware.
Zoiets ja. Die gamepc's zijn lompquote:
Toefje slagroom op je chocolademelk?quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga ze vanavond besteden aan een warme chocolademelk en een bounty. Rest van de dag alleen maar groenten en fruit gegeten.
Nee, dat doe ik alleen als ik verse slagroom heb gemaakt. En die heb ik niet nuquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toefje slagroom op je chocolademelk?
quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaf cpu error op scherm en daarna niks meer.
Tig keer op de aanknop gedrukt.
Ik hoef geen brakke hardware.
Oke Bobquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik had serieus eerst een plaatje van hem willen plaatsen, maar bedacht me uiteindelijkquote:
Verse slagroomquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik alleen als ik verse slagroom heb gemaakt. En die heb ik niet nu
quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:16 schreef LTVDK het volgende:
Kom ik net thuis, staat precies het busje van de DHL voor de deur en loopt de bezorgert net van de buren vandaanWel nieuwe ruitenwissers voor de godin
Het is kiepstoof, met kerriequote:Op vrijdag 29 november 2024 19:16 schreef LTVDK het volgende:
Kom ik net thuis, staat precies het busje van de DHL voor de deur en loopt de bezorgert net van de buren vandaanWel nieuwe ruitenwissers voor de godin
Ik had net het restje kiep kerrie van de chineesquote:
vandaag is sint pannekoekquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:29 schreef CherryLips het volgende:
Over twee weken is het vrijdag de 13eSpooky Christmas
Komt de Kerstman met lichtgevende ogen stoute kindertjes kietelen, plagen en onthoofden.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:29 schreef CherryLips het volgende:
Over twee weken is het vrijdag de 13eSpooky Christmas
Aangebrande pannekoek?quote:
Duidelijk te zien dat de aarde plat is.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:35 schreef LTVDK het volgende:
Was wel perfect winterwandelweer vandaag trouwens![]()
[ afbeelding ]
En Chemtrails!!1!1!!1!1quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Duidelijk te zien dat de aarde plat is.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:35 schreef LTVDK het volgende:
Was wel perfect winterwandelweer vandaag trouwens![]()
[ afbeelding ]
Ja maar black friday enzulksquote:
je moet dingen niet gaan combinerenquote:
Ik ben er ook nog voor eentje gezwicht, de cloudpillo, eens kijken of ze zo geweldig zijn als ze allemaal roepenquote:Op vrijdag 29 november 2024 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een PVV-meeuw.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik zie zo'n regeringsmeeuw met een camera in zijn oog.
Schrijf je even een review hier?quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog voor eentje gezwicht, de cloudpillo, eens kijken of ze zo geweldig zijn als ze allemaal roepen
die review wil ik idd ook wel lezenquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schrijf je even een review hier?
Waarom?quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet dingen niet gaan combineren
quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
quote:
omdat zwarte katten ook geen geluk brengenquote:
Nee ze brengen over het algemeen ook geen pakketjes aan de deur, je punt is?quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat zwarte katten ook geen geluk brengen
Wil je die ook kopen danquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan weten wij of we het ook moeten kopen
dat zware vrijdag en sint pannekoek samen er niet voor zorgt dat je zwarte pannenkoeken moet etenquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze brengen over het algemeen ook geen pakketjes aan de deur, je punt is?
Heul welquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat zwarte katten ook geen geluk brengen
Grmbl de influencerquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik laat me snel influencen door mensen hier.
Ben ik nu opeens een influencerquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grmbl de influencer
Of iets een aanrader is hangt af van de mate van grmbln
Foqueville influencerquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik nu opeens een influencerMoet ik straks ook mijn posts gaan afsluiten met 'like, share & subscribe'?
*Grmbl, share & subscribequote:Op vrijdag 29 november 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik nu opeens een influencerMoet ik straks ook mijn posts gaan afsluiten met 'like, share & subscribe'?
quote:Bezorgtijd: vandaag tussen 19:00 en 20:00
Sorry! We hebben helaas wat vertraging. We doen ons best om je pakket vandaag nog te bezorgen (uiterlijk 22:00 uur).
jaquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je moet die zwarte pannekoek ook op je hoofd leggen, niet opetenquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zware vrijdag en sint pannekoek samen er niet voor zorgt dat je zwarte pannenkoeken moet eten
dat wordt 21:55quote:
Heb nog wel treurig nieuws ...quote:
Ja dat ze een beetje doorwerken, heb het verdorie vanmorgen al besteldquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt heel raar op zwarte vrijdag.
Geen PFEFFERMINZ meer?quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog wel treurig nieuws ...
Progoedkoop gaat er mee stoppen
Neequote:
Ohquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NeeWordt het toch een busritje naar Duitsland
Foqueville PFEFFERMINZ tourquote:
quote:
sier of boem?quote:
Sier dit keerquote:
voor sier is het in elk geval donker genoeg.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sier dit keer
Gister al grote boem
Hoef ik dus ook niet meer de hele avond op te gaan wachtenquote:Bezorgtijd: morgen tussen 12:30 en 15:00
kun je in elk geval voor 9u op bedquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoef ik dus ook niet meer de hele avond op te gaan wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |